Je mag die link niet plaatsen, en ik ben al eens op cam geweest.quote:Op zondag 11 november 2012 22:23 schreef Taexon het volgende:
http://tinychat.com/nachtbagger appelcake gaat cam
dat is een grapje zeker?quote:
als je mij niet ziet zitten ga ik wel staan hoor? XDquote:Op zondag 11 november 2012 22:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niemand ziet me staan, ik ben er al aan gewend
Edit je quote dan kutquote:Op zondag 11 november 2012 22:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je mag die link niet plaatsen, en ik ben al eens op cam geweest.
quote:Op zondag 11 november 2012 22:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
als je mij niet ziet zitten ga ik wel staan hoor? XD
ik dacht serieus dat jij veel ouder was dan ikquote:
Als je voor me valt raap ik je niet op XDquote:Op zondag 11 november 2012 22:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niemand ziet je staan, lopen, zitten, dansen, überhaupt bestaan.
Bekend probleem.quote:Op zondag 11 november 2012 22:26 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik dacht serieus dat jij veel ouder was dan ik
Als jij voor mij valt, loop ik over je heen xDquote:Op zondag 11 november 2012 22:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als je voor me valt raap ik je niet op XD
Ik dacht eerst ook dat ze 18 was toen ik voor het eerst met haar praatte.quote:Op zondag 11 november 2012 22:26 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik dacht serieus dat jij veel ouder was dan ik
ja ja.quote:Op zondag 11 november 2012 22:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat ze 18 was toen ik voor het eerst met haar praatte.
Ja.quote:
als hij daar op fapt is hij echt de ziekste persoon die bestaat, op de maker van het filmpje na danquote:
dacht ik dus ookquote:Op zondag 11 november 2012 22:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat ze 18 was toen ik voor het eerst met haar praatte.
Nee, acteurs van het filmpjequote:Op zondag 11 november 2012 22:31 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
als hij daar op fapt is hij echt de ziekste persoon die bestaat, op de maker van het filmpje na dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |