quote:Beste demografische categorieėn
Vrouwen, 13-17 jaar
Mannen, 25-34 jaar
Mannen, 35-44 jaar
Ja 2 keer.quote:Op zondag 11 november 2012 22:33 schreef Angel-Joy het volgende:
Hebben jullie ooit een filmpje gekeken waarop een man zijn hoofd werd afgezaagd door een kettingzaag in een of ander Zuid-Amerikaanse land?
Yep.quote:Op zondag 11 november 2012 22:33 schreef Angel-Joy het volgende:
Hebben jullie ooit een filmpje gekeken waarop een man zijn hoofd werd afgezaagd door een kettingzaag in een of ander Zuid-Amerikaanse land?
jep gezien stond bij schokkende dingen deel nogwatquote:Op zondag 11 november 2012 22:33 schreef Angel-Joy het volgende:
klopt, en daarna ging die gast ook nog ff met een mes het hoofd van die andere kerel afhakkenquote:
het is echt geen lekker filmpje, vooral als je nagaat dat het echt isquote:
Ik heb nooit verder gezien van de kerel die afgezaagt werd.quote:Op zondag 11 november 2012 22:35 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
klopt, en daarna ging die gast ook nog ff met een mes het hoofd van die andere kerel afhakken
dat filmpje bedoel je toch die 2 mannen die naast elkaar zitten en dan word eerst die rechter onthoofd en dan de linker
prijs jezelf gelukkigquote:Op zondag 11 november 2012 22:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb nooit verder gezien van de kerel die afgezaagt werd.
A Serbian Film, ideale film om met je date te bekijken.quote:Op zondag 11 november 2012 22:39 schreef Ro-ald het volgende:
Deze film blijkt wel ziek te zijn: Srpski film (2010) - IMDb
iemand op fok had ze gelinktquote:
Ik heb hem niet gezien.quote:Op zondag 11 november 2012 22:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
A Serbian Film, ideale film om met je date te bekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |