Hoe kun je een 'attitude' hebben dat je niet vroeg op kan staan?quote:Op zondag 11 november 2012 14:49 schreef Pakspul het volgende:
Mensen met een attitude dat ze 's ochtends niet vroeg kunnen opstaan.
Ik werk vaak 's-nachts (door) en dan heb ik dus een attitude dat ik 's-ochtends niet op kan staan, nee logisch dan ga ik net naar m'n nestquote:Op zondag 11 november 2012 14:49 schreef Pakspul het volgende:
Mensen met een attitude dat ze 's ochtends niet vroeg kunnen opstaan.
Ja, ook een ernstige inderdaad. Iemand met weinig interesse voor zijn of haar gesprekspartner.quote:Op zondag 11 november 2012 14:53 schreef Lienekien het volgende:
Als iemand alleen maar over zichzelf kan praten.
Ja dat vind ik ook wel een beetje afknapper trouwens, dan begin je zelf te twijfelen of ze überhaupt wel geïnteresseerd in je zijnquote:Op zondag 11 november 2012 15:02 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, ook een ernstige inderdaad. Iemand met weinig interesse voor zijn of haar gesprekspartner.
quote:Op zondag 11 november 2012 15:03 schreef RetepV het volgende:
Als ik mijn best doe om het over haar te hebben terwijl ze bijna niks vertelt, maar wel de hele tijd dingen over mij terugvraagt en ik mezelf bloot geef, en ze dan achteraf ook nog vindt dat ik het de hele tijd maar over mezelf had.
Als je uit gaat, moet geld inderdaad niet van belang zijn. Maar als ik verschillende dames aan het daten ben, dan gaat dat flink in de papieren lopen... Kijk, één vrouw kan ik wel bekostigen, maar meerdere vrouwen niet. En het doel is toch om er maar één te vinden waar het goed mee klikt...quote:Op zondag 11 november 2012 15:01 schreef Taurus het volgende:
Ik knap enorm af op gierigheid. Ik vind het heel belangrijk dat geld geen issue is.
quote:Op zondag 11 november 2012 15:13 schreef RetepV het volgende:
[..]
Als je uit gaat, moet geld inderdaad niet van belang zijn. Maar als ik verschillende dames aan het daten ben, dan gaat dat flink in de papieren lopen... Kijk, één vrouw kan ik wel bekostigen, maar meerdere vrouwen niet. En het doel is toch om er maar één te vinden waar het goed mee klikt...
Eigenlijk knap ik ook af op vrouwen die zeggen wat jij zegt. Ze tonen daarmee niet veel inzicht in de zaken des levens. Ze zijn passief, kennen de waarde van geld niet, en snappen niet dat een man ook motivatie nodig heeft, om hard te willen werken en veel geld te verdienen.
Waar haalt een vrouw de eigenwaarde vandaan om te zeggen dat geld geen issue moet zijn, terwijl ze zelf geen cent heeft om uit te geven? Wat hebben ze nou eenmaal, behalve hun uiterlijk, grote tieten, of whatever else ze hun eigenwaarde aan ontlenen?
Vrouwen die zelf werk doen (al is het vrijwilligerswerk) hebben dit in ieder geval niet. Die begrijpen wat iemand allemaal wel niet moet pikken om zijn/haar geld te verdienen. Die halen hun eigenwaarde uit de dingen die ze DOEN in plaats van uit de dingen die ze ZIJN. En dit soort vrouwen zullen nooit afknappen op gierigheid, sterker nog, die betalen soms zelf de date. Want door hun eigenwaarde voelen ze zich verplicht dat af en toe te doen.
Ook de stemmers hoeft geen dealbreaker te zijn maar toch...quote:Op zondag 11 november 2012 15:23 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Bedoel je partijleden of ook stemmers?
Volgens mij weet jij niet precies wat gierigheid inhoudt. Ik knap af op gierigheid, maar daarmee bedoel ik niet dat een man een date volledig moet bekostigen, daar betaal ik zelf ook graag aan mee. Maar wat ik jammer vind is als iemand alles op een goudschaaltje afweegt en zijn geld zoveel mogelijk voor zichzelf houdt, niet wil delen.quote:Op zondag 11 november 2012 15:13 schreef RetepV het volgende:
[..]
Als je uit gaat, moet geld inderdaad niet van belang zijn. Maar als ik verschillende dames aan het daten ben, dan gaat dat flink in de papieren lopen... Kijk, één vrouw kan ik wel bekostigen, maar meerdere vrouwen niet. En het doel is toch om er maar één te vinden waar het goed mee klikt...
Eigenlijk knap ik ook af op vrouwen die zeggen wat jij zegt. Ze tonen daarmee niet veel inzicht in de zaken des levens. Ze zijn passief, kennen de waarde van geld niet, en snappen niet dat een man ook motivatie nodig heeft, om hard te willen werken en veel geld te verdienen.
Waar haalt een vrouw de eigenwaarde vandaan om te zeggen dat geld geen issue moet zijn, terwijl ze zelf geen cent heeft om uit te geven? Wat hebben ze nou eenmaal, behalve hun uiterlijk, grote tieten, of whatever else ze hun eigenwaarde aan ontlenen?
Vrouwen die zelf werk doen (al is het vrijwilligerswerk) hebben dit in ieder geval niet. Die begrijpen wat iemand allemaal wel niet moet pikken om zijn/haar geld te verdienen. Die halen hun eigenwaarde uit de dingen die ze DOEN in plaats van uit de dingen die ze ZIJN. En dit soort vrouwen zullen nooit afknappen op gierigheid, sterker nog, die betalen soms zelf de date. Want door hun eigenwaarde voelen ze zich verplicht dat af en toe te doen.
Een afknapper is toch een dealbreaker? Of is het een groot minpunt oid?quote:Op zondag 11 november 2012 15:25 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ook de stemmers hoeft geen dealbreaker te zijn maar toch...
Nou, dit dus.quote:Op zondag 11 november 2012 15:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet precies wat gierigheid inhoudt. Ik knap af op gierigheid, maar daarmee bedoel ik niet dat een man een date volledig moet bekostigen, daar betaal ik zelf ook graag aan mee. Maar wat ik jammer vind is als iemand alles op een goudschaaltje afweegt en zijn geld zoveel mogelijk voor zichzelf houdt, niet wil delen.
Wat een tirade. Volgens mij bedoelde ze gewoon gierigheid in het algemeen. Veel Nederlandse vrouwen zijn toch wel vaak bereid voor zichzelf te betalen of het over en weer te doen.quote:Op zondag 11 november 2012 15:13 schreef RetepV het volgende:
[..]
Groot minpunt idd maar hoeft geen dealbreaker te zijn als hij leuk genoeg isquote:Op zondag 11 november 2012 15:26 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Een afknapper is toch een dealbreaker? Of is het een groot minpunt oid?
Vallen behaarde handen hier onder?quote:Op zondag 11 november 2012 15:43 schreef Fascination het volgende:
Lelijke handen met onverzorgde/afgebeten nagels.![]()
Ik val op vrouwen, dus ja.quote:Op zondag 11 november 2012 16:04 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Vallen behaarde handen hier onder?
quote:
Nah, dat ben ik allemaal...quote:Op zondag 11 november 2012 15:53 schreef Charcot het volgende:
Bekrompenheid, geen humor, niet makkelijk in de omgang, iemand die zichzelf heel graag hoort praten (extreem profileren met een bepaalde hobby/iets). Onverzorgd, wereldvreemd en gierig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw, hier een topic van mijn vriendin
SEX / Andere behoeftes dan vriendI've got 99 problems, but a bitch ain't one.
quote:Op zondag 11 november 2012 16:19 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nah, dat ben ik allemaal...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw, hier een topic van mijn vriendin
SEX / Andere behoeftes dan vriend![]()
![]()
Dus als iemand let op wat hij uitgeeft is het gierig? Niet iedereen heeft een geldboom in de tuin staan. je zou het beter moeten waarderen dan mensen die alles uitgeven en daardoor weer in de schulden komen.quote:Op zondag 11 november 2012 15:01 schreef Taurus het volgende:
Ik knap enorm af op gierigheid. Ik vind het heel belangrijk dat geld geen issue is.
Minstens net zo erg: geen goede persoonlijke verzorging. Graag een helemaal fris en schoon iemand, en dan bedoel ik ook opletten dat er geen spuug ophoopt in je mondhoeken en uberhaupt dat er geen kwijldraden tijdens het praten te zien zijn (die mensen heb je echt, dat niemand daar wat van zegt of dat ze dat zelf niet doorhebben, ongelooflijk), dat je inderdaad nog lekker ruikt, een goed verzorgd gebit belangrijk vindt (schone en rechte tanden) etc.
En om heel eerlijk te zijn knap ik ook af op bepaalde banen en/of niet gevolgde of afgeronde studies. Als ik hoor dat iemand al jaren in de horeca werkt, begonnen als bijbaantje maar tijdens de studie daar blijven stranden en ook niet van plan daar snel verandering in te brengen vind ik het al geen tweede date materiaal meer.Vind ik niet zo interessant, of iemand moet naast die baan interessantere ambities hebben. Maar dat kom je niet vaak tegen.
Op je geld letten is iets anders; ik hou gewoon niet van zuinigheid. Het niet moeilijk vinden om geld uit te geven, dat vind ik fijn. Dus niet dingen snel 'zonde' vinden of geldverspilling.quote:Op zondag 11 november 2012 20:00 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
Dus als iemand let op wat hij uitgeeft is het gierig? Niet iedereen heeft een geldboom in de tuin staan. je zou het beter moeten waarderen dan mensen die alles uitgeven en daardoor weer in de schulden komen.
Om eerlijk te zijn vind ik dat delen eigenlijk ook best kinderachtig. Tijdens mijn studententijd vond ik dat wel redelijk normaal, omdat mijn dates toen ook studenten waren. Maar sinds ik werkende ben is er vaak voor mij betaald bij dates, uit een soort ouderwetse hoffelijkheid. Daar hou ik van. Niet vanwege het geld, dat heb ik genoeg en dat is bij verdere dates ook prima aan mij te merken. Ik sta niet bepaald bekend als profiteur.quote:Op een date lijkt het mij wel normaal dat je ieder de helft neerlegd als het om wat grotere bedragen gaat.
Ohja, teveel nagels/gezicht opverven, schoenen wisselen (als er op het programma staat in een bos te wandelen trek je gewoon stevige schoenen aan, je neemt ze niet mee om 2 keer van schoeisel te wisselen) en continu op je mobieltje typen zijn ook geen pluspunten.quote:Op zondag 11 november 2012 23:22 schreef 2cv het volgende:
Domheid, roken, geëmancipeerd zijn maar zodra er een probleem is gelijk een man aanklampen, niet willen beseffen dat mannen vaak andere interesses hebben dan vrouwen.
Die witte mondhoeken ja GADVERDAMMEquote:Op zondag 11 november 2012 15:01 schreef Taurus het volgende:
Minstens net zo erg: geen goede persoonlijke verzorging. Graag een helemaal fris en schoon iemand, en dan bedoel ik ook opletten dat er geen spuug ophoopt in je mondhoeken en uberhaupt dat er geen kwijldraden tijdens het praten te zien zijn (die mensen heb je echt, dat niemand daar wat van zegt of dat ze dat zelf niet doorhebben, ongelooflijk), dat je inderdaad nog lekker ruikt, een goed verzorgd gebit belangrijk vindt (schone en rechte tanden) etc.
En om heel eerlijk te zijn knap ik ook af op bepaalde banen en/of niet gevolgde of afgeronde studies. Als ik hoor dat iemand al jaren in de horeca werkt, begonnen als bijbaantje maar tijdens de studie daar blijven stranden en ook niet van plan daar snel verandering in te brengen vind ik het al geen tweede date materiaal meer.Vind ik niet zo interessant, of iemand moet naast die baan interessantere ambities hebben. Maar dat kom je niet vaak tegen.
haha ga ik twee keer de boot inquote:Op maandag 12 november 2012 00:45 schreef Chule het volgende:
Verlegen/ stille mannen en mannen met het IQ van een pepernoot.
Mannen die in PUA geloven. En de vrouwen die daarin trappen wil je niet eens.quote:Op maandag 12 november 2012 00:50 schreef JoeBlack2k2 het volgende:
Vrouwen die je alleen kunt benaderen door PUA toe te passen...
Precies!quote:Op maandag 12 november 2012 00:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Mannen die in PUA geloven. En de vrouwen die daarin trappen wil je niet eens.
Ergo, PUA werkt niet. Dus waarom geloof je er dan in?quote:Op maandag 12 november 2012 00:56 schreef JoeBlack2k2 het volgende:
Geloven doe ik wel heb het jaren lang gedaan
En die erin trappen.. uhm daar is dit topic toch voor ? die wil ik inderdaad niet
Ik ben bang dat ik je niet snap ? PUA werkt wel genoeg mee in bed gekregen allemaal geen GF materiaalquote:Ergo, PUA werkt niet. Dus waarom geloof je er dan in?
Je kent dat soort mannen niet maar je weet wel dat je er op af knaptquote:Op maandag 12 november 2012 01:01 schreef Manono het volgende:
Gierigheid ja. Geen richting, geen beltegoed, gasten die elke dag bevestiging nodig hebben omdat ze niet bestaan als ze alleen zijn. Get a life or write a book.
Niet dat ik ze ken
quote:Op maandag 12 november 2012 00:45 schreef Chule het volgende:
Verlegen/ stille mannen en mannen met het IQ van een pepernoot.
PUAquote:Op maandag 12 november 2012 00:56 schreef JoeBlack2k2 het volgende:
Geloven doe ik wel heb het jaren lang gedaan
En die erin trappen.. uhm daar is dit topic toch voor ? die wil ik inderdaad niet
Geen harde eisen als:quote:Heb je dan helemaal geen eisen voor jezelf?
Klopt, kwam ik later ook achter, maar om nou de hele post te verwijderen vond ik ook weer wat.quote:Op maandag 12 november 2012 11:03 schreef Deshain het volgende:
Ik heb het idee dat je het allemaal een beetje persoonlijk opvat, dat was geenszins de bedoeling...
Dat zijn ook enkel oppervlakkige dingen...quote:Geen harde eisen als:
- geen witte sportsokken
- geen groene nagellak
- geen Parool lezers
- minimaal inkomen van 40k
Wel fijn dat je al iemand hebt, ik ook hoor. Daar niet van. Wat ik zocht heb ik ruimschoots gevonden, heb ik veel geluk mee gehad.quote:Komt vanzelf wel een gevoel uit of het zin heeft of niet. Mocht ze naar natte hond ruiken en een wolvenshirt dragen dan is de kans natuurlijk wel heel klein dat dat nog gecompenseerd kan worden met goede eigenschappen...
Daarnaast geloof ik absoluut niet in vertalen van zaken waar je niet naar op zoek bent maar eerder is waar je wél naar op zoek bent. Daarnaast ben ik niet op zoek maar allang gelukkig met iemand.
Enorm onzekere vrouwen dusquote:Op zondag 11 november 2012 23:34 schreef Mister_Bojangles het volgende:
De nummer 1 afknapper (afgezien van uiterlijke kenmerken) zijn toch wel meiden die te veel bezig zijn met hun imago en de hele dag bezig zijn zich te conformeren aan hun omgeving, om in het plaatje te vallen bij anderen, of aanstellerige types
Kortom van die standaard nietszeggende biatches die de hele dag bezig zijn met het dispuut, of lunchen met hun poppetjes, zoiets als dit:
Dit is helaas dan mijn zwakke punt. Nooit van dat neurotische nagelbijten afgekomen.quote:Op zondag 11 november 2012 15:43 schreef Fascination het volgende:
Lelijke handen met onverzorgde/afgebeten nagels.![]()
Het roken an sich is ook geen probleem. Eerder de lucht /geur die daarmee gepaard gaat. Kan me voorstellen dat ik ook soms roken als elegant zou kunnen beschouwen.quote:Op maandag 12 november 2012 13:30 schreef Friek_ het volgende:
Dat men roken zo verafschuwt valt me wel op. Zelf rook ik heel af en toe bij feestjes (ben zo'n vervelende bietser), maar zou het geen groot probleem vinden als de vrouw zou roken. Vind roken soms juist wel elegant (i.p.v. ordinair).
Al is het uiteindelijk maar beter van niet, want als het klikt ontwikkel ik er een slechte gewoonte bij.
mwoah, ik moet er niet aan denken dat mijn vriendin elke ochtend staat te roken, vaak met tegenzin. Want wie als vaste roker vindt nou echt alle sigaretten lekker die hij/zij op een dag rookt? Ik zelf rook af en toe ook wel eens en als mijn vriendin eens een sigaret op steekt vind ik dat ook alles behalve erg, maar het blijft bij ons al jaren op een enkele keer. Het is lekker die avond, maar daarna is het ook net zo makkelijk weer een week of meer niet.quote:Op maandag 12 november 2012 13:30 schreef Friek_ het volgende:
Dat men roken zo verafschuwt valt me wel op. Zelf rook ik heel af en toe bij feestjes (ben zo'n vervelende bietser), maar zou het geen groot probleem vinden als de vrouw zou roken. Vind roken soms juist wel elegant (i.p.v. ordinair).
Al is het uiteindelijk maar beter van niet, want als het klikt ontwikkel ik er een slechte gewoonte bij.
ook dat ja, maar vooral dat hele verplichte gedoe dat ze even naar buiten moeten. Heb je het gezellig binnen, moet dat meisje weer in de kou buiten zo'n ding naar binnen trekken terwijl je dan alleen achter blijft.quote:Op maandag 12 november 2012 13:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het roken an sich is ook geen probleem. Eerder de lucht /geur die daarmee gepaard gaat. Kan me voorstellen dat ik ook soms roken als elegant zou kunnen beschouwen.
- Vrouwen die shag rokenDan verwoord ik het maar zo
Alle vrouwen hebben issues. Forever alone..quote:Op maandag 12 november 2012 13:25 schreef Michielos het volgende:
- Vrouwen die roken.. is echt instant -393333
- Vrouwen die zichzelf helemaal geweldig vinden (zelfvertrouwen is leuk, lichte arrogantie ook maar dit is verschrikkelijk)
- Vrouwen die volledig humorloos zijn. Geen lach op het gezicht te bekennen..
- Vrouwen zonder uitstraling
- Vrouwen die bedelen (ja dat heb ik al gehad)
- Vrouwen met issues
- Vrouwen die een totaal ontspoorde ex hebben
- Vrouwen die zich niet als vrouw kleden en/of zich niet als vrouw gedragen
- Vrouwen die gewoon dom zijn
- Vrouwen die het over hun ex gaan hebben. Het zal vast ter friendzone zijn, maar ik hoef dat niet te horen als ik iemand leuk vind
- Slechte hygiene
And the list goes on and on
Als het een leuk meisje is, heb ik er geen problemen meequote:Op maandag 12 november 2012 14:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Alle vrouwen hebben issues. Forever alone..
Vrouwen die na 2x daten het nodig vinden om over kinderen te beginnen, en dan vooral op welke termijn ze zwanger zouden willen worden.
Ik doel daarmee dus op psychiatrische stoornissen, gewoon dat het niet meer gezond is.quote:Op maandag 12 november 2012 14:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Vrouwen die na 2x daten het nodig vinden om over kinderen te beginnen, en dan vooral op welke termijn ze zwanger zouden willen worden.
Dit.quote:Op zondag 11 november 2012 15:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Arrogantie en oppervlakkigheid, gebrek aan humor, gierigheid, mensen zonder mening, mensen die wereldvreemd zijn.
En wat betreft uiterlijk als mensen zich niet goed verzorgen, niet lekker ruiken enzo.
Ik was een keer op eerste date met een jongen toen HIJ daarover begon ;')quote:Op maandag 12 november 2012 14:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik was het niet, daar kun je zeker van zijnquote:Op maandag 12 november 2012 15:40 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik was een keer op eerste date met een jongen toen HIJ daarover begon ;')
Wat raar met zo'n username....quote:Op maandag 12 november 2012 16:54 schreef kleine-pooier het volgende:
Vrouwen die seks met je willen, maar het tog niet doen omdat ze dan denken sletterig over te komen.
Zehma alsof ik het tegen de hele wereld ga vertellen dat we niet een half jaar op seks hebben gewacht.
Geen vertrouwen hebben in mij dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |