abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 november 2012 @ 14:47:56 #1
388882 Ikbennietwiejedenkt
jaja, wie ben ik dan wel?
pi_119084739
Als je een date met een man of vrouw hebt, waar knap jij dan op af.

Ik zelf knap vooral af als iemand naar zweet stinkt.
hoi hoi
pi_119084823
Mensen met een attitude dat ze 's ochtends niet vroeg kunnen opstaan.
pi_119084864
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 14:49 schreef Pakspul het volgende:
Hoe kun je een 'attitude' hebben dat je niet vroeg op kan staan?

Luiheid bedoel je dus eigenlijk?
pi_119084907
Mensen die liegen en weglopers.
  zondag 11 november 2012 @ 14:52:37 #5
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_119084955
Arrogantie, onbeschoftheid, domheid, gebrek aan eigen mening, gebrek aan gevoel voor humor, gebrek aan taalgevoel.

Oh, en een penis. :)
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
pi_119084995
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 14:49 schreef Pakspul het volgende:
Ik werk vaak 's-nachts (door) en dan heb ik dus een attitude dat ik 's-ochtends niet op kan staan, nee logisch dan ga ik net naar m'n nest 8)7
  zondag 11 november 2012 @ 14:53:44 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119085017
Als iemand alleen maar over zichzelf kan praten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_119085029
Roken, bah.
  zondag 11 november 2012 @ 14:55:46 #9
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119085112
Op mannen die zich druk maken over waar ik op af zou kunnen knappen.

En smakken tijdens het eten.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_119085367
Gebrek aan discipline.
pi_119085386
Ik knap enorm af op gierigheid. Ik vind het heel belangrijk dat geld geen issue is.

Minstens net zo erg: geen goede persoonlijke verzorging. Graag een helemaal fris en schoon iemand, en dan bedoel ik ook opletten dat er geen spuug ophoopt in je mondhoeken en uberhaupt dat er geen kwijldraden tijdens het praten te zien zijn (die mensen heb je echt, dat niemand daar wat van zegt of dat ze dat zelf niet doorhebben, ongelooflijk), dat je inderdaad nog lekker ruikt, een goed verzorgd gebit belangrijk vindt (schone en rechte tanden) etc.

En om heel eerlijk te zijn knap ik ook af op bepaalde banen en/of niet gevolgde of afgeronde studies. Als ik hoor dat iemand al jaren in de horeca werkt, begonnen als bijbaantje maar tijdens de studie daar blijven stranden en ook niet van plan daar snel verandering in te brengen vind ik het al geen tweede date materiaal meer. :{ Vind ik niet zo interessant, of iemand moet naast die baan interessantere ambities hebben. Maar dat kom je niet vaak tegen.
pi_119085421
Arrogante mensen en mensen die liegen (om leuker over te komen.)
pi_119085472
Gezeik, en het proberen (subtiel of niet subtiel) neer te halen van mij of andere mensen, zodat hij zichzelf beter voelt.
pi_119085481
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 14:53 schreef Lienekien het volgende:
Als iemand alleen maar over zichzelf kan praten.
Ja, ook een ernstige inderdaad. Iemand met weinig interesse voor zijn of haar gesprekspartner. :N
pi_119085517
Als ik mijn best doe om het over haar te hebben terwijl ze bijna niks vertelt, maar wel de hele tijd dingen over mij terugvraagt en ik mezelf bloot geef, en ze dan achteraf ook nog vindt dat ik het de hele tijd maar over mezelf had.
pi_119085623
Arrogantie en oppervlakkigheid, gebrek aan humor, gierigheid, mensen zonder mening, mensen die wereldvreemd zijn.
En wat betreft uiterlijk als mensen zich niet goed verzorgen, niet lekker ruiken enzo.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_119085670
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 15:02 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ja, ook een ernstige inderdaad. Iemand met weinig interesse voor zijn of haar gesprekspartner. :N
Ja dat vind ik ook wel een beetje afknapper trouwens, dan begin je zelf te twijfelen of ze überhaupt wel geïnteresseerd in je zijn
pi_119085703
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 15:03 schreef RetepV het volgende:
Als ik mijn best doe om het over haar te hebben terwijl ze bijna niks vertelt, maar wel de hele tijd dingen over mij terugvraagt en ik mezelf bloot geef, en ze dan achteraf ook nog vindt dat ik het de hele tijd maar over mezelf had.
_O-
pi_119085734
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 14:53 schreef KeesBromfiets het volgende:
Roken, bah.
Oja dat ook.
pi_119085964
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 15:01 schreef Taurus het volgende:
Ik knap enorm af op gierigheid. Ik vind het heel belangrijk dat geld geen issue is.
Als je uit gaat, moet geld inderdaad niet van belang zijn. Maar als ik verschillende dames aan het daten ben, dan gaat dat flink in de papieren lopen... Kijk, één vrouw kan ik wel bekostigen, maar meerdere vrouwen niet. En het doel is toch om er maar één te vinden waar het goed mee klikt...

Eigenlijk knap ik ook af op vrouwen die zeggen wat jij zegt. Ze tonen daarmee niet veel inzicht in de zaken des levens. Ze zijn passief, kennen de waarde van geld niet, en snappen niet dat een man ook motivatie nodig heeft, om hard te willen werken en veel geld te verdienen.

Waar haalt een vrouw de eigenwaarde vandaan om te zeggen dat geld geen issue moet zijn, terwijl ze zelf geen cent heeft om uit te geven? Wat hebben ze nou eenmaal, behalve hun uiterlijk, grote tieten, of whatever else ze hun eigenwaarde aan ontlenen?

Vrouwen die zelf werk doen (al is het vrijwilligerswerk) hebben dit in ieder geval niet. Die begrijpen wat iemand allemaal wel niet moet pikken om zijn/haar geld te verdienen. Die halen hun eigenwaarde uit de dingen die ze DOEN in plaats van uit de dingen die ze ZIJN. En dit soort vrouwen zullen nooit afknappen op gierigheid, sterker nog, die betalen soms zelf de date. Want door hun eigenwaarde voelen ze zich verplicht dat af en toe te doen.
  zondag 11 november 2012 @ 15:14:24 #21
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119086009
Als ze ongeschoren is
we dan
pi_119086097
Maar goed, ieder zijn mening. Gelukkig denkt iedereen er zijn eigen over. Ik heb dus de keus. Is het niks, dan: op naar de volgende vrouw.

Ik knap ook af op van die vrouwen die ontzettend geëmancipeerd zijn, maar lopen te klagen dat ze het zo moeilijk hebben nu ze gescheiden zijn, enz. enz.

Als je geëmancipeerd wil doen, zul je toch minstens in je eigen onderhoud moeten kunnen voorzien. Wil je gelijke rechten? Dan ook gelijke plichten.

Werk je 40 uur per week en heb je thuis een man, kinderen en een hypotheek te onderhouden? Dan mag je jezelf geëmancipeerd noemen en jezelf gedragen alsof je geen hulp van een ander nodig hebt. En ik ken genoeg geëmancipeerde vrouwen die zo zijn en van wie ik hun geëmancipeerde gedrag prima kan hebben.

[ Bericht 34% gewijzigd door RetepV op 11-11-2012 15:21:55 ]
pi_119086237
Mensen die altijd te laat zijn, VVD'ers :P en PVV'ers, domme mensen of mensen zonder algemene ontwikkeling
pi_119086350
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 15:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
VVD'ers :P en PVV'ers
Bedoel je partijleden of ook stemmers?
pi_119086369
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 15:13 schreef RetepV het volgende:

[..]

Als je uit gaat, moet geld inderdaad niet van belang zijn. Maar als ik verschillende dames aan het daten ben, dan gaat dat flink in de papieren lopen... Kijk, één vrouw kan ik wel bekostigen, maar meerdere vrouwen niet. En het doel is toch om er maar één te vinden waar het goed mee klikt...

Eigenlijk knap ik ook af op vrouwen die zeggen wat jij zegt. Ze tonen daarmee niet veel inzicht in de zaken des levens. Ze zijn passief, kennen de waarde van geld niet, en snappen niet dat een man ook motivatie nodig heeft, om hard te willen werken en veel geld te verdienen.

Waar haalt een vrouw de eigenwaarde vandaan om te zeggen dat geld geen issue moet zijn, terwijl ze zelf geen cent heeft om uit te geven? Wat hebben ze nou eenmaal, behalve hun uiterlijk, grote tieten, of whatever else ze hun eigenwaarde aan ontlenen?

Vrouwen die zelf werk doen (al is het vrijwilligerswerk) hebben dit in ieder geval niet. Die begrijpen wat iemand allemaal wel niet moet pikken om zijn/haar geld te verdienen. Die halen hun eigenwaarde uit de dingen die ze DOEN in plaats van uit de dingen die ze ZIJN. En dit soort vrouwen zullen nooit afknappen op gierigheid, sterker nog, die betalen soms zelf de date. Want door hun eigenwaarde voelen ze zich verplicht dat af en toe te doen.
:? Koppel je dit nou allemaal aan mijn persoon of zeg je dit in z'n algemeenheid?

Ik heb zelf namelijk ook centen om uit te geven. Ook aan dates. Het gaat mij meer om mannen die wel het geld hebben, maar een dusdanige 'vijandigheid' of bekrompenheid naar geld uitgeven hebben dat ze dat niet makkelijk doen of snel achterdochtig zijn. Zo van 'ik wil niet dat iemand profiteert dus kom maar op met die 50%, en als het even kan meer'. Brrrr...

Zelf ben ik niet zo verstandig met geld of heb ik er geen zuinig gevoel bij, als ik tijdens mijn studententijd op een meevallertje van enkele honderden euro's stuitte ging dat gelijk op aan mij en mijn vrienden. Ik vind dat een heerlijke mentaliteit en ik zie dat dus ook graag bij de mannen die ik date. Zonder gezeur betalen voor de ander (als je die ruimte hebt); ik doe dat ook. Dat bedoel ik met 'geld niet als een issue zien'.
pi_119086413
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 15:23 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Bedoel je partijleden of ook stemmers?
Ook de stemmers hoeft geen dealbreaker te zijn maar toch...
pi_119086423
quote:

[..]

Volgens mij weet jij niet precies wat gierigheid inhoudt. Ik knap af op gierigheid, maar daarmee bedoel ik niet dat een man een date volledig moet bekostigen, daar betaal ik zelf ook graag aan mee. Maar wat ik jammer vind is als iemand alles op een goudschaaltje afweegt en zijn geld zoveel mogelijk voor zichzelf houdt, niet wil delen.
pi_119086446
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 15:25 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Ook de stemmers hoeft geen dealbreaker te zijn maar toch...
Een afknapper is toch een dealbreaker? Of is het een groot minpunt oid?
pi_119086514
Afknapper hoeft niet altijd een dealbreaker te zijn vind ik :+
Ik date nu met iemand die rookt terwijl ik dat wel een afknapper vind.. maar verder is hij heel leuk O+
pi_119086556
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 15:25 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Volgens mij weet jij niet precies wat gierigheid inhoudt. Ik knap af op gierigheid, maar daarmee bedoel ik niet dat een man een date volledig moet bekostigen, daar betaal ik zelf ook graag aan mee. Maar wat ik jammer vind is als iemand alles op een goudschaaltje afweegt en zijn geld zoveel mogelijk voor zichzelf houdt, niet wil delen.
Nou, dit dus.
pi_119086567
quote:

[..]

Wat een tirade. Volgens mij bedoelde ze gewoon gierigheid in het algemeen. Veel Nederlandse vrouwen zijn toch wel vaak bereid voor zichzelf te betalen of het over en weer te doen.

Heb wel eens een rondgehangen met een gast die duidelijk moeite had een kroketje voor me in de snackbar te kopen _O- terwijl die zelf een hele lading zooi daar kocht. Dit ondanks dat ik net een tijdschrift voor hem had meegenomen dat hij graag wilde En toen waren we al (net) in de twintig.
pi_119086602
quote:
5s.gif Op zondag 11 november 2012 15:26 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Een afknapper is toch een dealbreaker? Of is het een groot minpunt oid?
Groot minpunt idd maar hoeft geen dealbreaker te zijn als hij leuk genoeg is ;)
pi_119087157
Lelijke handen met onverzorgde/afgebeten nagels. :'( :r
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_119087598
Bekrompenheid, geen humor, niet makkelijk in de omgang, iemand die zichzelf heel graag hoort praten (extreem profileren met een bepaalde hobby/iets). Onverzorgd, wereldvreemd en gierig :{
pi_119087827
Mannen die niet doen wat ze echt willen doen. Van die mensen die het erover hebben dat ze eigenlijk al tien jaar lang eens op vakantie willen naar Egypte oid, maarja, het ook echt doen is wat anders. Of mensen die tien jaar lang over hun studie doen.

En mensen die niet gelukkig zijn met hun leven.
Raak en plezierig.
pi_119087974
niet kunnen zingen, onverzorgd en geen aandacht voor mij hebben :7
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  zondag 11 november 2012 @ 16:04:27 #37
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_119088050
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 15:43 schreef Fascination het volgende:
Vallen behaarde handen hier onder?
pi_119088086
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 16:04 schreef Oswald_Montecristo het volgende:

[..]

Vallen behaarde handen hier onder?
Ik val op vrouwen, dus ja. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_119088109
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 16:05 schreef Fascination het volgende:

[..]

:D
pi_119088121
quote:

[..]

_O-
pi_119088199
oh en die hele verwijfde types mogen wel wegblijven :')
pi_119088371
en lastige schoonouders :r
pi_119088818
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 15:53 schreef Charcot het volgende:
Bekrompenheid, geen humor, niet makkelijk in de omgang, iemand die zichzelf heel graag hoort praten (extreem profileren met een bepaalde hobby/iets). Onverzorgd, wereldvreemd en gierig :{
Nah, dat ben ik allemaal...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Btw, hier een topic van mijn vriendin :+
SEX / Andere behoeftes dan vriend
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_119088933
Vrouwen die qua interessegebied niet verder komen dan modebladen/voice of holland of shownieuws. Van die "ohhh dat weet ik allemaal niet hoor!" typejes!

(en ze hoeft echt niet super slim te zijn ofzo)
pi_119089004
quote:
10s.gif Op zondag 11 november 2012 16:19 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Nah, dat ben ik allemaal...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Btw, hier een topic van mijn vriendin :+
SEX / Andere behoeftes dan vriend
:') :'(
pi_119089049
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 16:23 schreef Charcot het volgende:

[..]

:') :'(
Dat topic... read & weep :'( :D
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 11 november 2012 @ 16:46:54 #47
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_119090019
quote:

[..]

_O_
pi_119097634
quote:

Minstens net zo erg: geen goede persoonlijke verzorging. Graag een helemaal fris en schoon iemand, en dan bedoel ik ook opletten dat er geen spuug ophoopt in je mondhoeken en uberhaupt dat er geen kwijldraden tijdens het praten te zien zijn (die mensen heb je echt, dat niemand daar wat van zegt of dat ze dat zelf niet doorhebben, ongelooflijk), dat je inderdaad nog lekker ruikt, een goed verzorgd gebit belangrijk vindt (schone en rechte tanden) etc.

En om heel eerlijk te zijn knap ik ook af op bepaalde banen en/of niet gevolgde of afgeronde studies. Als ik hoor dat iemand al jaren in de horeca werkt, begonnen als bijbaantje maar tijdens de studie daar blijven stranden en ook niet van plan daar snel verandering in te brengen vind ik het al geen tweede date materiaal meer. :{ Vind ik niet zo interessant, of iemand moet naast die baan interessantere ambities hebben. Maar dat kom je niet vaak tegen.
Dus als iemand let op wat hij uitgeeft is het gierig? Niet iedereen heeft een geldboom in de tuin staan. je zou het beter moeten waarderen dan mensen die alles uitgeven en daardoor weer in de schulden komen.

Op een date lijkt het mij wel normaal dat je ieder de helft neerlegd als het om wat grotere bedragen gaat.
  zondag 11 november 2012 @ 22:55:34 #49
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_119108702
innerlijk: oppervlakkigheid, kleinzerigheid, bitchy gedrag (zowel tegen mij als tegen anderen), last vaak last hebben van een slecht humeur.

uiterlijk: te veel make-up gebruiken, geverfd haar (in de meeste gevallen), piercings.
pi_119108961
Vieze tanden, vieze nagels, stinken.

Daarnaast dom zijn, rare opvattingen hebben, enkel geintreseerd zijn in je eigen verhaal en enkel sex willen en dat dan "leuk" inkleden. :r
In life, every ending is a new beginning..
pi_119109949
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:00 schreef hoerezooi het volgende:

[..]

Dus als iemand let op wat hij uitgeeft is het gierig? Niet iedereen heeft een geldboom in de tuin staan. je zou het beter moeten waarderen dan mensen die alles uitgeven en daardoor weer in de schulden komen.
Op je geld letten is iets anders; ik hou gewoon niet van zuinigheid. Het niet moeilijk vinden om geld uit te geven, dat vind ik fijn. Dus niet dingen snel 'zonde' vinden of geldverspilling. :)
quote:
Op een date lijkt het mij wel normaal dat je ieder de helft neerlegd als het om wat grotere bedragen gaat.
Om eerlijk te zijn vind ik dat delen eigenlijk ook best kinderachtig. Tijdens mijn studententijd vond ik dat wel redelijk normaal, omdat mijn dates toen ook studenten waren. Maar sinds ik werkende ben is er vaak voor mij betaald bij dates, uit een soort ouderwetse hoffelijkheid. Daar hou ik van. Niet vanwege het geld, dat heb ik genoeg en dat is bij verdere dates ook prima aan mij te merken. Ik sta niet bepaald bekend als profiteur.

Ik heb dat delen nooit als een minpunt, laat staan afknapper beschouwd, maar ik vind dat dus wel ook geld als een issue zien. De helft neerleggen als de rekening op tafel komt. :{
  † In Memoriam † zondag 11 november 2012 @ 23:22:38 #52
25682 2cv
Niet subtiel
pi_119110036
Domheid, roken, geëmancipeerd zijn maar zodra er een probleem is gelijk een man aanklampen, niet willen beseffen dat mannen vaak andere interesses hebben dan vrouwen.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_119110544
De nummer 1 afknapper (afgezien van uiterlijke kenmerken) zijn toch wel meiden die te veel bezig zijn met hun imago en de hele dag bezig zijn zich te conformeren aan hun omgeving, om in het plaatje te vallen bij anderen, of aanstellerige types

Kortom van die standaard nietszeggende biatches die de hele dag bezig zijn met het dispuut, of lunchen met hun poppetjes, zoiets als dit :r :
pi_119110616
Domheid, denken dat ze heel grappig zijn, overdreven gedragen, zichzelf heel belangrijk vinden. Zal vast wel meer zijn maar kom er nu even niet op.
  † In Memoriam † zondag 11 november 2012 @ 23:41:20 #55
25682 2cv
Niet subtiel
pi_119110787
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:22 schreef 2cv het volgende:
Domheid, roken, geëmancipeerd zijn maar zodra er een probleem is gelijk een man aanklampen, niet willen beseffen dat mannen vaak andere interesses hebben dan vrouwen.
Ohja, teveel nagels/gezicht opverven, schoenen wisselen (als er op het programma staat in een bos te wandelen trek je gewoon stevige schoenen aan, je neemt ze niet mee om 2 keer van schoeisel te wisselen) en continu op je mobieltje typen zijn ook geen pluspunten.
pi_119112133
- Wereldvreemd zijn.
- Alleen over games kunnen praten.
- Fake persoonlijkheid. ('Ik wil door iedereen aardig gevonden worden'-gedrag.)
- Geen zelfspot hebben. (Of gewoon het verschil tussen zelfspot en zelfbeklag niet snappen)
- Zelfmedelijden.
pi_119112220
quote:

Die witte mondhoeken ja GADVERDAMME

gelukkig komt het bijna alleen bij mannen voor
pi_119112283
Mensen die hun hele leven op fora bespreken.
pi_119112456
Verlegen/ stille mannen en mannen met het IQ van een pepernoot.
  maandag 12 november 2012 @ 00:47:48 #60
294141 tarantism
hups in die kont
pi_119112489
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 00:45 schreef Chule het volgende:
haha ga ik twee keer de boot in
pi_119112531
Vrouwen die je alleen kunt benaderen door PUA toe te passen...
-= nachtmerries over cola blikjes zijn niet grappig =-
pi_119112562
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 00:50 schreef JoeBlack2k2 het volgende:
Vrouwen die je alleen kunt benaderen door PUA toe te passen...
Mannen die in PUA geloven. En de vrouwen die daarin trappen wil je niet eens. :')
pi_119112567
quote:
10s.gif Op maandag 12 november 2012 00:53 schreef Techno het volgende:

[..]

Mannen die in PUA geloven. En de vrouwen die daarin trappen wil je niet eens. :')
Precies!
pi_119112594
Geloven doe ik wel heb het jaren lang gedaan

En die erin trappen.. uhm daar is dit topic toch voor ? die wil ik inderdaad niet
pi_119112649
Gierigheid ja. Geen richting, geen beltegoed, gasten die elke dag bevestiging nodig hebben omdat ze niet bestaan als ze alleen zijn. Get a life or write a book.

Niet dat ik ze ken
Jusqu'ici tout va bien...
pi_119112651
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 00:56 schreef JoeBlack2k2 het volgende:

En die erin trappen.. uhm daar is dit topic toch voor ? die wil ik inderdaad niet
Ergo, PUA werkt niet. Dus waarom geloof je er dan in?
pi_119112813
- Vrouwen met overgewicht*
- Vrouwen die roken
- Vrouwen die teveel drinken en/of 'stoere' uitspraken daarover doen
- Vrouwen die overmatig drugs gebruiken en daar 'stoer' over doen
- Vrouwen die dom zijn en niet mee kunnen praten over hoogintelligente onderwerpen
- Vrouwen die ordinair zijn of zich zo kleden
- Vrouwen zonder zelfrespect
- Vrouwen die arrogant zijn
- Vrouwen die een grote bek hebben
- Vrouwen die denken dat ze hoger staan als de man/die hun plek niet kennen
- Vrouwen die niet onafhankelijk zijn
- Vrouwen die zwak zijn en niet voor zichzelf op kunnen/durven te komen
- Vrouwen die te emotioneel zijn en gelijk in de slachtofferrol kruipen zodra het uitkomt*
- Vrouwen die zich op de één of andere manier moeten bewijzen
- Vrouwen die zich kleden als een zwerver en geen klasse hebben
- Vrouwen die niet kunnen koken
- Vrouwen die zich niet verantwoordelijk voelen voor de opvoeding van de kinderen

* kan gecompenseerd/verholpen worden

Het gaat lastig worden om de goeie vrouw te vinden, maar ze is er wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door Yuri_Boyka op 12-11-2012 01:30:59 ]
If not now, then when.
pi_119112850
quote:
Ergo, PUA werkt niet. Dus waarom geloof je er dan in?
Ik ben bang dat ik je niet snap ? PUA werkt wel genoeg mee in bed gekregen allemaal geen GF materiaal
  † In Memoriam † maandag 12 november 2012 @ 01:27:24 #69
25682 2cv
Niet subtiel
pi_119112949
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 01:01 schreef Manono het volgende:
Gierigheid ja. Geen richting, geen beltegoed, gasten die elke dag bevestiging nodig hebben omdat ze niet bestaan als ze alleen zijn. Get a life or write a book.

Niet dat ik ze ken
Je kent dat soort mannen niet maar je weet wel dat je er op af knapt :?
pi_119112960
nu graag een topic over eigenschappen waar je van opknapt

[ Bericht 39% gewijzigd door Manono op 13-11-2012 03:04:01 ]
pi_119113010
dubbel

[ Bericht 73% gewijzigd door Manono op 13-11-2012 03:05:02 ]
pi_119113565
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 00:45 schreef Chule het volgende:
_O- Ik vind die mannen juist wel erg lief! Alhoewel ze moeten dan wel een hogere IQ hebben, dan :')
  maandag 12 november 2012 @ 09:45:31 #73
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_119115502
Drama maken om iets kleins en slecht zoenen vind ik niet zo leuk. Al denk ik dat dat laatste geen halszaak zal zijn mocht ze verder écht heel leuk zijn.
pi_119115652
vrouwen die over zichzelf zeggen dat ze zo dominant zijn, "niet op hun mondje zijn gevallen" en "echt heel veel tegengas moeten hebben"...hoe harder ze dat roepen hoe minder ik ervan geloof
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_119115781
Overdreven opgemaakte"gemaakte" tutjes, die hebben vaak ook veels te hoge verwachtingen.
pi_119115835
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 00:56 schreef JoeBlack2k2 het volgende:

PUA :') ik weet niet wat triester is, de man die denkt het nodig te moeten hebben of de vrouw die ervoor valt. Beiden van een dergelijk laag allooi dat ik er hopelijk nooit mee in aanraking kom.
pi_119116388
Dikke armen.. serieus
pi_119116501
- Vreselijke verhalen over exen afsteken
- Weinig decorum (overal krabben, boeren laten, scheten laten)
- Lullig doen tegen bediening
- Versiertechnieken uit boeken toepassen
- Heel hard om eigen grappen lachen
- Slechte hygiene
- Ongeinteresseerd maar wel ellenlange verhalen vertellen over zichzelf
- Opscheppen over inkomen en dure spullen
- Niet tegen drank kunnen (na 3 glaasjes al raar doen of in slaap vallen)
- Opscheppen over vechtpartijen
- eyeliner op hebben
pi_119116749
Ik knap af op mensen die lijstjes maken met afknappers, zeg dan gewoon dat je een pretentieuze trut bent ipv het in te pakken in zo'n Viva-forum afknaplijstje.

Ik ga gewoon voor de persoon en zodra ik er een goed gevoel bij heb wil ik verder, moet er niet aan denken zeg: "Luister, ik vind je écht héél leuk,gezellig,mooi,intelligent,interessant maar je heet Priscilla én je hebt het ook nog op je ketting staan, ik hoef je niet nog een keer te zien".
pi_119116953
Ik ben een pretentieuze trut!1einz, want antisociaal gedrag moet ik niet hebben!

Je doet net alof ik het lijstje van tevoren inlever bij de betreffende man ofzo, haha. Dit zijn gewoon dingen die me niet zouden aanstaan in een eerste date. Lijkt me vrij logisch dat dit voor bijna iedereen 10 stappen te ver is, man of vrouw.

Ik ga ook voor de persoon, als ik denk dat ik ermee kan leven. Als ik er een goed gevoel over heb. Die lijst zie je toch ook niet van tevoren, behalve dan de eyeliner? (wat dus overduidelijk een grap was, maar goed) Als ik denk dat diegene me het leven zuur gaat maken houdt het erg snel op. Als dat pretentieus is vind ik het prima, als ik maar niet met de shit kom te zitten van het gedrag van diegene. Of de putlucht.

Heb je dan helemaal geen eisen voor jezelf? Wanneer voelt het goed?

[ Bericht 9% gewijzigd door Gezond2012 op 12-11-2012 10:54:56 ]
pi_119117513
Ik heb het idee dat je het allemaal een beetje persoonlijk opvat, dat was geenszins de bedoeling...

quote:
Heb je dan helemaal geen eisen voor jezelf?
Geen harde eisen als:
- geen witte sportsokken
- geen groene nagellak
- geen Parool lezers
- minimaal inkomen van 40k

Komt vanzelf wel een gevoel uit of het zin heeft of niet. Mocht ze naar natte hond ruiken en een wolvenshirt dragen dan is de kans natuurlijk wel heel klein dat dat nog gecompenseerd kan worden met goede eigenschappen...

Daarnaast geloof ik absoluut niet in vertalen van zaken waar je niet naar op zoek bent maar eerder is waar je wél naar op zoek bent. Daarnaast ben ik niet op zoek maar allang gelukkig met iemand.
pi_119117699
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 11:03 schreef Deshain het volgende:
Ik heb het idee dat je het allemaal een beetje persoonlijk opvat, dat was geenszins de bedoeling...
Klopt, kwam ik later ook achter, maar om nou de hele post te verwijderen vond ik ook weer wat.

quote:
Geen harde eisen als:
- geen witte sportsokken
- geen groene nagellak
- geen Parool lezers
- minimaal inkomen van 40k
Dat zijn ook enkel oppervlakkige dingen...
Wat dacht je van gedrag? Dat heeft een enorme impact.

quote:
Komt vanzelf wel een gevoel uit of het zin heeft of niet. Mocht ze naar natte hond ruiken en een wolvenshirt dragen dan is de kans natuurlijk wel heel klein dat dat nog gecompenseerd kan worden met goede eigenschappen...

Daarnaast geloof ik absoluut niet in vertalen van zaken waar je niet naar op zoek bent maar eerder is waar je wél naar op zoek bent. Daarnaast ben ik niet op zoek maar allang gelukkig met iemand.
Wel fijn dat je al iemand hebt, ik ook hoor. Daar niet van. Wat ik zocht heb ik ruimschoots gevonden, heb ik veel geluk mee gehad.
Mijn afknappers zijn vrij basic, gewoon geen irritant anti-sociaal gedrag waar ik (of anderen) last van zal (zullen) krijgen.
Zoals jij het doet, zo werkt het over het algemeen wel. Enorme problemen vallen je meestal ruim op tijd op, en kleine irritaties daar leef je wel mee, want je bent toch al gek van zo iemand.
  maandag 12 november 2012 @ 11:23:07 #83
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_119118135
Ben het eens met Deshain ja, afknapperlijstjes zijn vreselijk, vooral als ze zo oppervlakkig zijn. Ooit lang geleden op paiq eens gematched met iemand die als openingsvraag 'wat heb je mij te bieden?' stelde. Gereageerd met 'ben ik op een veiling?' plus kickban van de contactenlijst. Kom nou toch... Vind je het vreemd dat je nog single bent?

Zelf heb ik ook niet zo'n eisenpakket, werven en selecteren gaat puur op gevoel :) Al is het wel zo dat een stinkend, onverzorgd iemand met het iq van een visstick niet heel aantrekkelijk is voor mij. Daar zal sowieso een kleine markt voor zijn gok ik. Mijn criterium is dus eigenlijk alleen dat iemand een 'normaal' mens is. D.w.z. binnen acceptabele kaders qua mentale gesteldheid, gezondheid, fatsoen, verzorging enz enz.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_119118639
Ligt eraan wat het doel is, toch?
Als je een afknapperlijst op een datingsite hebt, met het doel om bepaalde mensen uit te filteren, krijg je waarschijnlijk 0,0 reactie, is ook logisch.
Als het specifiek gevraagd wordt in een thread is het wel interessant. Dit soort dingen zitten eerder bij iemand in het hoofd, niet zozeer als lijst waarop afgestreept wordt, maar meer als dingen die ze zowieso in geen enkel persoon leuk of aantrekkelijk vinden.
En de lijsten met kleur nagellak, etc., ach, dat is toch niet serieus te nemen. Die nemen het zelf ook niet serieus hoop ik dan.
  maandag 12 november 2012 @ 11:44:34 #85
20346 elgringo
Valt uit vliegtuigen
pi_119118933
Geen eigen mening hebben en niet kunnen onderbouwen waarom je iets doet/wil/mag/ etc
If broken it is, fix it you should.... (en niet eerder ;) )
pi_119119193
Vrouwen die;
- roken
- groter dan ik zijn
- overal iets negatiefs in moeten zien
- echt continue moeten roddelen over hun vriendinnen

Vrouwen met;
- grotere borsten dan billen
- tatoeages
- piercings
- een piemel
- een grote bek
pi_119119429
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:34 schreef Mister_Bojangles het volgende:
De nummer 1 afknapper (afgezien van uiterlijke kenmerken) zijn toch wel meiden die te veel bezig zijn met hun imago en de hele dag bezig zijn zich te conformeren aan hun omgeving, om in het plaatje te vallen bij anderen, of aanstellerige types

Kortom van die standaard nietszeggende biatches die de hele dag bezig zijn met het dispuut, of lunchen met hun poppetjes, zoiets als dit :r :
Enorm onzekere vrouwen dus ;)

Ergste afknapper vind ik vrouwen die onhygienisch zijn. Op nummer twee zoals beschreven in bovenstaande quote. Uberhaupt mensen die zich anders voordoen dan ze zijn...
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_119122104
Alle min of meer mislukte dates in ogenschouw nemend kom ik ongeveer tot het volgende:

• Gebrek aan intelligentie, niet op hetzelfde denkniveau opereren.
• Gebrek aan relativeringsvermogen (moraliserend).
• Gebrek aan zelfvertrouwen dat zich uit via het afzeiken van willekeurige voorbijgangers. Als ze willekeurige mensen dermate interessant vindt, vind ik haar niet meer zo interessant.
• Lomp, onvrouwelijk gedrag.
• Psychische problemen.
• Gebrek aan diepgaandere interesses.

Wat betreft dit laatste het volgende adagium:

pi_119122337
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 15:43 schreef Fascination het volgende:
Dit is helaas dan mijn zwakke punt. Nooit van dat neurotische nagelbijten afgekomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2012 13:23:36 ]
  maandag 12 november 2012 @ 13:25:33 #90
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_119122407
- Vrouwen die roken.. is echt instant -393333
- Vrouwen die zichzelf helemaal geweldig vinden (zelfvertrouwen is leuk, lichte arrogantie ook maar dit is verschrikkelijk :') )
- Vrouwen die volledig humorloos zijn. Geen lach op het gezicht te bekennen..
- Vrouwen zonder uitstraling
- Vrouwen die bedelen (ja dat heb ik al gehad :D )
- Vrouwen met issues
- Vrouwen die een totaal ontspoorde ex hebben
- Vrouwen die zich niet als vrouw kleden en/of zich niet als vrouw gedragen
- Vrouwen die gewoon dom zijn
- Vrouwen die het over hun ex gaan hebben. Het zal vast ter friendzone zijn, maar ik hoef dat niet te horen als ik iemand leuk vind
- Slechte hygiene

And the list goes on and on :)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_119122561
Dat men roken zo verafschuwt valt me wel op. Zelf rook ik heel af en toe bij feestjes (ben zo'n vervelende bietser), maar zou het geen groot probleem vinden als de vrouw zou roken. Vind roken soms juist wel elegant (i.p.v. ordinair).

Al is het uiteindelijk maar beter van niet, want als het klikt ontwikkel ik er een slechte gewoonte bij. :')
  maandag 12 november 2012 @ 13:31:21 #92
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_119122597
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:30 schreef Friek_ het volgende:
Dat men roken zo verafschuwt valt me wel op. Zelf rook ik heel af en toe bij feestjes (ben zo'n vervelende bietser), maar zou het geen groot probleem vinden als de vrouw zou roken. Vind roken soms juist wel elegant (i.p.v. ordinair).

Al is het uiteindelijk maar beter van niet, want als het klikt ontwikkel ik er een slechte gewoonte bij. :')
Het roken an sich is ook geen probleem. Eerder de lucht /geur die daarmee gepaard gaat. Kan me voorstellen dat ik ook soms roken als elegant zou kunnen beschouwen.

- Vrouwen die shag roken

:D Dan verwoord ik het maar zo ;)
pi_119122662
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:30 schreef Friek_ het volgende:

mwoah, ik moet er niet aan denken dat mijn vriendin elke ochtend staat te roken, vaak met tegenzin. Want wie als vaste roker vindt nou echt alle sigaretten lekker die hij/zij op een dag rookt? Ik zelf rook af en toe ook wel eens en als mijn vriendin eens een sigaret op steekt vind ik dat ook alles behalve erg, maar het blijft bij ons al jaren op een enkele keer. Het is lekker die avond, maar daarna is het ook net zo makkelijk weer een week of meer niet.
pi_119122724
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:31 schreef Michielos het volgende:

[..]

Het roken an sich is ook geen probleem. Eerder de lucht /geur die daarmee gepaard gaat. Kan me voorstellen dat ik ook soms roken als elegant zou kunnen beschouwen.

- Vrouwen die shag roken

:D Dan verwoord ik het maar zo ;)
ook dat ja, maar vooral dat hele verplichte gedoe dat ze even naar buiten moeten. Heb je het gezellig binnen, moet dat meisje weer in de kou buiten zo'n ding naar binnen trekken terwijl je dan alleen achter blijft.
Als ze op een zomeravond op een terras rookt, dan zou het me weinig kunnen interesseren.
pi_119123259
-Opzichtige Tattoos en Piercings
-Domheid
-Het type JOVD-dispuutstrutje
-Anorexia types
  maandag 12 november 2012 @ 14:26:58 #96
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_119124528
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:25 schreef Michielos het volgende:
- Vrouwen die roken.. is echt instant -393333
- Vrouwen die zichzelf helemaal geweldig vinden (zelfvertrouwen is leuk, lichte arrogantie ook maar dit is verschrikkelijk :') )
- Vrouwen die volledig humorloos zijn. Geen lach op het gezicht te bekennen..
- Vrouwen zonder uitstraling
- Vrouwen die bedelen (ja dat heb ik al gehad :D )
- Vrouwen met issues
- Vrouwen die een totaal ontspoorde ex hebben
- Vrouwen die zich niet als vrouw kleden en/of zich niet als vrouw gedragen
- Vrouwen die gewoon dom zijn
- Vrouwen die het over hun ex gaan hebben. Het zal vast ter friendzone zijn, maar ik hoef dat niet te horen als ik iemand leuk vind
- Slechte hygiene

And the list goes on and on :)
Alle vrouwen hebben issues. Forever alone..

Vrouwen die na 2x daten het nodig vinden om over kinderen te beginnen, en dan vooral op welke termijn ze zwanger zouden willen worden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_119124592
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2012 14:26 schreef fathank het volgende:

[..]

Vrouwen die na 2x daten het nodig vinden om over kinderen te beginnen, en dan vooral op welke termijn ze zwanger zouden willen worden.
Als het een leuk meisje is, heb ik er geen problemen mee :D
  maandag 12 november 2012 @ 14:39:21 #98
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_119125006
quote:

[..]

Ik doel daarmee dus op psychiatrische stoornissen, gewoon dat het niet meer gezond is.
Vrouwen die tegen borderline aanzitten, totale sloeries zijn, depressief zijn, rouwen en janken om hun ex op een dusdanige manier dat het gewoon niet leuk meer is.
We hebben allemaal issues, dat klopt, maar de ene issue is de andere niet.. en dat klopt ook;)
pi_119126366
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 15:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Arrogantie en oppervlakkigheid, gebrek aan humor, gierigheid, mensen zonder mening, mensen die wereldvreemd zijn.
En wat betreft uiterlijk als mensen zich niet goed verzorgen, niet lekker ruiken enzo.
Dit.
  maandag 12 november 2012 @ 15:34:48 #100
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_119127254
Mannen die geen initiatief tonen
Mannen zonder eigen mening
Mannen die niet sociaal zijn
All she wants and needs is just a little taste..
  maandag 12 november 2012 @ 15:38:53 #101
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_119127411
-Een laag IQ
-Jaloers/Bezitterig zijn
-Geen eigen leven hebben
-Ze niet allemaal op een rijtje hebben emotioneel gezien
-Buiten redelijke proporties qua dik/dun vallen
-Onverzorgd zijn
-Sufburgerlijk uiterlijk (kort pittig kapsel bijvoorbeeld)
-Missen van uiterlijke aantrekkingskracht
-PVV-aanhanger zijn
  maandag 12 november 2012 @ 15:40:18 #102
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_119127473
quote:

[..]

Ik was een keer op eerste date met een jongen toen HIJ daarover begon ;')
All she wants and needs is just a little taste..
  maandag 12 november 2012 @ 15:42:52 #103
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_119127576
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 15:40 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ik was een keer op eerste date met een jongen toen HIJ daarover begon ;')
Ik was het niet, daar kun je zeker van zijn :P
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 12 november 2012 @ 16:29:41 #104
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_119129292
Geen eigen mening
Geen initiatief tonen
Geen discipline hebben / lui zijn
Vrouwen die preuts zijn
Vrouwen die frigide zijn
Borderliners
Slechte hygiene

Dat was het wel.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_119130259
Vrouwen die seks met je willen, maar het tog niet doen omdat ze dan denken sletterig over te komen.

Zehma alsof ik het tegen de hele wereld ga vertellen dat we niet een half jaar op seks hebben gewacht.

Geen vertrouwen hebben in mij dus.
pi_119131839
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 16:54 schreef kleine-pooier het volgende:
Vrouwen die seks met je willen, maar het tog niet doen omdat ze dan denken sletterig over te komen.

Zehma alsof ik het tegen de hele wereld ga vertellen dat we niet een half jaar op seks hebben gewacht.

Geen vertrouwen hebben in mij dus.
Wat raar met zo'n username....
pi_119149551
Gelukkig dat ik irl maar geen kleine pooier heet he
  dinsdag 13 november 2012 @ 09:16:46 #108
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_119155006
Slechte hygiëne. :r
Te veel make-up. :r
Onverzorgd. :r
Van die prinsesjes op de erwt. :r