Hoe kun je een 'attitude' hebben dat je niet vroeg op kan staan?quote:Op zondag 11 november 2012 14:49 schreef Pakspul het volgende:
Mensen met een attitude dat ze 's ochtends niet vroeg kunnen opstaan.
Ik werk vaak 's-nachts (door) en dan heb ik dus een attitude dat ik 's-ochtends niet op kan staan, nee logisch dan ga ik net naar m'n nestquote:Op zondag 11 november 2012 14:49 schreef Pakspul het volgende:
Mensen met een attitude dat ze 's ochtends niet vroeg kunnen opstaan.
Ja, ook een ernstige inderdaad. Iemand met weinig interesse voor zijn of haar gesprekspartner.quote:Op zondag 11 november 2012 14:53 schreef Lienekien het volgende:
Als iemand alleen maar over zichzelf kan praten.
Ja dat vind ik ook wel een beetje afknapper trouwens, dan begin je zelf te twijfelen of ze überhaupt wel geïnteresseerd in je zijnquote:Op zondag 11 november 2012 15:02 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, ook een ernstige inderdaad. Iemand met weinig interesse voor zijn of haar gesprekspartner.
quote:Op zondag 11 november 2012 15:03 schreef RetepV het volgende:
Als ik mijn best doe om het over haar te hebben terwijl ze bijna niks vertelt, maar wel de hele tijd dingen over mij terugvraagt en ik mezelf bloot geef, en ze dan achteraf ook nog vindt dat ik het de hele tijd maar over mezelf had.
Als je uit gaat, moet geld inderdaad niet van belang zijn. Maar als ik verschillende dames aan het daten ben, dan gaat dat flink in de papieren lopen... Kijk, één vrouw kan ik wel bekostigen, maar meerdere vrouwen niet. En het doel is toch om er maar één te vinden waar het goed mee klikt...quote:Op zondag 11 november 2012 15:01 schreef Taurus het volgende:
Ik knap enorm af op gierigheid. Ik vind het heel belangrijk dat geld geen issue is.
quote:Op zondag 11 november 2012 15:13 schreef RetepV het volgende:
[..]
Als je uit gaat, moet geld inderdaad niet van belang zijn. Maar als ik verschillende dames aan het daten ben, dan gaat dat flink in de papieren lopen... Kijk, één vrouw kan ik wel bekostigen, maar meerdere vrouwen niet. En het doel is toch om er maar één te vinden waar het goed mee klikt...
Eigenlijk knap ik ook af op vrouwen die zeggen wat jij zegt. Ze tonen daarmee niet veel inzicht in de zaken des levens. Ze zijn passief, kennen de waarde van geld niet, en snappen niet dat een man ook motivatie nodig heeft, om hard te willen werken en veel geld te verdienen.
Waar haalt een vrouw de eigenwaarde vandaan om te zeggen dat geld geen issue moet zijn, terwijl ze zelf geen cent heeft om uit te geven? Wat hebben ze nou eenmaal, behalve hun uiterlijk, grote tieten, of whatever else ze hun eigenwaarde aan ontlenen?
Vrouwen die zelf werk doen (al is het vrijwilligerswerk) hebben dit in ieder geval niet. Die begrijpen wat iemand allemaal wel niet moet pikken om zijn/haar geld te verdienen. Die halen hun eigenwaarde uit de dingen die ze DOEN in plaats van uit de dingen die ze ZIJN. En dit soort vrouwen zullen nooit afknappen op gierigheid, sterker nog, die betalen soms zelf de date. Want door hun eigenwaarde voelen ze zich verplicht dat af en toe te doen.
Ook de stemmers hoeft geen dealbreaker te zijn maar toch...quote:Op zondag 11 november 2012 15:23 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Bedoel je partijleden of ook stemmers?
Volgens mij weet jij niet precies wat gierigheid inhoudt. Ik knap af op gierigheid, maar daarmee bedoel ik niet dat een man een date volledig moet bekostigen, daar betaal ik zelf ook graag aan mee. Maar wat ik jammer vind is als iemand alles op een goudschaaltje afweegt en zijn geld zoveel mogelijk voor zichzelf houdt, niet wil delen.quote:Op zondag 11 november 2012 15:13 schreef RetepV het volgende:
[..]
Als je uit gaat, moet geld inderdaad niet van belang zijn. Maar als ik verschillende dames aan het daten ben, dan gaat dat flink in de papieren lopen... Kijk, één vrouw kan ik wel bekostigen, maar meerdere vrouwen niet. En het doel is toch om er maar één te vinden waar het goed mee klikt...
Eigenlijk knap ik ook af op vrouwen die zeggen wat jij zegt. Ze tonen daarmee niet veel inzicht in de zaken des levens. Ze zijn passief, kennen de waarde van geld niet, en snappen niet dat een man ook motivatie nodig heeft, om hard te willen werken en veel geld te verdienen.
Waar haalt een vrouw de eigenwaarde vandaan om te zeggen dat geld geen issue moet zijn, terwijl ze zelf geen cent heeft om uit te geven? Wat hebben ze nou eenmaal, behalve hun uiterlijk, grote tieten, of whatever else ze hun eigenwaarde aan ontlenen?
Vrouwen die zelf werk doen (al is het vrijwilligerswerk) hebben dit in ieder geval niet. Die begrijpen wat iemand allemaal wel niet moet pikken om zijn/haar geld te verdienen. Die halen hun eigenwaarde uit de dingen die ze DOEN in plaats van uit de dingen die ze ZIJN. En dit soort vrouwen zullen nooit afknappen op gierigheid, sterker nog, die betalen soms zelf de date. Want door hun eigenwaarde voelen ze zich verplicht dat af en toe te doen.
Een afknapper is toch een dealbreaker? Of is het een groot minpunt oid?quote:Op zondag 11 november 2012 15:25 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ook de stemmers hoeft geen dealbreaker te zijn maar toch...
Nou, dit dus.quote:Op zondag 11 november 2012 15:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet precies wat gierigheid inhoudt. Ik knap af op gierigheid, maar daarmee bedoel ik niet dat een man een date volledig moet bekostigen, daar betaal ik zelf ook graag aan mee. Maar wat ik jammer vind is als iemand alles op een goudschaaltje afweegt en zijn geld zoveel mogelijk voor zichzelf houdt, niet wil delen.
Wat een tirade. Volgens mij bedoelde ze gewoon gierigheid in het algemeen. Veel Nederlandse vrouwen zijn toch wel vaak bereid voor zichzelf te betalen of het over en weer te doen.quote:Op zondag 11 november 2012 15:13 schreef RetepV het volgende:
[..]
Groot minpunt idd maar hoeft geen dealbreaker te zijn als hij leuk genoeg isquote:Op zondag 11 november 2012 15:26 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Een afknapper is toch een dealbreaker? Of is het een groot minpunt oid?
Vallen behaarde handen hier onder?quote:Op zondag 11 november 2012 15:43 schreef Fascination het volgende:
Lelijke handen met onverzorgde/afgebeten nagels.![]()
Ik val op vrouwen, dus ja.quote:Op zondag 11 november 2012 16:04 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Vallen behaarde handen hier onder?
quote:
Nah, dat ben ik allemaal...quote:Op zondag 11 november 2012 15:53 schreef Charcot het volgende:
Bekrompenheid, geen humor, niet makkelijk in de omgang, iemand die zichzelf heel graag hoort praten (extreem profileren met een bepaalde hobby/iets). Onverzorgd, wereldvreemd en gierig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw, hier een topic van mijn vriendin
SEX / Andere behoeftes dan vriendI've got 99 problems, but a bitch ain't one.
quote:Op zondag 11 november 2012 16:19 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nah, dat ben ik allemaal...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw, hier een topic van mijn vriendin
SEX / Andere behoeftes dan vriend![]()
![]()
Dus als iemand let op wat hij uitgeeft is het gierig? Niet iedereen heeft een geldboom in de tuin staan. je zou het beter moeten waarderen dan mensen die alles uitgeven en daardoor weer in de schulden komen.quote:Op zondag 11 november 2012 15:01 schreef Taurus het volgende:
Ik knap enorm af op gierigheid. Ik vind het heel belangrijk dat geld geen issue is.
Minstens net zo erg: geen goede persoonlijke verzorging. Graag een helemaal fris en schoon iemand, en dan bedoel ik ook opletten dat er geen spuug ophoopt in je mondhoeken en uberhaupt dat er geen kwijldraden tijdens het praten te zien zijn (die mensen heb je echt, dat niemand daar wat van zegt of dat ze dat zelf niet doorhebben, ongelooflijk), dat je inderdaad nog lekker ruikt, een goed verzorgd gebit belangrijk vindt (schone en rechte tanden) etc.
En om heel eerlijk te zijn knap ik ook af op bepaalde banen en/of niet gevolgde of afgeronde studies. Als ik hoor dat iemand al jaren in de horeca werkt, begonnen als bijbaantje maar tijdens de studie daar blijven stranden en ook niet van plan daar snel verandering in te brengen vind ik het al geen tweede date materiaal meer.Vind ik niet zo interessant, of iemand moet naast die baan interessantere ambities hebben. Maar dat kom je niet vaak tegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |