Mannen die in PUA geloven. En de vrouwen die daarin trappen wil je niet eens.quote:Op maandag 12 november 2012 00:50 schreef JoeBlack2k2 het volgende:
Vrouwen die je alleen kunt benaderen door PUA toe te passen...
Precies!quote:Op maandag 12 november 2012 00:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Mannen die in PUA geloven. En de vrouwen die daarin trappen wil je niet eens.
Ergo, PUA werkt niet. Dus waarom geloof je er dan in?quote:Op maandag 12 november 2012 00:56 schreef JoeBlack2k2 het volgende:
Geloven doe ik wel heb het jaren lang gedaan
En die erin trappen.. uhm daar is dit topic toch voor ? die wil ik inderdaad niet
Ik ben bang dat ik je niet snap ? PUA werkt wel genoeg mee in bed gekregen allemaal geen GF materiaalquote:Ergo, PUA werkt niet. Dus waarom geloof je er dan in?
Je kent dat soort mannen niet maar je weet wel dat je er op af knaptquote:Op maandag 12 november 2012 01:01 schreef Manono het volgende:
Gierigheid ja. Geen richting, geen beltegoed, gasten die elke dag bevestiging nodig hebben omdat ze niet bestaan als ze alleen zijn. Get a life or write a book.
Niet dat ik ze ken
quote:Op maandag 12 november 2012 00:45 schreef Chule het volgende:
Verlegen/ stille mannen en mannen met het IQ van een pepernoot.
PUAquote:Op maandag 12 november 2012 00:56 schreef JoeBlack2k2 het volgende:
Geloven doe ik wel heb het jaren lang gedaan
En die erin trappen.. uhm daar is dit topic toch voor ? die wil ik inderdaad niet
Geen harde eisen als:quote:Heb je dan helemaal geen eisen voor jezelf?
Klopt, kwam ik later ook achter, maar om nou de hele post te verwijderen vond ik ook weer wat.quote:Op maandag 12 november 2012 11:03 schreef Deshain het volgende:
Ik heb het idee dat je het allemaal een beetje persoonlijk opvat, dat was geenszins de bedoeling...
Dat zijn ook enkel oppervlakkige dingen...quote:Geen harde eisen als:
- geen witte sportsokken
- geen groene nagellak
- geen Parool lezers
- minimaal inkomen van 40k
Wel fijn dat je al iemand hebt, ik ook hoor. Daar niet van. Wat ik zocht heb ik ruimschoots gevonden, heb ik veel geluk mee gehad.quote:Komt vanzelf wel een gevoel uit of het zin heeft of niet. Mocht ze naar natte hond ruiken en een wolvenshirt dragen dan is de kans natuurlijk wel heel klein dat dat nog gecompenseerd kan worden met goede eigenschappen...
Daarnaast geloof ik absoluut niet in vertalen van zaken waar je niet naar op zoek bent maar eerder is waar je wél naar op zoek bent. Daarnaast ben ik niet op zoek maar allang gelukkig met iemand.
Enorm onzekere vrouwen dusquote:Op zondag 11 november 2012 23:34 schreef Mister_Bojangles het volgende:
De nummer 1 afknapper (afgezien van uiterlijke kenmerken) zijn toch wel meiden die te veel bezig zijn met hun imago en de hele dag bezig zijn zich te conformeren aan hun omgeving, om in het plaatje te vallen bij anderen, of aanstellerige types
Kortom van die standaard nietszeggende biatches die de hele dag bezig zijn met het dispuut, of lunchen met hun poppetjes, zoiets als dit:
Dit is helaas dan mijn zwakke punt. Nooit van dat neurotische nagelbijten afgekomen.quote:Op zondag 11 november 2012 15:43 schreef Fascination het volgende:
Lelijke handen met onverzorgde/afgebeten nagels.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |