abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119115835
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 00:56 schreef JoeBlack2k2 het volgende:
Geloven doe ik wel heb het jaren lang gedaan

En die erin trappen.. uhm daar is dit topic toch voor ? die wil ik inderdaad niet
PUA :') ik weet niet wat triester is, de man die denkt het nodig te moeten hebben of de vrouw die ervoor valt. Beiden van een dergelijk laag allooi dat ik er hopelijk nooit mee in aanraking kom.
pi_119116388
Dikke armen.. serieus
pi_119116501
- Vreselijke verhalen over exen afsteken
- Weinig decorum (overal krabben, boeren laten, scheten laten)
- Lullig doen tegen bediening
- Versiertechnieken uit boeken toepassen
- Heel hard om eigen grappen lachen
- Slechte hygiene
- Ongeinteresseerd maar wel ellenlange verhalen vertellen over zichzelf
- Opscheppen over inkomen en dure spullen
- Niet tegen drank kunnen (na 3 glaasjes al raar doen of in slaap vallen)
- Opscheppen over vechtpartijen
- eyeliner op hebben
pi_119116749
Ik knap af op mensen die lijstjes maken met afknappers, zeg dan gewoon dat je een pretentieuze trut bent ipv het in te pakken in zo'n Viva-forum afknaplijstje.

Ik ga gewoon voor de persoon en zodra ik er een goed gevoel bij heb wil ik verder, moet er niet aan denken zeg: "Luister, ik vind je écht héél leuk,gezellig,mooi,intelligent,interessant maar je heet Priscilla én je hebt het ook nog op je ketting staan, ik hoef je niet nog een keer te zien".
pi_119116953
Ik ben een pretentieuze trut!1einz, want antisociaal gedrag moet ik niet hebben!

Je doet net alof ik het lijstje van tevoren inlever bij de betreffende man ofzo, haha. Dit zijn gewoon dingen die me niet zouden aanstaan in een eerste date. Lijkt me vrij logisch dat dit voor bijna iedereen 10 stappen te ver is, man of vrouw.

Ik ga ook voor de persoon, als ik denk dat ik ermee kan leven. Als ik er een goed gevoel over heb. Die lijst zie je toch ook niet van tevoren, behalve dan de eyeliner? (wat dus overduidelijk een grap was, maar goed) Als ik denk dat diegene me het leven zuur gaat maken houdt het erg snel op. Als dat pretentieus is vind ik het prima, als ik maar niet met de shit kom te zitten van het gedrag van diegene. Of de putlucht.

Heb je dan helemaal geen eisen voor jezelf? Wanneer voelt het goed?

[ Bericht 9% gewijzigd door Gezond2012 op 12-11-2012 10:54:56 ]
pi_119117513
Ik heb het idee dat je het allemaal een beetje persoonlijk opvat, dat was geenszins de bedoeling...

quote:
Heb je dan helemaal geen eisen voor jezelf?
Geen harde eisen als:
- geen witte sportsokken
- geen groene nagellak
- geen Parool lezers
- minimaal inkomen van 40k

Komt vanzelf wel een gevoel uit of het zin heeft of niet. Mocht ze naar natte hond ruiken en een wolvenshirt dragen dan is de kans natuurlijk wel heel klein dat dat nog gecompenseerd kan worden met goede eigenschappen...

Daarnaast geloof ik absoluut niet in vertalen van zaken waar je niet naar op zoek bent maar eerder is waar je wél naar op zoek bent. Daarnaast ben ik niet op zoek maar allang gelukkig met iemand.
pi_119117699
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 11:03 schreef Deshain het volgende:
Ik heb het idee dat je het allemaal een beetje persoonlijk opvat, dat was geenszins de bedoeling...
Klopt, kwam ik later ook achter, maar om nou de hele post te verwijderen vond ik ook weer wat.

quote:
Geen harde eisen als:
- geen witte sportsokken
- geen groene nagellak
- geen Parool lezers
- minimaal inkomen van 40k
Dat zijn ook enkel oppervlakkige dingen...
Wat dacht je van gedrag? Dat heeft een enorme impact.

quote:
Komt vanzelf wel een gevoel uit of het zin heeft of niet. Mocht ze naar natte hond ruiken en een wolvenshirt dragen dan is de kans natuurlijk wel heel klein dat dat nog gecompenseerd kan worden met goede eigenschappen...

Daarnaast geloof ik absoluut niet in vertalen van zaken waar je niet naar op zoek bent maar eerder is waar je wél naar op zoek bent. Daarnaast ben ik niet op zoek maar allang gelukkig met iemand.
Wel fijn dat je al iemand hebt, ik ook hoor. Daar niet van. Wat ik zocht heb ik ruimschoots gevonden, heb ik veel geluk mee gehad.
Mijn afknappers zijn vrij basic, gewoon geen irritant anti-sociaal gedrag waar ik (of anderen) last van zal (zullen) krijgen.
Zoals jij het doet, zo werkt het over het algemeen wel. Enorme problemen vallen je meestal ruim op tijd op, en kleine irritaties daar leef je wel mee, want je bent toch al gek van zo iemand.
  maandag 12 november 2012 @ 11:23:07 #83
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_119118135
Ben het eens met Deshain ja, afknapperlijstjes zijn vreselijk, vooral als ze zo oppervlakkig zijn. Ooit lang geleden op paiq eens gematched met iemand die als openingsvraag 'wat heb je mij te bieden?' stelde. Gereageerd met 'ben ik op een veiling?' plus kickban van de contactenlijst. Kom nou toch... Vind je het vreemd dat je nog single bent?

Zelf heb ik ook niet zo'n eisenpakket, werven en selecteren gaat puur op gevoel :) Al is het wel zo dat een stinkend, onverzorgd iemand met het iq van een visstick niet heel aantrekkelijk is voor mij. Daar zal sowieso een kleine markt voor zijn gok ik. Mijn criterium is dus eigenlijk alleen dat iemand een 'normaal' mens is. D.w.z. binnen acceptabele kaders qua mentale gesteldheid, gezondheid, fatsoen, verzorging enz enz.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_119118639
Ligt eraan wat het doel is, toch?
Als je een afknapperlijst op een datingsite hebt, met het doel om bepaalde mensen uit te filteren, krijg je waarschijnlijk 0,0 reactie, is ook logisch.
Als het specifiek gevraagd wordt in een thread is het wel interessant. Dit soort dingen zitten eerder bij iemand in het hoofd, niet zozeer als lijst waarop afgestreept wordt, maar meer als dingen die ze zowieso in geen enkel persoon leuk of aantrekkelijk vinden.
En de lijsten met kleur nagellak, etc., ach, dat is toch niet serieus te nemen. Die nemen het zelf ook niet serieus hoop ik dan.
  maandag 12 november 2012 @ 11:44:34 #85
20346 elgringo
Valt uit vliegtuigen
pi_119118933
Geen eigen mening hebben en niet kunnen onderbouwen waarom je iets doet/wil/mag/ etc
If broken it is, fix it you should.... (en niet eerder ;) )
pi_119119193
Vrouwen die;
- roken
- groter dan ik zijn
- overal iets negatiefs in moeten zien
- echt continue moeten roddelen over hun vriendinnen

Vrouwen met;
- grotere borsten dan billen
- tatoeages
- piercings
- een piemel
- een grote bek
pi_119119429
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:34 schreef Mister_Bojangles het volgende:
De nummer 1 afknapper (afgezien van uiterlijke kenmerken) zijn toch wel meiden die te veel bezig zijn met hun imago en de hele dag bezig zijn zich te conformeren aan hun omgeving, om in het plaatje te vallen bij anderen, of aanstellerige types

Kortom van die standaard nietszeggende biatches die de hele dag bezig zijn met het dispuut, of lunchen met hun poppetjes, zoiets als dit :r :
Enorm onzekere vrouwen dus ;)

Ergste afknapper vind ik vrouwen die onhygienisch zijn. Op nummer twee zoals beschreven in bovenstaande quote. Uberhaupt mensen die zich anders voordoen dan ze zijn...
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_119122104
Alle min of meer mislukte dates in ogenschouw nemend kom ik ongeveer tot het volgende:

• Gebrek aan intelligentie, niet op hetzelfde denkniveau opereren.
• Gebrek aan relativeringsvermogen (moraliserend).
• Gebrek aan zelfvertrouwen dat zich uit via het afzeiken van willekeurige voorbijgangers. Als ze willekeurige mensen dermate interessant vindt, vind ik haar niet meer zo interessant.
• Lomp, onvrouwelijk gedrag.
• Psychische problemen.
• Gebrek aan diepgaandere interesses.

Wat betreft dit laatste het volgende adagium:

pi_119122337
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 15:43 schreef Fascination het volgende:
Lelijke handen met onverzorgde/afgebeten nagels. :'( :r
Dit is helaas dan mijn zwakke punt. Nooit van dat neurotische nagelbijten afgekomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2012 13:23:36 ]
  maandag 12 november 2012 @ 13:25:33 #90
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_119122407
- Vrouwen die roken.. is echt instant -393333
- Vrouwen die zichzelf helemaal geweldig vinden (zelfvertrouwen is leuk, lichte arrogantie ook maar dit is verschrikkelijk :') )
- Vrouwen die volledig humorloos zijn. Geen lach op het gezicht te bekennen..
- Vrouwen zonder uitstraling
- Vrouwen die bedelen (ja dat heb ik al gehad :D )
- Vrouwen met issues
- Vrouwen die een totaal ontspoorde ex hebben
- Vrouwen die zich niet als vrouw kleden en/of zich niet als vrouw gedragen
- Vrouwen die gewoon dom zijn
- Vrouwen die het over hun ex gaan hebben. Het zal vast ter friendzone zijn, maar ik hoef dat niet te horen als ik iemand leuk vind
- Slechte hygiene

And the list goes on and on :)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_119122561
Dat men roken zo verafschuwt valt me wel op. Zelf rook ik heel af en toe bij feestjes (ben zo'n vervelende bietser), maar zou het geen groot probleem vinden als de vrouw zou roken. Vind roken soms juist wel elegant (i.p.v. ordinair).

Al is het uiteindelijk maar beter van niet, want als het klikt ontwikkel ik er een slechte gewoonte bij. :')
  maandag 12 november 2012 @ 13:31:21 #92
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_119122597
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:30 schreef Friek_ het volgende:
Dat men roken zo verafschuwt valt me wel op. Zelf rook ik heel af en toe bij feestjes (ben zo'n vervelende bietser), maar zou het geen groot probleem vinden als de vrouw zou roken. Vind roken soms juist wel elegant (i.p.v. ordinair).

Al is het uiteindelijk maar beter van niet, want als het klikt ontwikkel ik er een slechte gewoonte bij. :')
Het roken an sich is ook geen probleem. Eerder de lucht /geur die daarmee gepaard gaat. Kan me voorstellen dat ik ook soms roken als elegant zou kunnen beschouwen.

- Vrouwen die shag roken

:D Dan verwoord ik het maar zo ;)
pi_119122662
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:30 schreef Friek_ het volgende:

mwoah, ik moet er niet aan denken dat mijn vriendin elke ochtend staat te roken, vaak met tegenzin. Want wie als vaste roker vindt nou echt alle sigaretten lekker die hij/zij op een dag rookt? Ik zelf rook af en toe ook wel eens en als mijn vriendin eens een sigaret op steekt vind ik dat ook alles behalve erg, maar het blijft bij ons al jaren op een enkele keer. Het is lekker die avond, maar daarna is het ook net zo makkelijk weer een week of meer niet.
pi_119122724
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:31 schreef Michielos het volgende:

[..]

Het roken an sich is ook geen probleem. Eerder de lucht /geur die daarmee gepaard gaat. Kan me voorstellen dat ik ook soms roken als elegant zou kunnen beschouwen.

- Vrouwen die shag roken

:D Dan verwoord ik het maar zo ;)
ook dat ja, maar vooral dat hele verplichte gedoe dat ze even naar buiten moeten. Heb je het gezellig binnen, moet dat meisje weer in de kou buiten zo'n ding naar binnen trekken terwijl je dan alleen achter blijft.
Als ze op een zomeravond op een terras rookt, dan zou het me weinig kunnen interesseren.
pi_119123259
-Opzichtige Tattoos en Piercings
-Domheid
-Het type JOVD-dispuutstrutje
-Anorexia types
  maandag 12 november 2012 @ 14:26:58 #96
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_119124528
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:25 schreef Michielos het volgende:
- Vrouwen die roken.. is echt instant -393333
- Vrouwen die zichzelf helemaal geweldig vinden (zelfvertrouwen is leuk, lichte arrogantie ook maar dit is verschrikkelijk :') )
- Vrouwen die volledig humorloos zijn. Geen lach op het gezicht te bekennen..
- Vrouwen zonder uitstraling
- Vrouwen die bedelen (ja dat heb ik al gehad :D )
- Vrouwen met issues
- Vrouwen die een totaal ontspoorde ex hebben
- Vrouwen die zich niet als vrouw kleden en/of zich niet als vrouw gedragen
- Vrouwen die gewoon dom zijn
- Vrouwen die het over hun ex gaan hebben. Het zal vast ter friendzone zijn, maar ik hoef dat niet te horen als ik iemand leuk vind
- Slechte hygiene

And the list goes on and on :)
Alle vrouwen hebben issues. Forever alone..

Vrouwen die na 2x daten het nodig vinden om over kinderen te beginnen, en dan vooral op welke termijn ze zwanger zouden willen worden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_119124592
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2012 14:26 schreef fathank het volgende:

[..]

Vrouwen die na 2x daten het nodig vinden om over kinderen te beginnen, en dan vooral op welke termijn ze zwanger zouden willen worden.
Als het een leuk meisje is, heb ik er geen problemen mee :D
  maandag 12 november 2012 @ 14:39:21 #98
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_119125006
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2012 14:26 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik doel daarmee dus op psychiatrische stoornissen, gewoon dat het niet meer gezond is.
Vrouwen die tegen borderline aanzitten, totale sloeries zijn, depressief zijn, rouwen en janken om hun ex op een dusdanige manier dat het gewoon niet leuk meer is.
We hebben allemaal issues, dat klopt, maar de ene issue is de andere niet.. en dat klopt ook;)
pi_119126366
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 15:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Arrogantie en oppervlakkigheid, gebrek aan humor, gierigheid, mensen zonder mening, mensen die wereldvreemd zijn.
En wat betreft uiterlijk als mensen zich niet goed verzorgen, niet lekker ruiken enzo.
Dit.
  maandag 12 november 2012 @ 15:34:48 #100
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_119127254
Mannen die geen initiatief tonen
Mannen zonder eigen mening
Mannen die niet sociaal zijn
All she wants and needs is just a little taste..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')