SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The ball is round and Twente still has got a clean sheet.quote:Op zondag 11 november 2012 12:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij heeft Vitesse 80% balbezit of zoOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Stukje oud zeer?quote:Op zondag 11 november 2012 12:47 schreef tompsv18 het volgende:
Overtredingen op Reis zijn altijd terecht.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Wat zit Janssen nou stoer te doen... Bied gewoon je excuses aan en accepteer de kaart. In een droomwereld in ieder geval![]()
Hij speelt nog met nummer 14 ook, wat een heiligschennis
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Feyenoord and Vitesse are very different team, whit very different players. Therefore this is a very different game."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 12:48 schreef mrstylo het volgende:
Feyenoord and Vitesse are very different team, whit very different players. Therefore this is a very different game.![]()
![]()
Nee dat deed Vitesse juist.quote:Op zondag 11 november 2012 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja die kopen hun shirts off the rack"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
???quote:Op zondag 11 november 2012 12:48 schreef AFCNiels het volgende:
Hij speelt nog met nummer 14 ook, wat een heiligschennis![]()
Everything is possible in the eredivisiequote:Op zondag 11 november 2012 12:48 schreef mrstylo het volgende:
Feyenoord and Vitesse are very different team, whit very different players. Therefore this is a very different game.![]()
Ja oke, maar Vitesse betaald Nike voor die shirts. Twente krijgt weer betaald om die shirts te dragen.quote:Op zondag 11 november 2012 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
? er spelen een club of 30 in dezelfde shirts als Twente"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 12:48 schreef mrstylo het volgende:
![]()
In Engeland is dit gewoon rood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
De kwaliteit van zijn vrije trappen zijn mogelijk omgekeerd evenredig aan de omvang van zijn buik?quote:Op zondag 11 november 2012 12:54 schreef tompsv18 het volgende:
Die vrije trappen van Janssen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 12:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De kwaliteit van zijn vrije trappen zijn mogelijk omgekeerd evenredig aan de omvang van zijn buik?![]()
![]()
Twente schopt en Vitesse voetbaltquote:Op zondag 11 november 2012 12:56 schreef FL_Freak het volgende:
Kan de wedstrijd niet zien helaas, hoe doen beide het?![]()
Ik ben eigenlijk best bang geworden voor Vitesse.
Ze spelen gewoon heel goed voetbal tegen goede en slechte teams.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
imo de terechte nummer 2quote:Op zondag 11 november 2012 12:58 schreef mrstylo het volgende:
Ze spelen gewoon heel goed voetbal tegen goede en slechte teams.![]()
3
en twente de terechte #1... Atm, anyway
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2012 12:59:46 ]![]()
Kut ninja.quote:Op zondag 11 november 2012 12:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
imo de terechte nummer 23
en twente de terechte #1... Atm, anyway
Als Bony in de winterstop vertrekt, dan zijn ze gelijk wel een heel stuk slechter.quote:Op zondag 11 november 2012 12:58 schreef mrstylo het volgende:
Eind volgende maand dus Bony een tijdje weg voor Afrika cup.
Vorig jaar verloor Vitesse 5 van de 6 wedstrijden in de periode dat Bony voor de Afrika Cup weg was.Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Ligt er vooral aan wat er bij gaat komen ter vervangingquote:Op zondag 11 november 2012 12:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als Bony in de winterstop vertrekt, dan zijn ze gelijk wel een heel stuk slechter.![]()
Bony wordt van de winter weggekocht, en dan is Vitesse echt niet zo gevaarlijk meerquote:Op zondag 11 november 2012 12:58 schreef mrstylo het volgende:
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
Vorig jaar verloor Vitesse wel meer, maar Bony is wel een gemis ja.quote:Op zondag 11 november 2012 13:00 schreef ZaZoe het volgende:
Eind volgende maand dus Bony een tijdje weg voor Afrika cup.
Vorig jaar verloor Vitesse 5 van de 6 wedstrijden in de periode dat Bony voor de Afrika Cup weg was.Anonieme tievesclown![]()
Ik hoop dat ze Wijnaldum en Matavz kopen.quote:Op zondag 11 november 2012 13:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ligt er vooral aan wat er bij gaat komen ter vervanging
Heeft sowieso de Africa Cupquote:Op zondag 11 november 2012 12:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als Bony in de winterstop vertrekt, dan zijn ze gelijk wel een heel stuk slechter.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 13:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Wijnaldum en Matavz kopen., da's nou niet echt een versterking, maar meer Jupiler League niveau
![]()
![]()
Lukaku zou wel gevaarlijk zijn.quote:Op zondag 11 november 2012 13:02 schreef Lunice het volgende:
Je weet niet wat Abromofiets allemaal nog gaat sturen naar Vitesse in de winterstop.
Matavz valt toch nog wel mee?quote:Op zondag 11 november 2012 13:02 schreef RvLaak het volgende:
[..], da's nou niet echt een versterking, maar meer Jupiler League niveau
![]()
Bony werd wel weer slecht aangespeeld.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoop dat ooit mijn droom uitkomt en die 2 weg zien gaan bij PSV.quote:Op zondag 11 november 2012 13:02 schreef RvLaak het volgende:
[..], da's nou niet echt een versterking, maar meer Jupiler League niveau
Niet zo janken, stadion zit altijd leeg. Veel te groot enzulks.quote:Op zondag 11 november 2012 13:02 schreef TweeGrolsch het volgende:
Topclubje hoor dat Vitesse![]()
Hele stadion leeg tegen Twente... TragischAnonieme tievesclown![]()
Zat anders behoorlijk vol met het Rammstein concert...quote:Op zondag 11 november 2012 13:03 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Niet zo janken, stadion zit altijd leeg. Veel te groot enzulks.![]()
Wijnaldum is helemaal hard bezig zijn glazen in te gooien, als Toivonen fit is kan hij het verder vergeten denk ik.quote:Op zondag 11 november 2012 13:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ooit mijn droom uitkomt en die 2 weg zien gaan bij PSV.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ja dan komen ze niet alleen uit Arnhem.quote:Op zondag 11 november 2012 13:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zat anders behoorlijk vol met het Rammstein concert...Anonieme tievesclown![]()
Nee uit Ossquote:Op zondag 11 november 2012 13:04 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ja dan komen ze niet alleen uit Arnhem.![]()
Nee, maar het blijft dubieus... Duitsers zijn populairder in Arnhem dan de lokale ploegquote:Op zondag 11 november 2012 13:04 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ja dan komen ze niet alleen uit Arnhem.![]()
![]()
Heeft hij eindelijk een kans en valt gelijk door de mand. Kan gewoon de druk niet aan.quote:Op zondag 11 november 2012 13:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wijnaldum is helemaal hard bezig zijn glazen in te gooien, als Toivonen fit is kan hij het verder vergeten denk ik."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Terwijl Duitsers nu ook in de Gelderdome zijn.quote:Op zondag 11 november 2012 13:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, maar het blijft dubieus... Duitsers zijn populairder in Arnhem dan de lokale ploeg"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ja de successupporters komen er straks weer bij. Maar daar zit je ook niet echt op te wachten.quote:Op zondag 11 november 2012 13:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, maar het blijft dubieus... Duitsers zijn populairder in Arnhem dan de lokale ploegAnonieme tievesclown![]()
Of het is een gevalletje Theo Janssen... Past gewoon niet bij PSV (in dit geval)quote:Op zondag 11 november 2012 13:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heeft hij eindelijk een kans en valt gelijk door de mand. Kan gewoon de druk niet aan.![]()
Er zijn Twente spelers die Nederlands spreken... Da's bij Rammstein niet het gevalquote:Op zondag 11 november 2012 13:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Terwijl Duitsers nu ook in de Gelderdome zijn.![]()
![]()
![]()
Het zegt ook wel wat over Twente, die worden ook niet serieus genomen als topploeg, anders zat het wel vol![]()
HIj wordt ook nog niet echt bereikt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Zo, ook een keer wakker. Is de wedstrijd nog wat?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Vrij saai nog, er is een doelpunt nodig.quote:Op zondag 11 november 2012 13:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ook een keer wakker. Is de wedstrijd nog wat?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Was ook niet achterquote:Op zondag 11 november 2012 13:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij was wel heel fanatiek aan het roepen dat de bal niet achter was geweest![]()
wat een zaadpot.
beiden partijen willen geen kampioen worden
geen tegendoelpunt is het belangrijkste voor de trainersNothing to see here, carry on![]()
omdat dat ook niet was. een beetje gekke beslissing dus.quote:Op zondag 11 november 2012 13:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij was wel heel fanatiek aan het roepen dat de bal niet achter was geweest![]()
zoals van te voren werd verwacht, is het inderdaad een saaie wedstrijd.quote:Op zondag 11 november 2012 13:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ook een keer wakker. Is de wedstrijd nog wat?![]()
Half, maar ik lag zo lekkerquote:Op zondag 11 november 2012 13:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Drizzt jij staat nu gewoon al later op wetende dat je stream toch een helft achterloopt?
Haha, stream... lag... snappie?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Wat een visie.quote:Op zondag 11 november 2012 12:30 schreef tompsv18 het volgende:
Volgens mij gaat dit echt zo'n schaakwedstrijd worden![]()
Eens, maar hij riep het met iets teveel fanatisme imo.quote:Op zondag 11 november 2012 13:11 schreef Adames het volgende:
[..]
omdat dat ook niet was. een beetje gekke beslissing dus.Kampioen wordt je niet alleen met dit soort wedstrijden.quote:Op zondag 11 november 2012 13:11 schreef RijstNatie het volgende:
wat een zaadpot.
beiden partijen willen geen kampioen worden
geen tegendoelpunt is het belangrijkste voor de trainers![]()
Als Feyenoord geen kampioen wordt, wat ik me haast niet kan voorstellen, mag Vitesse het wel worden. Leuk ploegje.![]()
Dus wederom een saaie dag met kutwedstrijden... Jammerquote:Op zondag 11 november 2012 13:14 schreef tompsv18 het volgende:
PSV moet vanmiddag maar weer eens voor het leuke voetbal zorgen![]()
Veruit meeste doelpunten gescoord en meeste doelpogingen, dus zal wel meevallen.quote:Op zondag 11 november 2012 13:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus wederom een saaie dag met kutwedstrijden... Jammer![]()
doet hij de hele tijd al, als hij wat ziet, weet of denkt wat andere mensen niet doen, dan roept hij het altijd wel hard.quote:Op zondag 11 november 2012 13:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eens, maar hij riep het met iets teveel fanatisme imo.![]()
Valt niet mee hè, nuchter wordenquote:Op zondag 11 november 2012 13:14 schreef Slobeend het volgende:
Als Feyenoord geen kampioen wordt, wat ik me haast niet kan voorstellen, mag Vitesse het wel worden. Leuk ploegje.![]()
![]()
Hveen gaat ze pakkenquote:Op zondag 11 november 2012 13:14 schreef tompsv18 het volgende:
PSV moet vanmiddag maar weer eens voor het leuke voetbal zorgen
know'm sayin?
word? word.![]()
Maar alsnog saai kutvoetbal.quote:Op zondag 11 november 2012 13:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Veruit meeste doelpunten gescoord en meeste doelpogingen, dus zal wel meevallen.![]()
PEC - Ajax wordt ook wel een leuke wedstrijd waarschijnlijk, PEC speelt te aanvallend voor hun capaciteiten. Al wordt PSV - Heerenveen inderdaad ook wel leuk.quote:Op zondag 11 november 2012 13:14 schreef tompsv18 het volgende:
PSV moet vanmiddag maar weer eens voor het leuke voetbal zorgen![]()
Gezien hoe Ajax de laatste tijd presteert in de eredivisie, zie ik PEC nog wel punten pakken hoor...quote:Op zondag 11 november 2012 13:16 schreef Adames het volgende:
[..]
PEC - Ajax wordt ook wel een leuke wedstrijd waarschijnlijk, PEC speelt te aanvallend voor hun capaciteiten. Al wordt PSV - Heerenveen inderdaad ook wel leuk.![]()
Zonder Cabral houdt Roda de punten vanmiddag in kerkrade.quote:Op zondag 11 november 2012 13:14 schreef Slobeend het volgende:
dan nog speelt PEC aanvallend voetbal en zal het geen saaie wedstrijd worden.quote:Op zondag 11 november 2012 13:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gezien hoe Ajax de laatste tijd presteert in de eredivisie, zie ik PEC nog wel punten pakken hoor...![]()
inderdaad joh, dat Roda hoort eigenlijk in de top 5 te staan zulks een goede ploeg.quote:Op zondag 11 november 2012 13:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Zonder Cabral houdt Roda de punten vanmiddag in kerkrade.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Dat sowieso... Zo jammer dat het tegelijk is met Feyenoord...quote:Op zondag 11 november 2012 13:17 schreef Adames het volgende:
[..]
dan nog speelt PEC aanvallend voetbal en zal het geen saaie wedstrijd worden.![]()
Malkhi wordt zonder problemen de opvolger van Bony.quote:Op zondag 11 november 2012 13:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
inderdaad joh, dat Roda hoort eigenlijk in de top 5 te staan zulks een goede ploeg.![]()
Als ik Roda was zou ik wel naar Rotterdam gaan vanmiddag.quote:Op zondag 11 november 2012 13:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Zonder Cabral houdt Roda de punten vanmiddag in kerkrade.![]()
oh kutquote:Op zondag 11 november 2012 13:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als ik Roda was zou ik wel naar Rotterdam gaan vanmiddag.![]()
![]()
twitter:ajaxmuseumNL twitterde op zondag 11-11-2012 om 13:16:50Opstelling Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, De Jong, Enoh, Fischer, Boerrigter, Eriksen, Babel. #pecAJA #AJAX RT reageer retweet
twitter:ajaxmuseumNL twitterde op zondag 11-11-2012 om 13:17:15Wissels Ajax: Cillessen, Veltman, Dijks, Schöne, Poulsen, Lukoki en Sana. #pecAJA #AJAX RT reageer retweet
![]()
Makkie voor PEC dusquote:Op zondag 11 november 2012 13:19 schreef Tarado het volgende:
twitter:ajaxmuseumNL twitterde op zondag 11-11-2012 om 13:16:50Opstelling Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, De Jong, Enoh, Fischer, Boerrigter, Eriksen, Babel. #pecAJA #AJAX RT reageer retweet
twitter:ajaxmuseumNL twitterde op zondag 11-11-2012 om 13:17:15Wissels Ajax: Cillessen, Veltman, Dijks, Schöne, Poulsen, Lukoki en Sana. #pecAJA #AJAX RT reageer retweet
![]()
![]()
dit jaquote:Op zondag 11 november 2012 13:20 schreef JanCees het volgende:
Had liever Schone gezien op linkshalf ipv Enoh en Boerrigter eruit en Fischer linksvoor..![]()
Toch gek dat Schöne niet speelt. Enoh speelt toch alleen bij gebrek aan beter lijkt me?
2000 light years from home![]()
Enohquote:Op zondag 11 november 2012 13:19 schreef Tarado het volgende:
Fischer
Boerrigter![]()
![]()
BTW: De Boer kijkt VI? Met Poulson en Sana op de bank...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2012 13:21:55 ]![]()
Poulson speelde ook wel heel slecht vorige week. Sana zou ik wel gewoon opstellen.Anonieme tievesclown![]()
Heeft nog nooit goed gespeeld. Wat een drama.quote:Op zondag 11 november 2012 13:22 schreef Crimyclown het volgende:
Poulson speelde ook wel heel slecht vorige week.![]()
Tegen City wel goedquote:Op zondag 11 november 2012 13:22 schreef Crimyclown het volgende:
Poulson speelde ook wel heel slecht vorige week.![]()
Je moet toch wat als je zoveel kwaliteit in je team hebtquote:
De "analisten" van EDL zijn het ook niet met Driessen eens... Zij vinden het ook een saaie wedstrijd![]()
Bij Perez zit je toch te wachten tot hij een keer roept: die kutneger kan er helemaal niks van.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik vond het best een vermakelijke wedstrijd.quote:Op zondag 11 november 2012 13:24 schreef RvLaak het volgende:
De "analisten" van EDL zijn het ook niet met Driessen eens... Zij vinden het ook een saaie wedstrijd![]()
Poulsen en die 2 krijgen rust.quote:Op zondag 11 november 2012 13:21 schreef RvLaak het volgende:
BTW: De Boer kijkt VI? Met Poulson en Sana op de bank...![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 13:25 schreef AFCNiels het volgende:
Bij Perez zit je toch te wachten tot hij een keer roept: die kutneger kan er helemaal niks van.
Hoeveel staat het?
Ben net wakker
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Dat is het verkeerde k woord.quote:Op zondag 11 november 2012 13:25 schreef AFCNiels het volgende:
Bij Perez zit je toch te wachten tot hij een keer roept: die kutneger kan er helemaal niks van.![]()
Ik begin zo langzamerhand het idee te krijgen dat er nog niet gescoord is, maar zeker weten doe ik het niet![]()
goedzo tyronquote:Op zondag 11 november 2012 13:27 schreef Tyron het volgende:
heb even getsjekt, het staat nog steeds 0-0![]()
Ik zal het voor je uitzoeken.quote:Op zondag 11 november 2012 13:27 schreef RvLaak het volgende:
Ik begin zo langzamerhand het idee te krijgen dat er nog niet gescoord is, maar zeker weten doe ik het niet"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Fischer in de basis
Jaquote:Op zondag 11 november 2012 13:31 schreef Crimyclown het volgende:
Kijkt Rosales altijd alsof die net een paar lijntjes op heeft?![]()
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Stadion is weer half leeg
Lijkt de ArenA welOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Bij hun zijn die kaarten helemaal niet verkocht.quote:Op zondag 11 november 2012 13:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Lijkt de ArenA wel![]()
In de Arena is het half vol.quote:Op zondag 11 november 2012 13:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Lijkt de ArenA wel
quote:Op zondag 11 november 2012 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij hun zijn die kaarten helemaal niet verkocht.
Bij Ajax ook alleen maar op papierquote:Op zondag 11 november 2012 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij hun zijn die kaarten helemaal niet verkocht.![]()
![]()
18.000 maarquote:Op zondag 11 november 2012 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij hun zijn die kaarten helemaal niet verkocht.![]()
![]()
Joh, daar doelt ie ook opquote:
Verpest de grap nou niet,quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Lieg niet.quote:Op zondag 11 november 2012 13:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo grappig was die nou ook weer niet.![]()
Je weet ondertussen toch dat de kwaliteit van mijn opmerkingen recht evenredig zijn met de kwaliteit van de getoonde wedstrijdquote:![]()
![]()
Niet iedereen bezit jouw geweldige grap-maak eigenschappen davy, begrijp dat toch eens.quote:Op zondag 11 november 2012 13:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo grappig was die nou ook weer niet.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
tsjaquote:Op zondag 11 november 2012 13:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Niet iedereen bezit jouw geweldige grap-maak eigenschappen davy, begrijp dat toch eens.![]()
Hahaquote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Dat was ooit echt een groot talentquote:Op zondag 11 november 2012 13:41 schreef Slobeend het volgende:
Zo'n Kakuta voegt toch bar weinig toe.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Zon'n schot van Van Ginkel ook. Of dacht hij werkelijk de bal in de kruising te krijgen van die positie![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 13:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Lijkt de ArenA wel![]()
![]()
Of misschien is er een causaal verband tussen de crisis en de prijs van een kaartje?quote:Op zondag 11 november 2012 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat dus steeds slechter met het voetbal.![]()
Deze opmerking was wel weer scherp.quote:Op zondag 11 november 2012 13:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Of misschien is er een causaal verband tussen de crisis en de prijs van een kaartje?![]()
Niet veel meer van over. Al is hij wel beter dan Ibarra.quote:Op zondag 11 november 2012 13:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat was ooit echt een groot talent![]()
![]()
Die heb ik zelf gepost gisterenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Nee joh, kijk maar in spanje altijd volle bak.quote:Op zondag 11 november 2012 13:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Of misschien is er een causaal verband tussen de crisis en de prijs van een kaartje?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Mwah ik vind die Ibarra wel een leuk spelertje hoorquote:Op zondag 11 november 2012 13:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet veel meer van over. Al is hij wel beter dan Ibarra.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
mooi voor jequote:Op zondag 11 november 2012 13:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die heb ik zelf gepost gisteren![]()
hij heeft net zo'n dikke reet als zeefuikquote:Op zondag 11 november 2012 13:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah ik vind die Ibarra wel een leuk spelertje hoor![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 13:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
hij heeft net zo'n dikke reet als zeefuik rita corita![]()
Dat is lullig goffedommequote:Op zondag 11 november 2012 13:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
hij heeft net zo'n dikke reet als zeefuikOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zie hem nog geen BH nodig hebben, itt Zeefuikquote:Op zondag 11 november 2012 13:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
hij heeft net zo'n dikke reet als zeefuik![]()
Zojuist de consumptie's van gisteravond gedeponeerd in de toilet, en te laat ingeschakeld. Wie is er beter?![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 13:48 schreef Stevenzenl het volgende:
Zojuist de consumptie's van gisteravond gedeponeerd in de toilet, en te laat ingeschakeld. Wie is er beter?quote:Op zondag 11 november 2012 13:48 schreef GGMM het volgende:
Vitesse weer gevaarlijk.
Spelen sowieso een stuk beter dan Twente.![]()
fietessquote:Op zondag 11 november 2012 13:48 schreef Stevenzenl het volgende:
Zojuist de consumptie's van gisteravond gedeponeerd in de toilet, en te laat ingeschakeld. Wie is er beter?![]()
Consumpties is zonder apostrof.quote:Op zondag 11 november 2012 13:48 schreef Stevenzenl het volgende:
Zojuist de consumptie's van gisteravond gedeponeerd in de toilet, en te laat ingeschakeld. Wie is er beter?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Sowieso speelt Willems niet echt een opvallend seizoen.quote:Op zondag 11 november 2012 13:50 schreef Slobeend het volgende:
Van Aanholt is veel beter dan Willems.![]()
Wat is eigenlijk de tactiek van McClaren? Heeft hij wel een tactiek?Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Wel opvallend, opvallend slecht.quote:Op zondag 11 november 2012 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso speelt Willems niet echt een opvallend seizoen.![]()
counterenquote:Op zondag 11 november 2012 13:50 schreef TC03 het volgende:
Wat is eigenlijk de tactiek van McClaren? Heeft hij wel een tactiek?![]()
when the opponent doesnt score you dont losequote:Op zondag 11 november 2012 13:50 schreef TC03 het volgende:
Wat is eigenlijk de tactiek van McClaren? Heeft hij wel een tactiek?![]()
Inderdaad, maar ik heb gehoord dat Ruiz op vakantie is in London. Klopt dit?quote:Op zondag 11 november 2012 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Aankloten en dan scoort Ruiz in de laatste minuut. De beste tactiek van Mcclaren tot nu toeIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Was wel een heel slecht uitgevoerde tackel van die Twente speler...quote:Op zondag 11 november 2012 13:52 schreef Crimyclown het volgende:
Blom kan zo in de verdediging bij Vitesse staan.![]()
En dan goddomme ook nog Landzaat in de ploeg brengen
steve is tevreden met een puntjequote:Op zondag 11 november 2012 13:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dan goddomme ook nog Landzaat in de ploeg brengen![]()
zeker beste keeper van de ere.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
scoorde twee seizoenen terug mooi in de wedstrijd ajax - twentequote:Op zondag 11 november 2012 13:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dan goddomme ook nog Landzaat in de ploeg brengen![]()
Speelt Castaignos eigenlijk?
Twente in toppers buiten eigen huis is echt eenquote:waard
http://www.eredivisielive.nlquote:Op zondag 11 november 2012 13:55 schreef Stevenzenl het volgende:
Kan iemand mij een streamlink dm'en?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
dm mij en ik geef linkquote:Op zondag 11 november 2012 13:55 schreef Stevenzenl het volgende:
Kan iemand mij een streamlink dm'en?
ben te lui om naar dm knopje te gaan![]()
Bijna kreeg je je wensquote:Op zondag 11 november 2012 13:56 schreef ZaZoe het volgende:
Het is wachten op de sneaky goal van Twente![]()
Oiii die had erin gemogen![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Dat zou iig zorgen voor wat actie op het veldquote:Op zondag 11 november 2012 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is telkens wel schrikken als dat vliegtuig lijkt neer te storten in het stadion![]()
![]()
Gelukkig is het niet Turkisch Airlines.quote:Op zondag 11 november 2012 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is telkens wel schrikken als dat vliegtuig lijkt neer te storten in het stadion"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
het is nu wel vermakelijk hoorquote:Op zondag 11 november 2012 13:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat zou iig zorgen voor wat actie op het veld![]()
Joh.quote:Op zondag 11 november 2012 14:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
0-0 kan ik ook prima mee leven trouwens.![]()
Reis oogt wel behoorlijk fit, toch knap om van zo'n blessure terug te komen. Vele hadden hem al opgegevenquote:Op zondag 11 november 2012 13:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
Reis is nog steeds niet op zijn niveau voor blessure.Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
verlagen tot jansen jansen grapjes
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
geforceerd een grap maken is nooit goedquote:Op zondag 11 november 2012 14:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wilde de grap koste wat het kost maken![]()
Vreemd... Ik zie McClaren nou niet echt als het type mens dat naar Samson en Gert kijktquote:Op zondag 11 november 2012 14:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Steve gaat weer schreeuwen.![]()
ROOOOOOOOOBEEEEEERTOOOOOOOOOOOO![]()
Het is St Maartenquote:Op zondag 11 november 2012 14:00 schreef Nober het volgende:
Ik dacht ook een vliegtuig, tis alleen geen 2 november (11/2).
Ik weet, mea culpaquote:Op zondag 11 november 2012 14:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
geforceerd een grap maken is nooit goed![]()
![]()
Helft van het snoep is hier al opquote:
Hier ookquote:Op zondag 11 november 2012 14:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Helft van het snoep is hier al op
quote:Op zondag 11 november 2012 14:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is iets wat mij niets zegt en dat hou ik zo.![]()
Je mag zingen dat je moeder een dikzak isquote:Op zondag 11 november 2012 14:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is iets wat mij niets zegt en dat hou ik zo.![]()
En je krijgt dan snoep
quote:Op zondag 11 november 2012 14:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is iets wat mij niets zegt en dat hou ik zo."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
VBL / [VBL Slowchat] #1107 Torrents :')quote:Op zondag 11 november 2012 14:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je mag zingen dat je moeder een dikzak is![]()
En je krijgt dan snoep![]()
quote:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Forum Opties Forumhop: Hop naar: