SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
De kwaliteit van zijn vrije trappen zijn mogelijk omgekeerd evenredig aan de omvang van zijn buik?quote:Op zondag 11 november 2012 12:54 schreef tompsv18 het volgende:
Die vrije trappen van Janssen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn
quote:Op zondag 11 november 2012 12:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De kwaliteit van zijn vrije trappen zijn mogelijk omgekeerd evenredig aan de omvang van zijn buik?
Twente schopt en Vitesse voetbaltquote:Op zondag 11 november 2012 12:56 schreef FL_Freak het volgende:
Kan de wedstrijd niet zien helaas, hoe doen beide het?
imo de terechte nummer 2quote:Op zondag 11 november 2012 12:58 schreef mrstylo het volgende:
Ik ben eigenlijk best bang geworden voor Vitesse.
Ze spelen gewoon heel goed voetbal tegen goede en slechte teams.![]()
Kut ninja.quote:Op zondag 11 november 2012 12:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
imo de terechte nummer 23
en twente de terechte #1... Atm, anyway
Als Bony in de winterstop vertrekt, dan zijn ze gelijk wel een heel stuk slechter.quote:Op zondag 11 november 2012 12:58 schreef mrstylo het volgende:
Ligt er vooral aan wat er bij gaat komen ter vervangingquote:Op zondag 11 november 2012 12:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als Bony in de winterstop vertrekt, dan zijn ze gelijk wel een heel stuk slechter.
Bony wordt van de winter weggekocht, en dan is Vitesse echt niet zo gevaarlijk meerquote:Op zondag 11 november 2012 12:58 schreef mrstylo het volgende:
Vorig jaar verloor Vitesse wel meer, maar Bony is wel een gemis ja.quote:Op zondag 11 november 2012 13:00 schreef ZaZoe het volgende:
Eind volgende maand dus Bony een tijdje weg voor Afrika cup.
Vorig jaar verloor Vitesse 5 van de 6 wedstrijden in de periode dat Bony voor de Afrika Cup weg was.
Ik hoop dat ze Wijnaldum en Matavz kopen.quote:Op zondag 11 november 2012 13:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ligt er vooral aan wat er bij gaat komen ter vervanging
Heeft sowieso de Africa Cupquote:Op zondag 11 november 2012 12:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als Bony in de winterstop vertrekt, dan zijn ze gelijk wel een heel stuk slechter.
quote:Op zondag 11 november 2012 13:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Wijnaldum en Matavz kopen.
Lukaku zou wel gevaarlijk zijn.quote:Op zondag 11 november 2012 13:02 schreef Lunice het volgende:
Je weet niet wat Abromofiets allemaal nog gaat sturen naar Vitesse in de winterstop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |