Betalen om illegaal te downloaden?quote:
¤25 per jaar. Is de moeite niet. Dat in combinatie met wat programma's die alles voor je doen verder. Hoef er niet meer naar om te kijken.quote:
Later.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:01 schreef napoleonfour het volgende:
zo ik ga weer weg, beetje rijden enzo ja toch.
Mijn prive tracker zeurt ook steeds om donaties omdat ze anders stoppenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Betalen om illegaal te downloaden?
Downloaden is niet illegaal.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Betalen om illegaal te downloaden?
Ah, dat valt mee idd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:01 schreef E.H. het volgende:
[..]
¤25 per jaar. Is de moeite niet. Dat in combinatie met wat programma's die alles voor je doen verder. Hoef er niet meer naar om te kijken.
25 per jaar? Met welke snelheid?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:01 schreef E.H. het volgende:
[..]
¤25 per jaar. Is de moeite niet. Dat in combinatie met wat programma's die alles voor je doen verder. Hoef er niet meer naar om te kijken.
jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:03 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ze verspreiden is toch wel illegaal?
Of tijdens.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar als je dus seed na je gedownloade torrent ben je illegaal bezig?
Als jij de torrent van een film op een site zet dan is het illegaal. Onderling delen heb ik geen idee.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar als je dus seed na je gedownloade torrent ben je illegaal bezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |