Ik hoop nog steeds dat dat stiekem ooit meer wordt dan vriendschap... die chemie tussen die 2quote:
Die stellen iets meer voor ja, maar dat is nog niks vergeleken bij:quote:
Die wel ja, maar die komen dan ook letterlijk nog als enige 2 (misschien op Janine na) uit het Restless Years tijdperkquote:Jef en Laura
Is het ook volgens mijquote:Op donderdag 15 november 2012 17:34 schreef PeterKelder het volgende:
De bank waar Roel op zit lijkt wel de bank van de familie Huygens
Janine komt inderdaad nog uit het the Restless Years-tijdperk jaquote:Op donderdag 15 november 2012 17:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die stellen iets meer voor ja, maar dat is nog niks vergeleken bij:
Arnie en Peter
Annette en Arnie
Simon en Daniël
Suzanne en Daniël
Janine en Daniël
Janine en Suzanne
Laura en Sylvia
Roos en Anita
Kim en Hedwig
Rik en Arthur
en dan vergeet ik nog de helft. Deze mensen gingen door het vuur voor elkaar, waren sowieso stukken minder met zichzelf bezig en zelfs door zeldzame flinke ruzie's waren er nauwelijks deuken te slaan in deze vriendschappen.
[..]
Die wel ja, maar die komen dan ook letterlijk nog als enige 2 (misschien op Janine na) uit het Restless Years tijdperk
Ronja en Sjorsquote:Op donderdag 15 november 2012 18:58 schreef Frey het volgende:
Latere mooie vriendschappen waren bijvoorbeeld:
Rik en Stefano
Stefano en Benjamin
Benjamin en Ray
Rik en Harmsenquote:Op donderdag 15 november 2012 18:58 schreef Frey het volgende:
Latere mooie vriendschappen waren bijvoorbeeld:
Rik en Stefano
Stefano en Benjamin
Benjamin en Ray
Ik vond die vriendschap wel serieus leuk.quote:
Nina en maxime.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:59 schreef Woelli het volgende:
[..]
Lucas en Noud
Lucas en Lorena
Jef en Laura
Harmsenquote:Op donderdag 15 november 2012 19:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Rik en Harmsen
Benjamin en Harmen
Stefano en Harmsen![]()
![]()
Kort samengevat: Maxime had een goede relatie met Ludo na veel gedoe, Janine en Ludo herenigden zich als koppel, Maxime moest weg en verhuisde naar Janine's huis, Maxime werd jaloers op Janine en kreeg ruzie met haar, Nick die door Maxime's toedoen werd opgesloten kwam terug, Nick heeft Janine bijna vermoord, Maxime kreeg de schuld van haar familie (eigenlijk meer Janine) , behalve Lucas, heeft alles van haar afgepakt, Maxime heeft een rottijd achter de rug gehad, Janine komt erachter dat Nick haar bijna heeft vermoord, Nick gaat "dood" door de brand die Amy heeft veroorzaakt en Maxime krijgt een litteken op haar gezicht, de familie Sanders wordt herenigd met Maxime, Maxime krijgt alles terug en zegt dat alles goed is en wel, Janine en Ludo trouwen, Maxime gaat naar Argentinië voor plastische chirurgie, Maxime huurt Maarten in om Ludo en Janine uit elkaar te drijven.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:13 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
Nina en maxime.
Waarom heeft maxime eigenlijk zo'n hekel aan janine?
Volgens mij was Frits er daar al in seizoen 2 al uit gegaan en kwam die hele lijn tussen hem en Trix niet, ik kijk even (virtueel) naar Peter Kelder....quote:Op donderdag 15 november 2012 18:54 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Janine komt inderdaad nog uit het the Restless Years-tijdperk ja(Jack ook eigenlijk, maar hij is weg nu
)
Verder ben ik het volledig met je eens! Suzanne en Arnie hadden ook een geweldige vriendschap in seizoen 1!![]()
Helaas was hier later nooit meer iets van zichtbaar
Maar ze gingen toch tot seizoen 3 TRY gebruiken?quote:Op donderdag 15 november 2012 19:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij was Frits er daar al in seizoen 2 al uit gegaan en kwam die hele lijn tussen hem en Trix niet, ik kijk even (virtueel) naar Peter Kelder....
Volgens wikipedia zijn Trix en Jan-Henk allebei van Australische makelij. Geen idee wat voor verhaallijn ze daar hebben gehad, volgens mij is de verhaallijn met Frits en Trix door de Nederlanders bedacht.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij was Frits er daar al in seizoen 2 al uit gegaan en kwam die hele lijn tussen hem en Trix niet, ik kijk even (virtueel) naar Peter Kelder....
Wat vaag, maar inderdaad, was het helemaal vergeten. Aangezien Arnie ook wegging daar.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volgens wikipedia zijn Trix en Jan-Henk allebei van Australische makelij. Geen idee wat voor verhaallijn ze daar hebben gehad, volgens mij is de verhaallijn met Frits en Trix door de Nederlanders bedacht.
Janine zal hoogstwaarschijnlijk van Nederlandse makelij zijn, of ze is in Australië gewoon één keer een korte flirt van Simon geweest (zoals hier). In Australië kreeg Simon wat met Suzanne en heeft de rol van Janine geen enkele betekenis gehad daar. Hier zullen ze er dan voor gekozen hebben om haar terug te brengen, om welke reden dan ook.
Gedeeltelijk: eind seizoen 2/begin seizoen 3 waren ongeveer 40% van de verhaallijnen van Nederlandse makelij, de overige 60% was grotendeels bewerkt. Toen ze het helemaal zelf gingen schrijven, hebben ze nog even wat verhaallijnen uit de Australische versie gehaald (zoals de strijd tussen Arnie en Peter om Roos). Vanaf het midden van seizoen 3 zijn alle verhaallijnen van Nederlandse makelij.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:31 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Maar ze gingen toch tot seizoen 3 TRY gebruiken?
Ik dacht vanaf afl 425, toen werd het geluid ook beter volgens mijquote:Op donderdag 15 november 2012 19:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gedeeltelijk: eind seizoen 2/begin seizoen 3 waren ongeveer 40% van de verhaallijnen van Nederlandse makelij, de overige 60% was grotendeels bewerkt. Toen ze het helemaal zelf gingen schrijven, hebben ze nog even wat verhaallijnen uit de Australische versie gehaald (zoals de strijd tussen Arnie en Peter om Roos). Vanaf het midden van seizoen 3 zijn alle verhaallijnen van Nederlandse makelij.
Klopt, maar volgens mij heb ik je ooit horen zeggen dat Frits eruit ging nadat Stephanie Stenders hem 'naar Londen' had gestuurd. In NL kwam ie terug toen ie zijn eigen zaak opzette, in Australië niet als ik het goed herriner.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volgens wikipedia zijn Trix en Jan-Henk allebei van Australische makelij. Geen idee wat voor verhaallijn ze daar hebben gehad, volgens mij is de verhaallijn met Frits en Trix door de Nederlanders bedacht.
Ik vraag me af waarom ze Simon en Suzanne hier geen relatie hebben laten krijgen eigenlijk.quote:Janine zal hoogstwaarschijnlijk van Nederlandse makelij zijn, of ze is in Australië gewoon één keer een korte flirt van Simon geweest (zoals hier). In Australië kreeg Simon wat met Suzanne en heeft de rol van Janine geen enkele betekenis gehad daar. Hier zullen ze er dan voor gekozen hebben om haar terug te brengen, om welke reden dan ook.
Nou ja, ze hadden wel in seizoen 2 ergens een "fling", maar meer werd dat niet helaasquote:Op donderdag 15 november 2012 19:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, maar volgens mij heb ik je ooit horen zeggen dat Frits eruit ging nadat Stephanie Stenders hem 'naar Londen' had gestuurd. In NL kwam ie terug toen ie zijn eigen zaak opzette, in Australië niet als ik het goed herriner.
[..]
Ik vraag me af waarom ze Simon en Suzanne hier geen relatie hebben laten krijgen eigenlijk.
In seizoen 1 volgens mij op het welkoms annex afscheidsfeest bij de familie Alberts. Toen Martine lekker pesterig kwam opdagen als Daniëls introducé.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:38 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Nou ja, ze hadden wel in seizoen 2 ergens een "fling", maar meer werd dat niet helaas
Ja, excusez-moi, bedoelde seizoen 1quote:Op donderdag 15 november 2012 19:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In seizoen 1 volgens mij op welkomst annex afscheidsfeest bij de familie Alberts. Toen Martine lekker pesterig kwam opdagen als Daniëls introducé.
Dat kloptquote:Op donderdag 15 november 2012 19:36 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik dacht vanaf afl 425, toen werd het geluid ook beter volgens mij
Nou ja, helemaal aan het begin van GTST, hadden ze ook een keer heel erg gevochten en Daniël een bloedend oog bezorgdquote:Op donderdag 15 november 2012 19:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat kloptAlleen hebben ze toen nog wat verhaallijnen die toen nog liepen afgerond en hebben nog 1 of 2 verhalen, zoals de Arnie-Peter-Roos-lijn, bewerkt.
De keuze voor die verhaallijn is denk ik gemaakt om wat spanning binnen de vriendschap tussen Arnie en Peter te laten komen; tot die tijd hadden de twee weleens een meningsverschil, maar daar bleef het vaak bij. Dit was een interessante, maar korte, ontwikkeling voor die vriendschap.
Overigens hebben ze wel al eerder veranderingen aangebracht, zoals het behouden van Frits en Arnie, het terug laten komen van Linda en Laura en dergelijke.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat kloptAlleen hebben ze toen nog wat verhaallijnen die toen nog liepen afgerond en hebben nog 1 of 2 verhalen, zoals de Arnie-Peter-Roos-lijn, bewerkt.
De keuze voor die verhaallijn is denk ik gemaakt om wat spanning binnen de vriendschap tussen Arnie en Peter te laten komen; tot die tijd hadden de twee weleens een meningsverschil, maar daar bleef het vaak bij. Dit was een interessante, maar korte, ontwikkeling voor die vriendschap.
Hier laat mijn geheugen me een beetje in de steek. Ik heb geen flauw idee meer dat ik dat gezegd hebquote:Op donderdag 15 november 2012 19:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, maar volgens mij heb ik je ooit horen zeggen dat Frits eruit ging nadat Stephanie Stenders hem 'naar Londen' had gestuurd. In NL kwam ie terug toen ie zijn eigen zaak opzette, in Australië niet als ik het goed herriner.
Ik vraag me eerder af waarom ze Annette niet gewoon hebben laten terugkerenquote:[..]
Ik vraag me af waarom ze Simon en Suzanne hier geen relatie hebben laten krijgen eigenlijk.
Ja, maar dat was dan ook wel het meest "heftige" tot nu toe, en dat ging zelfs om een onbenullig iets. Dit was volkomen anders; Peter ging even weg om zijn zusje te helpen en Arnie nam daar gebruik van om Roos te versieren.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:41 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Nou ja, helemaal aan het begin van GTST, hadden ze ook een keer heel erg gevochten en Daniël een bloedend oog bezorgd![]()
![]()
Volgens mij wilde Frédérique dit niet meer.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hier laat mijn geheugen me een beetje in de steek. Ik heb geen flauw idee meer dat ik dat gezegd heb![]()
[..]
Ik vraag me eerder af waarom ze Annette niet gewoon hebben laten terugkeren
Klopt helemaalquote:Op donderdag 15 november 2012 19:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Overigens hebben ze wel al eerder veranderingen aangebracht, zoals het behouden van Frits en Arnie, het terug laten komen van Linda en Laura en dergelijke.
Dat vond ik inderdaad echt vals van Arnie, maar uiteindelijk werd het een leuk stel!quote:Op donderdag 15 november 2012 19:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, maar dat was dan ook wel het meest "heftige" tot nu toe, en dat ging zelfs om een onbenullig iets. Dit was volkomen anders; Peter ging even weg om zijn zusje te helpen en Arnie nam daar gebruik van om Roos te versieren.
Serieus? Want waarom zou ze dan later (kort) teruggekeerd zijn als Rebecca Duvalier?quote:Op donderdag 15 november 2012 19:43 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Frédérique dit niet meer.
thxquote:Op donderdag 15 november 2012 19:20 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Kort samengevat: Maxime had een goede relatie met Ludo na veel gedoe, Janine en Ludo herenigden zich als koppel, Maxime moest weg en verhuisde naar Janine's huis, Maxime werd jaloers op Janine en kreeg ruzie met haar, Nick die door Maxime's toedoen werd opgesloten kwam terug, Nick heeft Janine bijna vermoord, Maxime kreeg de schuld van haar familie (eigenlijk meer Janine) , behalve Lucas, heeft alles van haar afgepakt, Maxime heeft een rottijd achter de rug gehad, Janine komt erachter dat Nick haar bijna heeft vermoord, Nick gaat "dood" door de brand die Amy heeft veroorzaakt en Maxime krijgt een litteken op haar gezicht, de familie Sanders wordt herenigd met Maxime, Maxime krijgt alles terug en zegt dat alles goed is en wel, Janine en Ludo trouwen, Maxime gaat naar Argentinië voor plastische chirurgie, Maxime huurt Maarten in om Ludo en Janine uit elkaar te drijven.![]()
Ja, maar daar blijf het ook bij. Ik denk ook dat als Frédérique echt terugwilde, ze wel bleef.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Serieus? Want waarom zou ze dan later (kort) teruggekeerd zijn als Rebecca Duvalier?
Hm... Volgens mij liep de verhaallijn rond Annette gewoon af (in Australie kwam ze ook om het leven door rebellen).quote:Op donderdag 15 november 2012 19:45 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja, maar daar blijf het ook bij. Ik denk ook dat als Frédérique echt terugwilde, ze wel bleef.
Nou ja.. Frédérique en Annette krijgen we toch niet meer terugquote:Op donderdag 15 november 2012 19:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hm... Volgens mij liep de verhaallijn rond Annette gewoon af (in Australie kwam ze ook om het leven door rebellen).
Het kán zo zijn dat de Nederlandse makers haar terug wilden hebben, maar dat Frédérique dat geweigerd heeft, maar dat weet ik niet
Neequote:Op donderdag 15 november 2012 19:49 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Nou ja.. Frédérique en Annette krijgen we toch niet meer terug
Zoals wel meer.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:49 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Nou ja.. Frédérique en Annette krijgen we toch niet meer terug
Oh, nog iets! Er was een spanning tussen Janine en Maxime, omdat Maxime Janine eigenlijk te min vindt voor haar broer en zich mateloos ergerde aan het feit dat Maxime zich voordeed als een tweede moeder van Nina.quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:06 schreef TheVulture het volgende:
Bing is nog steeds een egoistische eikel...
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:16 schreef Frey het volgende:
Bing krijgt van Sinterklaas geen nieuwe wenkbrauwen in zijn schoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |