Hoe dat zo?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
Remember dat ik zei dat ik voor 20 euro die seizoen 6 box zou binnenslepen? Ineens kreeg ik een heel slecht voorgevoel en vanavond begonnen googelen; Ik ga waarschijnlijk opgelicht worden.
Joyce!quote:Op woensdag 14 november 2012 18:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
True, Marjolein Keuning is een geweldig actrice (Ik was serieus verliefd toen ik haar zag spelen in Vrouwenvleugel) en zingen is ze ook geweldig in zoals ik altijd hoorde in Het gevoel van, maar haar rol in GTST is inderdaad een ware aanfluiting. Een belediging voor haar carrière.
Tja, dat had je (ergens) kunnen verwachten natuurlijk. Ik bedoel: een complete seizoensbox voor zo'n prijs...quote:Op woensdag 14 november 2012 18:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
Remember dat ik zei dat ik voor 20 euro die seizoen 6 box zou binnenslepen? Ineens kreeg ik een heel slecht voorgevoel en vanavond begonnen googelen; Ik ga waarschijnlijk opgelicht worden.
Ik trok het rekeningnummer na nadat ik 5 dagen na mijn mail dat de betaling was voltooid geen reactie had gekregen (en ook geen box), en vond ineens het volgende;quote:
Mwah, geef toe; Het klinkt aannemelijk dat iemand een box wegdoet na één keer kijken. Er zijn zulke jojo's.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, dat had je (ergens) kunnen verwachten natuurlijk. Ik bedoel: een complete seizoensbox voor zo'n prijs...
Sowieso geef ik je het advies om aangifte te doen. Dit is sowieso het beste, maar ik denk dat je het zelf ook van plan was.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik trok het rekeningnummer na nadat ik 5 dagen na mijn mail dat de betaling was voltooid geen reactie had gekregen (en ook geen box), en vond ineens het volgende;
http://marktplaats.startp(...)ktplaats-door-tox-ic
Hij heet geen tox-ic meer maar Courasel, maar verder is alles wel exact hetzelfde.
Mja, ik heb meestal al een goede mensen/advertentiekeuze (Fuck it, ik ben nooit eerder opgelicht, everquote:Op woensdag 14 november 2012 18:55 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Sowieso geef ik je het advies om aangifte te doen. Dit is sowieso het beste, maar ik denk dat je het zelf ook van plan was.
Ik hoop dat dit een wijze les voor je was; altijd de bankrekening natrekken.
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mja, ik heb meestal al een goede mensen/advertentiekeuze (Fuck it, ik ben nooit eerder opgelicht, ever), maar bij deze had ik meteen al spijt. Het gekke is ook dat ik dus eerst een paar dagen niets had laten horen (In eerste instantie was ik de mail dus vergeten, wat mijn gelukje hád kunnen zijn
), maar toen ik mailde was er meteen snel mailcontact. En toen helemaal niet meer.
Het is haast een soap opzich. Dalijk zit Fos erachter met een nieuwe handel.
Nou ja kijk, het kutte is gewoon dat ik die box niet eens voor mijzelf maar voor mijn nichtje wou kopen.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:00 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind dit echt jammer voor je.. Ga je de box nu op een andere manier verkrijgen en aangifte doen?
Oplichtersquote:Op woensdag 14 november 2012 19:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nou ja kijk, het kutte is gewoon dat ik die box niet eens voor mijzelf maar voor mijn nichtje wou kopen.
Heb ik in ieder geval een leuk verhaal bij de volgende familiebijeenkomst.
Ben je gelovig? Bid. Je bent een krent waarvan men het bestaan niet eens vermoedt.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mwah, geef toe; Het klinkt aannemelijk dat iemand een box wegdoet na één keer kijken. Er zijn zulke jojo's.
Al is het maar twintig euro, als die persoon het meerdere keren doet is dat natuurlijk een aardig bedragje. Ik ga er ALLES aan doen om die twintig euro terug te krijgen, eventueel de bank laten terugstorten. Mijn 20 euro krijgt de persoon in kwestie NIET (Frey, kom er maar in met de 'Ben je gelovig?'-quote).
Kut-Frey.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Ben je gelovig? Bid. Je bent een krent waarvan men het bestaan niet eens vermoedt.
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Ben je gelovig? Bid. Je bent een krent waarvan men het bestaan niet eens vermoedt.
Nou, ben je dan nu van plan om je imago bij te spijkeren?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Kut-Frey.Ik wíst het gewoon. En je hebt nog gelijk ook.
Jazeker. Hij zoekt er nu een voor 1 euro.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, ben je dan nu van plan om je imago bij te spijkeren?
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Jazeker. Hij zoekt er nu een voor 1 euro.
Wordt echt een genante vertoning, dat zo laat beginnen.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:10 schreef IMShuuul het volgende:
Nou 20:10 en eindelijk begint het hoor..
Even de concurrent een hak stekenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wordt echt een genante vertoning, dat zo laat beginnen.
Ik vind het vooral de tijd van de kijker verdoen.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:24 schreef Woelli het volgende:
[..]
Even de concurrent een hak steken
Joy toch? Mocht er ook wel wezenquote:
Hij zal (hoogstwaarschijnlijk) Marjolein bedoelen als Joyce Couwenberg #1 in Onderweg naar Morgenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Joy toch? Mocht er ook wel wezenEvenals Agnes, gespeeld door de beeldschone Annemarie Steen. Moet je je voorstellen dat ik dan een keer een oude aflevering 'Mijn idee' zit te spelen en haar ineens als jong tienermeisje zie langskomen. Ik maar afvragen, waar heb ik haar eerder gezien?
Even voor de duidelijkheid aan de rest; Joy
[ afbeelding ]
Agnes
[ afbeelding ]
...Oooooh.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij zal (hoogstwaarschijnlijk) Marjolein bedoelen als Joyce Couwenberg #1 in Onderweg naar Morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toen ze wat met Bing had waren ze ook nog geen vriendinnen.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:14 schreef LetsGame het volgende:
Ik kijk seizoen 20.
Ronja die boos wordt op Sjors, omdat ze met Danny heeft. "Vriendinnencode". Rot toch op rot kutwijf, jij ging met Bing, de ex-man van Sjors, wist je nog? Niemand heeft daar problemen mee gehad, schijnheilig vishond.![]()
![]()
![]()
![]()
Ronja![]()
![]()
![]()
![]()
Dex, Irene en Martijn(en Sair
![]()
![]()
)
Och ik vond hem het sterkst in seizoen 4, waar hij echt een machtig man was die zich met hoogwaardig duister werk bezig hield. Daarna ging het alleen om geklier bij Suzanne Balk.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:29 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ludo![]()
![]()
![]()
Wassenaar![]()
Lisette![]()
Arnie![]()
Sylvia![]()
![]()
Echte vriendschappen kent de soap sowieso niet meer...helaas.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:25 schreef Woelli het volgende:
[..]
toen ze wat met Bing had waren ze ook nog geen vriendinnen.
Inderdaad. Nu vind ik seizoen 4 niet het beste seizoen en de verhaallijn tussen Frits en Onno wel wat langdradig, maar het is nog altijd beter dan zijn obsessie voor Suzanne.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och ik vond hem het sterkst in seizoen 4, waar hij echt een machtig man was die zich met hoogwaardig duister werk bezig hield. Daarna ging het alleen om geklier bij Suzanne Balk.
Precies... Zondequote:[..]
Echte vriendschappen kent de soap sowieso niet meer...helaas.
Ik heb die Onno-lijn uit seizoen 4 zojuist weer gezien, zo langdradig vond ik hem niet. Eerder goed opgebouwd en goed afgewerkt, maar meningen verschillen.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu vind ik seizoen 4 niet het beste seizoen en de verhaallijn tussen Frits en Onno wel wat langdradig, maar het is nog altijd beter dan zijn obsessie voor Suzanne.
[..]
Precies... Zonde
Wat ik erg jammer vond is dat de vriendschap tussen Arnie en Stan in seizoen 6 er eigenlijk niet meer was. Na het vertrek van Peter in seizoen 6 had Arnie niet echt meer een vriend, hij raakte wat gedistantieerd van de rest. Dat werd al helemaal duidelijk toen hij die verhaallijn met Linda kreeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Als ik er de tijd voor kan vinden, zal ik seizoen 4 nog eens een kans gevenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb die Onno-lijn uit seizoen 4 zojuist weer gezien, zo langdradig vond ik hem niet. Eerder goed opgebouwd en goed afgewerkt, maar meningen verschillen.
Klopt, al vond ik het erg jammer van hun vriendschap. Ten tijde van de Arnie-Linda-verhaallijn hadden de twee nog een paar scènes (ineens zitten ze vriendschappelijk aan de bar van De Koning, wat ik vreemd vond aangezien de twee het niet hadden goedgemaakt) en aan het einde van seizoen 6 hadden ze nog een kort gesprek in De Koning, waar Arnie heel even normaal leek te zijn.quote:Dat over Arnie is waar. Stan zelf ging in seizoen 6 ook steeds meer om met andere mensen. Anita en hij waren nog wel vrienden, maar het was anders dan in Huize Koossie. Na die affaire met Laura brak hij ook een beetje met de familie Alberts, zijn omgang lag toen meer bij Rik en Arthur en later zelfs bij Suzanne. En ja Arnie...misschien wilde ze het gemis bij de kijker iets kleiner maken door hem even onuitstaanbaar te maken (en volgens jou wilde Reinout zelf ook even een onuitstaanbare rol spelen)
quote:Erg jammer, maar ze moesten toch een mooi einde voor het personage creëren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar toch heeft Sjors er geen scène van gemaakt achterafquote:Op woensdag 14 november 2012 22:25 schreef Woelli het volgende:
[..]
toen ze wat met Bing had waren ze ook nog geen vriendinnen.
Wát heb je gezien?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gister Vcsta op tv gezien nu mis ik Katja Schuurman en Georgina op tv kunnen ze niet samen terugkomen?
Nou schrijvertjes, wat let jullie?! Schrijf Robert gewoon weer in de serie en geeft die man wat leuke verhaallijnen!quote:Wilbert Gieske wil nog steeds terug in GTST
Geplaatst op Thu 15 Nov 2012 om 14:28
Wilbert Gieske hoopt nog steeds vurig dat hij gevraagd wordt voor een terugkeer in Goede Tijden Slechte Tijden. Dat vertelt de acteur in weekblad Weekend. Gieske laat in de media al tijden weten dat hij open staat voor een comeback. “Ik ben beschikbaar, dus ze kunnen zich melden. Wellicht heb ik me in die eerste tijd wat te negatief over de serie uitgelaten, maar laat duidelijk zijn dat ik er een geweldige tijd heb gehad“, vertelt de 66-jarige ex-soapie, nu actief in het theater.
De acteur vertrok in 2008 op eigen initiatief uit de serie. “Na 18 jaar vond ik het eigenlijk wel mooi geweest. Robert had op dat moment echt alles meegemaakt wat hem maar zou kunnen overkomen en de verhaallijnen werden steeds aparter. Daarbij wilde ik eigenlijk ook wel eens wat anders, zoals film of toneel. Ik had het gevoel dat mijn rol in GTST dat tegenhield.”
Hij heeft nog vrienden op de set. “Met collega’s als Bartho Braat en Jette van der Meij heb ik nog altijd veel contact, maar ook met sommige jongeren, zoals bijvoorbeeld Lieke van Lexmond, spreek ik nog wel.”
“Ik moet eerlijk zeggen dat ik GTST niet dagelijks zie, maar ik zap er regelmatig langs. De serie loopt weer als een trein en ik sta best open voor een terugkeer. Ik heb gelezen dat ze me niet meer zouden willen omdat ik te negatief ben geweest, maar we wachten rustig af. In een soap kan immers alles.”
Robert koopt de kapsalon van Lorena en doopt het tot "Robert's"quote:Op donderdag 15 november 2012 14:37 schreef alors het volgende:
Ik denk dat ze Robert wel terug willen nemen, maar dan zal hij achter de sapjesbar van Lorena's moeten gaan staan. Alwaar hij de harten van vrouwelijke klanten zal stelen
Jeetje, wat een domme producers heeft GTST. Als ik weet als producer dat Wilbert terugwilde, wist ik heus wel wat ik zou kiezen. En laten we eerlijk zijn; seizoen 16-20 waren toch echt niet het best? (De producers kunnen gewoon niet tegen de feitenquote:Op donderdag 15 november 2012 14:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou schrijvertjes, wat let jullie?! Schrijf Robert gewoon weer in de serie en geeft die man wat leuke verhaallijnen!
Lucas en Noudquote:Op donderdag 15 november 2012 13:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Echte vriendschappen kent de soap sowieso niet meer...helaas.
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Robert koopt de kapsalon van Lorena en doopt het tot "Robert's"
Dat dusquote:Op donderdag 15 november 2012 15:45 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Jeetje, wat een domme producers heeft GTST. Als ik weet als producer wist dat Wilbert terugwilde, wist ik heus wel wat ik zou kiezen. En laten we eerlijk zijn; seizoen 16-20 waren toch echt niet het best? (De producers kunnen gewoon niet tegen de feiten)
Plus, Robert is een personage van het eerste uur en het eerste personage dat ooit iets zei. Laura verdient een leuke man en Jef familie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |