PeterKelder?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:09 schreef GSMboy het volgende:
Wie kopt het interview met Rohan Gottschalk even in?![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was nog wel een paar maanden ervoor.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:08 schreef LetsGame het volgende:
Volgens mij was dit rond de 1500e aflevering, want ik kan mij dit nog herinneren.![]()
Dan kijk ik langer dan ik denkquote:Op woensdag 14 november 2012 00:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat was nog wel een paar maanden ervoor.
Daniël was er nog toen Simon en Linda vertrokken.
volgens mij ben je in de war, want dat heb ik wel gewoon gezienquote:Op woensdag 14 november 2012 00:08 schreef LetsGame het volgende:
Ik kijk GTST terug, grappig dat je Aysen daadwerkelijk ziet blowen in de wat-vooraf-ging, terwijl dit niet wordt vertoond in de aflevering zelf waarin het gebeurde.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 november 2012 11:01 schreef Woelli het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 november 2012 12:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 14 november 2012 12:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Suzanne Jaobs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al was die natuurlijk niet tijdelijk haha.
Ik vond die eerste Suzanne Jacobs eigenlijk leuker spelen.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:34 schreef Woelli het volgende:
[..]
Suzanne Jaobs?
Al was die natuurlijk niet tijdelijk haha.
quote:Op woensdag 14 november 2012 12:16 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In die periode heb ik niet gekeken, dus daar kan ik weinig over zeggenquote:Op woensdag 14 november 2012 12:34 schreef Woelli het volgende:
[..]
Suzanne Jaobs?
Al was die natuurlijk niet tijdelijk haha.![]()
Als ze daardoor uit GTST vertrekt: graag!quote:Marjolein Keuning wil in jury X Factor
Geplaatst op Wed 14 Nov 2012 om 13:11
Marjolein Keuning houdt zich warm aanbevolen voor een plek in de jury van de talentenjacht X Factor. Dat vertelt de actrice en zangeres in weekblad Story. X Factor keert begin 2013 terug en Keuning wil er graag bij zijn. “Voordat Angela Groothuizen bij X Factor terechtkwam, hebben ze eerst mij benaderd. Het leek me fantastisch om te doen. Maar mijn kinderen waren toen veel jonger en ik zou te veel van huis weg zijn. Ik heb mijn gezinsleven toen voorrang gegeven.”
Nu hoeft ze die afweging niet meer te maken. “Als ze mij nu zouden benaderen voor een plekje in de jury, dan zou ik er serieus over nadenken. Muziek is één van mijn grote liefdes en het is hartstikke fijn om met grote talenten aan de slag te gaan.”
Ze is er aan toe. “Ik wil graag weer iets met muziek doen. Ik denk dat ik daar tijd voor kan maken. Mijn dochters gaan steeds meer met hun eigen leven leiden. Ik wil dat soort werkzaamheden graag combineren met GTST.”
Over de jurysamenstelling van X Factor is nog niet veel duidelijk, behalve dat Ali B er waarschijnlijk in zit.
Maar de schrijvers komen weer met een geweldige twist:quote:Op woensdag 14 november 2012 15:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als ze daardoor uit GTST vertrekt: graag!
Niets ten nadele van Marjolein overigens, want dat is een topactrice- en zangeres. Maar haar rol van Maxime in inhoudelijk net zo interessant als een leeg koekblik, oftewel; er valt niets uit te halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 14 november 2012 16:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar de schrijvers komen weer met een geweldige twist:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]
Maar de schrijvers komen weer met een geweldige twist:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Uhm.. raarquote:Op woensdag 14 november 2012 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij ben je in de war, want dat heb ik wel gewoon gezien
[..]
Maar de schrijvers komen weer met een geweldige twist:OfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 november 2012 17:59 schreef Woelli het volgende:
[..]
OfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Zij werd al binnen een maand regerecast, maar dat had meer te maken door het feit dat haar rol langer bleef dan gepland. Ze zal eerst één maand te zien zijn, maar is uiteindelijk 9 maanden in de soap te zien geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
In die periode heb ik niet gekeken, dus daar kan ik weinig over zeggen
Ah, oké.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:00 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zij werd al binnen een maand regerecast, maar dat had meer te maken door het feit dat haar rol langer bleef dan gepland. Ze zal eerst één maand te zien zijn, maar is uiteindelijk 9 maanden in de soap te zien geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True, Marjolein Keuning is een geweldig actrice (Ik was serieus verliefd toen ik haar zag spelen in Vrouwenvleugelquote:Op woensdag 14 november 2012 15:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als ze daardoor uit GTST vertrekt: graag!
Niets ten nadele van Marjolein overigens, want dat is een topactrice- en zangeres. Maar haar rol van Maxime in inhoudelijk net zo interessant als een leeg koekblik, oftewel; er valt niets uit te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |