Nou ja, helemaal aan het begin van GTST, hadden ze ook een keer heel erg gevochten en Daniël een bloedend oog bezorgdquote:Op donderdag 15 november 2012 19:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat kloptAlleen hebben ze toen nog wat verhaallijnen die toen nog liepen afgerond en hebben nog 1 of 2 verhalen, zoals de Arnie-Peter-Roos-lijn, bewerkt.
De keuze voor die verhaallijn is denk ik gemaakt om wat spanning binnen de vriendschap tussen Arnie en Peter te laten komen; tot die tijd hadden de twee weleens een meningsverschil, maar daar bleef het vaak bij. Dit was een interessante, maar korte, ontwikkeling voor die vriendschap.
Overigens hebben ze wel al eerder veranderingen aangebracht, zoals het behouden van Frits en Arnie, het terug laten komen van Linda en Laura en dergelijke.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat kloptAlleen hebben ze toen nog wat verhaallijnen die toen nog liepen afgerond en hebben nog 1 of 2 verhalen, zoals de Arnie-Peter-Roos-lijn, bewerkt.
De keuze voor die verhaallijn is denk ik gemaakt om wat spanning binnen de vriendschap tussen Arnie en Peter te laten komen; tot die tijd hadden de twee weleens een meningsverschil, maar daar bleef het vaak bij. Dit was een interessante, maar korte, ontwikkeling voor die vriendschap.
Hier laat mijn geheugen me een beetje in de steek. Ik heb geen flauw idee meer dat ik dat gezegd hebquote:Op donderdag 15 november 2012 19:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, maar volgens mij heb ik je ooit horen zeggen dat Frits eruit ging nadat Stephanie Stenders hem 'naar Londen' had gestuurd. In NL kwam ie terug toen ie zijn eigen zaak opzette, in Australië niet als ik het goed herriner.
Ik vraag me eerder af waarom ze Annette niet gewoon hebben laten terugkerenquote:[..]
Ik vraag me af waarom ze Simon en Suzanne hier geen relatie hebben laten krijgen eigenlijk.
Ja, maar dat was dan ook wel het meest "heftige" tot nu toe, en dat ging zelfs om een onbenullig iets. Dit was volkomen anders; Peter ging even weg om zijn zusje te helpen en Arnie nam daar gebruik van om Roos te versieren.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:41 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Nou ja, helemaal aan het begin van GTST, hadden ze ook een keer heel erg gevochten en Daniël een bloedend oog bezorgd![]()
![]()
Volgens mij wilde Frédérique dit niet meer.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hier laat mijn geheugen me een beetje in de steek. Ik heb geen flauw idee meer dat ik dat gezegd heb![]()
[..]
Ik vraag me eerder af waarom ze Annette niet gewoon hebben laten terugkeren
Klopt helemaalquote:Op donderdag 15 november 2012 19:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Overigens hebben ze wel al eerder veranderingen aangebracht, zoals het behouden van Frits en Arnie, het terug laten komen van Linda en Laura en dergelijke.
Dat vond ik inderdaad echt vals van Arnie, maar uiteindelijk werd het een leuk stel!quote:Op donderdag 15 november 2012 19:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, maar dat was dan ook wel het meest "heftige" tot nu toe, en dat ging zelfs om een onbenullig iets. Dit was volkomen anders; Peter ging even weg om zijn zusje te helpen en Arnie nam daar gebruik van om Roos te versieren.
Serieus? Want waarom zou ze dan later (kort) teruggekeerd zijn als Rebecca Duvalier?quote:Op donderdag 15 november 2012 19:43 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Frédérique dit niet meer.
thxquote:Op donderdag 15 november 2012 19:20 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Kort samengevat: Maxime had een goede relatie met Ludo na veel gedoe, Janine en Ludo herenigden zich als koppel, Maxime moest weg en verhuisde naar Janine's huis, Maxime werd jaloers op Janine en kreeg ruzie met haar, Nick die door Maxime's toedoen werd opgesloten kwam terug, Nick heeft Janine bijna vermoord, Maxime kreeg de schuld van haar familie (eigenlijk meer Janine) , behalve Lucas, heeft alles van haar afgepakt, Maxime heeft een rottijd achter de rug gehad, Janine komt erachter dat Nick haar bijna heeft vermoord, Nick gaat "dood" door de brand die Amy heeft veroorzaakt en Maxime krijgt een litteken op haar gezicht, de familie Sanders wordt herenigd met Maxime, Maxime krijgt alles terug en zegt dat alles goed is en wel, Janine en Ludo trouwen, Maxime gaat naar Argentinië voor plastische chirurgie, Maxime huurt Maarten in om Ludo en Janine uit elkaar te drijven.![]()
Ja, maar daar blijf het ook bij. Ik denk ook dat als Frédérique echt terugwilde, ze wel bleef.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Serieus? Want waarom zou ze dan later (kort) teruggekeerd zijn als Rebecca Duvalier?
Hm... Volgens mij liep de verhaallijn rond Annette gewoon af (in Australie kwam ze ook om het leven door rebellen).quote:Op donderdag 15 november 2012 19:45 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja, maar daar blijf het ook bij. Ik denk ook dat als Frédérique echt terugwilde, ze wel bleef.
Nou ja.. Frédérique en Annette krijgen we toch niet meer terugquote:Op donderdag 15 november 2012 19:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hm... Volgens mij liep de verhaallijn rond Annette gewoon af (in Australie kwam ze ook om het leven door rebellen).
Het kán zo zijn dat de Nederlandse makers haar terug wilden hebben, maar dat Frédérique dat geweigerd heeft, maar dat weet ik niet
Neequote:Op donderdag 15 november 2012 19:49 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Nou ja.. Frédérique en Annette krijgen we toch niet meer terug
Zoals wel meer.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:49 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Nou ja.. Frédérique en Annette krijgen we toch niet meer terug
Oh, nog iets! Er was een spanning tussen Janine en Maxime, omdat Maxime Janine eigenlijk te min vindt voor haar broer en zich mateloos ergerde aan het feit dat Maxime zich voordeed als een tweede moeder van Nina.quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:06 schreef TheVulture het volgende:
Bing is nog steeds een egoistische eikel...
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:16 schreef Frey het volgende:
Bing krijgt van Sinterklaas geen nieuwe wenkbrauwen in zijn schoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |