Qui prior est tempore, potior est jurequote:Op zaterdag 10 november 2012 20:40 schreef mootie het volgende:
Pb, blijf met je tengels van die lapo af, of voeg gewoon een tt toe.
Ik kan mijn klok wel de deur uit doen. Oop loopt beter op tijd qua vaste voedertijd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Een goeie pot voetbal is de ideale gelegenheid om een lekker chippie te snacken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Кто раньше по времени, сильнее закономquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Qui prior est tempore, potior est jure
Wie ut eerst komt , wie ut eerst maaltquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, in Latijnia spreken ze het nog dagelijks.
Waar was jij al die tijd?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:28 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Stil zou ik eerder zeggen waar zit iedereen ineens?
Zal ik je de moeite besparen danquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik durf de stream niet zo goed meer aan te zetten.
Hij blaft wel verdomd hard.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:24 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Zal ik je de moeite besparen dan
Die opa bijt toch niet?
[ afbeelding ]
Dat vind ik echt heel naar voor je. Misschien moet je er over praten? Dit soort dingen moet je echt nie t opkroppen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Toen opa gister de stream afsloot was ik vergeten zijn pagina weg te klikken en bleef deze openstaan in de achtergrond. Ik deed nog wat andere dingen op internet toen ik een minuut of 90 later opeens opa weer hoorde. Hij was weer wakker en wat ik zag zal ik waarschijnlijk nooit meer vergeten.
Je zou kunnen zeggen dat ik opa beter heb leren kennen dan me lief is. Dat deel van hem dat normaal gesproken buiten beeld blijft was vannacht opeens vrij prominent op de stream te bewonderen. Je begrijpt, sindsdien verkeer ik in shock
Volgens mij deed hij opdrachten voor iemand van zijn chat, ik weet niet wie die man was maar kreeg het idee dat ze elkaar van vroeger kenden. "Dat vond je vroeger zo lekker hè mannetje?" zei hij toen hij met de rug naar de camera ging staan en voorover boogquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik echt heel naar voor je. Misschien moet je er over praten? Dit soort dingen moet je echt nie t opkroppen.
Godver, nu weet ik de echte reden van Ajax' vertrek! Opa was doodsbenauwd dat het arme vogeltje uit de school zou klappen!quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij deed hij opdrachten voor iemand van zijn chat, ik weet niet wie die man was maar kreeg het idee dat ze elkaar van vroeger kenden. "Dat vond je vroeger zo lekker hè mannetje?" zei hij toen hij met de rug naar de camera ging staan en voorover boog
We zouden eigenlijk U-stream moeten inlichten. Dit is natuurlijk totaal niet conform de policy. Kijkers die fysiek letsel oplopen, om maar te zwijgen over het psychische leed.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
De schok was zo groot dat ik last van verlammingsverschijnselen kreeg, heb de stekker van mijn computer met mijn voet uit het stopcontact getrapt, ben onder een kokendhete douche gaan staan en heb mijn hoofd tot bloedens toe tegen de muur gebonkt. Ik heb nog steeds last van tintelingen in m'n ledematen en het gevoel in m'n vingertoppen is pas een half uur geleden weer terug gekomen.
Wat je ook doet, als opa offline gaat: klik z'n stream weg!quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:50 schreef QuarterBack het volgende:
Ik merk al dat ik het belangrijkste mis steeds hier, vergeef me dat ik er niets van snap verder
Oop kijkt boksen en Scrut lijkt het slachtoffer geworden te zijnquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:50 schreef QuarterBack het volgende:
Ik merk al dat ik het belangrijkste mis steeds hier, vergeef me dat ik er niets van snap verder
Hij leek het zelf niet onprettig te vindenquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:49 schreef mootie het volgende:
De kans is aanwezig dat Bubba hem onder druk zet. Zit me nu te bedenken of ik meelij heb of niet.
quote:Op zondag 11 november 2012 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Zouden we dit aan oma moeten vertellen, denk je?
Dit lees ik nu pasquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
De schok was zo groot dat ik last van verlammingsverschijnselen kreeg, heb de stekker van mijn computer met mijn voet uit het stopcontact getrapt, ben onder een kokendhete douche gaan staan en heb mijn hoofd tot bloedens toe tegen de muur gebonkt. Ik heb nog steeds last van tintelingen in m'n ledematen en het gevoel in m'n vingertoppen is pas een half uur geleden weer terug gekomen.
Het gaat nu wel weer wat beter nu ik erover gepraat heb. Morgen probeer ik wel weer wat te eten, denk niet dat ik het vandaag al binnen weet te houden.quote:
Sterktequote:Op zondag 11 november 2012 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het gaat nu wel weer wat beter nu ik erover gepraat heb. Morgen probeer ik wel weer wat te eten, denk niet dat ik het vandaag al binnen weet te houden.
Tis dus niet terminaal?quote:Op zondag 11 november 2012 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het gaat nu wel weer wat beter nu ik erover gepraat heb. Morgen probeer ik wel weer wat te eten, denk niet dat ik het vandaag al binnen weet te houden.
Honing moet erbij Moots Mootie !quote:Op zondag 11 november 2012 00:23 schreef mootie het volgende:
Ik zou beginnen met een kopje thee en beschuit. Misschien een geraspt appeltje.
Op Poes en Woes kan je wel bouwenquote:Op zondag 11 november 2012 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop trouwens dat Poezewoes dit niet doorbrieft aan opa. Mocht het me lukken deze vervelende episode achter me te laten zou ik niet willen dat het m'n vriendschap met opa in de weg zou staan omdat hij weet wat ik gezien heb.
Dat geloof ik ook wel, de info die zij ons geeft over de chat is altijd betrouwbaar gebleken, maar ik dacht: ik zeg het toch maar even.quote:Op zondag 11 november 2012 00:28 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Op Poes en Woes kan je wel bouwen
Voor vrienden hoef je dit soort dingen niet achter te houden. Eigenlijk is het redelijk achterbaks dat hij dit al die tijd voor je verborgen heeft.quote:Op zondag 11 november 2012 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop trouwens dat Poezewoes dit niet doorbrieft aan opa. Mocht het me lukken deze vervelende episode achter me te laten zou ik niet willen dat het m'n vriendschap met opa in de weg zou staan omdat hij weet wat ik gezien heb.
Nou ja, hij was natuurlijk weer bang dat Miranda er achter zou komen.quote:Op zondag 11 november 2012 00:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor vrienden hoef je dit soort dingen niet achter te houden. Eigenlijk is het redelijk achterbaks dat hij dit al die tijd voor je verborgen heeft.
Think about that.
Huh ? volgens Poes en Woes of een ander deed Hop het met Marandaquote:Op zondag 11 november 2012 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, hij was natuurlijk weer bang dat Miranda er achter zou komen.
quote:Op zondag 11 november 2012 00:33 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Huh ? volgens Poes en Woes of een ander deed Hop het met Maranda
Ik durf het haast niet te zeggen, maar die Miranda lijkt me een behoorlijke slet als ik het zo hoor.quote:
En Pb is er nog niet overheengeweest?quote:Op zondag 11 november 2012 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik durf het haast niet te zeggen, maar die Miranda lijkt me een behoorlijke slet als ik het zo hoor.
Dat lijkt me onwaarschijnlijk van niet.quote:Op zondag 11 november 2012 00:39 schreef mootie het volgende:
[..]
En Pb is er nog niet overheengeweest?
Het is net zoiets als Wie is de Mol.quote:Op zondag 11 november 2012 00:39 schreef QuarterBack het volgende:
Ik heb er alweer al spijt van dit te proberen te volgen
Ja daar had ik ook al zo mijn twijfels overquote:Op zondag 11 november 2012 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is net zoiets als Wie is de Mol.
Het is heel simpel: Je neemt een oersaaie stream, en bouwt daar dan zelf een leuk verhaaltje omheen.quote:Op zondag 11 november 2012 00:39 schreef QuarterBack het volgende:
Ik heb er alweer al spijt van dit te proberen te volgen.
Pics!quote:Op zondag 11 november 2012 00:42 schreef mootie het volgende:
En ik heb een belachelijk mooie nieuwe bh!
Jij ook alquote:Op zondag 11 november 2012 00:42 schreef mootie het volgende:
En ik heb een belachelijk mooie nieuwe bh!
Ik zit hier helemaal blij te zien, maar er is niemand om de bh aan te showen.quote:
Hier ook al hetzelfdequote:Op zondag 11 november 2012 00:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zit hier helemaal blij te zien, maar er is niemand om de bh aan te showen.![]()
Die man in mijn bed snurkt al.
Ik heet geen Evaquote:Op zondag 11 november 2012 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
If you got them flaunt them, ladies.
Het was er waarschijnlijk één van oma want hij was te klein.quote:Op zondag 11 november 2012 00:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook helegaar niet overbodig.
En dat ging niet eens ploselingquote:Op zondag 11 november 2012 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We praten hier opeen zomaar over beha's.
Hij zit zeker weer te wachten op Bubba. Zou hij niet bang zijn dat oma wakker wordt als hij met Bubba aan het cyberen is?quote:Op zondag 11 november 2012 00:52 schreef Ratelbandolero het volgende:
Heeft De Oop niemand meer op zijn dichtgetimmerde chat
En Miran dan???quote:Op zondag 11 november 2012 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zit zeker weer te wachten op Bubba. Zou hij niet bang zijn dat oma wakker wordt als hij met Bubba aan het cyberen is?
Je doet er wel makkelijk over......quote:Op zondag 11 november 2012 01:02 schreef Ratelbandolero het volgende:
Miran of Maran of Miriam of whatever.
Er moet iets zijn wat wij niet zien. Die man heeft iets..... maar wat!quote:Op zondag 11 november 2012 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa is eigenlijk de grootste slet van allemaal.
Ik heb alles gezienquote:Op zondag 11 november 2012 01:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Er moet iets zijn wat wij niet zien.
Ik denk dat zijn verbale begaafdheid icm z'n zwoele stem hem in staat stelt de slet te zijn die hij is.quote:Die man heeft iets..... maar wat!
Vergeet niet zijn totale controle op zijn supergrote chat !quote:Op zondag 11 november 2012 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb alles gezien
[..]
Ik denk dat zijn verbale begaafdheid icm z'n zwoele stem hem in staat stelt de slet te zijn die hij is.
Kunnen we het over iets anders hebben? ipv hoe geil Oop is...quote:Op zondag 11 november 2012 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb alles gezien
[..]
Ik denk dat zijn verbale begaafdheid icm z'n zwoele stem hem in staat stelt de slet te zijn die hij is.
Daar heb je wel een punt. Macht erotiseert.quote:Op zondag 11 november 2012 01:08 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Vergeet niet zijn totale controle op zijn supergrote chat !
Heeeeeel geilquote:Op zondag 11 november 2012 01:09 schreef pos het volgende:
[..]
Kunnen webhet over iets anders hebben? ipv hoe geil Oop is...\
Je zou hem doen he?quote:Op zondag 11 november 2012 01:09 schreef pos het volgende:
[..]
Kunnen we het over iets anders hebben? ipv hoe geil Oop is...
Mootie begon er over.quote:Op zondag 11 november 2012 01:09 schreef pos het volgende:
[..]
Dat wist jij toch alquote:Op zondag 11 november 2012 01:09 schreef pos het volgende:
[..]
Naar wat?quote:Op zondag 11 november 2012 01:14 schreef Ratelbandolero het volgende:
Ik ga mijn brommers laten kiekn![]()
Ik kom er zo aan.quote:Op zondag 11 november 2012 01:14 schreef Ratelbandolero het volgende:
Ik ga mijn brommers laten kiekn![]()
Ik heb zijn stream nooit aanquote:Op zondag 11 november 2012 01:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vergeet niet z'n stream weg te klikken!
Doe ik ook nooit voor ik ga slapen....quote:
Ircquote:Op zondag 11 november 2012 01:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat-ie niet meer wakker is?
Ik zal vannacht wel weer gillend wakker worden van wat ik gisternacht gezien heb.quote:Op zondag 11 november 2012 01:35 schreef pos het volgende:
[..]
Doe ik ook nooit voor ik ga slapen....
lol bestaat dat nog?, daar was ik ooit mod lolquote:Op zondag 11 november 2012 01:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa zit ook op IRC? Multimedia-opa.
Daar zaten toch ook geluidjes bij? Dat je kon toeteren of zo?quote:Op zondag 11 november 2012 01:46 schreef pos het volgende:
[..]
lol bestaat dat nog?, daar was ik ooit mod lol
lol weet ik niet meer, was mod bb1 2 en 3...daarna nooit meer ge irct lolquote:Op zondag 11 november 2012 01:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar zaten toch ook geluidjes bij? Dat je kon toeteren of zo?
Iets zegt mij dat deze oop een echte kankerlijer isquote:Op zondag 11 november 2012 02:33 schreef DeOop het volgende:
Pssssst Miran Miran zit je hieâh soms Oma slaapt mâh ik hep zo'n jeuk aan me notuh Pssssst Miran wâh zit je?
lekkere taalgebruikquote:Op zondag 11 november 2012 02:45 schreef ZOA het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat deze oop een echte kankerlijer is
Een oude bekende Zoaquote:Op zondag 11 november 2012 02:45 schreef ZOA het volgende:
[..]
Tut tut tut wat een taal, daar spreek overduidelijk nogal wat opgekropte frustratie uit. Zie ik hier het steeds al latent aanwezige Opaatje-chat-niveau de kop opsteken?!quote:Op zondag 11 november 2012 02:45 schreef ZOA het volgende:
[..]
Miranda lievquote:Op zondag 11 november 2012 02:45 schreef ZOA het volgende:
[..]
Nee ik denk niet dat jij het begrijpt, maar dat heeft inderdaad met het chat gebeuren te maken.quote:Op zondag 11 november 2012 09:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Tut tut tut wat een taal, daar spreek overduidelijk nogal wat opgekropte frustratie uit. Zie ik hier het steeds al latent aanwezige Opaatje-chat-niveau de kop opsteken?!
Iets zegt mij dat de algehele finesse van dit topic ¨net¨ even te hoog gegrepen is voor je. Wellicht moet je op de Opa-chat, waar je ontegenzeggelijk wat meer op je plek bent, je frustratie gaan uitschreeuwen met andere, laten we zeggen, meer gelijkgestemden
Wat begrijpt, ik herken gewoon een tokkie als ik er één zie/leesquote:Op zondag 11 november 2012 09:58 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee ik denk niet dat jij het begrijpt, maar dat heeft inderdaad met het chat gebeuren te maken.
Maar niet met de opachat!
Moet jij geen hout gaan vesten?quote:Op zondag 11 november 2012 09:57 schreef DeOop het volgende:
[..]
Miranda lievzit je hieâh, waâhrom duh veâhrmomming?
Zo Oop, je bent vroeg zeg, je moest zeker even pissen?quote:Op zondag 11 november 2012 09:57 schreef DeOop het volgende:
[..]
Miranda lievzit je hieâh, waâhrom duh veâhrmomming?
Die pist snáchtsnog om op een chat te gluren!quote:Op zondag 11 november 2012 10:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Zo Oop, je bent vroeg zeg, je moest zeker even pissen?
Tuurlijk! Het lag er van meet af aan best wel heel erg bovenop. Maar carry vooral on, ik vind die ouwe hier reuze vermakelijk!quote:Op zondag 11 november 2012 10:04 schreef Jian het volgende:
Who? moi? Je suis innocent, très innocent
Ja, mijn anders zo stoïcijnse bitchje lijkt enige emotie te vertonen aangaande het huidige reilen en zeilen in dit topic, wat zich onder meer uit in het willen beheersen van de TTś en openingsposten in dit topic. Ik ken haar langer dan vandaag, ...curieusquote:Op zondag 11 november 2012 10:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bijna net zo vermakelijk als die lapo-paniekbitch.
Zou ze door de woeste aantrekkingskracht die die vroegoude man op haar heeft wellicht aan haar geaardheid twijfelen? Is ze de verloren zoon? Heeftt ze een geheime affaire met oma en grootoma? Met de Unox-worst van Leo?quote:Op zondag 11 november 2012 10:11 schreef Jian het volgende:
Ja, mijn anders zo stoïcijnse bitchje lijkt enige emotie te vertonen aangaande het huidige reilen en zeilen in dit topic, wat zich onder meer uit in het willen beheersen van de TTś en openingsposten in dit topic. Ik ken haar langer dan vandaag, ...curieus
Neukt PB jou soms met een voorbinddildo?quote:Op zondag 11 november 2012 10:20 schreef DeOop het volgende:
O god die Kopiekut snapt eâh weiâh gein hol van, rot toch lekkeâh op nâh un onbewoând èland samen met die huppelkut van un bq
Nei, dat doet me liev Miranda altèd PB is un schatje dâh kan jè in 100 jâh nog niet aan tippen kopiekutwèfquote:Op zondag 11 november 2012 10:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neukt PB jou soms met een voorbinddildo?
Ik wil daar nog niet aan vingertippen met een ten feet pole. Altijd een beetje viezig gevonden.quote:Op zondag 11 november 2012 10:25 schreef DeOop het volgende:
Nei, dat doet me liev Miranda altèd PB is un schatje dâh kan jè in 100 jâh nog niet aan tippen kopiekutwèf
Ze intrigeert en irriteert je .... ghèhègèquote:Op zondag 11 november 2012 10:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wil daar nog niet aan vingertippen met een ten feet pole. Altijd een beetje viezig gevonden.
Neuh, je kunt er niet omheen, hè. Niet dat ik denk dat ze dik is, hoor.quote:Op zondag 11 november 2012 10:33 schreef Jian het volgende:
Ze intrigeert en irriteert je .... ghèhègè
Heerlijk, Jian en jij?quote:Op zondag 11 november 2012 10:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Heej Pos, nog ge.... lekker geslapen?
Die indruk kan inderdaad ontstaan, sterker nog het kan van sommigen (daar heb je ze weer) zelfs de enige indruk zijn, maar ¨maybe there is more than meets the eye¨ Ik ga en hoef jou dat denk ik niet uit te leggen.quote:Op zondag 11 november 2012 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh, je kunt er niet omheen, hè. Niet dat ik denk dat ze dik is, hoor.
Maar eerlijk is eerlijk: ik heb me altijd wel verbaasd over haar povere smaak in dames. Als je zag met welke viezige gedrochten ze bij Vlemmix wegliep. Dat zegt toch wel iets over je standards, imo. En over jezelf. Dat heeft dat viezige beeld gevormd.
De reactie zal correct, edoch voorzien zijn van een toefje vileinquote:Op zondag 11 november 2012 10:48 schreef Copycat het volgende:
Oh, dat geloof ik ook wel, dat er meer achter zit dan slechts een sloerie met slechte smaak en lapo-paniekaanvallen.
Ik neem ze allebei met korrels zout en niet letterlijk.quote:Op zondag 11 november 2012 10:54 schreef ZOA het volgende:
Wat is er erger aan het woordgebruik kankerlijer dan aan teâhrringlèeâhs??
En zo hoort het ook.quote:Op zondag 11 november 2012 10:55 schreef Jian het volgende:
De reactie zal correct, edoch voorzien zijn van een toefje vilein
Ik heb geen frustratiesquote:Op zondag 11 november 2012 09:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Tut tut tut wat een taal, daar spreek overduidelijk nogal wat opgekropte frustratie uit. Zie ik hier het steeds al latent aanwezige Opaatje-chat-niveau de kop opsteken?!
Iets zegt mij dat de algehele finesse van dit topic ¨net¨ even te hoog gegrepen is voor je. Wellicht moet je op de Opa-chat, waar je ontegenzeggelijk wat meer op je plek bent, je frustratie gaan uitschreeuwen met andere, laten we zeggen, meer gelijkgestemden
context en intentie, m'n tokkiequote:Op zondag 11 november 2012 10:54 schreef ZOA het volgende:
Wat is er erger aan het woordgebruik kankerlijer dan aan teâhrringlèeâhs??
Desalnietemin blijft iets mij zeggen dat deze oop hier een echte kankerlijer isquote:
Dat mag, ik heb nimmer de illusie gehad jou te kunnen opvoeden of je gedrag te kunnen veranderen daar is een zekere intelligentie voor nodig bij de aangesproken persoon en laten we eerlijk zijn ...... eens een tokkie altijd een tokkiequote:Op zondag 11 november 2012 11:04 schreef ZOA het volgende:
[..]
Desalnietemin blijft iets mij zeggen dat deze oop hier een echte kankerlijer is
Have fun .. ik ga vandaag een keer niet naar de boot .. ik heb een vrije zondag vooralsnogquote:Op zondag 11 november 2012 11:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat mag, ik heb nimmer de illusie gehad jou te kunnen opvoeden of je gedrag te kunnen veranderen daar is een zekere intelligentie voor nodig bij de aangesproken persoon en laten we eerlijk zijn ...... eens een tokkie altijd een tokkie![]()
Ik ga even naar de boot, het is mooi weer
Voor zover mogelijk wel.. maar heel het land is into nivelleren dus ik nivelleer mee naar DeOopquote:Op zondag 11 november 2012 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Houden jullie het hier wel een beetje netjes?
Vooralsnog heb ik vanaf 1987 geen kloon nodig gehad...quote:
Nee je bent er 1 van jezelfquote:Op zondag 11 november 2012 13:42 schreef ZOA het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik vanaf 1987 geen kloon nodig gehad...
Kom jij ons ook weer verblijden met wijze uitspraken?quote:
Allebei... Erg snugger ben je nog steeds nietquote:Op zondag 11 november 2012 14:03 schreef ZOA het volgende:
[..]
Kom jij ons ook weer verblijden met wijze uitspraken?
Of is dit een losse flodder in een waardeloze poging iets over mij te zeggen?
Ik leef er prima meequote:Op zondag 11 november 2012 14:05 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Allebei... Erg snugger ben je nog steeds niet
Het is maar te hopen dat Ajax wint want Tante Cor komt vanavond ook nog op bezoek en daar was opa al niet zo over te spreken.quote:
Tante Cor? Travo?quote:Op zondag 11 november 2012 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is maar te hopen dat Ajax wint want Tante Cor komt vanavond ook nog op bezoek en daar was opa al niet zo over te spreken.
Goed .. dus je waardeloze pogingen iets over mij te zeggen zijn nu klaar en vanaf nu ga je wijze uitspraken doen?quote:
Neuh... dat zou On Topic zijnquote:Op zondag 11 november 2012 14:14 schreef ZOA het volgende:
[..]
Goed .. dus je waardeloze pogingen iets over mij te zeggen zijn nu klaar en vanaf nu ga je wijze uitspraken doen?
En het ligt ook niet echt in je vermogen ..quote:Op zondag 11 november 2012 14:15 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Neuh... dat zou On Topic zijn
Vertel s wat nieuws?quote:Op zondag 11 november 2012 14:19 schreef ZOA het volgende:
[..]
En het ligt ook niet echt in je vermogen ..
Gaat het weer een beetje met je? De nacht zonder merries doorgekomen?quote:Op zondag 11 november 2012 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen. Ik kijk nergens meer van op
Beter praat ik er niet meer overquote:Op zondag 11 november 2012 14:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gaat het weer een beetje met je? De nacht zonder merries doorgekomen?
Hebben jullie ook allemaal een boot ofzo? ..Jian een paar uur terug ook alquote:Op zondag 11 november 2012 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beter praat ik er niet meer over![]()
Maar het is mooi weer, ik ga naar de boot
Okee , ik vraag niks meer, kan traumatisch zijn, ik begrijp hetquote:Op zondag 11 november 2012 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beter praat ik er niet meer over![]()
Maar het is mooi weer, ik ga naar de boot
Mij ontgaat niets.quote:
Niet alles wat ik zeg is noodzakelijkerwijs waar.quote:Op zondag 11 november 2012 14:26 schreef ZOA het volgende:
[..]
Hebben jullie ook allemaal een boot ofzo? ..Jian een paar uur terug ook al
Nee nee .. maar jou uitspraken zijn bijvoorbaat al een stuk aannemelijker dan die van bijvoorbeeld BendeBielzen of DeOopquote:Op zondag 11 november 2012 14:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mij ontgaat niets.
[..]
Niet alles wat ik zeg is noodzakelijkerwijs waar.
De Showboat?quote:Op zondag 11 november 2012 14:31 schreef mootie het volgende:
Hoi en doei! Veel te mooi weer. Ik ga naar de boot!
quote:Op zondag 11 november 2012 14:32 schreef ZOA het volgende:
[..]
Nee nee .. maar jou uitspraken zijn bijvoorbaat al een stuk aannemelijker dan die van bijvoorbeeld BendeBielzen of DeOop
Nee, ik ben terug, het was heerlijk op het water, heerlijk zonnetje, lekker windje, ik ben er rozig vanquote:
Dat moet ik zien..ff Oop aanzettenquote:Op zondag 11 november 2012 18:01 schreef Jian het volgende:
Oop eet bami en geeft ondertussen met volle mond commentaar op een voetbalwedstrijd, wat een geciviliseerd man is het toch
Een echte mensenvriendquote:Op zondag 11 november 2012 18:15 schreef Jian het volgende:
En hij houdt ook van mij zegt ie nog een keer. Aardige man toch
Wat lul je nâh oveâh die Hop, wat kan mè die zèkeâhrd nâh schelenquote:Op zondag 11 november 2012 18:02 schreef Jian het volgende:
Ik vind het wel lullig van Oop om zo lekker te gaan zitten schransen op camera voor de neus van Hop die alleen broodpap met klonten krijgt in de lik
yup tussen 6 plankiesquote:Op zondag 11 november 2012 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij wil Jian het liefste in een doosje doen zodat-ie 'm altijd bij zich kan houden.
nâh Scrut, tussen ons, ik mot bekennen dat ik sinds me contactuh met Bubba wel eâhrotiese gevoelens koesteâh voâh mannen, voâhal van ut ruiguh type!quote:
Ik weet het. De beelden logen er niet om, ouwe smeerpijp.quote:Op zondag 11 november 2012 18:27 schreef DeOop het volgende:
[..]
nâh Scrut, tussen ons, ik mot bekennen dat ik sinds me contactuh met Bubba wel eâhrotiese gevoelens koesteâh voâh mannen, voâhal van ut ruiguh type!
quote:Op zondag 11 november 2012 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet het. De beelden logen er niet om, ouwe smeerpijp.
Tja, als jij een leugen wil leven moet je dat zelf weten. Ik zou het, als ik jou was, toch maar aan haar vertellen. Eens zal het toch uitkomen.quote:Op zondag 11 november 2012 18:28 schreef DeOop het volgende:
Ja, ik mot bekennen, Opa is un ouwe nicht. Niet tegen oma zeggen hoâh!
nâh, als ik halfjaâhrlèks oma un beurt gèf, denk ik gewoân aan Markquote:Op zondag 11 november 2012 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, als jij een leugen wil leven moet je dat zelf weten. Ik zou het, als ik jou was, toch maar aan haar vertellen. Eens zal het toch uitkomen.
nâh ja, helemaal onbeâhroeâhrd latuh ze me niet hè, zo'n lekkeâh bruin schandknaapje, ma ja ik ben bang dat Geert ut niet goedkeurtquote:Op zondag 11 november 2012 18:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begrijp dat opa niet op Marokkaanse knaapjes valt.
De BBC kunnen we als werkgever van opa uitsluiten, daarvoor spreekt-ie te slecht Engels.quote:Op zondag 11 november 2012 18:37 schreef Jian het volgende:
Jessus, wat ben jij een viespeuk Opa, je was vroeger ook niet toevallig priester hè
quote:Op zondag 11 november 2012 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben ik de enige die iedere keer denkt dat Corrie van Gorp bij opa op bezoek is als grote oma wat zegt?
Whahaha....quote:Op zondag 11 november 2012 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben ik de enige die iedere keer denkt dat Corrie van Gorp bij opa op bezoek is als grote oma wat zegt?
quote:Op zondag 11 november 2012 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaaaaaa.quote:Op zondag 11 november 2012 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
haha hoe kom jij hier nu opquote:Op zondag 11 november 2012 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Alles moet schoon zijn voor tante Cor, gekkie.quote:Op zondag 11 november 2012 18:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma gaat sprayen. Opa schijnt vlooien te hebben.
De vrek.quote:Op zondag 11 november 2012 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Na het eten. Opa had geen zin om z'n bami met haar te delen.
Wat vals van jequote:Op zondag 11 november 2012 18:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hoop om 19.00 uur stipt, als Studio Sport begint!
Perfect timing.quote:Op zondag 11 november 2012 18:49 schreef Jian het volgende:
Ik hoop om 19.00 uur stipt, als Studio Sport begint!
Hij heeft het echt dagen niet over je gehad.quote:Op zondag 11 november 2012 18:52 schreef beequeen het volgende:
Whaha, ik hoef maar iets te typen en bingo!
Liev toch?quote:Op zondag 11 november 2012 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa is ook blij Beequeen weer te zien.
Hoi Jacq. Alles goed?quote:
Alsof er kinderen in Den Haag zijn die daar aan durven te bellen.quote:Op zondag 11 november 2012 18:55 schreef beequeen het volgende:
Had-ie wel snoepjes in huis voor de kids ivm St. Maarten? Zal wel niet.
Ja met jou ook?quote:
Zijn gangetje hier. Jij blijft toch drijven?quote:Op zondag 11 november 2012 18:56 schreef jacqhassel het volgende:
Ja met jou ook?
Ben nog niet verzopen dus
Ja dat mag ik hopen...quote:Op zondag 11 november 2012 18:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn gangetje hier. Jij blijft toch drijven?
Dagelijks Jacq, alles went.quote:
Valt; "Die Sjian moeten ze een tijdje met z'n kop onder de grond houden een halfuurtje ofzo, gewoon levend begraven" daar ook onderquote:Op zondag 11 november 2012 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alleen een doodverwensing viel haar ten deel. Tot nu toe dan.
Hij heeft het nog druk de een reid hij over met de tram de ander verzuipt hij enzovoortquote:Op zondag 11 november 2012 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alleen een doodverwensing viel haar ten deel. Tot nu toe dan.
Zucht maar even hardopquote:Op zondag 11 november 2012 19:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Valt; "Die Sjian moeten ze een tijdje met z'n kop onder de grond houden een halfuurtje ofzo, gewoon levend begraven" daar ook onder
Hoi Dotteke welkomquote:Op zondag 11 november 2012 19:05 schreef Dotteke het volgende:
ik moet zeggen dat ik een grenzeloze bewondering voor jullie heb
lees al tijden mee en heb me nu maar eens aangemeld
ik heb een poging gewaagd om de stream aan te zetten maar wist ook niet hoe snel ik die weer uit moest zetten dat jullie dat dag in dag uit vol kunnen houden zeg
maar die verhaallijn die jullie er ingooien om te gieren, lig soms helemaal in een deuk van jullie
Dat is iets dat je in de regel ook niet overleeft. In dat licht bekeken en bezien moet het antwoord daarop ook positief luiden, confrère.quote:Op zondag 11 november 2012 19:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Valt; "Die Sjian moeten ze een tijdje met z'n kop onder de grond houden een halfuurtje ofzo, gewoon levend begraven" daar ook onder
dank je lavenderrquote:
Hoi, welkomquote:Op zondag 11 november 2012 19:05 schreef Dotteke het volgende:
ik heb een poging gewaagd om de stream aan te zetten maar wist ook niet hoe snel ik die weer uit moest zetten dat jullie dat dag in dag uit vol kunnen houden zeg
maar die verhaallijn die jullie er ingooien om te gieren, lig soms helemaal in een deuk van jullie
quote:Op zondag 11 november 2012 19:04 schreef Jian het volgende:
[..]
De truc is eigenlijk om niet te kijken. Dat gaat ook prima, die man is zo voorspelbaar, het verhaal schrijft zichzelf.quote:Op zondag 11 november 2012 19:05 schreef Dotteke het volgende:
dank je Jian, om jou lig ik hier soms gestrekt!!!quote:
Dotteke ik lees ook mee en lachen blijven is het beste wat je doen kanquote:Op zondag 11 november 2012 19:05 schreef Dotteke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |