De reactie zal correct, edoch voorzien zijn van een toefje vileinquote:Op zondag 11 november 2012 10:48 schreef Copycat het volgende:
Oh, dat geloof ik ook wel, dat er meer achter zit dan slechts een sloerie met slechte smaak en lapo-paniekaanvallen.
Ik neem ze allebei met korrels zout en niet letterlijk.quote:Op zondag 11 november 2012 10:54 schreef ZOA het volgende:
Wat is er erger aan het woordgebruik kankerlijer dan aan teâhrringlèeâhs??
En zo hoort het ook.quote:Op zondag 11 november 2012 10:55 schreef Jian het volgende:
De reactie zal correct, edoch voorzien zijn van een toefje vilein
Ik heb geen frustratiesquote:Op zondag 11 november 2012 09:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Tut tut tut wat een taal, daar spreek overduidelijk nogal wat opgekropte frustratie uit. Zie ik hier het steeds al latent aanwezige Opaatje-chat-niveau de kop opsteken?!
Iets zegt mij dat de algehele finesse van dit topic ¨net¨ even te hoog gegrepen is voor je. Wellicht moet je op de Opa-chat, waar je ontegenzeggelijk wat meer op je plek bent, je frustratie gaan uitschreeuwen met andere, laten we zeggen, meer gelijkgestemden
context en intentie, m'n tokkiequote:Op zondag 11 november 2012 10:54 schreef ZOA het volgende:
Wat is er erger aan het woordgebruik kankerlijer dan aan teâhrringlèeâhs??
Desalnietemin blijft iets mij zeggen dat deze oop hier een echte kankerlijer isquote:
Dat mag, ik heb nimmer de illusie gehad jou te kunnen opvoeden of je gedrag te kunnen veranderen daar is een zekere intelligentie voor nodig bij de aangesproken persoon en laten we eerlijk zijn ...... eens een tokkie altijd een tokkiequote:Op zondag 11 november 2012 11:04 schreef ZOA het volgende:
[..]
Desalnietemin blijft iets mij zeggen dat deze oop hier een echte kankerlijer is
Have fun .. ik ga vandaag een keer niet naar de boot .. ik heb een vrije zondag vooralsnogquote:Op zondag 11 november 2012 11:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat mag, ik heb nimmer de illusie gehad jou te kunnen opvoeden of je gedrag te kunnen veranderen daar is een zekere intelligentie voor nodig bij de aangesproken persoon en laten we eerlijk zijn ...... eens een tokkie altijd een tokkie![]()
Ik ga even naar de boot, het is mooi weer
Voor zover mogelijk wel.. maar heel het land is into nivelleren dus ik nivelleer mee naar DeOopquote:Op zondag 11 november 2012 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Houden jullie het hier wel een beetje netjes?
Vooralsnog heb ik vanaf 1987 geen kloon nodig gehad...quote:
Nee je bent er 1 van jezelfquote:Op zondag 11 november 2012 13:42 schreef ZOA het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik vanaf 1987 geen kloon nodig gehad...
Kom jij ons ook weer verblijden met wijze uitspraken?quote:
Allebei... Erg snugger ben je nog steeds nietquote:Op zondag 11 november 2012 14:03 schreef ZOA het volgende:
[..]
Kom jij ons ook weer verblijden met wijze uitspraken?
Of is dit een losse flodder in een waardeloze poging iets over mij te zeggen?
Ik leef er prima meequote:Op zondag 11 november 2012 14:05 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Allebei... Erg snugger ben je nog steeds niet
Het is maar te hopen dat Ajax wint want Tante Cor komt vanavond ook nog op bezoek en daar was opa al niet zo over te spreken.quote:
Tante Cor? Travo?quote:Op zondag 11 november 2012 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is maar te hopen dat Ajax wint want Tante Cor komt vanavond ook nog op bezoek en daar was opa al niet zo over te spreken.
Goed .. dus je waardeloze pogingen iets over mij te zeggen zijn nu klaar en vanaf nu ga je wijze uitspraken doen?quote:
Neuh... dat zou On Topic zijnquote:Op zondag 11 november 2012 14:14 schreef ZOA het volgende:
[..]
Goed .. dus je waardeloze pogingen iets over mij te zeggen zijn nu klaar en vanaf nu ga je wijze uitspraken doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |