Iets zegt mij dat deze oop een echte kankerlijer isquote:Op zondag 11 november 2012 02:33 schreef DeOop het volgende:
Pssssst Miran Miran zit je hieâh soms Oma slaapt mâh ik hep zo'n jeuk aan me notuh Pssssst Miran wâh zit je?
lekkere taalgebruikquote:Op zondag 11 november 2012 02:45 schreef ZOA het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat deze oop een echte kankerlijer is
Een oude bekende Zoaquote:Op zondag 11 november 2012 02:45 schreef ZOA het volgende:
[..]
Tut tut tut wat een taal, daar spreek overduidelijk nogal wat opgekropte frustratie uit. Zie ik hier het steeds al latent aanwezige Opaatje-chat-niveau de kop opsteken?!quote:Op zondag 11 november 2012 02:45 schreef ZOA het volgende:
[..]
Miranda lievquote:Op zondag 11 november 2012 02:45 schreef ZOA het volgende:
[..]
Nee ik denk niet dat jij het begrijpt, maar dat heeft inderdaad met het chat gebeuren te maken.quote:Op zondag 11 november 2012 09:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Tut tut tut wat een taal, daar spreek overduidelijk nogal wat opgekropte frustratie uit. Zie ik hier het steeds al latent aanwezige Opaatje-chat-niveau de kop opsteken?!
Iets zegt mij dat de algehele finesse van dit topic ¨net¨ even te hoog gegrepen is voor je. Wellicht moet je op de Opa-chat, waar je ontegenzeggelijk wat meer op je plek bent, je frustratie gaan uitschreeuwen met andere, laten we zeggen, meer gelijkgestemden
Wat begrijpt, ik herken gewoon een tokkie als ik er één zie/leesquote:Op zondag 11 november 2012 09:58 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee ik denk niet dat jij het begrijpt, maar dat heeft inderdaad met het chat gebeuren te maken.
Maar niet met de opachat!
Moet jij geen hout gaan vesten?quote:Op zondag 11 november 2012 09:57 schreef DeOop het volgende:
[..]
Miranda lievzit je hieâh, waâhrom duh veâhrmomming?
Zo Oop, je bent vroeg zeg, je moest zeker even pissen?quote:Op zondag 11 november 2012 09:57 schreef DeOop het volgende:
[..]
Miranda lievzit je hieâh, waâhrom duh veâhrmomming?
Die pist snáchtsnog om op een chat te gluren!quote:Op zondag 11 november 2012 10:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Zo Oop, je bent vroeg zeg, je moest zeker even pissen?
Tuurlijk! Het lag er van meet af aan best wel heel erg bovenop. Maar carry vooral on, ik vind die ouwe hier reuze vermakelijk!quote:Op zondag 11 november 2012 10:04 schreef Jian het volgende:
Who? moi? Je suis innocent, très innocent
Ja, mijn anders zo stoïcijnse bitchje lijkt enige emotie te vertonen aangaande het huidige reilen en zeilen in dit topic, wat zich onder meer uit in het willen beheersen van de TTś en openingsposten in dit topic. Ik ken haar langer dan vandaag, ...curieusquote:Op zondag 11 november 2012 10:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bijna net zo vermakelijk als die lapo-paniekbitch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |