quote:Op zondag 11 november 2012 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben ik de enige die iedere keer denkt dat Corrie van Gorp bij opa op bezoek is als grote oma wat zegt?
Whahaha....quote:Op zondag 11 november 2012 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben ik de enige die iedere keer denkt dat Corrie van Gorp bij opa op bezoek is als grote oma wat zegt?
quote:Op zondag 11 november 2012 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaaaaaa.quote:Op zondag 11 november 2012 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
haha hoe kom jij hier nu opquote:Op zondag 11 november 2012 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Alles moet schoon zijn voor tante Cor, gekkie.quote:Op zondag 11 november 2012 18:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma gaat sprayen. Opa schijnt vlooien te hebben.
De vrek.quote:Op zondag 11 november 2012 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Na het eten. Opa had geen zin om z'n bami met haar te delen.
Wat vals van jequote:Op zondag 11 november 2012 18:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hoop om 19.00 uur stipt, als Studio Sport begint!
Perfect timing.quote:Op zondag 11 november 2012 18:49 schreef Jian het volgende:
Ik hoop om 19.00 uur stipt, als Studio Sport begint!
Hij heeft het echt dagen niet over je gehad.quote:Op zondag 11 november 2012 18:52 schreef beequeen het volgende:
Whaha, ik hoef maar iets te typen en bingo!
Liev toch?quote:Op zondag 11 november 2012 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa is ook blij Beequeen weer te zien.
Hoi Jacq. Alles goed?quote:
Alsof er kinderen in Den Haag zijn die daar aan durven te bellen.quote:Op zondag 11 november 2012 18:55 schreef beequeen het volgende:
Had-ie wel snoepjes in huis voor de kids ivm St. Maarten? Zal wel niet.
Ja met jou ook?quote:
Zijn gangetje hier. Jij blijft toch drijven?quote:Op zondag 11 november 2012 18:56 schreef jacqhassel het volgende:
Ja met jou ook?
Ben nog niet verzopen dus
Ja dat mag ik hopen...quote:Op zondag 11 november 2012 18:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn gangetje hier. Jij blijft toch drijven?
Dagelijks Jacq, alles went.quote:
Valt; "Die Sjian moeten ze een tijdje met z'n kop onder de grond houden een halfuurtje ofzo, gewoon levend begraven" daar ook onderquote:Op zondag 11 november 2012 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alleen een doodverwensing viel haar ten deel. Tot nu toe dan.
Hij heeft het nog druk de een reid hij over met de tram de ander verzuipt hij enzovoortquote:Op zondag 11 november 2012 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alleen een doodverwensing viel haar ten deel. Tot nu toe dan.
Zucht maar even hardopquote:Op zondag 11 november 2012 19:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Valt; "Die Sjian moeten ze een tijdje met z'n kop onder de grond houden een halfuurtje ofzo, gewoon levend begraven" daar ook onder
Hoi Dotteke welkomquote:Op zondag 11 november 2012 19:05 schreef Dotteke het volgende:
ik moet zeggen dat ik een grenzeloze bewondering voor jullie heb
lees al tijden mee en heb me nu maar eens aangemeld
ik heb een poging gewaagd om de stream aan te zetten maar wist ook niet hoe snel ik die weer uit moest zetten dat jullie dat dag in dag uit vol kunnen houden zeg
maar die verhaallijn die jullie er ingooien om te gieren, lig soms helemaal in een deuk van jullie
Dat is iets dat je in de regel ook niet overleeft. In dat licht bekeken en bezien moet het antwoord daarop ook positief luiden, confrère.quote:Op zondag 11 november 2012 19:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Valt; "Die Sjian moeten ze een tijdje met z'n kop onder de grond houden een halfuurtje ofzo, gewoon levend begraven" daar ook onder
dank je lavenderrquote:
Hoi, welkomquote:Op zondag 11 november 2012 19:05 schreef Dotteke het volgende:
ik heb een poging gewaagd om de stream aan te zetten maar wist ook niet hoe snel ik die weer uit moest zetten dat jullie dat dag in dag uit vol kunnen houden zeg
maar die verhaallijn die jullie er ingooien om te gieren, lig soms helemaal in een deuk van jullie
quote:Op zondag 11 november 2012 19:04 schreef Jian het volgende:
[..]
De truc is eigenlijk om niet te kijken. Dat gaat ook prima, die man is zo voorspelbaar, het verhaal schrijft zichzelf.quote:Op zondag 11 november 2012 19:05 schreef Dotteke het volgende:
dank je Jian, om jou lig ik hier soms gestrekt!!!quote:
Dotteke ik lees ook mee en lachen blijven is het beste wat je doen kanquote:Op zondag 11 november 2012 19:05 schreef Dotteke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |