Qui prior est tempore, potior est jurequote:Op zaterdag 10 november 2012 20:40 schreef mootie het volgende:
Pb, blijf met je tengels van die lapo af, of voeg gewoon een tt toe.
Ik kan mijn klok wel de deur uit doen. Oop loopt beter op tijd qua vaste voedertijd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Een goeie pot voetbal is de ideale gelegenheid om een lekker chippie te snacken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Кто раньше по времени, сильнее закономquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Qui prior est tempore, potior est jure
Wie ut eerst komt , wie ut eerst maaltquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, in Latijnia spreken ze het nog dagelijks.
Waar was jij al die tijd?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:28 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Stil zou ik eerder zeggen waar zit iedereen ineens?
Zal ik je de moeite besparen danquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik durf de stream niet zo goed meer aan te zetten.
Hij blaft wel verdomd hard.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:24 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Zal ik je de moeite besparen dan
Die opa bijt toch niet?
[ afbeelding ]
Dat vind ik echt heel naar voor je. Misschien moet je er over praten? Dit soort dingen moet je echt nie t opkroppen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Toen opa gister de stream afsloot was ik vergeten zijn pagina weg te klikken en bleef deze openstaan in de achtergrond. Ik deed nog wat andere dingen op internet toen ik een minuut of 90 later opeens opa weer hoorde. Hij was weer wakker en wat ik zag zal ik waarschijnlijk nooit meer vergeten.
Je zou kunnen zeggen dat ik opa beter heb leren kennen dan me lief is. Dat deel van hem dat normaal gesproken buiten beeld blijft was vannacht opeens vrij prominent op de stream te bewonderen. Je begrijpt, sindsdien verkeer ik in shock
Volgens mij deed hij opdrachten voor iemand van zijn chat, ik weet niet wie die man was maar kreeg het idee dat ze elkaar van vroeger kenden. "Dat vond je vroeger zo lekker hè mannetje?" zei hij toen hij met de rug naar de camera ging staan en voorover boogquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik echt heel naar voor je. Misschien moet je er over praten? Dit soort dingen moet je echt nie t opkroppen.
Godver, nu weet ik de echte reden van Ajax' vertrek! Opa was doodsbenauwd dat het arme vogeltje uit de school zou klappen!quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij deed hij opdrachten voor iemand van zijn chat, ik weet niet wie die man was maar kreeg het idee dat ze elkaar van vroeger kenden. "Dat vond je vroeger zo lekker hè mannetje?" zei hij toen hij met de rug naar de camera ging staan en voorover boog
We zouden eigenlijk U-stream moeten inlichten. Dit is natuurlijk totaal niet conform de policy. Kijkers die fysiek letsel oplopen, om maar te zwijgen over het psychische leed.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
De schok was zo groot dat ik last van verlammingsverschijnselen kreeg, heb de stekker van mijn computer met mijn voet uit het stopcontact getrapt, ben onder een kokendhete douche gaan staan en heb mijn hoofd tot bloedens toe tegen de muur gebonkt. Ik heb nog steeds last van tintelingen in m'n ledematen en het gevoel in m'n vingertoppen is pas een half uur geleden weer terug gekomen.
Wat je ook doet, als opa offline gaat: klik z'n stream weg!quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:50 schreef QuarterBack het volgende:
Ik merk al dat ik het belangrijkste mis steeds hier, vergeef me dat ik er niets van snap verder
Oop kijkt boksen en Scrut lijkt het slachtoffer geworden te zijnquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:50 schreef QuarterBack het volgende:
Ik merk al dat ik het belangrijkste mis steeds hier, vergeef me dat ik er niets van snap verder
Hij leek het zelf niet onprettig te vindenquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:49 schreef mootie het volgende:
De kans is aanwezig dat Bubba hem onder druk zet. Zit me nu te bedenken of ik meelij heb of niet.
quote:Op zondag 11 november 2012 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Zouden we dit aan oma moeten vertellen, denk je?
Dit lees ik nu pasquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
De schok was zo groot dat ik last van verlammingsverschijnselen kreeg, heb de stekker van mijn computer met mijn voet uit het stopcontact getrapt, ben onder een kokendhete douche gaan staan en heb mijn hoofd tot bloedens toe tegen de muur gebonkt. Ik heb nog steeds last van tintelingen in m'n ledematen en het gevoel in m'n vingertoppen is pas een half uur geleden weer terug gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |