quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:48 schreef Hooidraad het volgende:
IK HAD DEZELFDE TT GEKOZEN. WAT ZIJN WE TOCH GOED OP ELKAAR INGESPEELD.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:48 schreef Hooidraad het volgende:
IK HAD DEZELFDE TT GEKOZEN. WAT ZIJN WE TOCH GOED OP ELKAAR INGESPEELD.
Ik zie een date in het verschiet..quote:
Jaloers?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Ik zie een date in het verschiet..
Yups, 11 punten!quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dumdumdum hate to say i told you so.
Als ie een punch gooit z'n arm omlaag duwen en met een left straight in z'n gezicht counterenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kom hem maar eens in een steegje tegen!
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:07 schreef Geo4kant het volgende:
Ohvolgens mij ben ik mmaplayground vergeten..
Ik denk dat iedereen dat wel heeft dit seizoen.quote:
Echt niet, avatar bet?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:11 schreef Fenomeno het volgende:
Hendricks z'n hypetrain gaat zo hard crashen tegen kampmann volgende week
Ik durf het niet zo hard te zeggen, maar ik ben wel heel erg benieuwd of Kampmann dit gaat flikken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:11 schreef Fenomeno het volgende:
Hendricks z'n hypetrain gaat zo hard crashen tegen kampmann volgende week
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:07 schreef Geo4kant het volgende:
Ohvolgens mij ben ik mmaplayground vergeten..
Dus alleen Happel en ik zijn nog in de race voor de belt?quote:
Ach ik geef alleen om de UP FOK! beltquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[..]
Dus alleen Happel en ik zijn nog in de race voor de belt?
Denk het wel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[..]
Dus alleen Happel en ik zijn nog in de race voor de belt?
Misschien pak je die wel dit keer, leeroy heeft zijn picks niet gemaakt en die stond geloof ik op één.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach ik geef alleen om de UP FOK! belt
Was sowieso spannend, deelde de 2e plek dus.. ik zie wel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Misschien pak je die wel dit keer, leeroy heeft zijn picks niet gemaakt en die stond geloof ik op één.
Als je wint kan ik je nooit meer 'casual' noemenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was sowieso spannend, deelde de 2e plek dus.. ik zie wel.
Daarom wil ik hem ook. Eindelijk respect..quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:19 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Als je wint kan ik je nooit meer 'casual' noemen
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:20 schreef leeroy het volgende:
Rich Franklin vs. Cung Le Thiago
Silva vs. Stanislav Nedkov Dong Hyun Kim vs. Paulo Thiago
Takanori Gomi vs. Mac Danzig
Motonobu Tezuka vs. Alex Caceres
Tiequan Zhang vs. Jon Tuck
Ja daagquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:20 schreef leeroy het volgende:
Main event.. is geen card. Lezen. Dus hij kan er maar 1 goed hebben.quote:
whahaquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:20 schreef leeroy het volgende:
Event is in China he, dus begon al om 14uquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:22 schreef leeroy het volgende:
Sorry jongens, het spijt me dat ik zo laat ben
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:27 schreef Fenomeno het volgende:
Ik vind dat Wall N Stallen/cagehuggen echt nog 10x erger dan LnP
Ik niet omdat ik vind dat je veel makkelijker weg kan komen bij wall n stalls. Dus dan kun je als tegenstander er meer aan doen om uit die positie weg te komen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:27 schreef Fenomeno het volgende:
Ik vind dat Wall N Stallen/cagehuggen echt nog 10x erger dan LnP
Jammer, want het is KO tijd, ik heb nu wel weer genoeg decisions gezien.quote:
Neequote:Op zaterdag 10 november 2012 17:29 schreef Tazmaniac het volgende:
Is er ooit een event geweest met alleen decisions?
Ik kan me wel een complete main card herinneren..
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:29 schreef Geo4kant het volgende:
Vanavond is er ook nog fixed boksen, misschien dat daar een finish komt
Boksen na UFC is hetzelfde, nadat je een lekkere wijf gepakt hebt en volgende dag Barbie neemt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:29 schreef Geo4kant het volgende:
Vanavond is er ook nog boksen, misschien dat daar een finish komt
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Boksen na UFC is hetzelfde nadat je een lekkere wijf gepakt hebt en volgende dag Barbie neemt.
Of in Amsterdam, als Badr Hari weer uitgaat.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:29 schreef Geo4kant het volgende:
Vanavond is er ook nog boksen, misschien dat daar een finish komt
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Boksen na UFC is hetzelfde, nadat je een lekkere wijf gepakt hebt en volgende dag Barbie neemt.
Ik dacht dat die wel een paar jaar mocht zitten maar niet dus..quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Of in Amsterdam, als Badr Hari weer uitgaat.
Had ik ook gedacht, ik hoop nu dat hij maar weer snel gaat vechten, in de ring dan.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dacht dat die wel een paar jaar mocht zitten maar niet dus..
De kans dat hij alsnog lang in de cel moet is niet zo heel groot als ze je al vrijlaten.quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:33 schreef Fenomeno het volgende:
Mounted by Silva = bongo drum time!
ik wil wel eens weten wat het record was in hun 1e 10 fightsquote:
Rashad won ook van Davis.. Spong won .. 3 winst alquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:35 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ik wil wel eens weten wat het record was in hun 1e 10 fights
1-9 ofzo, maar ze zijn heerlijk aan de weg aan het timmeren
Hun eerste 10 fights in de UFC Geoquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rashad won ook van Davis.. Spong won .. 3 winst al
Volgend jaar zijn ze een heavyweight champ rijkerquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:35 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ik wil wel eens weten wat het record was in hun 1e 10 fights
1-9 ofzo, maar ze zijn heerlijk aan de weg aan het timmeren
Ah, geen idee.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:37 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hun eerste 10 fights in de UFC Geo
order it, bitches....quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:40 schreef Geo4kant het volgende:
Geen wijfschreeuwstem van Dana en exploding aders van Rogan
soldierboy?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:38 schreef Geo4kant het volgende:
Kan dat echt niet voorstellen.. SoldierBoy zei dat one of the nicest guys in the sport, over Thiago Silva..
Je ziet beesten in de octagon maar daarbuiten lijken ze heel vriendelijk maar bij Silva.. nee, dat idee krijg ik er niet bij.
Ben je zo'n ouwe lul?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:45 schreef n00cL30n het volgende:
FUUUUUUUUSK! Eten is bijna klaar....
(Moet dan weer gezellige vader uithangen en helemaal dit gevecht missen...)
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk ik ook maar hoop op een decision
en je hebt wat gemistquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:45 schreef n00cL30n het volgende:
FUUUUUUUUSK! Eten is bijna klaar....
(Moet dan weer gezellige vader uithangen en helemaal dit gevecht missen...)
kiss the carpetquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:54 schreef Geo4kant het volgende:
Double KO dit, van die klap en de vloer
Hoogtepunt van de dagquote:
Geo heeft er geen verstand vanquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
Lucky Punch zegt hijzo zag het er niet uit en altijd liegen
Dat zei Liddell ook voor zijn laatste fight. En Ortiz ook. Lijkt me ook moeilijk om te accepteren dat je nooit meer je oude niveau zult halen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:58 schreef THEFXR het volgende:
en rich wilde nog een run maken voor de titel,lol
Ja ben heel de dag aan het reizen gfdquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Event is in China he, dus begon al om 14u
Jij volgt hem/liked hem, jij gaat op facebookquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:12 schreef Hoogstaande het volgende:
Dana White bedankt voor de spoiler op Facebook
ik heb geen FBquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:12 schreef Hoogstaande het volgende:
Dana White bedankt voor de spoiler op Facebook
Ja, zo gek is dat niet toch?quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij volgt hem/liked hem, jij gaat op facebook
Het was ook al te volgen in de UFC dus.. hij heeft er schijt aanquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, zo gek is dat niet toch?
Hij moet iets verkopen, dan is het toch raar als ie alle resultaten al online zet?
Jups, 36 and counting.quote:
Mijn 'wijf' hoekt je suf en pakt je vervolgens in een RNC waar je U tegen zegt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:46 schreef Geo4kant het volgende:
En richt je wijf dan beter af dat ze later aan het eten begint.
KAK.... Ik ga even zoeken.quote:
Ghehehhe, blij dat we groter zijn gaan wonen zodat ik nu op zolder weer een eigen muziek studiootje heb.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kinderen .. verpesten alle leuke dingen, eerst je favoriete plekje en nu MMA.
dus zij heeft de broek aan in de relatie?quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:24 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jups, 36 and counting.
[..]
Mijn 'wijf' hoekt je suf en pakt je vervolgens in een RNC waar je U tegen zegt.
Ontzettend.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
dus zij heeft de broek aan in de relatie?
Phwoar! Right on the button.quote:
zo jammer weer dit berichtquote:Op zondag 11 november 2012 20:57 schreef Tazmaniac het volgende:
Schietpartij kickboksgala Veghel
Was er iemand in het topic hier die erheen zou gaan?
ik ga al jaren niet meer om de reden dat die vippers altijd dragenquote:Op zondag 11 november 2012 20:57 schreef Tazmaniac het volgende:
Schietpartij kickboksgala Veghel
Was er iemand in het topic hier die erheen zou gaan?
Dit inderdaad.quote:
Damn, en we begonnen het seizoen zo goed met z'n allenquote:Op zondag 11 november 2012 23:41 schreef n00cL30n het volgende:
Wat een slechte scores trouwens op MMA Playground:
# Pts Player
1 37 Haywire
2 32 tekki
3 30 Happel
Tja, zaten ook partijen tussen waarbij ik een enkeling niet kende. Dan wordt het voor mij al wat lastiger.quote:Op zondag 11 november 2012 23:41 schreef n00cL30n het volgende:
Wat een slechte scores trouwens op MMA Playground:
# Pts Player
1 37 Haywire
2 32 tekki
3 30 Happel
Kloptquote:Op maandag 12 november 2012 01:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Damn, en we begonnen het seizoen zo goed met z'n allen
Daar heb je ook een goed punt, er waren een hoop die nog niet eerder of vaak in een kooi hadden gevochten... valt me toch vaak weer op dat mensen uit JMMA hier toch vaak moeite mee hebben omdat ze een ring gewend zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 08:13 schreef E.H. het volgende:
[..]
Tja, zaten ook partijen tussen waarbij ik een enkeling niet kende. Dan wordt het voor mij al wat lastiger.
nice, heb je the baldfather nog besprongen?quote:Op maandag 12 november 2012 19:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik was erbij in Macau. Echt vet om een keer mee te maken. En op het einde... zo onverwachts en raak![]()
de helft ging los en de andere helft stond zo te kijken
quote:Op maandag 12 november 2012 19:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik was erbij in Macau. Echt vet om een keer mee te maken. En op het einde... zo onverwachts en raak![]()
Baldgather besprongen? Bedoel je de hoogste bungy jump ter wereld vanaf de Macau Tower? Neequote:Op maandag 12 november 2012 19:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nice, heb je the baldgather nog besprongen?
nee,nee, die kale dana whitequote:Op maandag 12 november 2012 20:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Baldgather besprongen? Bedoel je de hoogste bungy jump ter wereld vanaf de Macau Tower? Nee
Die was er niet helaas. Was leuk geweest als hij en Joe Rogan er waren, maar je kan niet alles hebbenquote:
Ik heb wel wat foto's en videos gemaakt maar helaas niet zoveel van de actie in de octagon. Als alle lichten aan waren was het te fel om het met m'n telefoon vast te leggen. Ik zal zo wel wat plaatsenquote:
Nice!quote:Op maandag 12 november 2012 19:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Gaaf man! Hoop met een paar jaar ook een UFC event te bezoeken.quote:Op maandag 12 november 2012 20:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Die was er niet helaas. Was leuk geweest als hij en Joe Rogan er waren, maar je kan niet alles hebben![]()
[..]
Ik heb wel wat foto's en videos gemaakt maar helaas niet zoveel van de actie in de octagon. Als alle lichten aan waren was het te fel om het met m'n telefoon vast te leggen. Ik zal zo wel wat plaatsen
Zo zonde hè dat hij nie vaker de kooi instapt. Kerel wordt toch ook langzaam maar zeker ouder...quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:01 schreef THEFXR het volgende:
Anderson Silva says he won't fight again until the end of 2013
http://www.mmafighting.co(...)ntil-the-end-of-2013
luie hond dat het is!
strip him!![]()
Nice hoor!quote:Op maandag 12 november 2012 20:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hier m'n opname van de entrance van Rich Franklin: https://www.dropbox.com/s/3t39oi1ee06ir23/2012-11-11 00.45.58.mp4
Zucht... die goeie oude GP tijd...quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:44 schreef Geo4kant het volgende:
Weet je nog vroeger... toen champs nog 2 a 3 keer per jaar vochten.
Ik wil ook zeker in de toekomst vaker gaan. Dit smaakte naar meerquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:22 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Gaaf man! Hoop met een paar jaar ook een UFC event te bezoeken.
Wu-Tang, dat doet elk filmpje goed.quote:
Vooral dit!quote:Op woensdag 14 november 2012 13:22 schreef Hooidraad het volgende:
Aha, de halve finale van het Strikeforce-toernooi kan eindelijk van start gaan.
Cees heeft gewoon nog even een win nodig om voor de titel te mogen, anders gaat het volk mopperen.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:58 schreef Intermec het volgende:
Strange... na een winst op geblesseerde browne al een contenters match krijgen.. na 2x gesloopt te zijn..
Dit. Mooi filmpje trouwensquote:Op woensdag 14 november 2012 19:29 schreef Lesnar het volgende:
Cees wil actief blijven, hij wil niet wachten op Cain of JDS. Daarnaast mooie opwarming voor Cees.
Very nice, kijk erg uit naar dit gevecht!quote:Op woensdag 14 november 2012 19:29 schreef Lesnar het volgende:
Cees wil actief blijven, hij wil niet wachten op Cain of JDS. Daarnaast mooie opwarming voor Cees.
bigfoot is weggegaan toen Cees kwamquote:Op woensdag 14 november 2012 22:29 schreef Fenomeno het volgende:
Zitten Reem en Bigfoot nier beide bij de Blackzilians
quote:PLUS Gray Maynard injured, out of Lauzon fight at UFC 155 - Jim Miller stepping in to take his place.
Wat was Lesnars UFC-record voordat hij zijn title shot kreeg? De heavyweight division is gewoon te dun bezaaid en dat zal wel zo blijven ook.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:22 schreef Intermec het volgende:
Ik begrijp het vanuit Overeems oogpunt wel, maar niet dat Bigfoot dan eventueel direct een shot zou krijgen.
Mits uiteindelijk alle HW boys van Strikefarce hun overstap gaan makenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat was Lesnars UFC-record voordat hij zijn title shot kreeg? De heavyweight division is gewoon te dun bezaaid en dat zal wel zo blijven ook.
*tenzijquote:Op donderdag 15 november 2012 14:54 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Mits alle HW boys van Strikefarce hun overstap gaan maken
Alledrie?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:54 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Tenzij uiteindelijk alle HW boys van Strikefarce hun overstap gaan maken
Staring.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:34 schreef incognitoomuch het volgende:
Barnett, Cormier enn..... nog iemand? Die ex- pro Footballer dude?
Mooie highlight, had veel hiervan nog nooit gezien.quote:
O ja, die leeft ook nog.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:55 schreef Chase_Utley het volgende:
Mitrione is de vervanger van Carwin.
dat wisten ze al langer, gewoon onder het tapijt geveegd totdat het uitverkocht was!quote:
Mijn geld zou ik zeker inzetten op de Cees der Cezenquote:Op woensdag 14 november 2012 05:36 schreef THEFXR het volgende:
RIP BIGFOOT, FIRST DEATH IN THE CAGE
Alistair Overeem vs. Antonio Silva for February's UFC 156 event
Dat is niet onze case.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hoe is het met zijn formaat nu hij wat verstandiger moet snoepen van de wondermiddelen?
quote:
Vetquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jon Fitch vs. Demian Maia set for UFC 156
Mooie matchup!
De vraag is eerder: Wie geeft er als eerst op bij een submissionquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:47 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Vet
Ben benieuwd of Fitch naar de grond durft tegen D-Maia
Lekker hoor! Hoop dat het daadwerkelijk een mooie match wordt!quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jon Fitch vs. Demian Maia set for UFC 156
Mooie matchup!
lol, is al 2 dagen bekendquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:18 schreef Tazmaniac het volgende:
TUF 16 Finale: Cheick Kongo offered shot at Roy Nelson but declined
Waar zie jij dan dat Kongo declined?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lol, is al 2 dagen bekend
http://www.mmafighting.co(...)6-finale-in-december
schijnbaar een offseason cycle voor Kongoquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:21 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Waar zie jij dan dat Kongo declined?
Anywho, just passing it along
Finished him!quote:
twitter:TheDolceDiet twitterde op vrijdag 16-11-2012 om 19:45:06People freaked when I helped Rampage lose 41lbs in 8 weeks as a 205'er. @JohnyHendricks just lost 41lbs as a 170'er... @joerogan @danawhite reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |