en je hebt wat gemistquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:45 schreef n00cL30n het volgende:
FUUUUUUUUSK! Eten is bijna klaar....
(Moet dan weer gezellige vader uithangen en helemaal dit gevecht missen...)
kiss the carpetquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:54 schreef Geo4kant het volgende:
Double KO dit, van die klap en de vloer
Hoogtepunt van de dagquote:
Geo heeft er geen verstand vanquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
Lucky Punch zegt hijzo zag het er niet uit en altijd liegen
Dat zei Liddell ook voor zijn laatste fight. En Ortiz ook. Lijkt me ook moeilijk om te accepteren dat je nooit meer je oude niveau zult halen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:58 schreef THEFXR het volgende:
en rich wilde nog een run maken voor de titel,lol
Ja ben heel de dag aan het reizen gfdquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Event is in China he, dus begon al om 14u
Jij volgt hem/liked hem, jij gaat op facebookquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:12 schreef Hoogstaande het volgende:
Dana White bedankt voor de spoiler op Facebook
ik heb geen FBquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:12 schreef Hoogstaande het volgende:
Dana White bedankt voor de spoiler op Facebook
Ja, zo gek is dat niet toch?quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij volgt hem/liked hem, jij gaat op facebook
Het was ook al te volgen in de UFC dus.. hij heeft er schijt aanquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, zo gek is dat niet toch?
Hij moet iets verkopen, dan is het toch raar als ie alle resultaten al online zet?
Jups, 36 and counting.quote:
Mijn 'wijf' hoekt je suf en pakt je vervolgens in een RNC waar je U tegen zegt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:46 schreef Geo4kant het volgende:
En richt je wijf dan beter af dat ze later aan het eten begint.
KAK.... Ik ga even zoeken.quote:
Ghehehhe, blij dat we groter zijn gaan wonen zodat ik nu op zolder weer een eigen muziek studiootje heb.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kinderen .. verpesten alle leuke dingen, eerst je favoriete plekje en nu MMA.
dus zij heeft de broek aan in de relatie?quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:24 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jups, 36 and counting.
[..]
Mijn 'wijf' hoekt je suf en pakt je vervolgens in een RNC waar je U tegen zegt.
Ontzettend.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
dus zij heeft de broek aan in de relatie?
Phwoar! Right on the button.quote:
zo jammer weer dit berichtquote:Op zondag 11 november 2012 20:57 schreef Tazmaniac het volgende:
Schietpartij kickboksgala Veghel
Was er iemand in het topic hier die erheen zou gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |