ik ga al jaren niet meer om de reden dat die vippers altijd dragenquote:Op zondag 11 november 2012 20:57 schreef Tazmaniac het volgende:
Schietpartij kickboksgala Veghel
Was er iemand in het topic hier die erheen zou gaan?
Dit inderdaad.quote:
Damn, en we begonnen het seizoen zo goed met z'n allenquote:Op zondag 11 november 2012 23:41 schreef n00cL30n het volgende:
Wat een slechte scores trouwens op MMA Playground:
# Pts Player
1 37 Haywire
2 32 tekki
3 30 Happel
Tja, zaten ook partijen tussen waarbij ik een enkeling niet kende. Dan wordt het voor mij al wat lastiger.quote:Op zondag 11 november 2012 23:41 schreef n00cL30n het volgende:
Wat een slechte scores trouwens op MMA Playground:
# Pts Player
1 37 Haywire
2 32 tekki
3 30 Happel
Kloptquote:Op maandag 12 november 2012 01:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Damn, en we begonnen het seizoen zo goed met z'n allen
Daar heb je ook een goed punt, er waren een hoop die nog niet eerder of vaak in een kooi hadden gevochten... valt me toch vaak weer op dat mensen uit JMMA hier toch vaak moeite mee hebben omdat ze een ring gewend zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 08:13 schreef E.H. het volgende:
[..]
Tja, zaten ook partijen tussen waarbij ik een enkeling niet kende. Dan wordt het voor mij al wat lastiger.
nice, heb je the baldfather nog besprongen?quote:Op maandag 12 november 2012 19:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik was erbij in Macau. Echt vet om een keer mee te maken. En op het einde... zo onverwachts en raak![]()
de helft ging los en de andere helft stond zo te kijken
quote:Op maandag 12 november 2012 19:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik was erbij in Macau. Echt vet om een keer mee te maken. En op het einde... zo onverwachts en raak![]()
Baldgather besprongen? Bedoel je de hoogste bungy jump ter wereld vanaf de Macau Tower? Neequote:Op maandag 12 november 2012 19:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nice, heb je the baldgather nog besprongen?
nee,nee, die kale dana whitequote:Op maandag 12 november 2012 20:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Baldgather besprongen? Bedoel je de hoogste bungy jump ter wereld vanaf de Macau Tower? Nee
Die was er niet helaas. Was leuk geweest als hij en Joe Rogan er waren, maar je kan niet alles hebbenquote:
Ik heb wel wat foto's en videos gemaakt maar helaas niet zoveel van de actie in de octagon. Als alle lichten aan waren was het te fel om het met m'n telefoon vast te leggen. Ik zal zo wel wat plaatsenquote:
Nice!quote:Op maandag 12 november 2012 19:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Gaaf man! Hoop met een paar jaar ook een UFC event te bezoeken.quote:Op maandag 12 november 2012 20:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Die was er niet helaas. Was leuk geweest als hij en Joe Rogan er waren, maar je kan niet alles hebben![]()
[..]
Ik heb wel wat foto's en videos gemaakt maar helaas niet zoveel van de actie in de octagon. Als alle lichten aan waren was het te fel om het met m'n telefoon vast te leggen. Ik zal zo wel wat plaatsen
Zo zonde hè dat hij nie vaker de kooi instapt. Kerel wordt toch ook langzaam maar zeker ouder...quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:01 schreef THEFXR het volgende:
Anderson Silva says he won't fight again until the end of 2013
http://www.mmafighting.co(...)ntil-the-end-of-2013
luie hond dat het is!
strip him!![]()
Nice hoor!quote:Op maandag 12 november 2012 20:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hier m'n opname van de entrance van Rich Franklin: https://www.dropbox.com/s/3t39oi1ee06ir23/2012-11-11 00.45.58.mp4
Zucht... die goeie oude GP tijd...quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:44 schreef Geo4kant het volgende:
Weet je nog vroeger... toen champs nog 2 a 3 keer per jaar vochten.
Ik wil ook zeker in de toekomst vaker gaan. Dit smaakte naar meerquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:22 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Gaaf man! Hoop met een paar jaar ook een UFC event te bezoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |