quote:
SLAAPMEISJE !quote:
Hoi, neuken?quote:
Ik hoorde shmoopy roepen.quote:
picsoritdidnothappen!quote:
Drie dagen, dan moet het wel over zijn!quote:Op maandag 12 november 2012 22:20 schreef sp3c het volgende:
hoelang duurt dit gedoe trouwens, loeders en ik gaan daten en ik heb weinig geduld
Je bedoelde niet toevallig dit? EIL / FOK!familie uitbreidingen 2quote:Op maandag 12 november 2012 20:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
SLAAPMEISJE !
jee, die had virtueel iets met Drazzy/Zoltax
Zeker over het hoofd gezien.quote:Op maandag 12 november 2012 22:30 schreef sp3c het volgende:
chemo ging niet door toch door de bloedverdunners?
alsof loedertje het nog niet zwaar genoeg heeft op dit momentquote:Op maandag 12 november 2012 22:20 schreef sp3c het volgende:
hoelang duurt dit gedoe trouwens, loeders en ik gaan daten en ik heb weinig geduld
Elke laatste kankerleier in de gesloten thread mag een nieuwe thread opstarten en een TT verzinnen.quote:Op maandag 12 november 2012 23:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Even iets heel anders gerelateerd: is er ook een centraal topic over kanker? Ik zie er af en toe een los topic over in lif en de reeks: mammapoli.
Yep, toen ik het teruglas dacht ik opeens aan pakken pampers en pluisjequote:Op maandag 12 november 2012 22:36 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Je bedoelde niet toevallig dit? EIL / FOK!familie uitbreidingen 2
Dan was het pluisje
hey loedertje! had jij vandaag niet een operatie?quote:Op maandag 12 november 2012 23:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Elke laatste kankerleier in de gesloten thread mag een nieuwe thread opstarten en een TT verzinnen.
En sorry, de mensen die nog niets hebben die mogen geen TT verzinnnen v
[..]
Yep, toen ik het teruglas dacht ik opeens aan pakken pampers en pluisje
Slim ben jij!!
Deal?
Heldquote:Op maandag 12 november 2012 23:45 schreef Loedertje het volgende:
Elke laatste kankerleier in de gesloten thread mag een nieuwe thread opstarten en een TT verzinnen.
en een hartinfarctje ..+ een agressieve teringtumor die voor de in/uitgang van m;n long zit ( ze proberen deze te elimineren met bestraling)quote:Op maandag 12 november 2012 22:30 schreef sp3c het volgende:
chemo ging niet door toch door de bloedverdunners?
Wat heb heb je eigenlijk? Dat is mij ontgaan!quote:Op maandag 12 november 2012 23:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
en een hartinfarctje ..+ een agressieve teringtumor die voor de in/uitgang van m;n long zit ( ze proberen deze te elimineren met bestraling)
Helaas moeten ze nog ff op een onderdeel wachten.
ALS iemand strax gaat roepen *ach die zielige Loeder, die zvertelde in 1 thread drie keer hetzelfde verhaal..DAT KOM OMDAT SOMMMIGEN NIET GOED LEZEN
Hoe kun je het nou zwaar hebben als je kan neuken.,...tssss...quote:Op maandag 12 november 2012 22:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
alsof loedertje het nog niet zwaar genoeg heeft op dit moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |