ik ben mijn kussen vergeten bij de versmurfing van het smurfendorpje naar Fok!Eiland
kan ik misschien even voor 1 nachtje een kussen van iemand smurfen?

morgen moet ik smurfen tot 6 uur, dus tot morgenavond
weltesmurfen allemaal
Drazzy, dit verklaart veel!
Welkom bij de familie, ik heb een FOK! smurfvriendinnetje voor je meegenomen.
Tante Bep heeft ook een fotootje van je in het FOK!Familiealbum geplakt, als vriendje van
the family zeg maar.
http://www.zing.com/album/?id=4294226787
mijn vorige relatie liep niet zo goed af
ze wou me niet meer 
hier foto's van mijn ex:
en dan hier de foto van mijn eerste kus:
Vixen en Breuls: Geen huwelijkse staat - 2 kinderen - Frenkie (adoptieplan) en Beelzebup. (Het reultaat van een echte, duivels snelle cybergynetische, ontwikkeling.)
Jolleke met Cynix: Een strandavontuurtje met Jolanda als resultaat.
Pluisje en Drazzy: Voor de eerste keer en meteen raak. Naar lang zoeken Ulx gevonden. (Quenda en Breuls zijn de peettante en peetoom.)
Tara is nog opzoek naar haar echte ouders, maar denkt, dat ze een familie-relatie heeft met Blauwe M en Digger.
Broekie en Joey zijn vreselijk verliefd, maar tot op heden is hun dadendrang beperkt gebleven tot elkaar diep in de ogen kijken. Het verheugende feit doet zich hier dus voor, dat een fokliefde niet meteen tot een kortstondige digitale-zwangerschap en vervolgens een nieuwe webluis heeft geleid.
Dan is Klungel-Smurf de nieuwe bewoner van een vrolijk huisje geworden aan de voet van Boom 5. Ondanks zijn geklungel is het een rap mannetje, die een plaats binnen het familiekader verdient, vanwege nachtelijke en dus onbekende escapades met diverse familieleden in zijn hutje. De resultaten van dit geavonturier zal de naaste toekomst ons leren.
Opaatje hoopt, dat dit een juiste weergave is van de laatste ontwikkelingen
Opaatje gaat nu de stambomen bijwerken
Opaatje verwacht deze eind van de avond klaar te hebben
Opaatje hoopt, dat zijn cyber-ega de volgende keer een vrolijkere busrit heeft!!!
[Dit bericht is gewijzigd door fondaco (Datum 19 Juni 2000).]
mijn mooie smurfenhuisje staat dus aan de andere kant van de kreek
bij Broekie en Joey daar
ik heb ook al een bootje besteld, ik gebruikte nu die van Broekie, maar dat is wel lastig als hij aan de andere kant is
[Dit bericht is gewijzigd door Klungel Smurf (Datum 19 Juni 2000).]
want ik zie wel af en toe dat iemand hem veranderd naar bijvoorbeeld "dubbel" en dan komt er ook bij te staan dat hij ge-edit is
maar waar kan je dat dan doen?
so long folks
quote:
op 06-19-2000 om 10:31 PM schreef Broekie het volgende:
Broekie pakt Joey beet met zijn ene hand, Klungel Smurf met zijn andere, stapt in zijn turbo-jet met extra draagcappaciteit, hangt zijn huis eronder en vliegt weg van Fok!Eilandso long folks
Broekie?
waar ga je heen kerel?
quote:
op 06-19-2000 om 07:50 PM schreef fondaco het volgende:
Tara is nog opzoek naar haar echte ouders,
zijn echte ouders, dacht ik...
Jolleke
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |