Ohquote:
Ronduit kut. Of wilde je een exact antwoord?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe laag waren de cijfers voor Kathy en Sam gemiddeld?
Ze mogen naar huisquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:46 schreef iFok. het volgende:
Die twee buitenlanders mogen zich best beter integreren in de groep.
Ja, het laatstequote:Op vrijdag 9 november 2012 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ronduit kut. Of wilde je een exact antwoord?
quote:
Ik vind haar engquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:47 schreef Karina het volgende:
Qua zang hoop ik wel Marjet, maar Katty vind ik eigenlijk leuker.
quote:
Ja, dat wel, maar dan moet ze maar beter zingenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:47 schreef Karina het volgende:
Qua zang hoop ik wel Marjet, maar Katty vind ik eigenlijk leuker.
Ja...quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:48 schreef Stickertje het volgende:
![]()
ik had ook graag gezien dat kathy doorging
Waar. Maar ze was WEL beter dan Sam.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:48 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar dan moet ze maar beter zingen
Een singer songwriter liedje op een kruk met een gitaar.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:48 schreef Injetta het volgende:
Ik hoop wel dat ze volgende week Sam een goed nummer geven. Hij heeft echt een mooie stem, maar dit van vanavond was abominabel slecht!
Done, klaar, slotjequote:
Iedereen was beter dan Sam vandaag.....quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar. Maar ze was WEL beter dan Sam.
Toch nog iemand die mijn Lloyd waardeertquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Iedereen was beter dan Sam vandaag.....
Jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Iedereen was beter dan Sam vandaag.....
Zit bij Roelquote:
Dat is ook weer waarquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar. Maar ze was WEL beter dan Sam.
Is Johannes door?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het echt schandalig dat Sam en Johannes door zijn... doe daar ook eens iets aan John... met je kutcijfers
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Is Cee er eigenlijk? En krijgen we een mooie column van Cee?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja kuttekop ik zit recht boven je!quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Moeten volgende week de overige kandidaten niet zingen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:48 schreef Injetta het volgende:
Ik hoop wel dat ze volgende week Sam een goed nummer geven. Hij heeft echt een mooie stem, maar dit van vanavond was abominabel slecht!
Ik kijk er naar uitquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja kuttekop ik zit recht boven je!
En ja kuttekop! Ik ga m'n best doen.
Truequote:Op vrijdag 9 november 2012 22:51 schreef Greys het volgende:
Het songfestival is nog nooit zo hip geweest sinds Euphoria![]()
Echt hè. Beetje trots.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:51 schreef Greys het volgende:
En sinds epic meettttttquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:51 schreef Greys het volgende:
eensquote:
Ik vind er niets aanquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:51 schreef Greys het volgende:
dit dus, mja ik doe geen uitspraken meer over mijn voorkeurquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind haar echt tien keer niks. Kleurloos.
Ik zie zoveel mensen ook nog steeds vragen 'Huh, is dat van het sóngfestival???'quote:
Dan wordt je niet beinvloed door de show erom heen. Kun je puur op de zang beoordelen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:51 schreef style2k het volgende:
team tjoektjoek .. vraga me alleen af waarom ze eigenlijk die stoelen draaien het is geen auditie ronde
quote:
Ik vond het echt tof, die outfit, donkere meid, het nummer, het simpele optreden, heerlijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie zoveel mensen ook nog steeds vragen 'Huh, is dat van het sóngfestival???'
Dit ook inderdaadquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:52 schreef Cee het volgende:
Bewijst toch maar weer hoe goed Loreen was.
Die vreemde bewegingen, rare kapsel, rare kleding doen het hem inderdaad.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:52 schreef Stickertje het volgende:
kut nummer zonder de vreemde bewegingen in combinatie met goede regie..
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:52 schreef Cee het volgende:
Als ik dit in de auto zing dan vind ik dat uh uh uh uh uh ook zo lastig.
Ik ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo... dat zeker. Ik geniet er nog steeds van na, stom he![]()
Druk je 5 keer het gaspedaal in?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:52 schreef Cee het volgende:
Als ik dit in de auto zing dan vind ik dat uh uh uh uh uh ook zo lastig.
Laat haar dit maar niet horenquote:
Ik probeer voornamelijk ervoor te zorgen niet op zo'n moment naast iemand in een file of voor een stoplicht terecht te komen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Druk je 5 keer het gaspedaal in?
Ik bied dertig!quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:54 schreef Greys het volgende:
Ik vind het origineel wel echt twintig keer beter.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:54 schreef Greys het volgende:
Ik vind het origineel wel echt twintig keer beter.
Dan springen ze in je auto voor een Heimlich greepje?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik probeer voornamelijk ervoor te zorgen niet op zo'n moment naast iemand in een file of voor een stoplicht terecht te komen.
Kan zo bij One Direction.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind mijn kapsel ook tof..
Thanks all!
Het zijn de eerste 2 afleveringen. Daarna zal het wel korter durenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:54 schreef Noctua het volgende:
Poeh. Wel een lange zit dit. Ik weet niet of dit format wel zo'n goed idee is.
HOOOOIIIIIIquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
Elke keer als ik PAT hoor denk ik dat ik een Patrick moet zien
Dan draaien ze hun auto om.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan springen ze in je auto voor een Heimlich greepje?
Ja preciesquote:
Who cares, doet 'ie toch een Sammetje?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:55 schreef Greys het volgende:
Die Denzel gaat enorm falen denk ik.
Ik hoop het niet, want ik vind het een schattepoepeliefjepiefje, maar de battle was ruk.
ze kan beter als Ushi gaan iddquote:
Riep iemand?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
Elke keer als ik PAT hoor denk ik dat ik een Patrick moet zien
Johannesje, Sammetje,quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Who cares, doet 'ie toch een Sammetje?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:56 schreef style2k het volgende:
i think i go fly out of the voice hehe
de battles waren zo veelbelovendquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:56 schreef miieejj het volgende:
the voice uk .. die waren veel beter dan deze mensen
Hij heeft ook zo'n koppiequote:Op vrijdag 9 november 2012 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Hij is alleen niet de buitencategorie qua stem... meer niveau X-Factor / Idols
die scoort dadelijk in NL weer beter dan Patquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:57 schreef Injetta het volgende:
Mmmmm., middenmootje, maar afgezet tegen de rest is hij eigenlijk wel goed...
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja google dan, luie mol!
[ afbeelding ]
Dan weet ik nog niet wie het is, alleen hoe ie eruit zietquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja google dan, luie mol!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Dan weet ik nog niet wie het is, alleen hoe ie eruit ziet
quote:Sam Nixon (born 21 March 1986) is an English singer and television presenter. He came third on the Pop Idol television series in 2003 and is now one half of the duo Sam & Mark, with the other being Mark Rhodes.
Dan hebben ze hem een 3 moeten geven... maar nu gaat dat vrouwenvolk juist voor hem sms'enquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze willen zeker weten dat die vrouwen doorgaan natuurlijk
Dus dat... laat dat draaien dan ook maar meteen zittenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:59 schreef Injetta het volgende:
De stemmen van de eigen coaches zijn totaal zinloos, omdat die totaal niet objectief meer zijn. Gewoon weglaten.
Zou grappig zijn als ze nou gewoon de pannen erop gooien en zeggen "Sorry, tijd is om, naar huis allemaal."quote:
Nou, ik zou het ook behoorlijk irritant hebben gevonden als die belachelijke cijfers van die coaches de doorslag gaven.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:00 schreef byah het volgende:
Ik vind het redelijk irritant dat het schaapvolk wat stemt 100% invloed heeft op de uitslag
De invloed van de jury is wel goed wil je zeggen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:00 schreef byah het volgende:
Ik vind het redelijk irritant dat het schaapvolk wat stemt 100% invloed heeft op de uitslag
straks is het geheid weer 100%quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:00 schreef byah het volgende:
4x tien! Je bent door! Naar de finale! Nee nee nee, je hebt al gewonnen!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:01 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nou, ik zou het ook behoorlijk irritant hebben gevonden als die belachelijke cijfers van die coaches de doorslag gaven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |