dit.quote:
Oh, Johannes staat ook op het podiumquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:38 schreef Karina het volgende:
Ik vind het wel leuk, maar niet zo goed. Hij let teveel op de danseresjes
die heeft hij niet in zijn keetquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:38 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh, Johannes staat ook op het podium?
Ja Nick en Simon kunnen er wat van, alwaysquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:38 schreef Injetta het volgende:
Nick en Simon hebben iedereen expres een nummer gegeven dat niet bij ze past?
/oorbel ook nietquote:
Doet me denken aan die Arrin bij X factor.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:38 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben heel bang dat die Johannes een nieuwe Paul Turner wordt... niet dat ie in een glitterpak met kerstballen en een voorbinddildo op de trekker gaat zitten... maar wel veel te ver komt in dit programma dankzij de gunfactor
Ik begrijp het wel, gewoon een leuke knul. Hij ziet wel een beetje bleek.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind hem welnu
Somebody shoot me
Ah dus die shit om cijfers is alleen zodat wij meer smsenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
En ik snap de tactiek van het stelletje hufters he, want ik had ook bijna de neiging voor Johannes te smsen. Bijna
Ik begrijp er niets vanquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, gewoon een leuke knul. Hij ziet wel een beetje bleek.
Dat denk ik...quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah dus die shit om cijfers is alleen zodat wij meer smsen
Ja, maar op zich maakt het weinig uit zolang ze binnen het eigen team battlen...quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:40 schreef Injetta het volgende:
Die Marco is niet partijdig hoor...
Gaf zijn eigen mensen niet lager dan een 8.....
vanmij er volgend jaar een ander voor Marco, en ook voor Trintje graagquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:40 schreef Injetta het volgende:
Die Marco is niet partijdig hoor...
Gaf zijn eigen mensen niet lager dan een 8.....
Op zich vind ik het wel leuk om te zien welke cijfers zij geven, het is anders dan 'ja heel goed' of 'minder' , maar het lijkt nog niet echt te kloppen hoe ze die cijfers gevenquote:
Alsof hij op het punt staat flauw te vallen, zo bleek.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, gewoon een leuke knul. Hij ziet wel een beetje bleek.
Gelukkig maar...quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar op zich maakt het weinig uit zolang ze binnen het eigen team battlen...
Blijf jij nu in elke post die je zo ongeveer plaatst doorschemeren dat je Trijntje kut vind?!quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vanmij er volgend jaar een ander voor Marco, en ook voor Trintje graag
Ze spreken gelukkig zelf vlekkeloos accentloos Nederlandsquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:41 schreef Joooo-pi het volgende:
N&S werken aan zijn Engelse uitspraak![]()
whehehe, vandaar dat het zo slecht was
quote:
Het klopt iig niet neequote:Op vrijdag 9 november 2012 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook werkelijk geen bal van
ja diequote:Op vrijdag 9 november 2012 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heliumstemmetje met gitaar en hoedje![]()
Ik hoop echt dat heel het land veel gaat stemmen, gewoon alles buiten de randstad om, hoppa vol aan de smsquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:41 schreef Greys het volgende:
Johannes redt het wel van Nicola in elk geval qua thuisstemmers denk ik.
Laatste van deze groep van 4.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:42 schreef Stickertje het volgende:
hoe kan dit programmma tor 23.15 duren als dit het laatste optreden is
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:43 schreef Cee het volgende:
Dit deed die kamper uit seizoen 1 beter. Als hij dat deed. Ik weet het niet meer.
Ja, Babette had er best een paar uit kunnen lenen idd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:43 schreef Noctua het volgende:
Waar zijn de danseressen nu? Marx moet alleen dansen.
johnny rosenberg toch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:43 schreef Cee het volgende:
Dit deed die kamper uit seizoen 1 beter. Als hij dat deed. Ik weet het niet meer.
Of Nicola in een dubbelrol.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, Babette had er best een paar uit kunnen lenen idd.
quote:
Het wordt schokkend als iemand kleiner is dan Van Velzenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:45 schreef Studiotje het volgende:
ER IS IEMAND ZELFS NOG KLEINER DAN MARTIJN!![]()
![]()
![]()
She took an arrow in the kneequote:Op vrijdag 9 november 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
Trijntje zegt elke keer dat ze geraakt is.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:45 schreef Injetta het volgende:
Wat????????
Dit was het slechtste van de avond..... ik begrijp er geen jota van......![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:45 schreef Studiotje het volgende:
![]()
![]()
En ik denk maar steeds 'was het maar waaaaaar'quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
niemand begrijpt het volgens mijquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:45 schreef iFok. het volgende:
Wat is de gedachte achter dat draaien in de live-shows eigenlijk?
Doorschietenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Trijntje roept ook maar één ding dit seizoen, dat ze geraakt is.
Dat is om op te heffen dat je maar 1 minuut op hem kunt stemmen omdat de uitslag direct komt denk ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:45 schreef LeBeau het volgende:
Dus de laatste van iedere groep krijgt automatisch de beste cijfers? Dat houdt de spanning er wel in.
tussen haar ogenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
als hij kleiner dan roel is dán is t pas nieuws!quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:45 schreef Studiotje het volgende:
![]()
![]()
Dat ze alleen het zingen beoordelen, maar helaas lukt dat niet zo aan de cijfers te zienquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:45 schreef iFok. het volgende:
Wat is de gedachte achter dat draaien in de live-shows eigenlijk?
Las (er) ogenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:45 schreef Cee het volgende:
Alsof een glittermeeuw in d'r oog heeft gescheten, zo raar kijkt ze.
dan is hij echt héél kleinquote:
Inderdaad.... ik denk dat ze na deze avond een emotioneel een wrak moet zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
Beetje ala Dan?quote:
inderdaad jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:45 schreef Cee het volgende:
Alsof een glittermeeuw in d'r oog heeft gescheten, zo raar kijkt ze.
Alsof ze de repetitie van de acts niet hebben gezien.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ze alleen het zingen beoordelen, maar helaas lukt dat niet zo aan de cijfers te zien
zo ziet ze er ook uitquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
Nee in de studio klinkt alles goed, aldus de jury en 10 seizoenen ansjquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:47 schreef Symphonic het volgende:
Maar is het geluid daar dan zo slecht, er zaten echt een paar knettervalse stukken tussen..
en ook een paar goede dingen.. maar dit was zeker niet meer dan een 6
Hij heeft ca. 10% van de noten geraakt volgens mij en dan ook nog die idiote gemaakte act erbij... Ik vond het een 4.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:47 schreef Symphonic het volgende:
Maar is het geluid daar dan zo slecht, er zaten echt een paar knettervalse stukken tussen..
en ook een paar goede dingen.. maar dit was zeker niet meer dan een 6
Dat zal het dan wel zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is om op te heffen dat je maar 1 minuut op hem kunt stemmen omdat de uitslag direct komt denk ik
Bakvisquote:
Hij heeft wel meer noten geraakt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:47 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hij heeft ca. 10% van de noten geraakt volgens mij en dan ook nog die idiote gemaakte act erbij... Ik vond het een 4.
Dat staat als een paal boven waterquote:
quote:
Skatje!quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat zal het dan wel zijn.
Oh, en Greys.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan is geen bakvis hoor, die is meerderjarig
gelukkig iemand die hetzelfde heeft gehoord als ik. Het was echt bizar vals... net eronder, net eronder, maar eigenlijk nooit erop. Alleen de modulatie deed hij goedquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:47 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hij heeft ca. 10% van de noten geraakt volgens mij en dan ook nog die idiote gemaakte act erbij... Ik vond het een 4.
Dan heb ik geen adoptiekindjes meerquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Die vond ik echt superslecht vanavond
Haaiquote:
Dat hormonaal-, niet leeftijdsgebondenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan is geen bakvis hoor, die is meerderjarig
niet echtquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:48 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hij heeft wel meer noten geraakt.
Zei ik tochquote:
Je gaat op hem zitten?quote:
Dat is wel het enige voordeel van dit gedoe.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:49 schreef Anonymousz het volgende:
heerlijk geen sing off en dat we de uitslag meteen al horen
quote:
Komen nog 8 hoor..quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:49 schreef Stickertje het volgende:
de optredens zijn over, programma duurt nog 90 minuten.. waar gaan ze dat mee opvullen?
Ik kijk nietquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Kom op jongens, Marx was echt wel dik beter dan die Nicola en Johannes als je de fragmenten achter elkaar hoort hoor
eensquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Kom op jongens, Marx was echt wel dik beter dan die Nicola en Johannes als je de fragmenten achter elkaar hoort hoor
quote:
Sterren springen ofzo?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:49 schreef Stickertje het volgende:
de optredens zijn over, programma duurt nog 90 minuten.. waar gaan ze dat mee opvullen?
Nee maar dan ouwehoer je hier welquote:
Ik luister naar radioquote:
Dat gaat bij een dwerg vrij simpelquote:
Er moeten er nog 8... Volgens mij gaan ze dat niet eens halen en loopt het uit....quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:49 schreef Stickertje het volgende:
Radio 1, zeker?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik luister naar radio
Old fashion stiel
quote:
Ik ben al weer wegquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar dan ouwehoer je hier wel
Als ik hem zie denk ik dat het al zondagavond is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:50 schreef Noctua het volgende:
Johannes kan me nou echt niet bekoren. Als ik hem zie denk ik aan twilight.
WTF?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:49 schreef Stickertje het volgende:
Jij hoort dus ook niet dat hij er totaal naast zit en vreselijk glijdt met zijn stem?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Nee gewoon blijvenquote:
Er glijdt maar één ding en dat is Nicola.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:51 schreef Injetta het volgende:
[..]
Jij hoort dus ook niet dat hij er totaal naast zit en vreselijk glijdt met zijn stem?
Inderdaad!quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ik hem zie denk ik dat het al zondagavond is.
Mee eensquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:51 schreef iBenny het volgende:
Ik vind alles best... zolang Marx maar lekker weggaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |