dit.quote:
Oh, Johannes staat ook op het podiumquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:38 schreef Karina het volgende:
Ik vind het wel leuk, maar niet zo goed. Hij let teveel op de danseresjes
die heeft hij niet in zijn keetquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:38 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh, Johannes staat ook op het podium?
Ja Nick en Simon kunnen er wat van, alwaysquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:38 schreef Injetta het volgende:
Nick en Simon hebben iedereen expres een nummer gegeven dat niet bij ze past?
/oorbel ook nietquote:
Doet me denken aan die Arrin bij X factor.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:38 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben heel bang dat die Johannes een nieuwe Paul Turner wordt... niet dat ie in een glitterpak met kerstballen en een voorbinddildo op de trekker gaat zitten... maar wel veel te ver komt in dit programma dankzij de gunfactor
Ik begrijp het wel, gewoon een leuke knul. Hij ziet wel een beetje bleek.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind hem welnu
Somebody shoot me
Ah dus die shit om cijfers is alleen zodat wij meer smsenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
En ik snap de tactiek van het stelletje hufters he, want ik had ook bijna de neiging voor Johannes te smsen. Bijna
Ik begrijp er niets vanquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, gewoon een leuke knul. Hij ziet wel een beetje bleek.
Dat denk ik...quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah dus die shit om cijfers is alleen zodat wij meer smsen
Ja, maar op zich maakt het weinig uit zolang ze binnen het eigen team battlen...quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:40 schreef Injetta het volgende:
Die Marco is niet partijdig hoor...
Gaf zijn eigen mensen niet lager dan een 8.....
vanmij er volgend jaar een ander voor Marco, en ook voor Trintje graagquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:40 schreef Injetta het volgende:
Die Marco is niet partijdig hoor...
Gaf zijn eigen mensen niet lager dan een 8.....
Op zich vind ik het wel leuk om te zien welke cijfers zij geven, het is anders dan 'ja heel goed' of 'minder' , maar het lijkt nog niet echt te kloppen hoe ze die cijfers gevenquote:
Alsof hij op het punt staat flauw te vallen, zo bleek.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, gewoon een leuke knul. Hij ziet wel een beetje bleek.
Gelukkig maar...quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar op zich maakt het weinig uit zolang ze binnen het eigen team battlen...
Blijf jij nu in elke post die je zo ongeveer plaatst doorschemeren dat je Trijntje kut vind?!quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vanmij er volgend jaar een ander voor Marco, en ook voor Trintje graag
Ze spreken gelukkig zelf vlekkeloos accentloos Nederlandsquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:41 schreef Joooo-pi het volgende:
N&S werken aan zijn Engelse uitspraak![]()
whehehe, vandaar dat het zo slecht was
quote:
Het klopt iig niet neequote:Op vrijdag 9 november 2012 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook werkelijk geen bal van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |