SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:56 schreef iBenny het volgende:
Deze 12 zullen vanavond optreden:Was ook in de thuiscoach-appSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heitieh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Benny op 09-11-2012 20:05:16 (gespoilerd) ]
ah, ok.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Wie ik denk dat door gaan vanavond:
...unspoilered...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:01 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ah, ok.
Ben benieuwd!
[..]NicolaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is jouw mening.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:03 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik weet het.. Maar ze zingt wel goed
Bijna hetzelfde ingevuld.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Wie ik denk dat door gaan vanavond:
-Spoiler-info-
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde ingevuld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:04 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]Oui!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb ik niks aan toe te voegenquote:
Er zijn mensen in dit topic die het tot de uitzending begint niet willen weten. Sowwyquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Jongens... das toch geen spoiler meer?
It's all over the interwebssss... Daarnaast hebben ze ook zo'n poster gemaakt waarop je de uitslagen kunt voorspellen
Een uur nogquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
NOG MAAR EEN UURTJE, YEAH!!!!
[ afbeelding ]
Huillllies.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zijn mensen in dit topic die het tot de uitzending begint niet willen weten. Sowwy
Thanks Benny!quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zijn mensen in dit topic die het tot de uitzending begint niet willen weten. Sowwy
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
NOG MAAR EEN UURTJE, YEAH!!!!
[ afbeelding ]
HUILLLIIEEE!!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thanks Benny!Ik laat me altijd erg graag verrassen
3 kwartier dan minstensquote:
Potver ik kan geen huilende Marly vindenquote:
Oeh rijden we vanavond zo op koers?quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:14 schreef kermit71 het volgende:
ik ook, zoon en dochter vragen iedere minuut hoe laat het is ;-)
Ik reed vandaag langs een hollandse gebak kraam.. MAAR IK WAS STERK!quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Zo maar eens al het lekkers te knabbelen uitstallen.
Ik had eigenlijk wel graag Berliner Bollen willen hebben![]()
![]()
Thuiscoach app geeft het aanquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh rijden we vanavond zo op koers?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik reed vandaag langs een hollandse gebak kraam.. MAAR IK WAS STERK!
Ohquote:
rum-rozijnenbolquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik reed vandaag langs een hollandse gebak kraam.. MAAR IK WAS STERK!
Ze herkennen de stem toch wel meteen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:16 schreef Greys het volgende:
Ik snap nog niet zoveel van die nieuwe opzet![]()
Dus er is kans dat hun eigen coach niet omdraait tijdens hun live optredens?
Greys, verwacht je nog visite vanavond?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:16 schreef Greys het volgende:
Ik snap nog niet zoveel van die nieuwe opzet![]()
Dus er is kans dat hun eigen coach niet omdraait tijdens hun live optredens?
Ja alle coaches natuurlijk, maar ik begreep aan dat ze gaan omdraaien als diegene bovenmatig presteert oid. Geloof ik. Ik snap het nog niet zoquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:17 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ze herkennen de stem toch wel meteen?
Nee, geen visite als het goed isquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Greys, verwacht je nog visite vanavond?
Oh en scherp dat laatste
C_Aquote:
Ik snap het ook nog niet hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja alle coaches natuurlijk, maar ik begreep aan dat ze gaan omdraaien als diegene bovenmatig presteert oid. Geloof ik. Ik snap het nog niet zo
[..]
Oeh, ik ga een lekker zoethouttheetje nemen met een stukje marsepein denk ikquote:
Jumquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, ik ga een lekker zoethouttheetje nemen met een stukje marsepein denk ik
Ik ben voor Lloyd en Johannesquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet nog geen eens voor wie ik ben
Ja alleen maar terugblikkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:23 schreef iBenny het volgende:
Gelukkig kan ik nog ff Oh Oh Europa af kijken voordat het geweld tussen de stoelen losbarst
quote:
Cheers alvastquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit aan de thee en daarna rode vodka redbull
Niet slim want moet op tijd slapen eigenlijk
Helleuquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:24 schreef Stickertje het volgende:
goedeavond![]()
heb cola en een zak muizenspek
Ceequote:Op vrijdag 9 november 2012 20:24 schreef Cee het volgende:
Ik weet niet wat ik wil eten/drinken. Ik wil niet onder m'n warme dekentje vandaan komen en gewoon die vette kop van Rick blijven kijken.
Gelukkig zit er nooit sluikreclame in TVOHquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:30 schreef Stickertje het volgende:
gtst wekt agressieve emoties bij mij op.. programma voor mensen die laag scoren op de iq meter.. 40 minuten sluik reklame
hun doen er niet stiekem over...quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:30 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Gelukkig zit er nooit sluikreclame in TVOH
gelukkig nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:30 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Gelukkig zit er nooit sluikreclame in TVOH
Zij... Over laag iq gesproken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hun doen er niet stiekem over...
quote:
M'n etenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:33 schreef Cee het volgende:
Wat is dit voor een enge wenkbrauwloze gast?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:32 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Zij... Over laag iq gesproken.
die heb kankahquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:33 schreef Cee het volgende:
dat is een lopend nummer van Radiohead: Creepquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:33 schreef Cee het volgende:
Heeyquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:32 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Zij... Over laag iq gesproken.
naakt?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga live met jullie meekijken een keertje
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Oh.quote:
Ik was al aan het teruglezen hoe lang je er al wasquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:34 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Hoi! Ik kom lekker binnenvallen hè.
quote:
Afgesprokenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee man, alleen als Ivar meedoet vanavond
Ahhh, pijnlijk idd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh.![]()
Dit doet me denken aan een opmerking die ik maakte tegen iemand die ik al een tijd niet had gezien. "Oh je hebt je haar geknipt, wat leuk!"
Zij: "Ik ben ziek geweest."
Dan wil je in de grond wegkruipen zeg.
Helleuquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:35 schreef Livra het volgende:
Ik ben er ook weer eens bij!
En dat niemand mij kent mag de pret niet drukken
ow mooi zoquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar Jack gaat op wereldreis. Zonder Lorena
HE DOESquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee man, alleen als Ivar meedoet vanavond
Autsjquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh.![]()
Dit doet me denken aan een opmerking die ik maakte tegen iemand die ik al een tijd niet had gezien. "Oh je hebt je haar geknipt, wat leuk!"
Halloquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:35 schreef Livra het volgende:
Ik ben er ook weer eens bij!
En dat niemand mij kent mag de pret niet drukken
Ik moest even m'n iPad op fok krijgen. Niet heel handig, maar wel gelukt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik was al aan het teruglezen hoe lang je er al was
quote:
Die valt in dezelfde categorie als vragen of iemand zwanger is als ze zichtbaar is aangekomenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh.![]()
quote:
Precies op tijdquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:37 schreef Stickertje het volgende:
wendy is weer met dr kop op tv vanavond
dit.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
Oh ja we gaan ingewikkeld doen. Met omdraaien en zogenaamd net doen alsof we niet weten wie het is.
Babette heeft de Herman Brood academie gedaan, dat is merkbaarquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:38 schreef Stickertje het volgende:
![]()
dramatisch in de camera kijken, gtst is er niets bij
Maar ik heb honger! Om 5 uur gegeten... Dilemma...quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:36 schreef Cee het volgende:
Fuck it, ik pak m'n vreten wel in de pauze.
Ik krijg een beetje jeuk van Ivar, zacht kousjequote:Op vrijdag 9 november 2012 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
Owja ik was voor Ivar in ieder geval
Ze past tegenwoordig wel in een volksmondquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Of, zoals ze in de volksmond heet, Iris "die moet ik even googlen" Kroes.
Sifra, Livra, what's in tha name?!quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:39 schreef Livra het volgende:
Bij de naam 'Sifra' denk ik aan een geslachtsziekte
Helleuquote:
eet poep dude...quote:Ik hoop dat Nina in een Kill Bill pak optreed... das grappig want als je haar naam uitspreekt dan klinkt het als Ninja en in dat pak lijkt ze op een ninja....![]()
![]()
Ik aan Sumeraquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:39 schreef Livra het volgende:
Bij de naam 'Sifra' denk ik aan een geslachtsziekte
Wat voor schema dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
Ik zag ergens op een site een soort schema, maar dat was een beetje te klein om te posten helaas, te kleine lettertjes.
Ik ken hem nog van vroegahquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje jeuk van Ivar, zacht kousje
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
Robbie. Was het vergeten dat hij zou komen
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Sifra, Livra, what's in tha name?!
Doe dan Rock DJ inclusief de stripactquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:40 schreef Greys het volgende:
Gut, kon je nog een ouder nummer zingen Robbie?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:40 schreef TheVulture het volgende:
Robbie is wel oud geworden... maar vet dat ie er is
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:41 schreef Day het volgende:
Ik vind Babette een ontzettrnd arrogante uitstraling hebben.
jawelquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:40 schreef Greys het volgende:
Gut, kon je nog een ouder nummer zingen Robbie?
Heb het idee dat hij de muziek te snel vindt gaan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:41 schreef Greys het volgende:
WTF, gewoon zingen met Robbie...
Hij zingt het slechtst, trouwens
Ooit bij een concert geweest... entertainmentwaarde een 9 maar qua zang volledig afhankelijk van zijn 6 backingvocalsquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:41 schreef Greys het volgende:
WTF, gewoon zingen met Robbie...
Hij zingt het slechtst, trouwens
Vroeg ik me ook al af. Hoe weten jullie allemaal die namen steeds meteen zo goed?quote:
Meng, wat is die lelijk van naturequote:Op vrijdag 9 november 2012 20:42 schreef Studiotje het volgende:
Trijntje ziet er uit als een uitgewoonde dragqueen.
Ik denk dat ik 'm nu al een keer of 12, 13 heb gezien.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ooit bij een concert geweest... entertainmentwaarde een 9 maar qua zang volledig afhankelijk van zijn 6 backingvocals
Maakt niet uit. Hij is meer een entertainer en verdient 10 x beter dan de winnaar van de Voicequote:Op vrijdag 9 november 2012 20:42 schreef Injetta het volgende:
Doet hij ook auditie? Ik denk niet dat ze voor hem omgedraaid hadden....
En of!quote:
D'r auditie was echt awesome hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:43 schreef iBenny het volgende:
Babette moet de seX-factor van het programma zijn?
Denk je dat ze die aanheeft onder dat rokjequote:Op vrijdag 9 november 2012 20:43 schreef ZaZoe het volgende:
De dames staan daar vast met een nat broekje
Die ziet er al tijden niet uitquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:42 schreef Studiotje het volgende:
Trijntje ziet er uit als een uitgewoonde dragqueen.
ik wilde net zeggen dat poppetijn steeds meer lijkt op een aziaatquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Robbie is best een poffertje geworden nu hij gestopt is met roken en alle troepjes, maar het blijft wel leuk
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:44 schreef Livra het volgende:
Wendy is meteen 2 keer zo zwaar met die ring om.
Beetje laat maar okequote:
Helleuquote:
echt hequote:
D.quote:
Die jurk heeft ze volgens mij al vaker aan gehad. Hij komt me in ieder geval bekend voor.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:44 schreef iBenny het volgende:
Wendy heeft een indianenmatje als jurk... leuk howr!
Martijn?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:44 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen dat poppetijn steeds meer lijkt op een aziaat
Ze heeft die ring aan 1 handquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:45 schreef Injetta het volgende:
[..]
Die jurk heeft ze volgens mij al vaker aan gehad. Hij komt me in ieder geval bekend voor.
Waarom staat ze er zo idioot scheef hangend bij?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Wendy moet wel uitkijken op het toilet met die ring.... een keer vegen en we kunnen naar de eerste hulp
Omdat ze gearmd met Martijn moet staan en hij kleiner is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:45 schreef Injetta het volgende:
[..]
Die jurk heeft ze volgens mij al vaker aan gehad. Hij komt me in ieder geval bekend voor.
Waarom staat ze er zo idioot scheef hangend bij?
Ik zit zo te tikken hier... wat is er met het concept?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind dit concept echt kut zeg
Dat heb ik nou ook altijdquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:46 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik zit zo te tikken hier... wat is er met het concept?
Overrated bedoel je?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:46 schreef iBenny het volgende:
Ivar, de Gers Pardoel van The Voice of Holland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |