Die is wel bloedmooi, maar zo aandachtsgeil als de pest. Dan lijkt Yo me nog echt een schatjequote:Op dinsdag 13 november 2012 13:35 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik zag niet eens dat het Yo was. Vroeg me al af wat Megan Fox daar deed.
Megan Fox aandachtsgeil? Hoezo dan? Ik zie haar niet elke scheet op twitter posten, ze heeft de geboorte van haar kindje zelfs 3 weken geheim kunnen houden...quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die is wel bloedmooi, maar zo aandachtsgeil als de pest. Dan lijkt Yo me nog echt een schatje
In interviews en optredensquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:26 schreef alors het volgende:
[..]
Megan Fox aandachtsgeil? Hoezo dan? Ik zie haar niet elke scheet op twitter posten, ze heeft de geboorte van haar kindje zelfs 3 weken geheim kunnen houden...
Oh dan zet ik em ook effe aanquote:Op woensdag 14 november 2012 18:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kijk Boulevard en hoor iets over dat Yo uit de (Amerikaanse?) film is geknipt? Zometeen komt er een itempje over,.
Yo wordt steeds lelijker.quote:
Gelukkig maar dat Albert het doet, nu Wes niet mag praten.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:12 schreef alors het volgende:
Jup ze is eruit gekniptMaar ze gaat in een grote film spelen, Albert vertelt het na de break!
Over Wes gesproken er gaan geruchten dat hij naar Anzhi gaatquote:Op woensdag 14 november 2012 19:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat Albert het doet, nu Wes niet mag praten.
Hij en zijn zaakwaarnemer ontkennen, maar hij gaat sowieso weg bij Inter en de geruchten over Anzhi waren er in de zomer ook al....quote:Hiddink en Anzhi volgen situatie Sneijder op de voet
Door: redactie
14-11-12 - 07:37
Guus Hiddink en zijn club FC Anzhi volgen met grote belangstelling de ontwikkelingen rond Wesley Sneijder bij Inter. Dat meldt het AD.
De middenvelder beleeft een lastige periode bij zijn Italiaanse werkgever, waar men geen haast maakt met zijn rentree na een blessure. Sneijder zelf is voorlopig niet van plan is zijn contract te laten openbreken zoals Inter graag zou zien.
Of het tot een overgang van Sneijder naar Rusland zou kunnen komen, is de vraag. Met Hiddink heeft Anzhi in elk geval een coach die goed bekend is met de voetballende kwaliteiten van Sneijder. In de medische staf kent fysiotherapeut Arno Philips de middenvelder van Oranje. Sneijder kampt bij Inter al twee jaar met terugkerend blessureleed.
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:30 schreef Leandra het volgende:
Uit welke film is ze geknipt? Die vermeende semi-hoofdrol van dat sportschooldrama met Mark Wahlberg?
Nooit meer iets teruggezien van die film, of moet-ie nog draaien hier?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:30 schreef Leandra het volgende:
Uit welke film is ze geknipt? Die vermeende semi-hoofdrol van dat sportschooldrama met Mark Wahlberg?
Volgens mij moet hij overal nog draaien; Pain & Gain.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:01 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nooit meer iets teruggezien van die film, of moet-ie nog draaien hier?
Jezus wat een site.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:03 schreef Elske6 het volgende:
http://www.whosay.com/yolanthe/photos/247055
Ik an me nog herinneren dat ze vol lof was over de "rol "in die film, nu is het opeens een niets betekend , niets zeggend "rolletje " geworden...
Was dat niet een andere film, pain and gain of zoiets?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:03 schreef Elske6 het volgende:
http://www.whosay.com/yolanthe/photos/247055
Ik an me nog herinneren dat ze vol lof was over de "rol "in die film, nu is het opeens een niets betekend , niets zeggend "rolletje " geworden...
Had zij geen wandschildering met haar eigen beeltenis in haar badkamer?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:05 schreef APK het volgende:
[..]
Jezus wat een site.
Zou ze nooit moe worden van het naar zichzelf kijken?
Ja, in het huis van Janquote:Op donderdag 15 november 2012 08:57 schreef female81 het volgende:
[..]
Had zij geen wandschildering met haar eigen beeltenis in haar badkamer?
Is dat zo?quote:Op donderdag 15 november 2012 19:32 schreef Grunsfan het volgende:
Sylvie heeft ook haar hele huis vol hangen met foto's van haarzelf hoor. Nooit iets van begrepen. Van je kinderen, ok, maar van jezelf??
Vreselijk ja.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:32 schreef Grunsfan het volgende:
Sylvie heeft ook haar hele huis vol hangen met foto's van haarzelf hoor. Nooit iets van begrepen. Van je kinderen, ok, maar van jezelf??
1 joekel kan ik me nog wel voorstellen ook. Je mag toch gewoon trots zijn als je een foto erg mooi vindt? Vind het ook niet vreemd die dan op te hangen.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vreselijk ja.
Bridget had 1 joekel hangen, maar Sylvie heeft haar eigen tentoonstelling
Gelukkig alleen een spelfout in haar twitterbericht..quote:zondag 18 november 2012, 21:50
Nieuwe tatoeage voor Yolanthe Sneijder Cabau
© Anneke Janssen / Brunopress - Yolanthe Sneijder Cabau heeft in Amsterdam een nieuwe tatoeage op haar pols laten zetten.
Yolanthe en haar zussen zijn een tattooshop binnengelopen om een klein hartje op hun polsen te laten vereeuwigen.
"Connection for live wherever we go. Love them so much", schrijft Yo op Twitter.
Goh wat een dom wicht en dat wil het dan gaan maken in de internationale filmwereld. Waarom dat mens ook elke scheet op twitter moet gooien is me een raadsel. Naja eigenlijk niet, het is gewoon zelfverheerlijking.quote:Op maandag 19 november 2012 08:45 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Gelukkig alleen een spelfout in haar twitterbericht..
Ze zijn toch in den Heere? Dan mag er geen voorbehoedsmiddel worden gebruikt dus als er goed raak wordt geschoten ben je al snel zo eens in de 2 jaar zwanger.quote:Op maandag 19 november 2012 09:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ergens vind ik het wel erg bijzonder, zo'n groot gezin vol meiden.En bijzonder dat een vrouw zoveel kinderen wil, dat ook
Oh dat geloof nam ik altijd met een korrel zout.quote:Op maandag 19 november 2012 09:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ze zijn toch in den Heere? Dan mag er geen voorbehoedsmiddel worden gebruikt dus als er goed raak wordt geschoten ben je al snel zo eens in de 2 jaar zwanger.
Aaaah!quote:Op maandag 19 november 2012 10:14 schreef MightyMightyM het volgende:
Ze zijn niet allemaal van Ricarda van Kasbergen; de oudste drie zijn van Xavier Cabau en een andere moeder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |