Nee, echt.quote:
Waarom moest je weg?quote:
Dat was verrassend genoeg zijn schuld niet.quote:
Echt Stijn je pas echt bij haar.twitter:schatjepatatjee twitterde op vrijdag 09-11-2012 om 06:20:46Ik ben gewoon een kwartier eerder wakker dan mijn wekker .. reageer retweet
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was verrassend genoeg zijn schuld niet.
patat roeperquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:14 schreef mrstylo het volgende:
Echt Stijn je pas echt bij haar.twitter:schatjepatatjee twitterde op vrijdag 09-11-2012 om 06:20:46Ik ben gewoon een kwartier eerder wakker dan mijn wekker .. reageer retweet
Stijn geef haar antwoord.twitter:schatjepatatjee twitterde op donderdag 08-11-2012 om 20:57:10Ben ik de enige die mijn leerwerk maar niet in mn hoofd krijg ? reageer retweet
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:15 schreef mrstylo het volgende:
Stijn geef haar antwoord.twitter:schatjepatatjee twitterde op donderdag 08-11-2012 om 20:57:10Ben ik de enige die mijn leerwerk maar niet in mn hoofd krijg ? reageer retweet
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:15 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Stijn is d'r al aan het hosselen geweest zie ik.
Stijn ze is ook autistisch.twitter:schatjepatatjee twitterde op woensdag 07-11-2012 om 21:01:03Oke er zitten opeens 2 mensen van nuon in mijn huis, ik wordt een beetje bang reageer retweet
Jaloers op z'n sixpack?quote:
Ik wordtquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:16 schreef mrstylo het volgende:
Stijn ze is ook autistisch.twitter:schatjepatatjee twitterde op woensdag 07-11-2012 om 21:01:03Oke er zitten opeens 2 mensen van nuon in mijn huis, ik wordt een beetje bang reageer retweet
Ik zie iets groeien.
best wel jaquote:
En ze doet vwoquote:
Tja, je kan wel een sixpack kweken, maar als je er niet zo zwoel bij kan kijken heeft het ook geen zin.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:15 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Stijn is d'r al aan het hosselen geweest zie ik.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze zit in Bergen Op Zoom op school.
Dacht, fiets even langs haar school om haar uit te schelden. Dat had het leuker gemaakt
Morgen ben ik nog ff in BoZ. Wat is adres?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze zit in Bergen Op Zoom op school.
Dacht, fiets even langs haar school om haar uit te schelden. Dat had het leuker gemaakt
Burgemeester Stulemeijerlaan 24, 4611 EG Bergen op Zoomquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Morgen ben ik nog ff in BoZ. Wat is adres?
Dankquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Burgemeester Stulemeijerlaan 24, 4611 EG Bergen op Zoom
Allebei een kort pittig kapselquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Tenzij ze eigenlijk 1 van deze 2 is
[ afbeelding ]
Wat doen we dan?quote:
Bemoei je met je eigen zaken.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken.
Misschien kan je net gaan doen alsof je dronken bent in nachtbagger.
Hjee plifs swa erheelijk in de kreog.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit je op dat zelfde zuurkool dieet als Stijn?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik vind jou een bemoeial.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zit je op dat zelfde zuurkool dieet als Stijn?Of heeft het stoppen met roken je tot een eikeltje gemaakt?
Waarom doe jij zo zuur dan met je: Laat ze met rustquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zit je op dat zelfde zuurkool dieet als Stijn?Of heeft het stoppen met roken je tot een eikeltje gemaakt?
Oh, oeps.quote:
Ik heb gehoord dat Flippiejj op je wacht. De geruchten gaan dat zij ook op een zuurkooldieet zit.quote:
Die schieten wel veel minder snel en op iets langere afstand. Maar globaal in ieder geval vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, een beetje zoals bij biathlon dus.
Silvio, wat een baasjequote:
Volgens Steven is ze dik dus misschien is dat slim van der.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Flippiejj op je wacht. De geruchten gaan dat zij ook op een zuurkooldieet zit.
Kieftquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck, snel even wat drinken pakken voor VI begint.
Wie zit er trouwens.
tegen wie moet feyenoord vanavond?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
De jostiband op reis bij rtl 5 wat een mongolen.
Ja, bedoel alleen die bordjes die omklappen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Die schieten wel veel minder snel en op iets langere afstand. Maar globaal in ieder geval vergelijkbaar.
En wij moeten tussendoor herladen ook
Sarcasme gespot.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:25 schreef Tjacka het volgende:
Het is hier wel gezelliger geworden merk ik.
Welke Pablo?quote:
Is toch gezellig?quote:
Als je dat niet begrijpt..quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is toch gezellig?
Als je dat niet vindt ga dan toch gewoon weg?
Feyenoord speelt niet ze zijn opzoek naar de busquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tegen wie moet feyenoord vanavond?
Ben ik ook over een paar minuten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is toch gezellig?
Als je dat niet vindt ga dan toch gewoon weg?
Past wel bij de rest van d'r niveauloze karakter.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is niks voor jou GGMM.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Grappige plaatjes heeft dat meisje zeg.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Fischer 22 en Eriksen 24 jaar, denk het ook niet.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Fischer 22 en Eriksen 24 jaar, denk het ook niet.
Pistooltje of revolvertjequote:Op vrijdag 9 november 2012 20:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, bedoel alleen die bordjes die omklappen.
Wat voor wapen moet je dan gebruiken?
Volledige naam Robert Gesinkquote:
Lijkt me ook wel eens leuk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Pistooltje of revolvertje
klap meestal CZ75 of Tanfoglio, 9mm
Mooie dingenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel eens leuk.
Ik wil een Luger. Niet om mee te schieten maar om naar te kijken. Wel uit juiste periode.
Als ze onklaar zijn gemaakt heb je geen vergunning nodig toch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Mooie dingen
Collega van me heeft er een, wel werkend, niet op verlof. Verzamelt militaria
Schiet best goed ook, zeker voor zo'n oud ding
Ligt aan de leeftijd geloof ik, maar het mag niet zonder meer, lijkt teveel op een echt wapen enzoquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ze onklaar zijn gemaakt heb je geen vergunning nodig toch?
Oh in dat geval, hahaha Davy! Haha! Ha!quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Sarcasme snappen jullie niet?
Waarom staat doping er niet bij?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volledige naam Robert Gesink
Bijnaam De Condor van Varsseveld[1]
Geboortedatum 31 mei 1986
Geboorteplaats Varsseveld, Nederland
Lengte 189 cm
Gewicht 68 kg
Boh, die tettenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |