Onrealistisch kutspel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ging in 2015 voor 10 miljoen naar City.
Er lopen toch geen mensen op het schietgedeelte?quote:
Of dat Ajax CL speelt zonder hulp van PSVquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, dalijk staat er nog dat Eriksen meer dan 10 miljoen waard is
Zo onrealistisch zou het toch niet zijn?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of dat Ajax CL speelt zonder hulp van PSV
The horror is coming, Davyquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, dalijk staat er nog dat Eriksen meer dan 10 miljoen waard is
Zet dat spel op marktplaats.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
The horror is coming, Davy
[ afbeelding ]
C'est affreux, Davy.
Je staat naast elkaar inderdaad maar dan nog mag je ábsoluut niet schieten met drank in je donder.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er lopen toch geen mensen op het schietgedeelte?
Ik weet het ook niet hoor. Ben 1 keer met iemand mee gegaan naar zoiets en toen was er een soort bar waar je achter moest staan om te schieten en daar voorbij liep niemand. Het kaartje kwam met een druk op de knop naar die bar om te wisselen.
Ketst dat niet af danquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Je staat naast elkaar inderdaad maar dan nog mag je ábsoluut niet schieten met drank in je donder.
En we hebben niet van die dingen met kaartjes, we schieten op staal
Ah, een beetje zoals bij biathlon dus.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze staan op scharnieren
Aanschouw, kanaal van mijn vereniging dit
Rustig.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja hoor
Krijg toch de griep kutspel
PSV verslaat weer Ajax?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja hoor
Krijg toch de griep kutspel
Nee, ik moest met Ajax uit bij Excelsior. Die kutKali komt 2 keer in het strafschopgebied en gaat zitten wachten tot Djuricic hem neerschopt. Twee keer een penalty. 2-0. En scoort Hoesen nog uit een frommelgoal. 3-0. En dan scoort Boilesen nog.quote:
Wanda heet die schatjepatatjee wtfquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:03 schreef stevenmac26 het volgende:
Stijn ga even op twitter en zoek deze 2 op en maak ze uit voor teringhoeren voor mij
twitter ; @schatjepatatjee @xDolceSophia
Jeetje, veel sterkte verder in de competitie. Als je niet uit het raamt springt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik moest met Ajax uit bij Excelsior. Die kutKali komt 2 keer in het strafschopgebied en gaat zitten wachten tot Djuricic hem neerschopt. Twee keer een penalty. 2-0. En scoort Hoesen nog uit een frommelgoal. 3-0. En dan scoort Boilesen nog.
Ik spring uit het raam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |