Allebei een kort pittig kapselquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Tenzij ze eigenlijk 1 van deze 2 is
[ afbeelding ]
Wat doen we dan?quote:
Bemoei je met je eigen zaken.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken.
Misschien kan je net gaan doen alsof je dronken bent in nachtbagger.
Hjee plifs swa erheelijk in de kreog.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit je op dat zelfde zuurkool dieet als Stijn?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik vind jou een bemoeial.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zit je op dat zelfde zuurkool dieet als Stijn?Of heeft het stoppen met roken je tot een eikeltje gemaakt?
Waarom doe jij zo zuur dan met je: Laat ze met rustquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zit je op dat zelfde zuurkool dieet als Stijn?Of heeft het stoppen met roken je tot een eikeltje gemaakt?
Oh, oeps.quote:
Ik heb gehoord dat Flippiejj op je wacht. De geruchten gaan dat zij ook op een zuurkooldieet zit.quote:
Die schieten wel veel minder snel en op iets langere afstand. Maar globaal in ieder geval vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, een beetje zoals bij biathlon dus.
Silvio, wat een baasjequote:
Volgens Steven is ze dik dus misschien is dat slim van der.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Flippiejj op je wacht. De geruchten gaan dat zij ook op een zuurkooldieet zit.
Kieftquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck, snel even wat drinken pakken voor VI begint.
Wie zit er trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |