abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119019954
Welkom in het enige echte Werkzoekend Topic.

In dit topic kun je terecht als je (binnenkort) werkzoekend bent. Een beetje mentale support en hulp bij vragen is de strekking van dit topic.

Het zou leuk zijn als we vermelden welke opleiding je gevolgd hebt, naar wat je op zoek bent en hoelang al.

De OP vind je hier.

Veel succes iedereen met het vinden van een baan. ^O^

*Mensen die zich geweldig voelen dat ze wel een baan hebben en daarover willen opscheppen, maak dan je eigen topic. We hoeven dat gepoch er niet bij te hebben. Ook voor andere discussies over bijvoorbeeld uitkeringen en het recht erop kunnen eigen topics geopend worden.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 9 november 2012 @ 16:05:42 #2
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_119020059
Die berekening lijkt me ook wel handig inderdaad :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:06:01 #3
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_119020073
charmed_angel:
https://www.werk.nl/werk_(...)zoeken/werkverkenner

:)
En balisto misschien kun je de interessetest doen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 16:10:51 #4
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_119020210
hihi:

quote:
De kans op werk in deze functie is beperkt. Vergroot het gebied waarin u werk zoekt. Kijk ook naar andere functies die bij uw kwaliteiten passen. En doe een test op werk.nl. Ga daarvoor naar "Informatie en tips" boven aan deze pagina en kies voor "Scholing en beroep". Daar leert u uw kwaliteiten nog beter kennen. Ook goed om te doen: lees de tips voor werk zoeken en solliciteren op werk.nl. Klik op "Informatie en tips" boven aan deze pagina.
als gebied had ik heel nederland ingevuld
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_119020380
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:10 schreef Bosbeetle het volgende:
hihi:

[..]

Beter dan Onbekend ;(
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 16:16:20 #6
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_119020401
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:15 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Beter dan Onbekend ;(
ohja dat krijg ik als ik een provincie invul :D geweldige site dat werk.nl...
pi_119020448
werk.nl levert mij totaal geen relevante vacatures op.. Ik heb nu gewoon groepen tabbladen/favorieten met alle vacaturespagina's van instellingen/bedrijven waar ik verwacht dat ze mij met mijn ervaring wel willen hebben..
dag
pi_119020451
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:16 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

ohja dat krijg ik als ik een provincie invul :D geweldige site dat werk.nl...
Ik weiger het ook te gebruiken. Staat toch alleen maar broddel op.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_119020517
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:10 schreef Bosbeetle het volgende:
hihi:

[..]

_O-
pi_119020532
Of 'voorkeurvacatures' Waarbij de voorkeur wordt gegeven aan iemand met een beperking waar het bedrijf dan geld voor krijgt voor de begeleiding. En zodra dat potje leeg is wordt zoiemand weer op straat gezet..
dag
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 16:22:25 #11
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_119020637
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:17 schreef Peter het volgende:
werk.nl levert mij totaal geen relevante vacatures op.. Ik heb nu gewoon groepen tabbladen/favorieten met alle vacaturespagina's van instellingen/bedrijven waar ik verwacht dat ze mij met mijn ervaring wel willen hebben..
De UU levert een functie waar je vacature sites met rss feeds kunt scannen dat werkt wel prettig :)
pi_119020664
Ik zweer voor vacatures bij indeed.nl
die hebben echt enorm veel.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 16:24:17 #13
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_119020705
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:23 schreef Mirjam het volgende:
Ik zweer voor vacatures bij indeed.nl
die hebben echt enorm veel.
ohja daar kom ik ook vaak terecht.. ik moet bekennen dat ik het eigenlijk alleen maar bij academictransfer houd.
pi_119020761
Overheid heeft gelukkig meerdere site's waar alles van gemeenten, waterschappen, provincies, scholen en ministeries wordt geplaatst, dat is al een verademing.
dag
pi_119020893
quote:
Wat verschrikkelijk onhandig dat je de precieze naam van de functie moet invoeren. Zo wordt er onderscheid gemaakt tussen "administratief medewerker data-invoer", "administratief assistent", "datatypist", "data-entry typist" + nog tientallen andere functies. Erg onhandig zoeken. 8)7
quote:
En balisto misschien kun je de interessetest doen?
Ik zal er eens naar kijken.
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:33:38 #16
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_119021014
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:30 schreef Balisto het volgende:

[..]

Wat verschrikkelijk onhandig dat je de precieze naam van de functie moet invoeren. Zo wordt er onderscheid gemaakt tussen "administratief medewerker data-invoer", "administratief assistent", "datatypist", "data-entry typist" + nog tientallen andere functies. Erg onhandig zoeken. 8)7
Je hebt zelf weinig aan dat tooltje, maar 't UWV gebruikt het om te bepalen hoevaak je moet solliciteren ;)
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 16:34:28 #17
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_119021044
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:33 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Je hebt zelf weinig aan dat tooltje, maar 't UWV gebruikt het om te bepalen hoevaak je moet solliciteren ;)
gelukkig want ik heb nooit een echte sollicitatie plicht gehad :D
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:35:20 #18
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_119021074
Allemachtig, het regent weer afwijzingen vandaag. Wordt bij wijze van spreken platgebeld- en gemaild 8)7
pi_119021120
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:35 schreef MissionPhailed het volgende:
Allemachtig, het regent weer afwijzingen vandaag. Wordt bij wijze van spreken platgebeld- en gemaild 8)7
Je hoort tenminste wel iets! ;)
pi_119022950

Als datatypist is de kans op werk het grootst in Zeeland? En in Friesland zijn er meer mogelijkheden dan in Noord- en Zuid-Holland en Utrecht? Ik geloof er niks van. 8)7
  vrijdag 9 november 2012 @ 20:54:01 #21
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_119031903
Heeft iemand nog tips voor een fulltime baan als je alleen havo en hbo-p hebt?

Ben nu vooral bezig met het soliciteren bij inbound callcentres
pi_119037789
Winkels geprobeerd?
pi_119045763
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:15 schreef Balisto het volgende:
[ afbeelding ]

Als datatypist is de kans op werk het grootst in Zeeland? En in Friesland zijn er meer mogelijkheden dan in Noord- en Zuid-Holland en Utrecht? Ik geloof er niks van. 8)7
Misschien dat er in N en Z Holland en Utrecht meer concurrentie is van andere data typistes. Oftewel, in Zeeland en Friesland heb je meer kans dat jij wordt uitgekozen.
pi_119053267
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:53 schreef StephanL het volgende:
Ik had maandag een gesprek voor de opleiding tot verzorgende, een combinatie werken en leren. Ze waren al erg enthousiast en vertelden dat ik voor aankomende maandag wat zal horen. Bellen ze dinsdag al dat ze mij graag willen en dat ik aangenomen ben als ik door de taal en rekentoets door kom *O*

Ik heb blijkbaar indruk gemaakt bij de vrouwen :+

Ik heb wel al gemerkt dat ik alle regeltjes wat betreft taal, even door moet nemen, is toch nog lastiger dan het lijkt :P
Oh lekker hoor! Hopelijk haal je de toets en kan je lekker aan de slag ;) Moest je trouwens lang zoeken voor een BBL plek?

Soms denk ik ook weleens van ik ga de zorg in en laat me daarin omscholen. Omdat ze toch wel meer mannen zoeken, en je hebt toch enigszins baangarantie na een BBL periode te hebben doorgelopen ;) Tenminste dat lees en hoor ik wel vaker de laatste tijd.

Maar zoals ik al eerder zei. Het lijkt me ook wel moeilijk om dat werk te doen. Je hebt toch ook te maken met onregelmatige werktijden, en het is ook best zwaar werk. :{

Door wat heb je eigenlijk doen beslissen dat je de zorg in wil?
  zaterdag 10 november 2012 @ 14:37:11 #25
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_119053323
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:33 schreef das_phantom het volgende:
Winkels geprobeerd?
Weet dat veel winkels in Rotterdam geen personeel meer aannemen maar zal het proberen
pi_119053510
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:34 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Oh lekker hoor! Hopelijk haal je de toets en kan je lekker aan de slag ;) Moest je trouwens lang zoeken voor een BBL plek?

Soms denk ik ook weleens van ik ga de zorg in en laat me daarin omscholen. Omdat ze toch wel meer mannen zoeken, en je hebt toch enigszins baangarantie na een BBL periode te hebben doorgelopen ;) Tenminste dat lees en hoor ik wel vaker de laatste tijd.

Maar zoals ik al eerder zei. Het lijkt me ook wel moeilijk om dat werk te doen. Je hebt toch ook te maken met onregelmatige werktijden, en het is ook best zwaar werk. :{

Door wat heb je eigenlijk doen beslissen dat je de zorg in wil?
Nee heb niet lang moeten zoeken, dit was de eerste sollicitatie en meteen raak.

Om de baangarantie was het mij ook min of meer te doen en daarnaast zijn er niet veel sectoren waarin je in kan stromen als je de 18 gepasseerd ben. Dat ik als man daar binnenkom zie ik vooralsnog als een voordeel :P

Onregelmatige tijden is voor mij geen probleem. Lekker juist, vroeg beginnen. Ja zwaar werk is het zeker. Lichamelijk kan ik het wel aan, psychisch verwacht ik ook weinig problemen, maar dat is iets wat ik moet bekijken.

Mijn keuze voor de zorg is eigenlijk dat er over een jaar of wat veel mensen nodig zijn om de vergrijzing op te vangen. Ze verwachten een schaarste van verzorgend personeel, dus de vraag blijft, gaat een beetje samen met de baangarantie en daarnaast vind ik het gewoon leuk om met mensen om te gaan en doe ik het echt omdat ik het wil om de mensen te helpen een goed laatste periode te beleven.

Maar nu is het in de zorg ook niet alles hoor, als ik zo de verhalen op tv hoor, maar er gaat gelukkig ook nog een hoop goed. :P
pi_119054245
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:45 schreef StephanL het volgende:

[..]

Nee heb niet lang moeten zoeken, dit was de eerste sollicitatie en meteen raak.

Om de baangarantie was het mij ook min of meer te doen en daarnaast zijn er niet veel sectoren waarin je in kan stromen als je de 18 gepasseerd ben. Dat ik als man daar binnenkom zie ik vooralsnog als een voordeel :P

Onregelmatige tijden is voor mij geen probleem. Lekker juist, vroeg beginnen. Ja zwaar werk is het zeker. Lichamelijk kan ik het wel aan, psychisch verwacht ik ook weinig problemen, maar dat is iets wat ik moet bekijken.

Mijn keuze voor de zorg is eigenlijk dat er over een jaar of wat veel mensen nodig zijn om de vergrijzing op te vangen. Ze verwachten een schaarste van verzorgend personeel, dus de vraag blijft, gaat een beetje samen met de baangarantie en daarnaast vind ik het gewoon leuk om met mensen om te gaan en doe ik het echt omdat ik het wil om de mensen te helpen een goed laatste periode te beleven.

Maar nu is het in de zorg ook niet alles hoor, als ik zo de verhalen op tv hoor, maar er gaat gelukkig ook nog een hoop goed. :P
Zo dan dat is helemaal goed! ^O^

Ik herken het wel een beetje wat je typt. Ik ben ook al de 18 gepasseerd en zeker in deze tijd is het al heel lastig om ergens in te stromen. Daarbij wil ik ook iets gaan doen waar je toch nog (veel) baangarantie heb.

Qua werktijden zou het inderdaad wel even wennen zijn, maar het is misschien ook wel lekker in plaats van elke dag van 8:30 tot 17:00 werken. Alleen de feestdagen zijn wel jammer omdat je die ook moet werken ;(

Zelf vind ik het ook altijd leuk om oudere mensen te helpen als ze dat willen. Dan vragen ze bijvoorbeeld wat in de winkel en dan doe ik het ook gewoon :) Ik heb eigenlijk altijd al iets gehad met oudere mensen. Ik help ze graag, maak er graag een praatje mee en ga zo maar door. En mij lijkt het ook gewoon heel leuk om die mensen toch nog een hele leuke tijd te geven voordat ze echt vertrekken ;(

En wat jij aangaf als reden is voor mij ook wel van toepassing. Door de schaarste van personeel hebben ze dus nog voldoende plek om mensen op te leiden. Dus alles bij elkaar opgeteld heb ik toch zoiets van, zou ik het ook niet gewoon doen. Het lijkt me namelijk oprecht echt leuk werk om te doen :Y En als ik al lees dat jij bij je eerste sollicitatie al eigenlijk kan beginnen. Dan lijkt het mij dat ze inderdaad snel mensen nodig hebben ;)
pi_119054999
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 15:12 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Zo dan dat is helemaal goed! ^O^

Ik herken het wel een beetje wat je typt. Ik ben ook al de 18 gepasseerd en zeker in deze tijd is het al heel lastig om ergens in te stromen. Daarbij wil ik ook iets gaan doen waar je toch nog (veel) baangarantie heb.

Qua werktijden zou het inderdaad wel even wennen zijn, maar het is misschien ook wel lekker in plaats van elke dag van 8:30 tot 17:00 werken. Alleen de feestdagen zijn wel jammer omdat je die ook moet werken ;(

Zelf vind ik het ook altijd leuk om oudere mensen te helpen als ze dat willen. Dan vragen ze bijvoorbeeld wat in de winkel en dan doe ik het ook gewoon :) Ik heb eigenlijk altijd al iets gehad met oudere mensen. Ik help ze graag, maak er graag een praatje mee en ga zo maar door. En mij lijkt het ook gewoon heel leuk om die mensen toch nog een hele leuke tijd te geven voordat ze echt vertrekken ;(

En wat jij aangaf als reden is voor mij ook wel van toepassing. Door de schaarste van personeel hebben ze dus nog voldoende plek om mensen op te leiden. Dus alles bij elkaar opgeteld heb ik toch zoiets van, zou ik het ook niet gewoon doen. Het lijkt me namelijk oprecht echt leuk werk om te doen :Y En als ik al lees dat jij bij je eerste sollicitatie al eigenlijk kan beginnen. Dan lijkt het mij dat ze inderdaad snel mensen nodig hebben ;)
Ik moet ook zeggen dat ik het nooit gedacht had van mij zelf. Zeker niet 10 jaar geleden, maar de tijden veranderen, je word ook ouder.

In het begin had ik er moeite mee om toch die beslissing te maken. Maar ach, waarom niet? wat heb je te verliezen. Toen heb ik alle schaamte opzij gezet en eerst naar een informatieavond gegaan van het huis en de organisatie en toen snel een sollicitatiebrief geschreven en goed voorbereid op de vragen.

Ik heb ook een keer een dagje meegelopen met mijn moeder, die werkt ook in een verpleegtehuis, dat vonden de dames wel leuk. Ze vroegen mij uiteraard af of ik ook de "vieze"dingen had gezien. Ja dat heb ik gezien en deed mij weinig. Poepen en plassen doen we allemaal ;)

Ja feestdagen werken kan je inderdaad als een nadelig beschouwen, maar heb er weinig moeite mee. Laat mij maar lekker werken de feestdagen.
pi_119055185
Let er wel op dat niet overal in de zorg banen in overvloed zijn. Ik woon in een behoorlijk Christelijk gebied en hier hebben ze eigenlijk vrij weinig vacatures in de zorg, terwijl het hier wel vergrijst is. Hier is het zo dat je de juiste mensen moet kennen om in een zorginstelling te kunnen werken, en als je niet christelijk bent kom je er moeilijk binnen. Op het nieuws hoor je dat zorginstellingen moeite hebben om hun vacatures gevuld te krijgen, hier is dat dus niet zo.

Niet om je af te schrikken, maar wel iets om rekening mee te houden. Ik weet niet waar je woont, maar ik kan me voorstellen dat dit op meer plekken speelt.
pi_119055444
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 15:49 schreef fh101 het volgende:
Let er wel op dat niet overal in de zorg banen in overvloed zijn. Ik woon in een behoorlijk Christelijk gebied en hier hebben ze eigenlijk vrij weinig vacatures in de zorg, terwijl het hier wel vergrijst is. Hier is het zo dat je de juiste mensen moet kennen om in een zorginstelling te kunnen werken, en als je niet christelijk bent kom je er moeilijk binnen. Op het nieuws hoor je dat zorginstellingen moeite hebben om hun vacatures gevuld te krijgen, hier is dat dus niet zo.

Niet om je af te schrikken, maar wel iets om rekening mee te houden. Ik weet niet waar je woont, maar ik kan me voorstellen dat dit op meer plekken speelt.
Aan mij hebben ze juist niks gevraagd qua geloof ofzo, terwijl ik ook wel in een redelijk christelijke dorp zit. Verschilt misschien ook per huis en per regio.

Het is wel iets om rekening mee te houden ja. Heb daar wel vragen over voorbereid als ze die eventueel zouden stellen :P
pi_119114961
Goedemorgen!

Ik zit nu weer eens op de vacaturesites te kijken, en het valt me weer op dat er óf heel weinig banen opstaan die relevant zijn, of dat ze overspoeld worden door W&S-bureaus waar je niet mee samen wilt werken. Waar halen jullie de vacatures vandaan of reageer je overal maar op, ookals je denkt/weet dat het toch niets is?
Mijn richting is overigens strategisch/marketing in voorkeur retail.
  maandag 12 november 2012 @ 09:56:08 #32
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_119115836
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 15:49 schreef fh101 het volgende:

En vergeet niet dat die instellingen tegenwoordig draaien op uitzendkrachten en stagiaires
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_119121977
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:18 schreef Zocalo het volgende:
Goedemorgen!

Ik zit nu weer eens op de vacaturesites te kijken, en het valt me weer op dat er óf heel weinig banen opstaan die relevant zijn, of dat ze overspoeld worden door W&S-bureaus waar je niet mee samen wilt werken. Waar halen jullie de vacatures vandaan of reageer je overal maar op, ookals je denkt/weet dat het toch niets is?
Mijn richting is overigens strategisch/marketing in voorkeur retail.
Als er een realistische kans is om aangenomen te worden reageer ik. De rest is tijdverspilling.
pi_119122287
ik ga vandaag n dagje meedraaien op mn evt toekomstige nieuwe baan *O* ben ontzettend zenuwachtig terwijl ik weet dat ik t eigenlijk gewoon goed kan...

hangt zoveel vanaf.... -O- verder alleen maar bergen afwijzingen binnen gekregen nl
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 12 november 2012 @ 13:24:16 #35
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_119122355
Succes!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 12 november 2012 @ 13:26:01 #36
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_119122420
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:21 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga vandaag n dagje meedraaien op mn evt toekomstige nieuwe baan *O* ben ontzettend zenuwachtig terwijl ik weet dat ik t eigenlijk gewoon goed kan...

hangt zoveel vanaf.... -O- verder alleen maar bergen afwijzingen binnen gekregen nl
Zorg dat je er goed uit ziet! dan heb je de mannen alvast binnen :).
Een gedicht over Maanvis
  maandag 12 november 2012 @ 13:30:01 #37
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_119122556
Ik heb woensdag weer een gesprek en kreeg nog een mail vanuit Jeugdzorg. Even afwachten dus :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_119126909
Zo, vanochtend een zeer boeiend, leuk gesprek gehad van 1 uur 45 min. Even afwachtten of ik door mag naar de 2e ronde.
Kom net terug van een gesprek met een W & S bureau, wilde ze nog een kans geven maar ben er helemaal klaar mee. Jongen was vooraf zeer positief maar eenmaal in gesprek blijken ze toch niets relevants voor me te hebben. Database opvulling, nooit meer!
pi_119127509
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 15:25 schreef From het volgende:
Zo, vanochtend een zeer boeiend, leuk gesprek gehad van 1 uur 45 min. Even afwachtten of ik door mag naar de 2e ronde.
Kom net terug van een gesprek met een W & S bureau, wilde ze nog een kans geven maar ben er helemaal klaar mee. Jongen was vooraf zeer positief maar eenmaal in gesprek blijken ze toch niets relevants voor me te hebben. Database opvulling, nooit meer!
Succes met dat tweede gesprek! Valt me op dat de meeste uitzendbureau's echt klotestreken leveren. eb dat zelf ook gehad bij een paar die vertelde me terug te bellen.
pi_119127569
Als ik afgelopen donderdag ergens op gesolliciteerd heb waar bij staat dat de sollicitatie ronde loopt tot 1 december, is het dan een goed plan om vandaag te bellen?
  maandag 12 november 2012 @ 16:29:57 #41
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_119129302
Na de zondvloed van afwijzingen nu nog één concrete sollicitatieprocedure, en da's bij het zinkende schip PostNL. Hopelijk vergeten ze mijn sollicitatie ditmaal niet, maar verwacht op één of andere manier nog een 'verrassing' gepresenteerd te krijgen :+
pi_119129965
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 15:42 schreef TwyLight het volgende:
Als ik afgelopen donderdag ergens op gesolliciteerd heb waar bij staat dat de sollicitatie ronde loopt tot 1 december, is het dan een goed plan om vandaag te bellen?
Bellen voor wat?
pi_119130008
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 16:47 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Bellen voor wat?
Geen idee :@ ik wil die baan gewoon graag hebben
pi_119130068
quote:
Probleem is dat het vantevoren zo moeilijk is in te schatten of ze echt iets voor je hebben of dat ze je voor Jan met de korte achternaam laten komen.
pi_119130118
quote:
10s.gif Op maandag 12 november 2012 16:48 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Geen idee :@ ik wil die baan gewoon graag hebben
Bedenk wat goeie vragen over de functie die je kunt stellen en dan gewoon bellen. Bellen als je eigenlijk niks te vragen hebt wordt vaak niet erg op prijs gesteld.
  maandag 12 november 2012 @ 16:51:42 #46
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_119130153
quote:
Die 'database opvulling' telt wel mee als een sollicitatie bij je sollicitatieplicht. Dus in weze helpt ie mee met je recht op WW :).
Een gedicht over Maanvis
pi_119137394
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:26 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Zorg dat je er goed uit ziet! dan heb je de mannen alvast binnen :).
werk in nogal n vrouwensector :') hoewel ik in mijn toekomstige eventuele team wel drie mannen heb *O*

maar ik zag er desalniettemin stunning uit natuurlijk :7
pi_119137455
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb woensdag weer een gesprek en kreeg nog een mail vanuit Jeugdzorg. Even afwachten dus :)
*O* gaat bij jou ook hard ineens!
pi_119138105
Hmm, net gesprek gehad voor consultant. Wilt ie dat ik eerst een jaar op de helpdesk ga zitten voordat ik doorstroom. Lastig, moet toch werk hebben ;(
  dinsdag 13 november 2012 @ 00:56:45 #50
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_119152746
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:01 schreef Leonos het volgende:
Hmm, net gesprek gehad voor consultant. Wilt ie dat ik eerst een jaar op de helpdesk ga zitten voordat ik doorstroom. Lastig, moet toch werk hebben ;(
Gewoon down. Jaartje is zo om hoor.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')