als gebied had ik heel nederland ingevuldquote:De kans op werk in deze functie is beperkt. Vergroot het gebied waarin u werk zoekt. Kijk ook naar andere functies die bij uw kwaliteiten passen. En doe een test op werk.nl. Ga daarvoor naar "Informatie en tips" boven aan deze pagina en kies voor "Scholing en beroep". Daar leert u uw kwaliteiten nog beter kennen. Ook goed om te doen: lees de tips voor werk zoeken en solliciteren op werk.nl. Klik op "Informatie en tips" boven aan deze pagina.
Beter dan Onbekendquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:10 schreef Bosbeetle het volgende:
hihi:
[..]
als gebied had ik heel nederland ingevuld
ohja dat krijg ik als ik een provincie invulquote:
Ik weiger het ook te gebruiken. Staat toch alleen maar broddel op.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ohja dat krijg ik als ik een provincie invulgeweldige site dat werk.nl...
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:10 schreef Bosbeetle het volgende:
hihi:
[..]
als gebied had ik heel nederland ingevuld
De UU levert een functie waar je vacature sites met rss feeds kunt scannen dat werkt wel prettigquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:17 schreef Peter het volgende:
werk.nl levert mij totaal geen relevante vacatures op.. Ik heb nu gewoon groepen tabbladen/favorieten met alle vacaturespagina's van instellingen/bedrijven waar ik verwacht dat ze mij met mijn ervaring wel willen hebben..
ohja daar kom ik ook vaak terecht.. ik moet bekennen dat ik het eigenlijk alleen maar bij academictransfer houd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:23 schreef Mirjam het volgende:
Ik zweer voor vacatures bij indeed.nl
die hebben echt enorm veel.
Wat verschrikkelijk onhandig dat je de precieze naam van de functie moet invoeren. Zo wordt er onderscheid gemaakt tussen "administratief medewerker data-invoer", "administratief assistent", "datatypist", "data-entry typist" + nog tientallen andere functies. Erg onhandig zoeken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:06 schreef Maanvis het volgende:
charmed_angel:
https://www.werk.nl/werk_(...)zoeken/werkverkenner
Ik zal er eens naar kijken.quote:En balisto misschien kun je de interessetest doen?
Je hebt zelf weinig aan dat tooltje, maar 't UWV gebruikt het om te bepalen hoevaak je moet solliciterenquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:30 schreef Balisto het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk onhandig dat je de precieze naam van de functie moet invoeren. Zo wordt er onderscheid gemaakt tussen "administratief medewerker data-invoer", "administratief assistent", "datatypist", "data-entry typist" + nog tientallen andere functies. Erg onhandig zoeken.
gelukkig want ik heb nooit een echte sollicitatie plicht gehadquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je hebt zelf weinig aan dat tooltje, maar 't UWV gebruikt het om te bepalen hoevaak je moet solliciteren
Je hoort tenminste wel iets!quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:35 schreef MissionPhailed het volgende:
Allemachtig, het regent weer afwijzingen vandaag. Wordt bij wijze van spreken platgebeld- en gemaild
Misschien dat er in N en Z Holland en Utrecht meer concurrentie is van andere data typistes. Oftewel, in Zeeland en Friesland heb je meer kans dat jij wordt uitgekozen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:15 schreef Balisto het volgende:
[ afbeelding ]
Als datatypist is de kans op werk het grootst in Zeeland? En in Friesland zijn er meer mogelijkheden dan in Noord- en Zuid-Holland en Utrecht? Ik geloof er niks van.
Oh lekker hoor! Hopelijk haal je de toets en kan je lekker aan de slagquote:Op donderdag 8 november 2012 11:53 schreef StephanL het volgende:
Ik had maandag een gesprek voor de opleiding tot verzorgende, een combinatie werken en leren. Ze waren al erg enthousiast en vertelden dat ik voor aankomende maandag wat zal horen. Bellen ze dinsdag al dat ze mij graag willen en dat ik aangenomen ben als ik door de taal en rekentoets door kom![]()
Ik heb blijkbaar indruk gemaakt bij de vrouwen![]()
Ik heb wel al gemerkt dat ik alle regeltjes wat betreft taal, even door moet nemen, is toch nog lastiger dan het lijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |