Ja dat is minder leuk.quote:Op zondag 11 november 2012 22:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Genoeg kotsfilmpjes op het internet, leef je uit.![]()

Lijkt me grappiger dan een totaal vreemde jaquote:

Dan zal ik zo een webcam aanzetten en een emmer erbij pakken.quote:Op zondag 11 november 2012 22:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lijkt me grappiger dan een totaal vreemde ja

Kan niet wachtenquote:Op zondag 11 november 2012 22:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan zal ik zo een webcam aanzetten en een emmer erbij pakken.

Ja maar hoe meer pijn hoe zieliger ik het vind hoorquote:

Jij wil natuurlijk weten hoe snel mach3 werkt in verhouding met kots.quote:Op zondag 11 november 2012 22:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja maar hoe meer pijn hoe zieliger ik het vind hoor

Ja precies. Jij denkt gelijk zo negatief.quote:Op zondag 11 november 2012 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij wil natuurlijk weten hoe snel mach3 werkt in verhouding met kots.![]()
![]()
Nou, het porselein brak bijna door 2.

Ja sorry, ik dacht; Barrie wil me zien lijdenquote:Op zondag 11 november 2012 23:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja precies. Jij denkt gelijk zo negatief.

Alles voor de wetenschapquote:Op zondag 11 november 2012 23:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja sorry, ik dacht; Barrie wil me zien lijden.
Blijkt het allemaal wetenschappelijke nieuwsgierigheid te zijn, kijk DAT kan ik dan wel waarderen.

quote:Op zondag 11 november 2012 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan ik wel waarderen.
Ben ik Mulder, jij Scully![]()
![]()
Sorry ik kijk momenteel X-Files

Heb er niks op tegen. Maar ook niks mee.quote:Op zondag 11 november 2012 23:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niks tegen X-Files jonguh!![]()
Bazenserie.

Wat kijk jij dan?quote:Op zondag 11 november 2012 23:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb er niks op tegen. Maar ook niks mee.

Goede tijden slechte tijden, puberruil, jersey shore en nog wat meer van dat niveau programma'squote:

Die kijk je maar alleenquote:Op zondag 11 november 2012 23:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goede tijden slechte tijden, puberruil, jersey shore en nog wat meer van dat niveau programma's

Niet eens in het echt. Beetje jammer.quote:Op zondag 11 november 2012 23:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga ik wel gasten afknallen in een game.

Nah, zo een gun is vrij duurquote:Op zondag 11 november 2012 23:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet eens in het echt. Beetje jammer.

Het leven kan meezitten.quote:Op zondag 11 november 2012 23:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja niet alles kan meezitten he.

Weltrustequote:Op zondag 11 november 2012 23:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga mijn bedje eens opzoeken, het word al laat.

Stroomstoring? Welke stroomstoring?quote:Op zondag 11 november 2012 22:41 schreef BarrieButsers het volgende:
Muisraketje, heb je de stroomstorting overleefd?![]()
![]()
![]()

Was in vught, geen idee hoe of wat. Dacht misschien ben je getroffenquote:Op zondag 11 november 2012 23:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Stroomstoring? Welke stroomstoring?

Voor sommige mensen is het ook gewoon beter als ze hun masker gedurende de rest van het jaar ophouden.quote:Op maandag 12 november 2012 00:11 schreef BlackLining het volgende:
Zal morgen toch weer een extreem pijnlijke aangelegenheid worden om het carnavalspak weer in de kast te hangen voor drie maanden

Als je er zo'n moeite mee hebt dan trek je hem toch gewoon iedere week even een uurtje aan?quote:Op maandag 12 november 2012 00:11 schreef BlackLining het volgende:
Zal morgen toch weer een extreem pijnlijke aangelegenheid worden om het carnavalspak weer in de kast te hangen voor drie maanden

quote:

Ja begrijpelijk. Beter gewoon door kachelen, schiet tenminste op.quote:Op maandag 12 november 2012 10:06 schreef muhahaha het volgende:
Oow zo.
Viel wel mee maar dan haat ik het nog steeds.
Kon je wel uit je nest komen?

Beter werken ze wat harder door aan dat stukje (a2 tussen Den Bosch en Eindhoven). Dan scheelt dat ook weerquote:Op maandag 12 november 2012 10:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk. Beter gewoon door kachelen, schiet tenminste op.
Nee lig er nog in.

Oh lag het aan werkzaamhedenquote:Op maandag 12 november 2012 10:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter werken ze wat harder door aan dat stukje (a2 tussen Den Bosch en Eindhoven). Dan scheelt dat ook weer.
Wat?. Hoe kan dit
.

Hey!quote:Op maandag 12 november 2012 10:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh lag het aan werkzaamheden![]()
Stuk snelweg van Engelen naar Maaspoort was 100, nu 120 en al die mensen rijden daar gewoon 90/100. Terwijl overal de nieuwe snelheid dik staat aangegeven![]()
![]()
Dit is nog vroeg

Ohquote:Op maandag 12 november 2012 10:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey!. Het ligt aan het stukje ritsen bij Boxtel, iedereen op de rem want geen ruimte
.
Klopt ja, daar ga ik altijd met 160 overheen
Ben je lekker brak?

Ze zijn er nu een jaar bezig ofzo, schiet eens opquote:Op maandag 12 november 2012 10:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
OhNja wel stom
![]()
En dan indien flitsers is het weg rijbewijs![]()
![]()
Nee fris als een hoentje

Laat die mensen eens rustig werken johquote:Op maandag 12 november 2012 10:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze zijn er nu een jaar bezig ofzo, schiet eens op
Nee, ik speel altijd in de marges. pas als ik daar 177+ rij ben ik hem kwijt
Pics ditdat

Neen, ze worden toch betaald van de belastingcenten dus harder werkenquote:Op maandag 12 november 2012 10:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Laat die mensen eens rustig werken joh
Oh valt nog meeWel dikke boete.

quote:Op maandag 12 november 2012 10:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neen, ze worden toch betaald van de belastingcenten dus harder werken
Moeten ze me wel eerst pakken.

Ja, de opdracht komt van de overheid en het geld ook dus in feite worden ze van de belasting betaaldquote:Op maandag 12 november 2012 10:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Die werklui werken toch gewoon bij een baas?
Dat is waar.

Ohjaquote:Op maandag 12 november 2012 10:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, de opdracht komt van de overheid en het geld ook dus in feite worden ze van de belasting betaald.
, wel een parkeerbon gehad vorige week

quote:Op maandag 12 november 2012 10:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohja![]()
![]()
Die vallen met de hoogte relatief gezien nog mee
Goedemorgen.quote:

Een kluis?quote:Op maandag 12 november 2012 13:59 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
gaat er iemand mee kraken

woningquote:Op maandag 12 november 2012 14:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Een kluis?
Een bank?
Een woning?
Wat?

quote:Op maandag 12 november 2012 14:02 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
En dan noemen we het 'bossche chillpand'
Huur met een paar man ergens een garagequote:

kraken is leuker, en goedkoper enzoquote:Op maandag 12 november 2012 14:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Huur met een paar man ergens een garage![]()
Of doe het heel slecht en pik iemands garage in, moet tie wel geen gebruik maken van zijn garage.

En strafbaar maarja boeiendquote:Op maandag 12 november 2012 14:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
kraken is leuker, en goedkoper enzo

nee hoorquote:Op maandag 12 november 2012 14:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En strafbaar maarja boeiend

Advocaat heeft een uurloon van een paar honderd euro, helemaal niet rendabel uiteindelijk.quote:Op maandag 12 november 2012 14:20 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
niet als je het goed doet, met advocaat enzo. uiteindelijk is het strafbaar als de aanklager verliest maar vaak vinden ze het niet erg. zo wel, dan komt er een kk groot proces en voordat dat aanslaat heb je al een ander kraakpand gevonden

met minimuminkomen ong 90 euroquote:Op maandag 12 november 2012 14:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Advocaat heeft een uurloon van een paar honderd euro, helemaal niet rendabel uiteindelijk.

Goed punt. Heb je je er al in verdiept?quote:Op maandag 12 november 2012 14:23 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
met minimuminkomen ong 90 euro

En daarbij uitermate irritant voor de eigenaar die zijn pand nog wil verkopen of in gebruik wil nemen, of mensen die in de buurt een huis willen verkopen.quote:Op maandag 12 november 2012 14:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En strafbaar maarja boeiend

quote:Op maandag 12 november 2012 14:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
jahahaha
zon pdf bestand van zon pro-kraker gghehe

He ben BlackLining, snap het hele idee achter kraken niet. En kom ff klagenquote:Op maandag 12 november 2012 14:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En daarbij uitermate irritant voor de eigenaar die zijn pand nog wil verkopen of in gebruik wil nemen, of mensen die in de buurt een huis willen verkopen.
Is gewoon inbraak natuurlijk, niet meer en niet minder.

Ja euh hij heeft gelijk hoorquote:Op maandag 12 november 2012 14:59 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
He ben BlackLining, snap het hele idee achter kraken niet. En kom ff klagen

tldrquote:Op maandag 12 november 2012 15:02 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
http://kraakhandleiding.squat.net/amsterdam_nl.pdf
lees

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |