Ja dat is minder leuk.quote:Op zondag 11 november 2012 22:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Genoeg kotsfilmpjes op het internet, leef je uit.![]()
Lijkt me grappiger dan een totaal vreemde jaquote:
Dan zal ik zo een webcam aanzetten en een emmer erbij pakken.quote:Op zondag 11 november 2012 22:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lijkt me grappiger dan een totaal vreemde ja
Kan niet wachtenquote:Op zondag 11 november 2012 22:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan zal ik zo een webcam aanzetten en een emmer erbij pakken.
Ja maar hoe meer pijn hoe zieliger ik het vind hoorquote:
Jij wil natuurlijk weten hoe snel mach3 werkt in verhouding met kots.quote:Op zondag 11 november 2012 22:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja maar hoe meer pijn hoe zieliger ik het vind hoor
Ja precies. Jij denkt gelijk zo negatief.quote:Op zondag 11 november 2012 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij wil natuurlijk weten hoe snel mach3 werkt in verhouding met kots.![]()
![]()
Nou, het porselein brak bijna door 2.
Ja sorry, ik dacht; Barrie wil me zien lijdenquote:Op zondag 11 november 2012 23:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja precies. Jij denkt gelijk zo negatief.
Alles voor de wetenschapquote:Op zondag 11 november 2012 23:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja sorry, ik dacht; Barrie wil me zien lijden.
Blijkt het allemaal wetenschappelijke nieuwsgierigheid te zijn, kijk DAT kan ik dan wel waarderen.
quote:Op zondag 11 november 2012 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan ik wel waarderen.
Ben ik Mulder, jij Scully![]()
![]()
Sorry ik kijk momenteel X-Files
Heb er niks op tegen. Maar ook niks mee.quote:Op zondag 11 november 2012 23:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niks tegen X-Files jonguh!![]()
Bazenserie.
Wat kijk jij dan?quote:Op zondag 11 november 2012 23:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb er niks op tegen. Maar ook niks mee.
Goede tijden slechte tijden, puberruil, jersey shore en nog wat meer van dat niveau programma'squote:
Die kijk je maar alleenquote:Op zondag 11 november 2012 23:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goede tijden slechte tijden, puberruil, jersey shore en nog wat meer van dat niveau programma's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |