Niet eens in het echt. Beetje jammer.quote:Op zondag 11 november 2012 23:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga ik wel gasten afknallen in een game.
Nah, zo een gun is vrij duurquote:Op zondag 11 november 2012 23:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet eens in het echt. Beetje jammer.
Het leven kan meezitten.quote:Op zondag 11 november 2012 23:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja niet alles kan meezitten he.
Weltrustequote:Op zondag 11 november 2012 23:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga mijn bedje eens opzoeken, het word al laat.
Stroomstoring? Welke stroomstoring?quote:Op zondag 11 november 2012 22:41 schreef BarrieButsers het volgende:
Muisraketje, heb je de stroomstorting overleefd?![]()
![]()
![]()
Was in vught, geen idee hoe of wat. Dacht misschien ben je getroffenquote:Op zondag 11 november 2012 23:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Stroomstoring? Welke stroomstoring?
Voor sommige mensen is het ook gewoon beter als ze hun masker gedurende de rest van het jaar ophouden.quote:Op maandag 12 november 2012 00:11 schreef BlackLining het volgende:
Zal morgen toch weer een extreem pijnlijke aangelegenheid worden om het carnavalspak weer in de kast te hangen voor drie maanden
Als je er zo'n moeite mee hebt dan trek je hem toch gewoon iedere week even een uurtje aan?quote:Op maandag 12 november 2012 00:11 schreef BlackLining het volgende:
Zal morgen toch weer een extreem pijnlijke aangelegenheid worden om het carnavalspak weer in de kast te hangen voor drie maanden
quote:
Ja begrijpelijk. Beter gewoon door kachelen, schiet tenminste op.quote:Op maandag 12 november 2012 10:06 schreef muhahaha het volgende:
Oow zo.
Viel wel mee maar dan haat ik het nog steeds.
Kon je wel uit je nest komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |