Ik wil nog graag naar de Andy Warhol tentoonstelling in Amsterdam.... Iemand (dame) interesse om mee te gaan?quote:
Op Badoo kun je heul wel wat hosselen hoor, hangt er een beetje vanaf of je breezers hebt ingeslagen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:35 schreef Winterman het volgende:
Vraag me af wie er op Badoo gestemd heeft. Die belazeren alleen maar de boel.
Dat is overal wel zo. Zitten genoeg normale meiden daartussen hoor. En meer meiden van buitenlandse afkomst dan op sommige andere sitesquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:38 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Op Badoo kun je heul wel wat hosselen hoor, hangt er een beetje vanaf of je breezers hebt ingeslagen.
Waarom vind je dat typisch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:41 schreef Craptacular het volgende:
Wel typisch dat Paiq de leukste is hier.
In je huisje in de middle of nowhere?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:58 schreef djayzz het volgende:
Inmiddels al 7 maanden samen en zojuist gaan samenwonen met de liefde van mijn leven, via paiq
Topquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:58 schreef djayzz het volgende:
Inmiddels al 7 maanden samen en zojuist gaan samenwonen met de liefde van mijn leven, via paiq
Ze is niks nee?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:14 schreef robuust89 het volgende:
Nou breekt mijn klomp!
We hadden het een tijdje terug over het googlen en het opzoeken van mensen op Facebook. We waren er over uit dat het geen best practice is. En wat gebeurt er, juist, een van die dames die me wel interessant leek voegt me zomaar toe op Facebook![]()
![]()
Die heeft dus geen premiumHad al een bericht gestuurd, vandaar dus.
Alsmede, haat aan misleidende profielfoto's
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:42 schreef dawg het volgende:
[..]
ah, vandaar dat zij jou toevoegt dus. en niet andersom.
Je kan 1x proef neuken en dan beslissenquote:
Jup in Cassa Noordeloosquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In je huisje in de middle of nowhere?
Al die wijven nu ineens die die mail krijgen met vers vlees: "ha daar is die pancake van 2 jaar geleden ook weer, best slecht"quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:12 schreef Spezza19 het volgende:
Ik zit maar eens te zoeken op RP.... denk, doe eens in de provincie zoeken.... eerste dame die ik tegenkom is er 1 die er, net als ik, 2 jaar geleden ook op zat.... Wilde toen niet daten
Edit; kom nu al een stuk of 5 dames tegen die ik 2 jaar geleden ook al zag..... best slecht...
Of je foto's kut.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:30 schreef peleetje het volgende:
Gisteren maar weer eens mijn lexa account ingeschakeld. Zag dat mijn account de tijd dat ik niet actief was ruim 100 is bezocht. Maar niemand, niemand die mij een berichtje stuurt!
Misschien is mijn profiel tekst wel te serieus.
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:34 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Aan mijn gedrag ligt het niet. Zo'n datingsite heb je wel idd, maar dan krijg ik meerendeels alleen maar reacties van pedo's.
Idd, eerlijkheid weet je dus nooit on-line en dat heb ik pas geleden dus weer meegemaakt helaas. Ik ben ook iemand die een ander te snel volledig vertrouwd. Ja.. heel stom![]()
Daarom doe ik er ook niet meer aan..Ik wacht wel gewoon tot mijn ware uit de lucht komt vallen, haha.
Ben je nou nog wel of niet aan het internet-daten?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:30 schreef Ernemmertje het volgende:
Hey TS zet mij eens bij de daters aub
Alleen op fok danquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:22 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
[..]
Ben je nou nog wel of niet aan het internet-daten?
Zij houdt ook van cabriorijden als het maar 5 graden Celcius is?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:58 schreef djayzz het volgende:
Casa spel je maar met maar één s.quote:
Ik heb nog geen PM's van je ontvangen anders.quote:
Omdat ik nog niet was begonnenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Zij houdt ook van cabriorijden als het maar 5 graden Celcius is?
[..]
Casa spel je maar met maar één s.
[..]
Ik heb nog geen PM's van je ontvangen anders.
Dacht dat jij liever de berichtjes ontving ipv ze te versturen...quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:08 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet was begonnen
Je hoeft toch ook niet te beginnen? Als je als vrouw post in deze reeks wordt je al overspoeld met dm's heb ik me eens laten vertellen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:08 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet was begonnen
Haha valt nog vies tegen..quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet te beginnen? Als je als vrouw post in deze reeks wordt je al overspoeld met dm's heb ik me eens laten vertellen.
Valt op zich nog wel mee vind ik, zeker vergeleken met de hoeveelheid berichten die je soms krijgt op een datingsitequote:Op zaterdag 10 november 2012 02:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet te beginnen? Als je als vrouw post in deze reeks wordt je al overspoeld met dm's heb ik me eens laten vertellen.
Nog niet!quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dacht dat jij liever de berichtjes ontving ipv ze te versturen...
Heb je al leuke FOK!ers op het oog?
Nou idd, das niet normaal meer op een datingsite staat je inbox dan meteen op ontploffen!quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt op zich nog wel mee vind ik, zeker vergeleken met de hoeveelheid berichten die je soms krijgt op een datingsite![]()
Ja, inderdaad... In het begin stuurde ik iedereen een bericht terug, maar daar is geen beginnen meer aanquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:32 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Nou idd, das niet normaal meer op een datingsite staat je inbox dan meteen op ontploffen!
Ik had de badoo app gauw verwijderd toen ik erachter kwam dat je met dat ding continu op online staat. Daar reageren mannen ook weer op.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, inderdaad... In het begin stuurde ik iedereen een bericht terug, maar daar is geen beginnen meer aan![]()
Ik heb de Badoo-app al een week of wat niet geopend, maar er blijven berichten komen,vooral als ik naar een andere plaats ga (ik ben nu op m'n werk). Vaag gedoe
haha ja bij mij ook, zelfde verhaal! Had er op een gegeven moment geen zin meer inquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:43 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik had de badoo app gauw verwijderd toen ik erachter kwam dat je met dat ding continu op online staat. Daar reageren mannen ook weer op.
Dat is dan wel vaag, want ik kreeg de vorige periode dat ik een tijdje niet online was via de app moppers dat ik altijd op offline stondquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:43 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik had de badoo app gauw verwijderd toen ik erachter kwam dat je met dat ding continu op online staat. Daar reageren mannen ook weer op.
Ik vond juist het hele vervelende aan die app dat ik mij dus nergens op offline kon zetten, kreeg de hele nacht door berichtjes binnen met "hey, ook nog wakker?"etc. Heel irritant.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is dan wel vaag, want ik kreeg de vorige periode dat ik een tijdje niet online was via de app moppers dat ik altijd op offline stond
Op Badoo heb ik dat wel, had op een gegeven moment bijna 100 berichten op een dag... Van allemaal verschillende mannen (en vrouwen), ik vond het gekkenwerkquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:50 schreef Andromache het volgende:
zware en hardnekkige misvatting dat je als vrouw op datingsites en dm/fobo overspoeld wordt met berichten.
Ja, dat had ik ook wel en idd de hele nacht doorquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:51 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik vond juist het hele vervelende aan die app dat ik mij dus nergens op offline kon zetten, kreeg de hele nacht door berichtjes binnen met "hey, ook nog wakker?"etc. Heel irritant.
Ik word anders echt veel benaderd. Er zijn nu al 3 of 4 vrouwen die naar mijn huis willen komen voor een eet date. Ik weiger en toon mijn standvastigheid natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:50 schreef Andromache het volgende:
zware en hardnekkige misvatting dat je als vrouw op datingsites en dm/fobo overspoeld wordt met berichten.
Lol, mijn ex komt daar vandaan. Echt the middle of nowhere idd. Date 3 was erg nice gisteren en date 4 komt eraan... we doen het lekker rustig aan maar begin het gevoel te krijgen dat hier wel meer in gaat zittenquote:
Voor de ugly mofo's geldt dit natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:50 schreef Andromache het volgende:
Thanks! We gaan overigens dit keer wat eten in de stad, daarna zal het wel een drankje worden, of een filmpje bij mij thuis.quote:
Klinkt als een leuke date!quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Thanks! We gaan overigens dit keer wat eten in de stad, daarna zal het wel een drankje worden, of een filmpje bij mij thuis.
Jij ook veel plezier. Ik dacht overigens dat jij al iemand aan het daten was die min of meer voor 'vast' was, maar dat heb ik dan verkeerd in mijn hoofd zitten?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:02 schreef Spezza19 het volgende:
Brutale mensen hebben de halve wereld, zei de dame die ik via whatsapp benaderd had omdat haar telefoonnummer op haar website stond
Ze kon het wel waarderen.
Leuk gechat met deze dame. Rustig aan verder.
gast doe ff normaal met jequote:Op zaterdag 10 november 2012 12:08 schreef -Splash- het volgende:
[..]En hoe kwam je aan de website?
o nee hoor want dat slaat niet op mij. gewoon pech hebben en kennelijk toch niet zo'n goede profieltekst en te weinig inloggen. dan blkjven de reacties achter. ach. ik ga het wel weer finetunen na mijn date van vanmiddag. spannend!!!quote:
Veel plezier!quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:26 schreef Andromache het volgende:
[..]
o nee hoor want dat slaat niet op mij. gewoon pech hebben en kennelijk toch niet zo'n goede profieltekst en te weinig inloggen. dan blkjven de reacties achter. ach. ik ga het wel weer finetunen na mijn date van vanmiddag. spannend!!!
Oh nee, dan is het heel normaal om iemands telefoonnummer toe te voegen. Maar goed het stalk gehalte was niet geheel wat ik verwachte. Maar ook niet veel minder.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
gast doe ff normaal met je
haar website stond in haar profiel
Gast, ga lekker buitenspelen ofzo....quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:32 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Oh nee, dan is het heel normaal om iemands telefoonnummer toe te voegen. Maar goed het stalk gehalte was niet geheel wat ik verwachte. Maar ook niet veel minder.
1. Goed idee.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gast, ga lekker buitenspelen ofzo....
Er zit volgens mij wel een aanzienlijk verschil tussen iemand opzoeken via google en facebook, dan iemand die bewust haar website vermeld. Had er geen nummer gestaan maar alleen een email adres, had ik haar een mailtje gestuurd.
Heb er sowieso eerst twee nachtjes over geslapen om het uiteindelijk te doen en heb haar gewoon een kort duidelijk berichtje gestuurd. En zij kon de creativiteit wel waarderen.
Ik ben immers, net als zij, geen full member.
Left for Dead 2?quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:40 schreef eefje801 het volgende:
Koffiedate was gezellig, zombies vermoord
Heb er niet zoveel verstand van verder maar hoorde als extra spel bij Call of Duty volgens mij. Eindconclusie is in ieder geval dat ik ze voorlopig nog niet alleen aankanquote:
tnx!quote:
ach gewoon, van die dingen die hij alleen maar zei om iets te zeggen te hebben. krijg nu een smekend smsje, waarom ik niet meer wil..... *zucht*. nee dan was de man van vorige zondag toch veel leuker, maar kennelijk was ik het niet voor hem want niks meer van hem gehoord. laat dan maar.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:07 schreef dawg het volgende:
wat voor dommige opmerkingen? ik ben wel nieuwsgierig.
Nou, wat een rare gast.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:08 schreef xApples het volgende:
Pff ik heb nu toch een rare gast..
Hij doet iets in de beauty wereld, dat vind ik eigk al een afknapper.
Vraagt hij wat ik doe; zegt ie; ohh dus jij speelt de hele dag met kinderen, leuk hoor..
Oke doeg
Dat is inderdaad misschien meer het geval.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:29 schreef xApples het volgende:
Oke misschien zeur ik , maar ik vond het sowieso irritant
Misschien gewoon aantikken: "jij bent af!".quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:34 schreef xApples het volgende:
Jaa gelukkig zijn de mannen 'weg-klikbaar'
Was dat ook maar zo irl soms
Precies. Het liefst gewoon iets zeggen dat ze uit hun balans haalt, en dan straal weglopen!quote:
Das best sneu...quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:16 schreef Andromache het volgende:
[..]
ach gewoon, van die dingen die hij alleen maar zei om iets te zeggen te hebben. krijg nu een smekend smsje, waarom ik niet meer wil..... *zucht*. nee dan was de man van vorige zondag toch veel leuker, maar kennelijk was ik het niet voor hem want niks meer van hem gehoord. laat dan maar.
next
[edit] waaah hij accepteert geen nee en vindt dat we nog elkaar beter moeten leren kennen en het gaat vast wel beter als we samen een vakantie boeken. STALKERALERTO wat ben ik blij dat ik mijn achternaam niet gegeven heb!
Waarschijnlijk omdat jij onaangename stiltes liet vallen?quote:ach gewoon, van die dingen die hij alleen maar zei om iets te zeggen te hebben
Whehe, 1e date niks en daarom samen vakantie boeken. Mooi man, nog niet meegemaakt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:16 schreef Andromache het volgende:
[..]
ach gewoon, van die dingen die hij alleen maar zei om iets te zeggen te hebben. krijg nu een smekend smsje, waarom ik niet meer wil..... *zucht*. nee dan was de man van vorige zondag toch veel leuker, maar kennelijk was ik het niet voor hem want niks meer van hem gehoord. laat dan maar.
next
[edit] waaah hij accepteert geen nee en vindt dat we nog elkaar beter moeten leren kennen en het gaat vast wel beter als we samen een vakantie boeken. STALKERALERTO wat ben ik blij dat ik mijn achternaam niet gegeven heb!
Stockholm schijnt een mooie bestemming te zijn voor dergelijke vakanties.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
En als dat niet werkt sluit hij haar op in zijn kelderbox voor de komende 25 jaar. Ze leert wel van hem te houden uiteindelijk.
Het ligt toch vast niet aan haar joh?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:55 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat jij onaangename stiltes liet vallen?
Dit is toch gewoon hoezeer ze qua uiterlijk bij jou past volgens Paiq (aan de hand van de vragenlijsten en de fotobeoordelingen die je zelf hebt gegeven)?quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik zie nu voor het eerst iemand op Paiq (bij fotobewonderaars) waarbij dat uiterlijkheden balkje (algemene matchscore was iets van een fantastische 5.9) he-le-maal leeg is. En volgens mij is dat berekend op basis van gezamenlijke foto-scores. Dan ga je je dus afvragen wat zij heeft, aangezien de vraag over wat de laagst mogelijke foto-score is, hier eerder voorbijkwam. Ouch.
Oh vertel?quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:28 schreef FAUSTINO het volgende:
Mannen en hun debiele leeftijdseisen. Om gek van te worden
Dat zo'n kerel ook niet begrijpt dat jij dat niet leuk vind om te horen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:31 schreef xApples het volgende:
[..]
Oh vertel?
Had een chat met een best wel leuke jongen/man. Toen we foto's konden kijken was
het 1e wat hij zei; zo, wat zie je er nog lekker jong uit ! Ik zou je echt 17 geven.
Hij is zelf 28, vind ik best wel een beetje vreemd.. Zeker omdat hij er zo op doorging
met zn leuke jonge meid dit/en zo lekker jeugdige uitstraling dat.. Ieuwww
Krijg of hele oude bokjes welke berichten sturen of juist hele jonge puberale mannetjes waar je niks mee kunt. Mannen van ver in de 40 die mensen dat ik op hun zit te wachten dus nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:31 schreef xApples het volgende:
[..]
Oh vertel?
Had een chat met een best wel leuke jongen/man. Toen we foto's konden kijken was
het 1e wat hij zei; zo, wat zie je er nog lekker jong uit ! Ik zou je echt 17 geven.
Hij is zelf 28, vind ik best wel een beetje vreemd.. Zeker omdat hij er zo op doorging
Ik ook zeg, ben drie weken geleden 29 geworden en ineens PLOEF allemaal vrouwen van 35-37 die erbij komen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:33 schreef tcr het volgende:
Een leuke match op paiq, alleen een moeder met een 18 jarige zoon (en nog een kleintje ook). Hopelijk krijg ik van die dame op OkC na haar businesstrip nog een berichtje, even een date regelen in Amsterdam. Momenteel stikt het in mijn matches op Paiq van moedertjes... Tja, 30+ langzaam de 40 naderend, dan krijg je dat...
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:16 schreef Andromache het volgende:
[..]
next
Enkeltje blokkistan.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:31 schreef xApples het volgende:
[..]
Oh vertel?
Uiteraard klik ik die weg, je moet wel op hetzelfde niveau zitten.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:39 schreef FAUSTINO het volgende:
Trouwens kunnen jullie er ook aan ergeren als iemand berichten naar je typt zonder hoofdletters en echt vol spelfouten?
Ben zelf geneigd om gelijk weg te drukken of verdrijf ik nu een beetje?
Toch hebben zulke mensen minimaal HBO dus dat begrijp ik dan weer een stuk minder. Kom ik aan met mijn basisschool en verder geen enkel andere opleidingquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Uiteraard klik ik die weg, je moet wel op hetzelfde niveau zitten.
Ze is 37, dat is opzich prima, alleen die aanhang. Net achter gekomen dat ze ook niet echt in de buurt woont, het is denk ik een foto-bewonderaar geweest, even kijken... Yep, ach ja, even oefenen in het online 'flirten'.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook zeg, ben drie weken geleden 29 geworden en ineens PLOEF allemaal vrouwen van 35-37 die erbij komen.
Ik vind ouder geen probleem maar het moet toch niet tegen de 40 aan gaan lopen.
Tragisch inderdaad.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:44 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Toch hebben zulke mensen minimaal HBO dus dat begrijp ik dan weer een stuk minder. Kom ik aan met mijn basisschool en verder geen enkel andere opleiding
quote:Waar moet je vaak aan denken?
"Aan jou, m'n toekomstige geliefde."
Vind het zonde tenslotte wanneer er wel een beetje moeite in het bericht was gestoken had ik misschien wel de moeite genomen om er een reactie op te geven.quote:
Geen hartje terug bedoelen ze natuurlijk... Lekker elkaar hartjes blijven sturen...quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:59 schreef Moogwai10 het volgende:
Net bij Relatieplanet een gratis member met in de profieltekst:
"Geen foto=geen reactie"
Als gratis member kan je sowieso al niet eens reageren.
Dat en beide scores dacht ik, maar ik ben daar niet zeker van.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:23 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon hoezeer ze qua uiterlijk bij jou past volgens Paiq (aan de hand van de vragenlijsten en de fotobeoordelingen die je zelf hebt gegeven)?
Gebruik OkCupid op je telefoon, kun je instellen dat je 'beschikbaar' bent voor een date. Zie je ook gelijk wie er nog meer in de buurt is...quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik zoek nog een date voor vanavond...
Anyone?
Kusje erop?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:08 schreef Moogwai10 het volgende:
*auw* ....zojuist mijn eerst "geen interesse" bericht in ontvangst moeten nemen bij RP.
www.dreizen.nl . Wat denkt ze wel niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:08 schreef Moogwai10 het volgende:
*auw* ....zojuist mijn eerst "geen interesse" bericht in ontvangst moeten nemen bij RP.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:31 schreef robuust89 het volgende:
Wat doen jullie meestal met een eerste afspraak?
Groeten, praten, drinken bestellen, eten, een activiteit, schoen veters vastmaken, iets roepen over het weer, op je telefoon kijken hoe laat het is, lachen en als je dan niet op je eerste dat met iemand naar bed gaat dan doe je dat toch maar.quote:
Haha, normaal ga ik nooit met iemand meteen naar bed op de eerste date. Maar misschien zijn die liefdesgevoelens er al zo sterk aanwezig dat het misschien verder kan gaan op zo'n avond. Vooral met een biertje erbij.. Maar normaliter.. nee..Verstandig blijven.. !quote:Op zondag 11 november 2012 12:54 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Groeten, praten, drinken bestellen, eten, een activiteit, schoen veters vastmaken, iets roepen over het weer, op je telefoon kijken hoe laat het is, lachen en als je dan niet op je eerste dat met iemand naar bed gaat dan doe je dat toch maar.
Dat dus.quote:Op zondag 11 november 2012 13:01 schreef Silenus het volgende:
Als er liefdesgevoelens zijn zou ik juist nog even wachten.
Eerste date gelijk thuis afspreken?quote:Op zondag 11 november 2012 12:54 schreef Ernemmertje het volgende:
Meestal gewoon wat drinken bij elkaar thuis of in een rustig cafeetje. Dan kun je je meer op elkaar richten om elkaar beter te leren kennen, vind ik. Of wanneer het mooi zomerweer is samen een wandeling maken door het bos. Ook leuk
Als je geen oppas kunt regelen dan moet je wat.quote:Op zondag 11 november 2012 13:45 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Eerste date gelijk thuis afspreken?
Ligt ook aan het contact zelf. Je weet vaak zelf wel waar het naartoe leidt/kan leiden met iemand. Als je merkt dat iemand vooral op seks aanstuurt en je hebt daar nog geen zin in zou ik niet thuis afspreken.quote:Op zondag 11 november 2012 13:45 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Eerste date gelijk thuis afspreken?
Haha, ja, ag bij mij valt er wel oppas te regelen, maar heb ook wel een paar keer meegemaakt om lekker impulsief te willen afspreken omdat het zo goed voelt.quote:Op zondag 11 november 2012 13:51 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Als je geen oppas kunt regelen dan moet je wat.
Maakt ook niet uit toch? Gewoon doen wat goed voelt. Voor iedereen ligt dat anders. En kan ook nog wel eens per date verschillen.quote:
IK OOK! Ik dacht precies hetzelfde, idd heel scary ja!quote:Op zondag 11 november 2012 13:58 schreef eefje801 het volgende:
Wat vinden de dames (en heren) eigenlijk van mensen op datingsites die een enorm grote range hebben van leeftijden die ze willen daten? Laten we zeggen een 35-jarige man die een vrouw zoekt tussen de 18-30 jaar? Ik krijg daar een beetje de kriebels van persoonlijk.
En dan ook het "detail" dat de maximum leeftijd onder hun eigen leeftijd ligtquote:Op zondag 11 november 2012 13:59 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
IK OOK! Ik dacht precies hetzelfde, idd heel scary ja!
Ja idd! Maar mij viel het ook op dat er veel veeel oudere mannen gewoon contact met je opnemen en net doen of je op zo'n ouwe bok valt! Zo laatst ook kreeg ik een lang lief serieus bericht van een kerel boven de 50! Wat denktie wel niet?!quote:Op zondag 11 november 2012 14:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En dan ook het "detail" dat de maximum leeftijd onder hun eigen leeftijd ligt
wat ben jij vaak veroordelend zeg. nofi. maar dat vind ik mensen niet sieren.quote:Op zondag 11 november 2012 14:03 schreef Silenus het volgende:
Hoe groter de leeftijdsgrenzen, hoe raarder de mensen...is mijn beleving vaak. Mannen van 35 die op vrouwen van 18 vallen, vrouwen van 18 die weer op mannen van 35 vallen, vrouwen van 35 die op jongens van 18 vallen, en andersom...
Wat moet je daar nou eigenlijk mee? Het zou best 'kunnen werken', en ik zeg niet dat iedereen ook meteen totaal gestoord is. Maar vaak zijn het wel mensen waar 'iets mee is'. (Aldus de ruimdenkende Silenus)
Hm, ik krijg wel veel berichten van dames die de veertig ruim gepasseerd zijn. Dan zit ik eerst zoquote:Op zondag 11 november 2012 13:58 schreef eefje801 het volgende:
Wat vinden de dames (en heren) eigenlijk van mensen op datingsites die een enorm grote range hebben van leeftijden die ze willen daten? Laten we zeggen een 35-jarige man die een vrouw zoekt tussen de 18-30 jaar? Ik krijg daar een beetje de kriebels van persoonlijk.
Da's wel herkenbaar, heb soms het idee dat ik me wat teveel doodstaar op mijn eigen leeftijd of net iets daarboven of eronder. Maar boven de veertig of ver onder de dertig zie ik niet echt zitten. Is natuurlijk ook anders dan iemand in het wild tegenkomen, op een datingsite is dat nou juist vaak een criterium waarop je selecteert.quote:Op zondag 11 november 2012 14:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hm, ik krijg wel veel berichten van dames die de veertig ruim gepasseerd zijn. Dan zit ik eerst zote kijken tot ik me besef dat ik daar zelf ook niet zo gigantisch ver meer vanaf zit. Ik doe daar niks mee trouwens. Paar jaar ouder vind ik niet bezwaarlijk, maar dat is me wat té.
Dat voorbeeld wat jij aanhaalt is een tikje creepy inderdaad.
als ik hier af en toe de reacties lees lijkt me juist dat dat meer komt omdat er middels datingsites gedate wordt, waar je elk miniscuul detail vantevoren al weet (of waar meer nadruk op lijkt te liggen aangezien je niets anders hebt dan wat tekst voor je neus).quote:Op zondag 11 november 2012 15:02 schreef eefje801 het volgende:
Daar stap je niet zo onbevangen in en andersom geldt dat natuurlijk ook. Maar misschien doe je dat vanaf een bepaalde leeftijd sowieso niet.
Hou eens op met mij zo te veroordelen, dat siert je niet.quote:Op zondag 11 november 2012 14:44 schreef dawg het volgende:
[..]
wat ben jij vaak veroordelend zeg. nofi. maar dat vind ik mensen niet sieren.
quote:Op zondag 11 november 2012 15:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hou eens op met mij zo te veroordelen, dat siert je niet.
![]()
Ik heb wel gedate met dames die een jaar of tien jonger waren, maar waar ik dat op geestelijk niveau danwel qua belevingswereld nauwelijks merkte. Maar misschien zegt dat meer over mijquote:Op zondag 11 november 2012 15:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Da's wel herkenbaar, heb soms het idee dat ik me wat teveel doodstaar op mijn eigen leeftijd of net iets daarboven of eronder. Maar boven de veertig of ver onder de dertig zie ik niet echt zitten. Is natuurlijk ook anders dan iemand in het wild tegenkomen, op een datingsite is dat nou juist vaak een criterium waarop je selecteert.
Ja, die mannen uit het voorbeeld zijn ook vaak mannen die dan zeggen: Je ziet er (gelukkig) wel jonger uit! Een beetje het Aad-complex (voor de mensen onder ons die durven te zeggen dat ze Boer zoekt vrouw kijken) Ze zijn zelf ook geen gladde sappige appeltjes meer maar verwachten dat wel van de vrouw in kwestie
Net als mannen met kinderen, ik heb er helemaal niks op tegen om met iemand met een kind te daten maar het is wel wat meer om rekening mee te houden. Daar stap je niet zo onbevangen in en andersom geldt dat natuurlijk ook. Maar misschien doe je dat vanaf een bepaalde leeftijd sowieso niet.
ha ha..no comment dan daaropquote:Op zondag 11 november 2012 15:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb wel gedate met dames die een jaar of tien jonger waren, maar waar ik dat op geestelijk niveau danwel qua belevingswereld nauwelijks merkte. Maar misschien zegt dat meer over mij
Het is wel zo dat - als je zelf een kind hebt - je minder moeite hebt met een date die ook een kind heeft, al speelt leeftijd zeker mee. Zou voor mij totaal geen struikelblok zijn in ieder geval. Toegegeven; als het er drie zijn wordt het wat twijfelachtiger.
Ben ik ook met je eens. Ik doelde eigenlijk meer op de leeftijdscategorie van rond de dertig en ouder. Zijn toch over het algemeen mensen die al eerder een (lange) relatie hebben gehad dus dan sta je misschien wat kritischer/afwachtender in het daten dan als je begin twintig bent.quote:Op zondag 11 november 2012 15:17 schreef dawg het volgende:
[..]
als ik hier af en toe de reacties lees lijkt me juist dat dat meer komt omdat er middels datingsites gedate wordt, waar je elk miniscuul detail vantevoren al weet (of waar meer nadruk op lijkt te liggen aangezien je niets anders hebt dan wat tekst voor je neus).
denk dat dat persoonsafhankelijk is. er zijn namelijk ook 30'ers die niet weten hoe snel ze moeten settelen omdat de "tijd dringt".quote:Op zondag 11 november 2012 16:13 schreef eefje801 het volgende:
Ben ik ook met je eens. Ik doelde eigenlijk meer op de leeftijdscategorie van rond de dertig en ouder. Zijn toch over het algemeen mensen die al eerder een (lange) relatie hebben gehad dus dan sta je misschien wat kritischer/afwachtender in het daten dan als je begin twintig bent.
Ik streep mannen die kinderen hebben ook niet weg, belangrijker is wat voor type ouders het zijn/hoe ze in het leven staan. Ik denk dat dat net zo goed geldt voor daten met iemand die je ergens ontmoet, al is natuurlijk de volgorde anders.
Heb je zelf trouwens ervaring met internetdating dawg?
Ik zit (nog) niet op datingsites, maar mijn beste vriendin is 13 jaar jonger dan ik, en mijn beide zussen zitten allebei in jarenlange relaties met een vriend die 10 resp. 12 jaar ouder is dan hen. Ik denk dus dat ik zelf ook een vrij brede age range in zou vullen. Uiteindelijk is het toch aan die ander om er al dan niet mee akkoord te gaan?quote:Op zondag 11 november 2012 13:58 schreef eefje801 het volgende:
Klopt, die heb je inderdaad ookquote:Op zondag 11 november 2012 16:19 schreef dawg het volgende:
[..]
denk dat dat persoonsafhankelijk is. er zijn namelijk ook 30'ers die niet weten hoe snel ze moeten settelen omdat de "tijd dringt".
ja, in een heel grijs verleden via irc (toen bestond fok nog niet), via fok het meest, en heb even op paiq gezeten. betalen voor datingsites doe ik niet aan, en paiq vond/vind ik echt een duffe site. in mijn ervaring zijn de meesten niet echt aantrekkelijk, en reageren ze meer dan de helft van de tijd niet, of lijken ze niet in staat meerdere gesprekken naast elkaar te voeren. dat heb ik dus weer heel snel losgelaten.
ik ben meer van het face to face, iemand in de ogen kunnen kijken, zien hoe diegene beweegt, klank van de stem, etc etc.
Ik denk dat het meer die ondergrens is, die me de kriebels geeft bij een man van 35. Dat hij dat zo bewust invult. Maar zoveel mensen zoveel smaken natuurlijkquote:Op zondag 11 november 2012 16:21 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Ik zit (nog) niet op datingsites, maar mijn beste vriendin is 13 jaar jonger dan ik, en mijn beide zussen zitten allebei in jarenlange relaties met een vriend die 10 resp. 12 jaar ouder is dan hen. Ik denk dus dat ik zelf ook een vrij brede age range in zou vullen. Uiteindelijk is het toch aan die ander om er al dan niet mee akkoord te gaan?
Ik vind iemands leeftijd eigenlijk ook niet zo interessant, het gaat er om dat het klikt met iemand.
prima toch?quote:Op zondag 11 november 2012 16:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klopt, die heb je inderdaad ook
De enige manier om iemand in de ogen te kunnen kijken via zo'n site is natuurlijk ook met een date hé? Ik vond (naar mijn smaak) zat aantrekkelijke mannen op Paiq zitten eigenlijk. Ik werd het concept wel beu, dat wel.
Niet iedereen ontmoet in real life steeds nieuwe mensen natuurlijk. Als je een kantoorbaan hebt en verder een vrij druk sociaal leven is dat wel eens lastig, laat staan dat je een keer een leuke klik hebt met iemand. Daarom vind ik zo'n datingsite wel handig. Maar heb niet de illusie dat het moet "werken" voor me. Dat kun je niet forceren. Je kunt er alleen wel wat sneller tegenaan lopen.
En ook makkelijker. Er is altijd wel weer iemand op een datingsite die "leuker" is. Maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen die dat medium aangrijpt. Heel veel mensen durven ook gewoon niet de stap naar internet te zetten. Zat mensen in mijn omgeving die eigenlijk wel zouden willen maar het te eng vinden of berusten in het feit dat ze single zijn maar ondertussen wel een sterke behoefte hebben aan een relatie/iets delen met iemand.quote:Op zondag 11 november 2012 16:57 schreef Chawi het volgende:
Mijn idee is dat mensen vaker wisselen van partner.
quote:Op zondag 11 november 2012 12:54 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Groeten, praten, drinken bestellen, eten, een activiteit, schoen veters vastmaken, iets roepen over het weer, op je telefoon kijken hoe laat het is, lachen en als je dan niet op je eerste dat met iemand naar bed gaat dan doe je dat toch maar.
Je kan haar ook vragen wat ze leuk vindt om te doen.quote:Op zondag 11 november 2012 17:13 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Nee, waarom ik het vraag is dat ik denk dat sommige meiden iets "bijzonders" verwachten, net vroeg er een wat we eigenlijk gaan doenik ga meestal naar een café, vandaar.
Las daar pas ook ergens een artikel over. Wat meespeelt is dat we tegenwoordig heel erg het idee hebben dat alles perfect moet zijn. Iedereen wil de perfecte baan, de perfecte vakantie en ook de perfecte relatie. Want "je leeft maar 1 keer en daar moet je zoveel mogelijk van genieten". Mensen zijn daardoor ook veel sneller geneigd dan vroeger om verder te kijken als de huidige relatie niet goed genoeg is.quote:Op zondag 11 november 2012 17:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En ook makkelijker. Er is altijd wel weer iemand op een datingsite die "leuker" is.
Inderdaad, het idee dat alles maakbaar is.quote:Op zondag 11 november 2012 17:24 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Las daar pas ook ergens een artikel over. Wat meespeelt is dat we tegenwoordig heel erg het idee hebben dat alles perfect moet zijn. Iedereen wil de perfecte baan, de perfecte vakantie en ook de perfecte relatie. Want "je leeft maar 1 keer en daar moet je zoveel mogelijk van genieten". Mensen zijn daardoor ook veel sneller geneigd dan vroeger om verder te kijken als de huidige relatie niet goed genoeg is.
Er zijn meer datingsites dan Paiq. Ook al lijkt het in dit topic soms niet zo.quote:Op zondag 11 november 2012 17:37 schreef Schadenfreude het volgende:
Ik had me vorig weekend uit nieuwgierigheid aangemeld op paiq. Vervolgens kreeg mijn foto een aantal heel hoge beoordelingen, waarvan één van een erg schattig meisje. Dus ik stuur haar een berichtje, zij accepteert mij als contact. Vervolgens stuur ik haar een berichtje of ze een keer zin heeft om te praten, zij antwoordt dat dat haar leuk lijkt. En vervolgens kijk ik twee dagen later en heeft ze me weer verwijderd.... Het ik dan te lang gewacht (was bij een vriend vrij/za)? Meer kapers op de kust? Krijgen vrouwen elke dag 30 berichten waardoor je na twee dagen afwezigheid er al uit ligt? Ik kan me toch niet voorstellen dat als je iemand de moeite waard vindt je het zo snel laat lopen. Het bevestigt wel mijn vooroordeel dat datensites erg oppervlakkig zijn en tot opportunistisch gedrag leiden.
Tja, daar gaat bij mij ook wel een wenkbrauw van omhoogquote:Op zondag 11 november 2012 13:58 schreef eefje801 het volgende:
Uiteraard, het gaat niet zozeer over paig als wel over het gedrag van deze dame.quote:Op zondag 11 november 2012 17:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Er zijn meer datingsites dan Paiq. Ook al lijkt het in dit topic soms niet zo.
Nee, maar Paiq bevordert gewoon wegklikken wel veel meer dan andere datingsites en het is een snellere vorm van contact maken dan als je mailtjes stuurt via een andere site.quote:Op zondag 11 november 2012 17:45 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Uiteraard, het gaat niet zozeer over paig als wel over het gedrag van deze dame.
Ha haquote:Op zondag 11 november 2012 17:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, daar gaat bij mij ook wel een wenkbrauw van omhoog![]()
Zelf heb ik een ondergrens van 32 jaar, ben zelf 36. Jonger hoeft van mij echt niet, voelt niet goed
Ze oogt leuk, zal meerdere berichten krijgen per dag, een overvolle contactenlijst hebben en soms worden die dingen weleens opgeschoond terwijl ze diegenen met wie ze vaker ouwehoert (en haar dus leuk lijken) er in laat staan. Denk niet dat dit per sé met een afwezigheid van twee dagen te maken heeft.quote:Op zondag 11 november 2012 17:37 schreef Schadenfreude het volgende:
Ik had me vorig weekend uit nieuwgierigheid aangemeld op paiq. Vervolgens kreeg mijn foto een aantal heel hoge beoordelingen, waarvan één van een erg schattig meisje. Dus ik stuur haar een berichtje, zij accepteert mij als contact. Vervolgens stuur ik haar een berichtje of ze een keer zin heeft om te praten, zij antwoordt dat dat haar leuk lijkt. En vervolgens kijk ik twee dagen later en heeft ze me weer verwijderd.... Het ik dan te lang gewacht (was bij een vriend vrij/za)? Meer kapers op de kust? Krijgen vrouwen elke dag 30 berichten waardoor je na twee dagen afwezigheid er al uit ligt? Ik kan me toch niet voorstellen dat als je iemand de moeite waard vindt je het zo snel laat lopen. Het bevestigt wel mijn vooroordeel dat datensites erg oppervlakkig zijn en tot opportunistisch gedrag leiden.
Hmm denk ik echt heel erg afhankelijk van hoe dat inderdaad loopt. Denk dat je in de beginfase van het daten je daar sowieso nog niet te druk om moet maken omdat een beetje ouder niet gelijk een date als nieuwe vriendin voorstelt (in mijn optiek)quote:Op zondag 11 november 2012 18:59 schreef Moogwai10 het volgende:
@Eefje801 en Hungry_Joe
Ik zie dat jullie in principe open staan voor dates met iemand die al een kind heeft (waarschijnlijk omdat jullie beide 30+ zijn), maar is dat in de praktijk ook al eens voorgekomen eigenlijk?
Ben zelf toevallig een paar weken geleden ook mee uitgevraagd door iemand met een kind, maar moet zeggen dat ik de dame in kwestie, die overigens best leuk was/is, toch heb moeten teleurstellen.
Al dat gedoen met de ex (omgangsregeling, co-ouderschap e.d.) en wellicht moeilijke binding met het kind me lijken me toch niet echt ideaal ...
De bovengrens sta ik eigenlijk niet eens zo bij stil, geen idee waarom eigenlijk...quote:Op zondag 11 november 2012 17:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha haOf het goed vóelt is wat anders natuurlijk
Ben 32 en bij mij de grens op 27, 28 jaar ook meestal. Bovengrens vind ik lastiger. Denk zo rond de veertig.
Ah, daar komt de aap uit de mouw.quote:Ik heb die ervaring alleen als kind zelf gehad, dus mogelijk is mijn mening daardoor ook gekleurd
Op een oude fiets..quote:Op zondag 11 november 2012 19:03 schreef minthy het volgende:
[..]
De bovengrens sta ik eigenlijk niet eens zo bij stil, geen idee waarom eigenlijk...
Op de een of andere manier word ik ook vaker benaderd door jongere mannen, misschien dat die groep de weg op internet beter weet te vinden dan de leeftijdsgroep waarin ik zoek
Oh die aap is er al lang uit hoorquote:Op zondag 11 november 2012 19:10 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Ah, daar komt de aap uit de mouw.![]()
Ik denk dat het van belang is dat je voor jezelf uitmaakt of je er princieel op tegen bent (wat bij mij dus het geval is). Is dat het geval dan moet je ook niet eens aan daten beginnen om de vader/moeder te leren kennen, is dan namelijk versplide energie en later gedoemd te mislukken.
quote:Op zondag 11 november 2012 19:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Op een oude fiets..maar klopt ook wel ja, jongere dates zijn ook meer van het smsen/appen etc. heb ik het idee. Gewoon meer tijd voor vaak.
Ik zie verschrikkelijk veel beren op de weg ...quote:Waarom ben jij er principieel op tegen?
Ja, dat is meerdere keren voorgekomen zelfs. Valt eigenlijk ook bijna niet meer uit te sluiten in mijn leeftijdscategorie (ben 36) dat je vrouwen treft met een stukje geschiedenis óf vrouwen met een prangende kinderwens. Mijn vorige relatie was met iemand die al een dochtertje had zelfs. Dat is altijd iets wat je meeneemt ter overweging, tot dat punt had ik ook geen ervaring met kinderen.quote:Op zondag 11 november 2012 18:59 schreef Moogwai10 het volgende:
@Eefje801 en Hungry_Joe
Ik zie dat jullie in principe open staan voor dates met iemand die al een kind heeft (waarschijnlijk omdat jullie beide 30+ zijn), maar is dat in de praktijk ook al eens voorgekomen eigenlijk?
Ben zelf toevallig een paar weken geleden ook mee uitgevraagd door iemand met een kind, maar moet zeggen dat ik de dame in kwestie, die overigens best leuk was/is, toch heb moeten teleurstellen.
Al dat gedoen met de ex (omgangsregeling, co-ouderschap e.d.) en wellicht moeilijke binding met het kind me lijken me toch niet echt ideaal ...
None whatsoever. Sterker, die kleine meid komt nog regelmatig mee met haar halfbroertje. Het feit dat mijn ex nu mijn ex is verdient ooit nog wel een keer een topic op zich, maar heeft totaal los gestaan van haar dochter.quote:Op zondag 11 november 2012 20:17 schreef Moogwai10 het volgende:
@Hungry_Joe
Oke, dank voor je reactie.
Maar nu is de hamvraag natuurlijk: In hoeverre heeft het moederschap een rol gespeeld bij het feit dat je ex nu je ex is? (eerlijk antwoorden he)
En wat als het meerderjarige kinderen betreft? Wat niet zo heel vreemd is bij eind dertigers / begin veertigers.quote:Op zondag 11 november 2012 19:10 schreef Moogwai10 het volgende:
Ik denk dat het van belang is dat je voor jezelf uitmaakt of je er princieel op tegen bent (wat bij mij dus het geval is). Is dat het geval dan moet je ook niet eens aan daten beginnen om de vader/moeder te leren kennen, is dan namelijk versplide energie en later gedoemd te mislukken.
Lijkt me helemaal lastig. Vooral omdat meerderjarige (of pubers) zich nog weleens kunnen gaan afzetten tegen de nieuwe man/vrouw en pa/ma kunnen gaan claimen.quote:Op zondag 11 november 2012 22:49 schreef Techno het volgende:
[..]
En wat als het meerderjarige kinderen betreft? Wat niet zo heel vreemd is bij eind dertigers / begin veertigers.
Afzetten? Niet meer of minder dan minderjarigen lijkt me. En vaak wonen meerderjarigen i.t.t. minderjarigen ook al buitenshuis, b.v. op kamers vanwege studie i.p.v. nog thuis bij pa of ma.quote:Op zondag 11 november 2012 23:02 schreef peleetje het volgende:
Lijkt me helemaal lastig. Vooral omdat meerderjarige (of pubers) zich nog weleens kunnen gaan afzetten tegen de nieuwe man/vrouw en pa/ma kunnen gaan claimen.
Net een date gehad met een jongen waar ik ook al een kleine twee weken dagelijks mee whatsappte.quote:Op zondag 11 november 2012 23:04 schreef Blue_note het volgende:
Dit kan nog eens 'vervelend' gaan aflopen.
Meisje via Paiq leren kennen 2 weken geleden, klikte gelijk, beide vonden we foto's leuk...
Nu sinds 1 week echt uuuren whatsappen per dag. En vrijdag pas date ivm drukke agenda's.
We hebben elkaar al verteld dat we elkaar nu heel erg leuk vinden zover dat kan. Maar zijn beide wat terughoudend omdat die klik er in het echt wel moet komen. We verwachten er nu beide veel van, en zou natuurlijk wel eens kunnen gaan tegenvallen.
Niet helemaal waar. Het zal een wezenlijk verschil maken als je een kind op erg jonge leeftijd leert kennen, zeg 2 of 3 jaar. Een leeftijd waarop ze feitelijk alles voor lief nemen en er geen wezenlijk heersend idee is dat jij wel even ''papa komt vervangen''. Dan rol je daar heel wat makkelijker in dan bij bijvoorbeeld een 10-jarige.quote:Op zondag 11 november 2012 23:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Afzetten? Niet meer of minder dan minderjarigen lijkt me. En vaak wonen meerderjarigen i.t.t. minderjarigen ook al buitenshuis, b.v. op kamers vanwege studie i.p.v. nog thuis bij pa of ma.
Nou daar ben ik niet zo bang voor. Ik ben heel makkelijk met praten en om gesprekken gaande te houden.quote:Op zondag 11 november 2012 23:13 schreef Jussi het volgende:
[..]
Net een date gehad met een jongen waar ik ook al een kleine twee weken dagelijks mee whatsappte.
Via whatsapp en qua uiterlijk een leuke jongen maar we hadden elkaar niet zoveel meer te vertellen helaas...![]()
Ben bang dat dit de eerste en laatste date was.
Lijkt mij ook. Als de kinderen nog heel klein zijn stap je toch makkelijk in hun leventje denk ik.quote:Op zondag 11 november 2012 23:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Het zal een wezenlijk verschil maken als je een kind op erg jonge leeftijd leert kennen, zeg 2 of 3 jaar. Een leeftijd waarop ze feitelijk alles voor lief nemen en er geen wezenlijk heersend idee is dat jij wel even ''papa komt vervangen''. Dan rol je daar heel wat makkelijker in dan bij bijvoorbeeld een 10-jarige.
Dat is ook zo ja. Maar die 2 a 3 jarigen worden ook ouder en kunnen als ze wat ouder worden en van de hoed en de rand weten ook dwars gaan liggen.quote:Op zondag 11 november 2012 23:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Niet helemaal waar. Het zal een wezenlijk verschil maken als je een kind op erg jonge leeftijd leert kennen, zeg 2 of 3 jaar. Een leeftijd waarop ze feitelijk alles voor lief nemen en er geen wezenlijk heersend idee is dat jij wel even ''papa komt vervangen''. Dan rol je daar heel wat makkelijker in dan bij bijvoorbeeld een 10-jarige.
Ach, bij de echte papa en mama liggen kinderen op een gegeven moment ook vaak dwarsquote:Op zondag 11 november 2012 23:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is ook zo ja. Maar die 2 a 3 jarigen worden ook ouder en kunnen als ze wat ouder worden en van de hoed en de rand weten ook dwars gaan liggen.
Ik vrees dat dat eerder regel dan uitzondering is, zeker als ze zo lekker in hun rebelse fase terechtkomen. ''Jij bent mijn vader niet, grmbl'' bij iedere correctie die je geven wilt.quote:Op zondag 11 november 2012 23:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is ook zo ja. Maar die 2 a 3 jarigen worden ook ouder en kunnen als ze wat ouder worden en van de hoed en de rand weten ook dwars gaan liggen.
Dit, en het is logisch dat kinderen gewoon altijd voor gaan. Dat is wel iets om je te realiseren.quote:Op zondag 11 november 2012 23:32 schreef minthy het volgende:
Ik heb geen ervaring in het daten met een man met kinderen en ik heb ze zelf ook niet (ga ze ook niet meer krijgen), zou er geen bezwaar tegen hebben.
Het lijkt me dat, wanneer je als "binnendringer" de positie van de biologische ouders respecteert, je al een goed eind op weg bent
Absoluut!quote:Op zondag 11 november 2012 23:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit, en het is logisch dat kinderen gewoon altijd voor gaan. Dat is wel iets om je te realiseren.
Hoop tijd en moeite en je komt er hoogstwaarschijnlijk niets verder mee dan wat berichtjes te wisselen daar heb je toch niets aan of wel dan.quote:Op zondag 11 november 2012 23:42 schreef Taexon het volgende:
Hmm nu weer een gevalletje van iemand die het eng vind om af te spreken... opzicht wel te begrijpen maar het lijkt wel normaal bij de 18-20 jarige dat ze het eng vinden en uiteindelijk niet afspreken,
Dit is btw met een meid waar ik nu al dik een maand whatsapp contact heb en die een dorp verderop woont
Nee daarom word het een beetje zatquote:Op zondag 11 november 2012 23:43 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Hoop tijd en moeite en je komt er hoogstwaarschijnlijk niets verder mee dan wat berichtjes te wisselen daar heb je toch niets aan of wel dan.
Wat minder whatsappen dan, als er toch niet zoveel interesse is. Kun je beter in iemand steken die wel wil inderdaad.quote:Op zondag 11 november 2012 23:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee daarom word het een beetje zat
En ga vrijwel 2x per week uit, stap daar ook vaak genoeg op dames af enzo maar blijft ook vaak alleen maar bij whatsapp.
Normaal gesproken heb ik daar ook nooit problemen mee maar nu wist ik echt niet wat ik moest zeggenquote:Op zondag 11 november 2012 23:16 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Nou daar ben ik niet zo bang voor. Ik ben heel makkelijk met praten en om gesprekken gaande te houden.
Ben meer 'bang' dat die vonk er niet zal zijn. Bij 1 of beide.
eerst iemand vinden die wel wiltquote:Op zondag 11 november 2012 23:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wat minder whatsappen dan, als er toch niet zoveel interesse is. Kun je beter in iemand steken die wel wil inderdaad.
Ach, je kan altijd een verhaal vertellen over dat je ooit hebt gebackpacked in Europa en dat je ergens bij een berg bij Barcelona bij een meer kwam ofzo.....quote:Op zondag 11 november 2012 23:49 schreef Jussi het volgende:
[..]
Normaal gesproken heb ik daar ook nooit problemen mee maar nu wist ik echt niet wat ik moest zeggen
En daar heb je mijn probleem die willen wil ik niet namelijkquote:
welcome to my life.quote:Op zondag 11 november 2012 23:51 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
En daar heb je mijn probleem die willen wil ik niet namelijk
We kunnen elkaar de hand schudden daarin.quote:
Als jullie maar niet andere dingen van elkaar gaan schudden....quote:Op zondag 11 november 2012 23:54 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
We kunnen elkaar de hand schudden daarin.
Nee dankjequote:Op zondag 11 november 2012 23:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als jullie maar niet andere dingen van elkaar gaan schudden....
Oh kom op alsof ik met elke man gelijk de koffer in duik. Daar heb ik al probleem nummero uno! Want dat doe ik namelijk niet en dan vinden de meeste homo's je ineens een stuk minder interessant.quote:Op zondag 11 november 2012 23:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als jullie maar niet andere dingen van elkaar gaan schudden....
Mmm. bij vrouwen is dat juist precies andersom.... haha....quote:Op zondag 11 november 2012 23:57 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Oh kom op alsof ik met elke man gelijk de koffer in duik. Daar heb ik al probleem nummero uno! Want dat doe ik namelijk niet en dan vinden de meeste homo's je ineens een stuk minder interessant.
Heb dan ook geen problemen met het versieren van vrouwen als ik dat zou willen doe het zelfs soms onbewust als ik ergens ben.quote:Op zondag 11 november 2012 23:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mmm. bij vrouwen is dat juist precies andersom.... haha....
Dat is ook wel logisch toch, dat dat makkelijker is?quote:Op maandag 12 november 2012 00:00 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Heb dan ook geen problemen met het versieren van vrouwen als ik dat zou willen doe het zelfs soms onbewust als ik ergens ben.
Het gaat om het geheel men wil eerst vlees keuren voordat ze een relatie willen dat komt enorm vaak voor echter ben ik van mening dat zoiets in een relatie thuishoort. Niet zozeer vrouwen zijn voor mij heel makkelijk binnen te halen zonder er echt bewust iets er voor te hoeven doen.quote:Op maandag 12 november 2012 00:02 schreef eefje801 het volgende:
Waarom met iemand willen daten die jou niet wil?
[..]
Dat is ook wel logisch toch, dat dat makkelijker is?
Interpunctie zou jouw posts wat beter leesbaar maken... nu kom je nogal warrig over.quote:Op maandag 12 november 2012 00:10 schreef FAUSTINO het volgende:
Het gaat om het geheel men wil eerst vlees keuren voordat ze een relatie willen dat komt enorm vaak voor echter ben ik van mening dat zoiets in een relatie thuishoort. Niet zozeer vrouwen zijn voor mij heel makkelijk binnen te halen zonder er echt bewust iets er voor te hoeven doen.
Alsof ik mijzelf er niet aan erger wees blij dat de speling controle aanstaatquote:Op maandag 12 november 2012 00:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Interpunctie zou jouw posts wat beter leesbaar maken... nu kom je nogal warrig over.
Eh..bedoelde dat je (naar ik weet) op mannen valt. Dus vrouwen versieren is vrij "veilig".quote:Op maandag 12 november 2012 00:10 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Het gaat om het geheel men wil eerst vlees keuren voordat ze een relatie willen dat komt enorm vaak voor echter ben ik van mening dat zoiets in een relatie thuishoort. Niet zozeer vrouwen zijn voor mij heel makkelijk binnen te halen zonder er echt bewust iets er voor te hoeven doen.
Alles draait om uiterlijk. Meer dan dat is er niet en dat is echt het gevoel wat ik er van krijg. Walg ervan echter blijf toch proberen ijdele hoopquote:Op maandag 12 november 2012 00:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eh..bedoelde dat je (naar ik weet) op mannen valt. Dus vrouwen versieren is vrij "veilig".
Tja, daar zijn hele discussies over gevoerd in dit topic. De één vindt dat je eerst moet weten of het ook qua chemie in bed klikt en de ander dat je moet wachten tot je iemand beter kent.
Wat ik wel weet is dat het ook lullig kan zijn als het alsnog niet op dat gebied klikt en ook niet beter wordt, dan ebt gevoel ook snel weg. Te rigide bij je punt blijven is denk ik nooit handig, wat je ook vindt.
Je kunt moeilijk in een burka op date gaan. Misschien ben je gewoon er nog niet aan toe, aan het daten.quote:Op maandag 12 november 2012 00:54 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Alles draait om uiterlijk. Meer dan dat is er niet en dat is echt het gevoel wat ik er van krijg. Walg ervan echter blijf toch proberen ijdele hoop
Daten in het donkerquote:Op maandag 12 november 2012 01:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk in een burka op date gaan. Misschien ben je gewoon er nog niet aan toe, aan het daten.
Zie het zo, de dates welke ik heb gehad waren niet succesvol. Temeer omdat er totaal geen diepgang in de persoon tegenover mij zat dat waren mannen. Echter bij vrouwen waar ik weleens mee ga uit eten is het gewoon goed en heb er ontzettend boeiende gesprekken meequote:Op maandag 12 november 2012 01:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk in een burka op date gaan. Misschien ben je gewoon er nog niet aan toe, aan het daten.
Dat je dates tot nu toe nog geen succes waren voor je hoeft niet te betekenen dat dat niet kan natuurlijk. Al is jouw klacht hier al vaker voorbij gekomen. Het kan best dat het lastiger is, qua internetdaten. Je hebt gewoon oppervlakkige types getroffen denk ik.quote:Op maandag 12 november 2012 01:26 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Zie het zo, de dates welke ik heb gehad waren niet succesvol. Temeer omdat er totaal geen diepgang in de persoon tegenover mij zat dat waren mannen. Echter bij vrouwen waar ik weleens mee ga uit eten is het gewoon goed en heb er ontzettend boeiende gesprekken mee
Je kunt altijd nog wegrennen als de contouren tegen vallen. De eerste seconden zie je bijna nietsquote:
Ja dat is zo maar ook weer zo lulligquote:Op maandag 12 november 2012 01:31 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog wegrennen als de contouren tegen vallen. De eerste seconden zie je bijna niets
Ontken nergens dat ik een vrij lastig persoon benquote:Op maandag 12 november 2012 01:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat je dates tot nu toe nog geen succes waren voor je hoeft niet te betekenen dat dat niet kan natuurlijk. Al is jouw klacht hier al vaker voorbij gekomen. Het kan best dat het lastiger is, qua internetdaten. Je hebt gewoon oppervlakkige types getroffen denk ik.
Eigenlijk is dat wel enorm handig, met één blikquote:Op maandag 12 november 2012 01:37 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ontken nergens dat ik een vrij lastig persoon benHeb ook een manier om zulke dates weg te jagen leg dan gewoon mijn mes op tafel en kijk hem eens even recht in de ogen aan. Tot op heden heeft dat wel gewerkt moet ik zeggen.
Ergens klopt het wel dat ik mij nog moet leren aan te passen aan wat de bovenwereld normaal gedrag vind
Daar komt die dan!quote:Op maandag 12 november 2012 01:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat wel enorm handig, met één blikMisschien niet iets gaan eten maar een kortere date? Of iets langer contact hebben, wat meer doorvragen van tevoren?
Het is geen stoerdoenerij of iets in die trant. Wat wel is dat ik zulke dingen moet afleren welkom in Fausti's wereld.quote:Op maandag 12 november 2012 01:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je zegt het een beetje alsof je het echt zo doet terwijl ik wel aanneem dat het een grapje is..
Ja, die punten kan je inderdaad maar beter afleren...tijdens een date doe je samen iets waarin je je beide prettig bij voelt.quote:Op maandag 12 november 2012 01:55 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Daar komt die dan!
Vind dat een afspraakje inhoud dat je samen uit eten gaat in een fijn restaurantje op een rustige dag. En zodoende hoort het ook zo te zijn dat ik de rekening betaal want anders voel ik mij niet volwaardig.
Soms wil ik mij er toe zetten om gewoon dan een terrasje te doen of een kopje koffie. Echter ben ik dan weer vrij star daarin het hoort niet! Je afspraakje hoort op en top verwend te worden en geld mag daarin geen enkele rol spelen. Ben nu wat armer dus dat scheelt al maar desnoods stel ik het net zolang uit tot ik er wel het geld voor heb.
Weer een puntje wat ik probeer af te leren.
[..]
Het is geen stoerdoenerij of iets in die trant. Wat wel is dat ik zulke dingen moet afleren welkom in Fausti's wereld.
Ow dus wel echt? Ik edite het eigenlijk omdat ik dacht dat ik een erg domme vraag stelde. Maar gozer met een mes op tafel komt erg bedreigend over. Hoe kom je er uberhaupt bij om zoiets zo te doen? Dat is toch geen manier manquote:Op maandag 12 november 2012 01:55 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Het is geen stoerdoenerij of iets in die trant. Wat wel is dat ik zulke dingen moet afleren welkom in Fausti's wereld.
Doe ik ook altijdquote:Op maandag 12 november 2012 02:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow dus wel echt? Ik edite het eigenlijk omdat ik dacht dat ik een erg domme vraag stelde. Maar gozer met een mes op tafel komt erg bedreigend over. Hoe kom je er uberhaupt bij om zoiets zo te doen? Dat is toch geen manier man
Moet dat ook afleren is zoals het is. Alleen bij mij is het zo dat ik maar met iemand echt date dus als blijkt dat dit niet werkt ga ik pas netjes naar de volgende toe.quote:Op maandag 12 november 2012 01:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, die punten kan je inderdaad maar beter afleren... En wat betreft geld... alle dates die ik gehad heb, altijd 50/50 gedaan...
Stel ik date 4 keer in de week en mag 4x de rekening betalen en er komt verder niks uit... ja ben gek... haha
Wat voor normale mensen zoals jij ondenkbaar en zwaar bedreigend is. Het is weer voor mij normaal en heb tot voor kort nog nooit buiten dat gedate. Dus het vereist voor mij zeker aanpassingen op het gebied van omgang met mensen.quote:Op maandag 12 november 2012 02:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow dus wel echt? Ik edite het eigenlijk omdat ik dacht dat ik een erg domme vraag stelde. Maar gozer met een mes op tafel komt erg bedreigend over. Hoe kom je er uberhaupt bij om zoiets zo te doen? Dat is toch geen manier man
Oke maar toch nog de vraag. Hoe kom je erbij om een mes op tafel te leggen als een date je niet bevalt? Als je er antwoord op wil geven.. maar verzin je zoiets zelf of gezien of?quote:Op maandag 12 november 2012 02:14 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Moet dat ook afleren is zoals het is. Alleen bij mij is het zo dat ik maar met iemand echt date dus als blijkt dat dit niet werkt ga ik pas netjes naar de volgende toe.
[..]
Wat voor normale mensen zoals jij ondenkbaar en zwaar bedreigend is. Het is weer voor mij normaal en heb tot voor kort nog nooit buiten dat gedate. Dus het vereist voor mij zeker aanpassingen op het gebied van omgang met mensen.
Nee dat is normaal gebruik waar ik vandaan kom. Heb een date wat niet werkt dat geef ik aan tegen de persoon waar ik mee date. De persoon word een beetje lastig vind het jammer en probeert mij te overtuigen om te blijven.quote:Op maandag 12 november 2012 02:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke maar toch nog de vraag. Hoe kom je erbij om een mes op tafel te leggen als een date je niet bevalt? Als je er antwoord op wil geven.. maar verzin je zoiets zelf of gezien of?
Heb je het echt letterlijk over een wapen? Zo ja, spoor jij dan wel helemaal??quote:Op maandag 12 november 2012 03:16 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Nee dat is normaal gebruik waar ik vandaan kom. Heb een date wat niet werkt dat geef ik aan tegen de persoon waar ik mee date. De persoon word een beetje lastig vind het jammer en probeert mij te overtuigen om te blijven.
Daarop gooi ik mijn wapen op tafel en daar zit deze bedoeling achter. Of je doet niets met het wapen en ik loop weg of je pakt het wapen en zorgt er voor dat ik netjes blijf zitten waar ik zit. Zo niet loop ik uit de deur waar ik door ben binnen gekomen.
Je denkt toch niet dat ik iemand waar ik geen ruzie mee heb ga neersteken? Maar goed genoeg off-topic geneuzel
Ik zou het echt een ontzettende afknapper vinden als een man aangeeft dat ik 50% van de rekening moet betalen.quote:Op maandag 12 november 2012 01:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, die punten kan je inderdaad maar beter afleren...tijdens een date doe je samen iets waarin je je beide prettig bij voelt.
En wat betreft geld... alle dates die ik gehad heb, altijd 50/50 gedaan...
Stel ik date 4 keer in de week en mag 4x de rekening betalen en er komt verder niks uit... ja ben gek... haha
Leuk Myst!quote:Op maandag 12 november 2012 09:06 schreef Mystikvm het volgende:
Zaterdag weer gedate, was leukIk weet nog steeds niet goed of het echt een blijvertje gaat zijn maar we zitten wel volledig op één lijn dus we gaan gewoon door met het daten. Deze week weer
Goh, en dan maar zeuren over feminisme die vrouwenquote:Op maandag 12 november 2012 09:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou het echt een ontzettende afknapper vinden als een man aangeeft dat ik 50% van de rekening moet betalen.
Alsof je als vent een lekkere indruk maakt als je meldt "Zo, leg jij ook nog even dertig euro bij?"quote:Op maandag 12 november 2012 09:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Goh, en dan maar zeuren over feminisme die vrouwen
Tuurlijk wel. Goede manier om de golddiggers meteen af te schrikkenquote:Op maandag 12 november 2012 09:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alsof je als vent een lekkere indruk maakt als je meldt "Zo, leg jij ook nog even dertig euro bij?"
De rekening pak ik altijd, tenzij zij er op staat om de helft te betalen. Maar dat is heel wat anders dan je date te kennen geven dat zij de helft moet betalen.
Moest ook aan jouw woorden ('ik zal aanbieden dat ik 50% betaal, maar waardeer het als hij het volledige bedrag zal betalen') denken toen ik het las.quote:Op maandag 12 november 2012 09:01 schreef Spirit82 het volgende:
ht een ontzettende afknapper vinden als een man aangeeft da
Dit precies. Ik bood altijd aan uit mezelf om de helft te betalen, maar kon het stiekem wel heel erg waarderen als dat niet mocht van de manquote:Op maandag 12 november 2012 09:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alsof je als vent een lekkere indruk maakt als je meldt "Zo, leg jij ook nog even dertig euro bij?"
De rekening pak ik altijd, tenzij zij er op staat om de helft te betalen. Maar dat is heel wat anders dan je date te kennen geven dat zij de helft moet betalen.
Een vriendin van mij is op en top feminist, maar postte laatst op een reisblog over hoe geweldig het wel niet is dat in een land in Azie mannen en vrouwen aparte treinwagons hebben.quote:Op maandag 12 november 2012 09:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Goh, en dan maar zeuren over feminisme die vrouwen
Ik snap niet zo goed wat feminisme altijd met daten te maken heeft. Gelijke rechten voor mannen en vrouwen staat toch compleet los van hoffelijk gedrag?quote:Op maandag 12 november 2012 09:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is op en top feminist, maar postte laatst op een reisblog over hoe geweldig het wel niet is dat in een land in Azie mannen en vrouwen aparte treinwagons hebben.
Feminisme wanneer het jou uitkomt.
Nouja, het ligt wel in elkaars verlengde.quote:Op maandag 12 november 2012 09:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat feminisme altijd met daten te maken heeft. Gelijke rechten voor mannen en vrouwen staat toch compleet los van hoffelijk gedrag?
Dat heb ik mij ook altijd afgevraagd. Alsof een feminist wil dat de deur in haar gezicht wordt gesmeten. Gelijke kansen heeft niets te maken met etiquette.quote:Op maandag 12 november 2012 09:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat feminisme altijd met daten te maken heeft. Gelijke rechten voor mannen en vrouwen staat toch compleet los van hoffelijk gedrag?
Ik denk niet dat een vrouw erop zit te wachten om bij haar borsten gegrepen te worden in de metro, feminist of nietquote:Op maandag 12 november 2012 09:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is op en top feminist, maar postte laatst op een reisblog over hoe geweldig het wel niet is dat in een land in Azie mannen en vrouwen aparte treinwagons hebben.
Feminisme wanneer het jou uitkomt.
Dus jij beweert nu dat het bij flirten en dergelijke niet uitmaakt of de man of vrouw de lead neemt? En dan bedoel ik niet een berichtje sturen of een restaurantje bepalen, maar dat de vrouw jou benadert, de date voorstelt en regelt, het eten betaalt en jou vervolgens weer op de trein naar huis zet. Dan voel jij je niet een klein beetje raar en ongemakkelijk?quote:Op maandag 12 november 2012 09:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nouja, het ligt wel in elkaars verlengde.
Aan de ene kant willen vrouwen net zoveel verdienen als mannen, willen ze net in zulke hoge functies terechtkomen, zijn vrouwen eigenlijk in alles hetzelfde....maar aan de andere kant moeten mannen wel gewoon betalen en 'uit hoffelijk (middeleeuws) gedrag' de vrouw dus onderhouden.
Vind ik allemaal prima, maar als ik dan aangeef dat de vrouw altijd de keuken 'hoort' schoon te maken is het huis weer te klein en begint het gepiep over gelijke rechten en plichten weer.
Mijn opmerking stond volledig los van het daten, maar... het is voor mannen soms écht heel moeilijk om in te schatten wat een vrouw prettig zal vinden. De een werd boos als ik het alleen wou betalen en de ander vond het een afknapper dat we het bedrag gingen delen.quote:Op maandag 12 november 2012 09:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja... dat zal vast de reden zijn dat ze daar apart rijden.quote:Op maandag 12 november 2012 09:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een vrouw erop zit te wachten om bij haar borsten gegrepen te worden in de metro, feminist of nietDat is de reden dat ze daar in de spits apart rijden.
In Japan welquote:Op maandag 12 november 2012 09:56 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja... dat zal vast de reden zijn dat ze daar apart rijden.
In principe eigenlijk niet, nee. Gisteren heeft mijn date ook betaald, alles. En dan betaal ik weer de volgende keer.quote:Op maandag 12 november 2012 09:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dus jij beweert nu dat het bij flirten en dergelijke niet uitmaakt of de man of vrouw de lead neemt? En dan bedoel ik niet een berichtje sturen of een restaurantje bepalen, maar dat de vrouw jou benadert, de date voorstelt en regelt, het eten betaalt en jou vervolgens weer op de trein naar huis zet. Dan voel jij je niet een klein beetje raar en ongemakkelijk?
Maar daar kan ik mij ook volledig bij inkomen.... Jappannersquote:
Dus je bent het wel met me eensquote:Op maandag 12 november 2012 10:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
In principe eigenlijk niet, nee. Gisteren heeft mijn date ook betaald, alles. En dan betaal ik weer de volgende keer.
Lekker boeiend allemaal of zij wat uitkiest of iets voorstelt. Ik regel het versieren zelf wel.
Wees maar blij dat je dat wel gedaan hebt! Anders was de kans groot dat hij je aan je haren mee naar zijn bed gesleept had!quote:Op maandag 12 november 2012 09:58 schreef Cue_ het volgende:
Ging ooit met een date uit eten in mijn stad. Dus loop dat restaurant binnen en vraag of ze nog een plekje hebben enzo. Date keek me wat vreemd aan. Bleek dat hij het niet gewend was / raar vond dat een vrouw dat deed.
Hij voelde zich gelijk wat ongemakkelijk doordat ik het voortouw had genomen.
Nou zo'n persoon was het dan ook weer nietquote:Op maandag 12 november 2012 10:12 schreef ook_gek het volgende:
Wees maar blij dat je dat wel gedaan hebt! Anders was de kans groot dat hij je aan je haren mee naar zijn bed gesleept had!
Iets met mannen, jagers, oermens
Het ging mij vooral om een eerste datequote:Op maandag 12 november 2012 10:17 schreef ook_gek het volgende:
Mensen mensen wat een drama over betalen en voortouw nemen
Betalen moet gewoon over en weer gaan. Soms betaalt de 1 en soms de ander en nee niet op de exacte bedragen letten!
Zelfde verhaal qua voortouw nemen. Het moet niet altijd van 1 kant komen om wat te gaan doen, dat gaat vervelen namelijk.
En etiquette / hoffelijkheid is gewoon normaal.
Ah okquote:Op maandag 12 november 2012 10:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het ging mij vooral om een eerste date
Ik vind het afhangen van het bedrag. Als je ergens een kop koffie pakt vind ik het wat anders dan wanneer je uitgebreid ergens uit eten gaat. Zeker bij een eerste date. Ik kijk meestal gewoon even wat de ander van plan is te gaan doen. Wil ze meebetalen: prima. Gaat ze er vanuit dat ik het betaal dan hangt het af van hoe de date tot dan toe verliep, liep het stroef dan allebei de helft, liep het wel ok dan betaal ik. Maar ik ga niet aandringen dat ik persé wil betalen. Dat komt een beetje wanhopig over . alsof je haar liefde dan koopt ofzoietsquote:Op maandag 12 november 2012 10:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah ok
Maar dan nog, waar maken mensen zich druk om. Wees gewoon een vent en betaal voor haar. Vind het trouwens goedkoop overkomen ook als je de helft wilt hebben van je date.
En weet jij dat van te voren?quote:Op maandag 12 november 2012 11:16 schreef ook_gek het volgende:
God god wat een drama zeg. Ik betaal meestal en als ze geld wilt geven prima. Maar als ik uit eten of op stap ben boeit geld niet voor mij, en ook niet wie wat betaald.
Het gaat een ander verhaal worden als er inderdaad mensen zijn die daar elke keer gebruik van maken.
Natuurlijk. Niets doet een vrouw sneller opdrogen dan aankomen rijden in een oude barrel.quote:Op maandag 12 november 2012 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
En ik maar denken dat de liefde van de vrouw door mijn portemonnee gaat
Nee, maar dat komt misschien nog wel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Zij houdt ook van cabriorijden als het maar 5 graden Celcius is?
quote:Op maandag 12 november 2012 11:27 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Natuurlijk. Niets doet een vrouw sneller opdrogen dan aankomen rijden in een oude barrel.
Nee sorry mijn glazenbol is kapot gevallenquote:
Mijn auto doet het anders erg goed bij de vrouwtjesquote:Op maandag 12 november 2012 11:34 schreef Metro2005 het volgende:
Vaakl zien ze de auto niet eens bij een date, niet als eerst in elk geval.
Ik heb liever dat ik het zelf goed doe bij de vrouwtjes dan mijn auto eerlijk gezegdquote:Op maandag 12 november 2012 11:43 schreef ook_gek het volgende:
Mijn auto doet het anders erg goed bij de vrouwtjes
Ze vinden hem "schattig" zeker met die klap lampjes!
Alleen sex in zo kleine auto is een bijna onmogelijke opgaven
Zonder mij eerst te ontmoeten en te willen afspreken zien ze m'n auto niet hoorquote:Op maandag 12 november 2012 11:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ik het zelf goed doe bij de vrouwtjes dan mijn auto eerlijk gezegd![]()
Geloof me een mazda MX5 is zo goed als onmogelijk! Zelfs in een smart gaat het nog beter!quote:sex hebben in kleine auto's gaat prima. Alleen is het achterin een bedrijfsbusje (berlingo) toch handiger weet ik uit ervaring
Geloof me, weet ik alles van, en daar kijk ik heel erg voor uitquote:En daarnaast wat spezza19 zegt: als ze afknappen of vallen op dingen die ik bezit en niet op zaken die ik ben dan houdt het al snel op voor mij, die hoef ik niet.
dus omdat de man betaald denkt hij maar meteen dat hij haar het bed in restaurant?quote:Op maandag 12 november 2012 10:49 schreef Perzephone het volgende:
Ooit een erg mooi vriendinnetje die eens een weekje zelf moest gaan koken.. Is de hele week op date geweest, en al die mannen maar betalen. Dan verdien je het bijna als man hoor, dachten uiteraard dat ze haar wel even het bed in zouden restauranten.
De hoger opgeleide dames die zelf ook een nieuwe leasebak rijden zullen het iig meenemen. Een mooie bak is natuurlijk geen pussygarantie, maar trust me het helpt.quote:Op maandag 12 november 2012 11:42 schreef Spezza19 het volgende:
Mja dames die afknappen om materiële dingen daar heb ik sowieso weinig mee
misschien om dezelfde reden als dat ik dat doe.. omdat het normaal is?quote:Op maandag 12 november 2012 12:00 schreef Silenus het volgende:
Zo denken veel vrouwen, en ook veel mannen hoor. Waarom denk je dat al die gladjanussen in de kroeg drankjes aanbieden aan vrouwen?
Niet omdat ze hun geld moeten witwassen in ieder geval.
Ik bedoelde meer die kerels die op een dame afstappen met 'zeg, wil je misschien iets van me te drinken?'quote:Op maandag 12 november 2012 12:03 schreef rival het volgende:
[..]
misschien om dezelfde reden als dat ik dat doe.. omdat het normaal is?
als het tijd is om te drinken dan bied je dat degene met wie je staat te praten toch ook aan?.... of ben ik nou zo wereldvreemd?
Daarom kom ik ook altijd hierin voor rijden:quote:Op maandag 12 november 2012 11:54 schreef ook_gek het volgende:
Geloof me een mazda MX5 is zo goed als onmogelijk! Zelfs in een smart gaat het nog beter!
quote:Op maandag 12 november 2012 12:08 schreef Craptacular het volgende:
Drankje aanbieden doe ik nooit. Zo ongeveer een vrijbrief voor haar om gratis te zuipen.
Ja zo hossel je natuurlijk nooit wat hequote:Op maandag 12 november 2012 12:08 schreef Craptacular het volgende:
Drankje aanbieden doe ik nooit. Zo ongeveer een vrijbrief voor haar om gratis te zuipen.
Ik doe dat nooit! Laat ik eerst maar eens kijken of ik een drankje overleef. Als het saai is ben ik zo weg, gaat wat lastig met een etentjequote:Op maandag 12 november 2012 12:02 schreef Craptacular het volgende:
Eerste dates ben ik overigens niet zo van uit eten gaan.
quote:Op maandag 12 november 2012 12:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Daarom kom ik ook altijd hierin voor rijden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met king size bed:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 november 2012 12:08 schreef Craptacular het volgende:
Sommige mannen wel ja. Gaat mij meer om de 'simpelheid' van de mannen dan: een erg aantrekkelijke dame maar alles aanbieden in ruil voor mogelijke aandacht zonder nog (piemelloos) na te denken.quote:Op maandag 12 november 2012 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
dus omdat de man betaald denkt hij maar meteen dat hij haar het bed in restaurant?
denk je dat echt op date?... oh jee hij wilt graag betalen hij verwacht nu vast dat ik met hem het bed in duik! de hufter!?
Bij mij ligt het gewoon aan de situatie. Spreek je rond etenstijd af dan is het logisch dat je ergens wat gaat eten (en dat hoeft echt niets speciaals te zijn een eerste date, ook wel eens bij de mac naar binnen gelopenquote:Op maandag 12 november 2012 12:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik doe dat nooit! Laat ik eerst maar eens kijken of ik een drankje overleef. Als het saai is ben ik zo weg, gaat wat lastig met een etentje
Serieus? Ik zit altijd tegenover mijn dates Heeft 3 voordelen:quote:Op maandag 12 november 2012 12:53 schreef Craptacular het volgende:
Ik zit ook nooit tegenover elkaar. Ik kies altijd een plek uit waar je naast elkaar zit. Anders het je zo dat sollicitatie gevoel en zit je elkaar minder aan te staren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |