Ik wil nog graag naar de Andy Warhol tentoonstelling in Amsterdam.... Iemand (dame) interesse om mee te gaan?quote:
Op Badoo kun je heul wel wat hosselen hoor, hangt er een beetje vanaf of je breezers hebt ingeslagen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:35 schreef Winterman het volgende:
Vraag me af wie er op Badoo gestemd heeft. Die belazeren alleen maar de boel.
Dat is overal wel zo. Zitten genoeg normale meiden daartussen hoor. En meer meiden van buitenlandse afkomst dan op sommige andere sitesquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:38 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Op Badoo kun je heul wel wat hosselen hoor, hangt er een beetje vanaf of je breezers hebt ingeslagen.
Waarom vind je dat typisch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:41 schreef Craptacular het volgende:
Wel typisch dat Paiq de leukste is hier.
In je huisje in de middle of nowhere?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:58 schreef djayzz het volgende:
Inmiddels al 7 maanden samen en zojuist gaan samenwonen met de liefde van mijn leven, via paiq
Topquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:58 schreef djayzz het volgende:
Inmiddels al 7 maanden samen en zojuist gaan samenwonen met de liefde van mijn leven, via paiq
Ze is niks nee?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:14 schreef robuust89 het volgende:
Nou breekt mijn klomp!
We hadden het een tijdje terug over het googlen en het opzoeken van mensen op Facebook. We waren er over uit dat het geen best practice is. En wat gebeurt er, juist, een van die dames die me wel interessant leek voegt me zomaar toe op Facebook![]()
![]()
Die heeft dus geen premiumHad al een bericht gestuurd, vandaar dus.
Alsmede, haat aan misleidende profielfoto's
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:42 schreef dawg het volgende:
[..]
ah, vandaar dat zij jou toevoegt dus. en niet andersom.
Je kan 1x proef neuken en dan beslissenquote:
Jup in Cassa Noordeloosquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In je huisje in de middle of nowhere?
Al die wijven nu ineens die die mail krijgen met vers vlees: "ha daar is die pancake van 2 jaar geleden ook weer, best slecht"quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:12 schreef Spezza19 het volgende:
Ik zit maar eens te zoeken op RP.... denk, doe eens in de provincie zoeken.... eerste dame die ik tegenkom is er 1 die er, net als ik, 2 jaar geleden ook op zat.... Wilde toen niet daten
Edit; kom nu al een stuk of 5 dames tegen die ik 2 jaar geleden ook al zag..... best slecht...
Of je foto's kut.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:30 schreef peleetje het volgende:
Gisteren maar weer eens mijn lexa account ingeschakeld. Zag dat mijn account de tijd dat ik niet actief was ruim 100 is bezocht. Maar niemand, niemand die mij een berichtje stuurt!
Misschien is mijn profiel tekst wel te serieus.
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:34 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Aan mijn gedrag ligt het niet. Zo'n datingsite heb je wel idd, maar dan krijg ik meerendeels alleen maar reacties van pedo's.
Idd, eerlijkheid weet je dus nooit on-line en dat heb ik pas geleden dus weer meegemaakt helaas. Ik ben ook iemand die een ander te snel volledig vertrouwd. Ja.. heel stom![]()
Daarom doe ik er ook niet meer aan..Ik wacht wel gewoon tot mijn ware uit de lucht komt vallen, haha.
Ben je nou nog wel of niet aan het internet-daten?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:30 schreef Ernemmertje het volgende:
Hey TS zet mij eens bij de daters aub
Alleen op fok danquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:22 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
[..]
Ben je nou nog wel of niet aan het internet-daten?
Zij houdt ook van cabriorijden als het maar 5 graden Celcius is?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:58 schreef djayzz het volgende:
Casa spel je maar met maar één s.quote:
Ik heb nog geen PM's van je ontvangen anders.quote:
Omdat ik nog niet was begonnenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Zij houdt ook van cabriorijden als het maar 5 graden Celcius is?
[..]
Casa spel je maar met maar één s.
[..]
Ik heb nog geen PM's van je ontvangen anders.
Dacht dat jij liever de berichtjes ontving ipv ze te versturen...quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:08 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet was begonnen
Je hoeft toch ook niet te beginnen? Als je als vrouw post in deze reeks wordt je al overspoeld met dm's heb ik me eens laten vertellen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:08 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet was begonnen
Haha valt nog vies tegen..quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet te beginnen? Als je als vrouw post in deze reeks wordt je al overspoeld met dm's heb ik me eens laten vertellen.
Valt op zich nog wel mee vind ik, zeker vergeleken met de hoeveelheid berichten die je soms krijgt op een datingsitequote:Op zaterdag 10 november 2012 02:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet te beginnen? Als je als vrouw post in deze reeks wordt je al overspoeld met dm's heb ik me eens laten vertellen.
Nog niet!quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dacht dat jij liever de berichtjes ontving ipv ze te versturen...
Heb je al leuke FOK!ers op het oog?
Nou idd, das niet normaal meer op een datingsite staat je inbox dan meteen op ontploffen!quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt op zich nog wel mee vind ik, zeker vergeleken met de hoeveelheid berichten die je soms krijgt op een datingsite![]()
Ja, inderdaad... In het begin stuurde ik iedereen een bericht terug, maar daar is geen beginnen meer aanquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:32 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Nou idd, das niet normaal meer op een datingsite staat je inbox dan meteen op ontploffen!
Ik had de badoo app gauw verwijderd toen ik erachter kwam dat je met dat ding continu op online staat. Daar reageren mannen ook weer op.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, inderdaad... In het begin stuurde ik iedereen een bericht terug, maar daar is geen beginnen meer aan![]()
Ik heb de Badoo-app al een week of wat niet geopend, maar er blijven berichten komen,vooral als ik naar een andere plaats ga (ik ben nu op m'n werk). Vaag gedoe
haha ja bij mij ook, zelfde verhaal! Had er op een gegeven moment geen zin meer inquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:43 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik had de badoo app gauw verwijderd toen ik erachter kwam dat je met dat ding continu op online staat. Daar reageren mannen ook weer op.
Dat is dan wel vaag, want ik kreeg de vorige periode dat ik een tijdje niet online was via de app moppers dat ik altijd op offline stondquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:43 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik had de badoo app gauw verwijderd toen ik erachter kwam dat je met dat ding continu op online staat. Daar reageren mannen ook weer op.
Ik vond juist het hele vervelende aan die app dat ik mij dus nergens op offline kon zetten, kreeg de hele nacht door berichtjes binnen met "hey, ook nog wakker?"etc. Heel irritant.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is dan wel vaag, want ik kreeg de vorige periode dat ik een tijdje niet online was via de app moppers dat ik altijd op offline stond
Op Badoo heb ik dat wel, had op een gegeven moment bijna 100 berichten op een dag... Van allemaal verschillende mannen (en vrouwen), ik vond het gekkenwerkquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:50 schreef Andromache het volgende:
zware en hardnekkige misvatting dat je als vrouw op datingsites en dm/fobo overspoeld wordt met berichten.
Ja, dat had ik ook wel en idd de hele nacht doorquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:51 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik vond juist het hele vervelende aan die app dat ik mij dus nergens op offline kon zetten, kreeg de hele nacht door berichtjes binnen met "hey, ook nog wakker?"etc. Heel irritant.
Ik word anders echt veel benaderd. Er zijn nu al 3 of 4 vrouwen die naar mijn huis willen komen voor een eet date. Ik weiger en toon mijn standvastigheid natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:50 schreef Andromache het volgende:
zware en hardnekkige misvatting dat je als vrouw op datingsites en dm/fobo overspoeld wordt met berichten.
Lol, mijn ex komt daar vandaan. Echt the middle of nowhere idd. Date 3 was erg nice gisteren en date 4 komt eraan... we doen het lekker rustig aan maar begin het gevoel te krijgen dat hier wel meer in gaat zittenquote:
Voor de ugly mofo's geldt dit natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:50 schreef Andromache het volgende:
Thanks! We gaan overigens dit keer wat eten in de stad, daarna zal het wel een drankje worden, of een filmpje bij mij thuis.quote:
Klinkt als een leuke date!quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Thanks! We gaan overigens dit keer wat eten in de stad, daarna zal het wel een drankje worden, of een filmpje bij mij thuis.
Jij ook veel plezier. Ik dacht overigens dat jij al iemand aan het daten was die min of meer voor 'vast' was, maar dat heb ik dan verkeerd in mijn hoofd zitten?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:02 schreef Spezza19 het volgende:
Brutale mensen hebben de halve wereld, zei de dame die ik via whatsapp benaderd had omdat haar telefoonnummer op haar website stond
Ze kon het wel waarderen.
Leuk gechat met deze dame. Rustig aan verder.
gast doe ff normaal met jequote:Op zaterdag 10 november 2012 12:08 schreef -Splash- het volgende:
[..]En hoe kwam je aan de website?
o nee hoor want dat slaat niet op mij. gewoon pech hebben en kennelijk toch niet zo'n goede profieltekst en te weinig inloggen. dan blkjven de reacties achter. ach. ik ga het wel weer finetunen na mijn date van vanmiddag. spannend!!!quote:
Veel plezier!quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:26 schreef Andromache het volgende:
[..]
o nee hoor want dat slaat niet op mij. gewoon pech hebben en kennelijk toch niet zo'n goede profieltekst en te weinig inloggen. dan blkjven de reacties achter. ach. ik ga het wel weer finetunen na mijn date van vanmiddag. spannend!!!
Oh nee, dan is het heel normaal om iemands telefoonnummer toe te voegen. Maar goed het stalk gehalte was niet geheel wat ik verwachte. Maar ook niet veel minder.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
gast doe ff normaal met je
haar website stond in haar profiel
Gast, ga lekker buitenspelen ofzo....quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:32 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Oh nee, dan is het heel normaal om iemands telefoonnummer toe te voegen. Maar goed het stalk gehalte was niet geheel wat ik verwachte. Maar ook niet veel minder.
1. Goed idee.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gast, ga lekker buitenspelen ofzo....
Er zit volgens mij wel een aanzienlijk verschil tussen iemand opzoeken via google en facebook, dan iemand die bewust haar website vermeld. Had er geen nummer gestaan maar alleen een email adres, had ik haar een mailtje gestuurd.
Heb er sowieso eerst twee nachtjes over geslapen om het uiteindelijk te doen en heb haar gewoon een kort duidelijk berichtje gestuurd. En zij kon de creativiteit wel waarderen.
Ik ben immers, net als zij, geen full member.
Left for Dead 2?quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:40 schreef eefje801 het volgende:
Koffiedate was gezellig, zombies vermoord
Heb er niet zoveel verstand van verder maar hoorde als extra spel bij Call of Duty volgens mij. Eindconclusie is in ieder geval dat ik ze voorlopig nog niet alleen aankanquote:
tnx!quote:
ach gewoon, van die dingen die hij alleen maar zei om iets te zeggen te hebben. krijg nu een smekend smsje, waarom ik niet meer wil..... *zucht*. nee dan was de man van vorige zondag toch veel leuker, maar kennelijk was ik het niet voor hem want niks meer van hem gehoord. laat dan maar.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:07 schreef dawg het volgende:
wat voor dommige opmerkingen? ik ben wel nieuwsgierig.
Nou, wat een rare gast.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:08 schreef xApples het volgende:
Pff ik heb nu toch een rare gast..
Hij doet iets in de beauty wereld, dat vind ik eigk al een afknapper.
Vraagt hij wat ik doe; zegt ie; ohh dus jij speelt de hele dag met kinderen, leuk hoor..
Oke doeg
Dat is inderdaad misschien meer het geval.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:29 schreef xApples het volgende:
Oke misschien zeur ik , maar ik vond het sowieso irritant
Misschien gewoon aantikken: "jij bent af!".quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:34 schreef xApples het volgende:
Jaa gelukkig zijn de mannen 'weg-klikbaar'
Was dat ook maar zo irl soms
Precies. Het liefst gewoon iets zeggen dat ze uit hun balans haalt, en dan straal weglopen!quote:
Das best sneu...quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:16 schreef Andromache het volgende:
[..]
ach gewoon, van die dingen die hij alleen maar zei om iets te zeggen te hebben. krijg nu een smekend smsje, waarom ik niet meer wil..... *zucht*. nee dan was de man van vorige zondag toch veel leuker, maar kennelijk was ik het niet voor hem want niks meer van hem gehoord. laat dan maar.
next
[edit] waaah hij accepteert geen nee en vindt dat we nog elkaar beter moeten leren kennen en het gaat vast wel beter als we samen een vakantie boeken. STALKERALERTO wat ben ik blij dat ik mijn achternaam niet gegeven heb!
Waarschijnlijk omdat jij onaangename stiltes liet vallen?quote:ach gewoon, van die dingen die hij alleen maar zei om iets te zeggen te hebben
Whehe, 1e date niks en daarom samen vakantie boeken. Mooi man, nog niet meegemaakt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:16 schreef Andromache het volgende:
[..]
ach gewoon, van die dingen die hij alleen maar zei om iets te zeggen te hebben. krijg nu een smekend smsje, waarom ik niet meer wil..... *zucht*. nee dan was de man van vorige zondag toch veel leuker, maar kennelijk was ik het niet voor hem want niks meer van hem gehoord. laat dan maar.
next
[edit] waaah hij accepteert geen nee en vindt dat we nog elkaar beter moeten leren kennen en het gaat vast wel beter als we samen een vakantie boeken. STALKERALERTO wat ben ik blij dat ik mijn achternaam niet gegeven heb!
Stockholm schijnt een mooie bestemming te zijn voor dergelijke vakanties.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
En als dat niet werkt sluit hij haar op in zijn kelderbox voor de komende 25 jaar. Ze leert wel van hem te houden uiteindelijk.
Het ligt toch vast niet aan haar joh?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:55 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat jij onaangename stiltes liet vallen?
Dit is toch gewoon hoezeer ze qua uiterlijk bij jou past volgens Paiq (aan de hand van de vragenlijsten en de fotobeoordelingen die je zelf hebt gegeven)?quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik zie nu voor het eerst iemand op Paiq (bij fotobewonderaars) waarbij dat uiterlijkheden balkje (algemene matchscore was iets van een fantastische 5.9) he-le-maal leeg is. En volgens mij is dat berekend op basis van gezamenlijke foto-scores. Dan ga je je dus afvragen wat zij heeft, aangezien de vraag over wat de laagst mogelijke foto-score is, hier eerder voorbijkwam. Ouch.
Oh vertel?quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:28 schreef FAUSTINO het volgende:
Mannen en hun debiele leeftijdseisen. Om gek van te worden
Dat zo'n kerel ook niet begrijpt dat jij dat niet leuk vind om te horen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:31 schreef xApples het volgende:
[..]
Oh vertel?
Had een chat met een best wel leuke jongen/man. Toen we foto's konden kijken was
het 1e wat hij zei; zo, wat zie je er nog lekker jong uit ! Ik zou je echt 17 geven.
Hij is zelf 28, vind ik best wel een beetje vreemd.. Zeker omdat hij er zo op doorging
met zn leuke jonge meid dit/en zo lekker jeugdige uitstraling dat.. Ieuwww
Krijg of hele oude bokjes welke berichten sturen of juist hele jonge puberale mannetjes waar je niks mee kunt. Mannen van ver in de 40 die mensen dat ik op hun zit te wachten dus nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:31 schreef xApples het volgende:
[..]
Oh vertel?
Had een chat met een best wel leuke jongen/man. Toen we foto's konden kijken was
het 1e wat hij zei; zo, wat zie je er nog lekker jong uit ! Ik zou je echt 17 geven.
Hij is zelf 28, vind ik best wel een beetje vreemd.. Zeker omdat hij er zo op doorging
Ik ook zeg, ben drie weken geleden 29 geworden en ineens PLOEF allemaal vrouwen van 35-37 die erbij komen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:33 schreef tcr het volgende:
Een leuke match op paiq, alleen een moeder met een 18 jarige zoon (en nog een kleintje ook). Hopelijk krijg ik van die dame op OkC na haar businesstrip nog een berichtje, even een date regelen in Amsterdam. Momenteel stikt het in mijn matches op Paiq van moedertjes... Tja, 30+ langzaam de 40 naderend, dan krijg je dat...
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:16 schreef Andromache het volgende:
[..]
next
Enkeltje blokkistan.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:31 schreef xApples het volgende:
[..]
Oh vertel?
Uiteraard klik ik die weg, je moet wel op hetzelfde niveau zitten.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:39 schreef FAUSTINO het volgende:
Trouwens kunnen jullie er ook aan ergeren als iemand berichten naar je typt zonder hoofdletters en echt vol spelfouten?
Ben zelf geneigd om gelijk weg te drukken of verdrijf ik nu een beetje?
Toch hebben zulke mensen minimaal HBO dus dat begrijp ik dan weer een stuk minder. Kom ik aan met mijn basisschool en verder geen enkel andere opleidingquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Uiteraard klik ik die weg, je moet wel op hetzelfde niveau zitten.
Ze is 37, dat is opzich prima, alleen die aanhang. Net achter gekomen dat ze ook niet echt in de buurt woont, het is denk ik een foto-bewonderaar geweest, even kijken... Yep, ach ja, even oefenen in het online 'flirten'.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook zeg, ben drie weken geleden 29 geworden en ineens PLOEF allemaal vrouwen van 35-37 die erbij komen.
Ik vind ouder geen probleem maar het moet toch niet tegen de 40 aan gaan lopen.
Tragisch inderdaad.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:44 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Toch hebben zulke mensen minimaal HBO dus dat begrijp ik dan weer een stuk minder. Kom ik aan met mijn basisschool en verder geen enkel andere opleiding
quote:Waar moet je vaak aan denken?
"Aan jou, m'n toekomstige geliefde."
Vind het zonde tenslotte wanneer er wel een beetje moeite in het bericht was gestoken had ik misschien wel de moeite genomen om er een reactie op te geven.quote:
Geen hartje terug bedoelen ze natuurlijk... Lekker elkaar hartjes blijven sturen...quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:59 schreef Moogwai10 het volgende:
Net bij Relatieplanet een gratis member met in de profieltekst:
"Geen foto=geen reactie"
Als gratis member kan je sowieso al niet eens reageren.
Dat en beide scores dacht ik, maar ik ben daar niet zeker van.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:23 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon hoezeer ze qua uiterlijk bij jou past volgens Paiq (aan de hand van de vragenlijsten en de fotobeoordelingen die je zelf hebt gegeven)?
Gebruik OkCupid op je telefoon, kun je instellen dat je 'beschikbaar' bent voor een date. Zie je ook gelijk wie er nog meer in de buurt is...quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik zoek nog een date voor vanavond...
Anyone?
Kusje erop?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:08 schreef Moogwai10 het volgende:
*auw* ....zojuist mijn eerst "geen interesse" bericht in ontvangst moeten nemen bij RP.
www.dreizen.nl . Wat denkt ze wel niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:08 schreef Moogwai10 het volgende:
*auw* ....zojuist mijn eerst "geen interesse" bericht in ontvangst moeten nemen bij RP.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:31 schreef robuust89 het volgende:
Wat doen jullie meestal met een eerste afspraak?
Groeten, praten, drinken bestellen, eten, een activiteit, schoen veters vastmaken, iets roepen over het weer, op je telefoon kijken hoe laat het is, lachen en als je dan niet op je eerste dat met iemand naar bed gaat dan doe je dat toch maar.quote:
Haha, normaal ga ik nooit met iemand meteen naar bed op de eerste date. Maar misschien zijn die liefdesgevoelens er al zo sterk aanwezig dat het misschien verder kan gaan op zo'n avond. Vooral met een biertje erbij.. Maar normaliter.. nee..Verstandig blijven.. !quote:Op zondag 11 november 2012 12:54 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Groeten, praten, drinken bestellen, eten, een activiteit, schoen veters vastmaken, iets roepen over het weer, op je telefoon kijken hoe laat het is, lachen en als je dan niet op je eerste dat met iemand naar bed gaat dan doe je dat toch maar.
Dat dus.quote:Op zondag 11 november 2012 13:01 schreef Silenus het volgende:
Als er liefdesgevoelens zijn zou ik juist nog even wachten.
Eerste date gelijk thuis afspreken?quote:Op zondag 11 november 2012 12:54 schreef Ernemmertje het volgende:
Meestal gewoon wat drinken bij elkaar thuis of in een rustig cafeetje. Dan kun je je meer op elkaar richten om elkaar beter te leren kennen, vind ik. Of wanneer het mooi zomerweer is samen een wandeling maken door het bos. Ook leuk
Als je geen oppas kunt regelen dan moet je wat.quote:Op zondag 11 november 2012 13:45 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Eerste date gelijk thuis afspreken?
Ligt ook aan het contact zelf. Je weet vaak zelf wel waar het naartoe leidt/kan leiden met iemand. Als je merkt dat iemand vooral op seks aanstuurt en je hebt daar nog geen zin in zou ik niet thuis afspreken.quote:Op zondag 11 november 2012 13:45 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Eerste date gelijk thuis afspreken?
Haha, ja, ag bij mij valt er wel oppas te regelen, maar heb ook wel een paar keer meegemaakt om lekker impulsief te willen afspreken omdat het zo goed voelt.quote:Op zondag 11 november 2012 13:51 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Als je geen oppas kunt regelen dan moet je wat.
Maakt ook niet uit toch? Gewoon doen wat goed voelt. Voor iedereen ligt dat anders. En kan ook nog wel eens per date verschillen.quote:
IK OOK! Ik dacht precies hetzelfde, idd heel scary ja!quote:Op zondag 11 november 2012 13:58 schreef eefje801 het volgende:
Wat vinden de dames (en heren) eigenlijk van mensen op datingsites die een enorm grote range hebben van leeftijden die ze willen daten? Laten we zeggen een 35-jarige man die een vrouw zoekt tussen de 18-30 jaar? Ik krijg daar een beetje de kriebels van persoonlijk.
En dan ook het "detail" dat de maximum leeftijd onder hun eigen leeftijd ligtquote:Op zondag 11 november 2012 13:59 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
IK OOK! Ik dacht precies hetzelfde, idd heel scary ja!
Ja idd! Maar mij viel het ook op dat er veel veeel oudere mannen gewoon contact met je opnemen en net doen of je op zo'n ouwe bok valt! Zo laatst ook kreeg ik een lang lief serieus bericht van een kerel boven de 50! Wat denktie wel niet?!quote:Op zondag 11 november 2012 14:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En dan ook het "detail" dat de maximum leeftijd onder hun eigen leeftijd ligt
wat ben jij vaak veroordelend zeg. nofi. maar dat vind ik mensen niet sieren.quote:Op zondag 11 november 2012 14:03 schreef Silenus het volgende:
Hoe groter de leeftijdsgrenzen, hoe raarder de mensen...is mijn beleving vaak. Mannen van 35 die op vrouwen van 18 vallen, vrouwen van 18 die weer op mannen van 35 vallen, vrouwen van 35 die op jongens van 18 vallen, en andersom...
Wat moet je daar nou eigenlijk mee? Het zou best 'kunnen werken', en ik zeg niet dat iedereen ook meteen totaal gestoord is. Maar vaak zijn het wel mensen waar 'iets mee is'. (Aldus de ruimdenkende Silenus)
Hm, ik krijg wel veel berichten van dames die de veertig ruim gepasseerd zijn. Dan zit ik eerst zoquote:Op zondag 11 november 2012 13:58 schreef eefje801 het volgende:
Wat vinden de dames (en heren) eigenlijk van mensen op datingsites die een enorm grote range hebben van leeftijden die ze willen daten? Laten we zeggen een 35-jarige man die een vrouw zoekt tussen de 18-30 jaar? Ik krijg daar een beetje de kriebels van persoonlijk.
Da's wel herkenbaar, heb soms het idee dat ik me wat teveel doodstaar op mijn eigen leeftijd of net iets daarboven of eronder. Maar boven de veertig of ver onder de dertig zie ik niet echt zitten. Is natuurlijk ook anders dan iemand in het wild tegenkomen, op een datingsite is dat nou juist vaak een criterium waarop je selecteert.quote:Op zondag 11 november 2012 14:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hm, ik krijg wel veel berichten van dames die de veertig ruim gepasseerd zijn. Dan zit ik eerst zote kijken tot ik me besef dat ik daar zelf ook niet zo gigantisch ver meer vanaf zit. Ik doe daar niks mee trouwens. Paar jaar ouder vind ik niet bezwaarlijk, maar dat is me wat té.
Dat voorbeeld wat jij aanhaalt is een tikje creepy inderdaad.
als ik hier af en toe de reacties lees lijkt me juist dat dat meer komt omdat er middels datingsites gedate wordt, waar je elk miniscuul detail vantevoren al weet (of waar meer nadruk op lijkt te liggen aangezien je niets anders hebt dan wat tekst voor je neus).quote:Op zondag 11 november 2012 15:02 schreef eefje801 het volgende:
Daar stap je niet zo onbevangen in en andersom geldt dat natuurlijk ook. Maar misschien doe je dat vanaf een bepaalde leeftijd sowieso niet.
Hou eens op met mij zo te veroordelen, dat siert je niet.quote:Op zondag 11 november 2012 14:44 schreef dawg het volgende:
[..]
wat ben jij vaak veroordelend zeg. nofi. maar dat vind ik mensen niet sieren.
quote:Op zondag 11 november 2012 15:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hou eens op met mij zo te veroordelen, dat siert je niet.
![]()
Ik heb wel gedate met dames die een jaar of tien jonger waren, maar waar ik dat op geestelijk niveau danwel qua belevingswereld nauwelijks merkte. Maar misschien zegt dat meer over mijquote:Op zondag 11 november 2012 15:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Da's wel herkenbaar, heb soms het idee dat ik me wat teveel doodstaar op mijn eigen leeftijd of net iets daarboven of eronder. Maar boven de veertig of ver onder de dertig zie ik niet echt zitten. Is natuurlijk ook anders dan iemand in het wild tegenkomen, op een datingsite is dat nou juist vaak een criterium waarop je selecteert.
Ja, die mannen uit het voorbeeld zijn ook vaak mannen die dan zeggen: Je ziet er (gelukkig) wel jonger uit! Een beetje het Aad-complex (voor de mensen onder ons die durven te zeggen dat ze Boer zoekt vrouw kijken) Ze zijn zelf ook geen gladde sappige appeltjes meer maar verwachten dat wel van de vrouw in kwestie
Net als mannen met kinderen, ik heb er helemaal niks op tegen om met iemand met een kind te daten maar het is wel wat meer om rekening mee te houden. Daar stap je niet zo onbevangen in en andersom geldt dat natuurlijk ook. Maar misschien doe je dat vanaf een bepaalde leeftijd sowieso niet.
ha ha..no comment dan daaropquote:Op zondag 11 november 2012 15:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb wel gedate met dames die een jaar of tien jonger waren, maar waar ik dat op geestelijk niveau danwel qua belevingswereld nauwelijks merkte. Maar misschien zegt dat meer over mij
Het is wel zo dat - als je zelf een kind hebt - je minder moeite hebt met een date die ook een kind heeft, al speelt leeftijd zeker mee. Zou voor mij totaal geen struikelblok zijn in ieder geval. Toegegeven; als het er drie zijn wordt het wat twijfelachtiger.
Ben ik ook met je eens. Ik doelde eigenlijk meer op de leeftijdscategorie van rond de dertig en ouder. Zijn toch over het algemeen mensen die al eerder een (lange) relatie hebben gehad dus dan sta je misschien wat kritischer/afwachtender in het daten dan als je begin twintig bent.quote:Op zondag 11 november 2012 15:17 schreef dawg het volgende:
[..]
als ik hier af en toe de reacties lees lijkt me juist dat dat meer komt omdat er middels datingsites gedate wordt, waar je elk miniscuul detail vantevoren al weet (of waar meer nadruk op lijkt te liggen aangezien je niets anders hebt dan wat tekst voor je neus).
denk dat dat persoonsafhankelijk is. er zijn namelijk ook 30'ers die niet weten hoe snel ze moeten settelen omdat de "tijd dringt".quote:Op zondag 11 november 2012 16:13 schreef eefje801 het volgende:
Ben ik ook met je eens. Ik doelde eigenlijk meer op de leeftijdscategorie van rond de dertig en ouder. Zijn toch over het algemeen mensen die al eerder een (lange) relatie hebben gehad dus dan sta je misschien wat kritischer/afwachtender in het daten dan als je begin twintig bent.
Ik streep mannen die kinderen hebben ook niet weg, belangrijker is wat voor type ouders het zijn/hoe ze in het leven staan. Ik denk dat dat net zo goed geldt voor daten met iemand die je ergens ontmoet, al is natuurlijk de volgorde anders.
Heb je zelf trouwens ervaring met internetdating dawg?
Ik zit (nog) niet op datingsites, maar mijn beste vriendin is 13 jaar jonger dan ik, en mijn beide zussen zitten allebei in jarenlange relaties met een vriend die 10 resp. 12 jaar ouder is dan hen. Ik denk dus dat ik zelf ook een vrij brede age range in zou vullen. Uiteindelijk is het toch aan die ander om er al dan niet mee akkoord te gaan?quote:Op zondag 11 november 2012 13:58 schreef eefje801 het volgende:
Klopt, die heb je inderdaad ookquote:Op zondag 11 november 2012 16:19 schreef dawg het volgende:
[..]
denk dat dat persoonsafhankelijk is. er zijn namelijk ook 30'ers die niet weten hoe snel ze moeten settelen omdat de "tijd dringt".
ja, in een heel grijs verleden via irc (toen bestond fok nog niet), via fok het meest, en heb even op paiq gezeten. betalen voor datingsites doe ik niet aan, en paiq vond/vind ik echt een duffe site. in mijn ervaring zijn de meesten niet echt aantrekkelijk, en reageren ze meer dan de helft van de tijd niet, of lijken ze niet in staat meerdere gesprekken naast elkaar te voeren. dat heb ik dus weer heel snel losgelaten.
ik ben meer van het face to face, iemand in de ogen kunnen kijken, zien hoe diegene beweegt, klank van de stem, etc etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |