Ik wil nog graag naar de Andy Warhol tentoonstelling in Amsterdam.... Iemand (dame) interesse om mee te gaan?quote:
Op Badoo kun je heul wel wat hosselen hoor, hangt er een beetje vanaf of je breezers hebt ingeslagen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:35 schreef Winterman het volgende:
Vraag me af wie er op Badoo gestemd heeft. Die belazeren alleen maar de boel.
Dat is overal wel zo. Zitten genoeg normale meiden daartussen hoor. En meer meiden van buitenlandse afkomst dan op sommige andere sitesquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:38 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Op Badoo kun je heul wel wat hosselen hoor, hangt er een beetje vanaf of je breezers hebt ingeslagen.
Waarom vind je dat typisch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:41 schreef Craptacular het volgende:
Wel typisch dat Paiq de leukste is hier.
In je huisje in de middle of nowhere?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:58 schreef djayzz het volgende:
Inmiddels al 7 maanden samen en zojuist gaan samenwonen met de liefde van mijn leven, via paiq
Topquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:58 schreef djayzz het volgende:
Inmiddels al 7 maanden samen en zojuist gaan samenwonen met de liefde van mijn leven, via paiq
Ze is niks nee?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:14 schreef robuust89 het volgende:
Nou breekt mijn klomp!
We hadden het een tijdje terug over het googlen en het opzoeken van mensen op Facebook. We waren er over uit dat het geen best practice is. En wat gebeurt er, juist, een van die dames die me wel interessant leek voegt me zomaar toe op Facebook![]()
![]()
Die heeft dus geen premiumHad al een bericht gestuurd, vandaar dus.
Alsmede, haat aan misleidende profielfoto's
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:42 schreef dawg het volgende:
[..]
ah, vandaar dat zij jou toevoegt dus. en niet andersom.
Je kan 1x proef neuken en dan beslissenquote:
Jup in Cassa Noordeloosquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In je huisje in de middle of nowhere?
Al die wijven nu ineens die die mail krijgen met vers vlees: "ha daar is die pancake van 2 jaar geleden ook weer, best slecht"quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:12 schreef Spezza19 het volgende:
Ik zit maar eens te zoeken op RP.... denk, doe eens in de provincie zoeken.... eerste dame die ik tegenkom is er 1 die er, net als ik, 2 jaar geleden ook op zat.... Wilde toen niet daten
Edit; kom nu al een stuk of 5 dames tegen die ik 2 jaar geleden ook al zag..... best slecht...
Of je foto's kut.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:30 schreef peleetje het volgende:
Gisteren maar weer eens mijn lexa account ingeschakeld. Zag dat mijn account de tijd dat ik niet actief was ruim 100 is bezocht. Maar niemand, niemand die mij een berichtje stuurt!
Misschien is mijn profiel tekst wel te serieus.
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:34 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Aan mijn gedrag ligt het niet. Zo'n datingsite heb je wel idd, maar dan krijg ik meerendeels alleen maar reacties van pedo's.
Idd, eerlijkheid weet je dus nooit on-line en dat heb ik pas geleden dus weer meegemaakt helaas. Ik ben ook iemand die een ander te snel volledig vertrouwd. Ja.. heel stom![]()
Daarom doe ik er ook niet meer aan..Ik wacht wel gewoon tot mijn ware uit de lucht komt vallen, haha.
Ben je nou nog wel of niet aan het internet-daten?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:30 schreef Ernemmertje het volgende:
Hey TS zet mij eens bij de daters aub
Alleen op fok danquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:22 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
[..]
Ben je nou nog wel of niet aan het internet-daten?
Zij houdt ook van cabriorijden als het maar 5 graden Celcius is?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:58 schreef djayzz het volgende:
Casa spel je maar met maar één s.quote:
Ik heb nog geen PM's van je ontvangen anders.quote:
Omdat ik nog niet was begonnenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Zij houdt ook van cabriorijden als het maar 5 graden Celcius is?
[..]
Casa spel je maar met maar één s.
[..]
Ik heb nog geen PM's van je ontvangen anders.
Dacht dat jij liever de berichtjes ontving ipv ze te versturen...quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:08 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet was begonnen
Je hoeft toch ook niet te beginnen? Als je als vrouw post in deze reeks wordt je al overspoeld met dm's heb ik me eens laten vertellen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:08 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet was begonnen
Haha valt nog vies tegen..quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet te beginnen? Als je als vrouw post in deze reeks wordt je al overspoeld met dm's heb ik me eens laten vertellen.
Valt op zich nog wel mee vind ik, zeker vergeleken met de hoeveelheid berichten die je soms krijgt op een datingsitequote:Op zaterdag 10 november 2012 02:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet te beginnen? Als je als vrouw post in deze reeks wordt je al overspoeld met dm's heb ik me eens laten vertellen.
Nog niet!quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dacht dat jij liever de berichtjes ontving ipv ze te versturen...
Heb je al leuke FOK!ers op het oog?
Nou idd, das niet normaal meer op een datingsite staat je inbox dan meteen op ontploffen!quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt op zich nog wel mee vind ik, zeker vergeleken met de hoeveelheid berichten die je soms krijgt op een datingsite![]()
Ja, inderdaad... In het begin stuurde ik iedereen een bericht terug, maar daar is geen beginnen meer aanquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:32 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Nou idd, das niet normaal meer op een datingsite staat je inbox dan meteen op ontploffen!
Ik had de badoo app gauw verwijderd toen ik erachter kwam dat je met dat ding continu op online staat. Daar reageren mannen ook weer op.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, inderdaad... In het begin stuurde ik iedereen een bericht terug, maar daar is geen beginnen meer aan![]()
Ik heb de Badoo-app al een week of wat niet geopend, maar er blijven berichten komen,vooral als ik naar een andere plaats ga (ik ben nu op m'n werk). Vaag gedoe
haha ja bij mij ook, zelfde verhaal! Had er op een gegeven moment geen zin meer inquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:43 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik had de badoo app gauw verwijderd toen ik erachter kwam dat je met dat ding continu op online staat. Daar reageren mannen ook weer op.
Dat is dan wel vaag, want ik kreeg de vorige periode dat ik een tijdje niet online was via de app moppers dat ik altijd op offline stondquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:43 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik had de badoo app gauw verwijderd toen ik erachter kwam dat je met dat ding continu op online staat. Daar reageren mannen ook weer op.
Ik vond juist het hele vervelende aan die app dat ik mij dus nergens op offline kon zetten, kreeg de hele nacht door berichtjes binnen met "hey, ook nog wakker?"etc. Heel irritant.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is dan wel vaag, want ik kreeg de vorige periode dat ik een tijdje niet online was via de app moppers dat ik altijd op offline stond
Op Badoo heb ik dat wel, had op een gegeven moment bijna 100 berichten op een dag... Van allemaal verschillende mannen (en vrouwen), ik vond het gekkenwerkquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:50 schreef Andromache het volgende:
zware en hardnekkige misvatting dat je als vrouw op datingsites en dm/fobo overspoeld wordt met berichten.
Ja, dat had ik ook wel en idd de hele nacht doorquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:51 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik vond juist het hele vervelende aan die app dat ik mij dus nergens op offline kon zetten, kreeg de hele nacht door berichtjes binnen met "hey, ook nog wakker?"etc. Heel irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |