Vraag 29 en vraag 33, alhoewel vooral dat laatste gewoon meer is in de trant is van 'niet geschoten is altijd mis'. Tenzij ik iets heb gemist uit de hoorcolleges/onderwijsgroepen/Nieuwenhuis en het puur aan mij te wijten is dat ik vraag 29 niet wist. :pquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:54 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Goedzo! Ja, de open vragen vielen heel erg mee. Ik denk dat ik daar toch wel minimaal 12 punten heb, wat zou neerkomen op een afgeronde 8.Als je je mail naar studiepunt stuurt, met of ze je e.v.t. kunnen doorverwijzen (mochten zij niet verantwoordelijk zijn), dat het dan wel goed komt. Over welke vraag heb je een klacht als ik vragen mag? Wellicht e.v.t. de examencommissie, maar waarschijnlijk is dat een te extreme oplossing?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:09 schreef eriksd het volgende:
De UI van Norah straalt hihihihi uit.
Welke versie had je? Ik kan er zo wel even naar kijken als je wilt, maar ik geloof dat de vragen van versie 1 en 2 verschilden.quote:
Versie 2!quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:26 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Welke versie had je? Ik kan er zo wel even naar kijken als je wilt, maar ik geloof dat de vragen van versie 1 en 2 verschilden.
Ik kan nu eigenlijk niet meer bedenken waarom ik 33 wilde aanvechten.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:53 schreef VonBallusseck het volgende:
Hmm, ik had ze allebei goed. Vraag 33 hebben wij in de laatste onderwijsgroep besproken (zie art. 3:94 BW). Vraag 29 heb je als het goed is een keer in de (ik meen) 3e dan wel 4e practicumgroep gehad..
Wat dan?quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:16 schreef laares het volgende:
[..]
In Nijmegen? Denk ook maar niet dat die tentamens anders worden dan dat
Nouja wat je zegt, het is allemaal extreem vaag en abstract. Zeker in vergelijking met de rechtenvakken is dat bij vrijwel al die bedrijfskunde vakken die worden gegeven bij het schakelprogramma van R&M het geval (muv de methodevakken).quote:
Frustrerend he, hoop komende week toch echt wel wat te horen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:56 schreef Yreal het volgende:
Nog steeds geen cijfers van de tentamens van het eerste blok. We gaan verdomme alweer bijna richting tentamens..
Hebben jullie niet van die kekke mc-tentamens?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:56 schreef Yreal het volgende:
Nog steeds geen cijfers van de tentamens van het eerste blok. We gaan verdomme alweer bijna richting tentamens..
Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hebben jullie niet van die kekke mc-tentamens?
Gelukkig?quote:
Ja maar abstract heb ik geen problemen mee.. Zolang het maar duidelijke multiple choice is ipv allemaal rare zinnen met want dit is onzin ofzoiets dergelijks.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:40 schreef laares het volgende:
ing met de rechtenvakken is dat bij vrijwel al die bedrijfskunde vakken die worden gegeven bij het schakelprogramma van R&M
Hoe dan?quote:Op zondag 11 november 2012 19:16 schreef Morera het volgende:
Ik vind het tijd voor een nieuw account
Hoe was/is jullie weekend?![]()
Maandag vrij haha!quote:Op zondag 11 november 2012 21:43 schreef Maharbal het volgende:
Na een lange werkweek hoor je in het weekend uit te rusten.
Ik ben na het weekend meestal vermoeider dan ervoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |