Lol, was het zo erg?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:56 schreef Boterbartje het volgende:
Potverdikkie zeg.. ik heb nog nooit zo'n vaag tentamen gezien
Vraag..
Boterbartje denkt: AH HAA DEZE WEET IK;
antwoorden.
Echt pure vage shit met woorden als: onzin, toch geen zin en vele rare vage antwoorden die ook maar NIETS met mijn idee van het antwoord te maken hadden. Allemaal niet.
Ja gewoon allemaal zo vaag geformuleerd en vragen stonden er dubbel in en elke keer kwam die gast met z'n microfoon er weer doorheen. Sloeg echt nergens opquote:
Ik drink een biertje op ze.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Je zal maar een tentamen hebben op het moment
Jammer Keyos.. Je hebt gelukkig al wel een compensatiepunt, en kunt deze nog herkansen ook. Staan de antwoorden al op internet trouwens? Ofja, hoe weet je dat je er 13 fout hebt?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:22 schreef Keyos het volgende:
Ging niet geweldig hier, 14 fout uit de multiple choice wat resulteert in een 4,3 , kan nog 20 punten uit het open deel halen, ik heb hoop dat ik er daar wel meer dan 12 uit ga halen (deze gingen wel goed voor mijn gevoel) , zeker weet je het jammer genoeg nooit.
Heb een paar keer bij twijfel precies de verkeerde gepakt, niets meer aan te doen.
Als ik nou verdomme 2 á 3 vragen meer goed had gehad had ik rustig af kunnen wachten tot de 6 zou verschijnen -_-.
Ze hingen aan de muur na het tentamen. Ben nog onderweg naar huis dus ik kan de foto met antwoorden nog niet posten. Verwacht pas over 10en thuis te zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:23 schreef VonBallusseck het volgende:
Jammer Keyos.. Je hebt gelukkig al wel een compensatiepunt, en kunt deze nog herkansen ook. Staan de antwoorden al op internet trouwens? Ofja, hoe weet je dat je er 13 fout hebt?
Bij mij ging het ook wel lekker.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:10 schreef VonBallusseck het volgende:
Nou dat was prima te doen! Sowieso wel een voldoende, hoe hoog de voldoende is is afwachten uiteraard, maar een 7 is toch wel de ondergrens.
Oh balen! Gelukkig heb je sowieso wel een compensatiepunt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:22 schreef Keyos het volgende:
Ging niet geweldig hier, 14 fout uit de multiple choice wat resulteert in een 4,3 , kan nog 20 punten uit het open deel halen, ik heb hoop dat ik er daar wel meer dan 12 uit ga halen (deze gingen wel goed voor mijn gevoel) , zeker weet je het jammer genoeg nooit.
Heb een paar keer bij twijfel precies de verkeerde gepakt, niets meer aan te doen.
Als ik nou verdomme 2 á 3 vragen meer goed had gehad had ik rustig af kunnen wachten tot de 6 zou verschijnen -_-.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoordenmodel van de multiple choice.
Tweede casus heb ik denk ik wel een punt of 8-9 uit, eerste casus ging ook niet verkeerd. 12 punten moet ik er wel uitgehaald hebben, zo niet herkans ik hem gewoon en probeer een 7 of hoger te pakken (moeten er wel minder stellingvragen in het tentamen zitten, damn wat waren die irritant).The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
Nice.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:41 schreef VonBallusseck het volgende:
Ik ben er zojuist achtergekomen, mede dankzij Keyos, dat ik minimaal een 6.4 heb, op grond van de mc. 1 puntje bij de open vragen en ik heb een 7. Ik ga er wel een beetje van uit.
Je kan er nu niets meer aan veranderen alhoewel even lullen erover wel oplucht. Maargoed, wacht rustig af en wie weet valt het allemaal wel mee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:22 schreef Keyos het volgende:
Bedrijfskundequote:
Goedzo.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:41 schreef VonBallusseck het volgende:
Ik ben er zojuist achtergekomen, mede dankzij Keyos, dat ik minimaal een 6.4 heb, op grond van de mc. 1 puntje bij de open vragen en ik heb een 7. Ik ga er wel een beetje van uit.
Goedzo! Ja, de open vragen vielen heel erg mee. Ik denk dat ik daar toch wel minimaal 12 punten heb, wat zou neerkomen op een afgeronde 8.quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:48 schreef N0rah het volgende:
[..]
Goedzo.Zal vast wel, de open vragen vond ik eigenlijk best makkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |