Dat vraag je me elke keer. Op dit moment ben ik niet zo lekker, behoorlijk verkouden, en die twee wijntjes vielen niet zo goed. En moet ik morgen van acht tot twaalf lesgeven... Verder ben ik best blij, maar loop ik op m'n laatste loodjes. Geen vakantie gehad van de zomer, tenminste niet echt, en daarna maar hier en daar een dagje of half dagje vrij, welk vooral gevuld waren met familie of reizen. Nog zes weken en dan is het kerstvakantie, en daar ben ik blij om...en ik ben best blij, maar het is nu gewoon tijd voor vakantie...quote:Op donderdag 8 november 2012 21:14 schreef uniekhoorn het volgende: [..] Ben je nog wel een beetje blij? Je bent volgens mij al maanden niet echt heel gelukkig
Mannen, daar hou ik van.. met auto en accent en met goede smaak
Zo moet je echt niet denken Nallie, je bent een catch voor iedere manquote:Op donderdag 8 november 2012 21:21 schreef Nallie het volgende:
Op een bepaald moment word je wel makkelijk Perr
Lekker sociaal bezig hoor! Leuk he
Horizontaal ophogenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:29 schreef Nallie het volgende:
Stapelen? Dat zeg je toch niet tegen een dame V1...
Hoe weet jij dat nouquote:Op donderdag 8 november 2012 21:31 schreef the85mc het volgende:
[..]
Zo moet je echt niet denken Nallie, je bent een catch voor iedere man
Awesome, ik wil meeeee!!quote:Op donderdag 8 november 2012 21:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zie je ook heel vaak vermoeide en chagrijnige posts plaatsen Jagär, dus ik snap Uniek wel.
In de categorie sociaal, ik heb al een paar uitnodigingen moeten afslaan voor zaterdag omdat ik robotpakken ga maken van karton en er daarna een grote dance off is. Het voelt zo ontzettend aan als een smoes.
Vrouwen... wel de lusten maar niet de lastenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:33 schreef Nallie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat noujij hebt mn hoofd nooit gezien
En jij stapelt V1z, ik lig alleen maar.
Ja leuk man! Wel op een forum, maar irl is het faalquote:Op donderdag 8 november 2012 21:36 schreef Perruche het volgende:
Robodance?
MCnallie schept wel verwachtingen geloof ik
http://www.klikamsterdam.nl/quote:
Na een flinke last komt ook vaak lust, dus maak je geen zorgenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:35 schreef V1z0R het volgende:
doet me denken aan die kerel op sigme d'r fotoboek, "Heb je zoveel foto's van je kont omdat je hoofd gaar is?"
![]()
[..]
Vrouwen... wel de lusten maar niet de lasten![]()
pics?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zie je ook heel vaak vermoeide en chagrijnige posts plaatsen Jagär, dus ik snap Uniek wel.
In de categorie sociaal, ik heb al een paar uitnodigingen moeten afslaan voor zaterdag omdat ik robotpakken ga maken van karton en er daarna een grote dance off is. Het voelt zo ontzettend aan als een smoes.
Kan je er wat mee winnen?quote:
Schept tot nu toe alleen maar valse verwachtingenquote:
Die komen er vast zaterdag.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:41 schreef the85mc het volgende:
Das waar heb je nooit gezien, maar innerlijk is uiteindelijk het belangrijkst. Je moet altijd proberen te focussen op positieve dingen, je hebt echt wat te bieden. Het scheelt gewoon veel als je dat uitstraalt.
*klinkt allemaal wel weer lekker cheesy maar ja*
Sarcastisch postquote:Op donderdag 8 november 2012 21:41 schreef Jagärtrut het volgende:
En nu ga ik lekker in ons koude bed liggen, dat net gister verschoond is, nog even lezen en dan heeeeeerlijk slapen.
Weltrusten slankies, tot morgen.
positieve postquote:Op donderdag 8 november 2012 21:41 schreef Jagärtrut het volgende:
En nu ga ik lekker in ons koude bed liggen, dat net gister verschoond is, nog even lezen en dan heeeeeerlijk slapen.
Schone lakensquote:Op donderdag 8 november 2012 21:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Kunnen jullie ergens in april? Kan ik ook wat makkelijker komen zeg maarquote:
En de bruine bonen met spekquote:
Oh maar dan liever mei... vaak mooier weer!quote:Op donderdag 8 november 2012 21:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kunnen jullie ergens in april? Kan ik ook wat makkelijker komen zeg maar
Over "happy ending" gesprokenquote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Over "happy ending" gesproken
Achter in mei...quote:Op donderdag 8 november 2012 21:46 schreef Nallie het volgende:
[..]
Oh maar dan liever mei... vaak mooier weer!
Eigenlijk komt vanavond me beter uitquote:Op donderdag 8 november 2012 21:46 schreef Nallie het volgende:
Tuurlijk! Slankie-wedding!
Uh ik heb morgen nog wel tijd MC
niets sarcastisch aan! Ik ben gek op een koud bed, en dat dan heerlijk zelf opwarmen. En nu kruip ik er echt in! Doeg lieve slnakies!quote:
Ook prima, ik ga over een uurtje naar bed denk ik, dus als je opschietquote:Op donderdag 8 november 2012 21:48 schreef the85mc het volgende:
[..]
Eigenlijk komt vanavond me beter uit
Zal wel goed komen, eerste keer gaat 't altijd wat vlugger, zenuwen en zoquote:Op donderdag 8 november 2012 21:48 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ook prima, ik ga over een uurtje naar bed denk ik, dus als je opschiet
Gatver!quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zal wel goed komen, eerste keer gaat 't altijd wat vlugger, zenuwen en zo
He hoe kom je aan mijn video?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Voor wat inspiratie voor het slapen gaan!
Gelukkig welquote:
awwquote:Op donderdag 8 november 2012 21:49 schreef Nallie het volgende:
Maria
Ik zag je lieve snoetje nog vanmiddag door t raam!!
Ik ging wel heel snel hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 21:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
aww
Gemiste zwaai-blij-naar-Nallie-kans!
Wekelijks? Jij schonert jij!quote:Op donderdag 8 november 2012 21:45 schreef V1z0R het volgende:
Clean sheet day!Mijn favoriete wekelijkse feestdag
Oeh, feestje! Wij worden toch wel uitgenodigd dan?
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, dat is het koor waar je eindelijk tussen bent gekomen als invalster!
Zit gedeeltelijk in de naamquote:
[..]
Lekkerquote:Op donderdag 8 november 2012 22:07 schreef Laureline het volgende:
Verder is Perruche een echte risottosnobZelf heb ik dat volgens mij niet zo bij etenswaar geloof ik, wel bij andere onderwerpen. Onee, toch ook bij biertjes, als zo'n vent denkt mij iets te moeten vertellen over een lekkere Tripel. Of als je bij een echte ale-snob zit. Poeh!
Over biertjes: mijn meneer is nu weer bara's aan het halen (met veel rode saus!) voor bij de biertjes, anders werd het lijstje te karig. Jullie zien, ik doe heus wel iets met het commentaar hier.
O: appel met yoghurt, mandarijn, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: boterham met omelet van 2 eieren, boterham pindakaas
D: salade Nicoise, glas witte wijn
T: 2 Sol en 2 bara's
Ja, echte liefde he. Dat gun ik jullie natuurlijk ook hoor! Hartelijk gefeliciteerd met de plannen! Wat worden trouwens de hapjes bij de bruiloft?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:08 schreef Nallie het volgende:
[..]
LekkerJe regelt t wel goed dat je meneer t gaat halen
Soort gefrituurd brood, hard, goedkope snack. niet echt voedingsstoffen maar wel lekkerquote:Op donderdag 8 november 2012 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
Heb ik wat gemist Nallie? gefeliciteerd!
En ik weet dat ik 't de vorige keer gevraagd heb, en dat ik vast antwoord heb gekregen maar ik weet 't niet meer: wat zijn Bara's?
Yummy kruidige Surinaamse gebakken deegballen met gaatje in het middenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
Heb ik wat gemist Nallie? gefeliciteerd!
En ik weet dat ik 't de vorige keer gevraagd heb, en dat ik vast antwoord heb gekregen maar ik weet 't niet meer: wat zijn Bara's?
[..]
Ieuw! Huisdieren in je bed!quote:Op donderdag 8 november 2012 22:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zit gedeeltelijk in de naam
Maar serieus, wekelijks vind ik best normaal eigenlijkNu helemaal met m'n kittehs...
En ik maar denken dat iedereen op 't internet is wie hij zegt!quote:Op donderdag 8 november 2012 22:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]you caught me. eigenlijk ben ik Jintao Hu.
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:18 schreef Laureline het volgende:
[..]
En ik maar denken dat iedereen op 't internet is wie hij zegt!![]()
I'm purring like a kitten when he's out in public with mequote:Op donderdag 8 november 2012 22:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ieuw! Huisdieren in je bed!
Ik ben al niet zo van de huisdieren, maar in mijn slaapkamer wil ik al helemaal geen huisdieren!
Technisch gezien heb ook jij miljoenen 'huisdieren' in je bedquote:Op donderdag 8 november 2012 22:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ieuw! Huisdieren in je bed!
Ik ben al niet zo van de huisdieren, maar in mijn slaapkamer wil ik al helemaal geen huisdieren!
Is goed!quote:
Goed punt, maar daarvan is er maar een exemplaar bij die wat haren achterlaat.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Technisch gezien heb ook jij miljoenen 'huisdieren' in je bed
Laten we dan maar hopen dat het bij haren blijft en niet ook tarrelsquote:Op donderdag 8 november 2012 22:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Is goed!
[..]
Goed punt, maar daarvan is er maar een exemplaar bij die wat haren achterlaat.
Op m'n werk. Maar ik vind ze te droog..quote:Op donderdag 8 november 2012 22:29 schreef Laureline het volgende:
Heb je ook een soort brownie met fudge? Dat lijkt me goddelijk.
Yep. En het smaakt net zo goed als het klinkt.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:27 schreef the85mc het volgende:
Whoa brownie met oreoBestaat dat echt?
Ik weet niet wat je daar mee bedoelt en ik ben er van overtuigd dat ik het niet wil weten ook.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Laten we dan maar hopen dat het bij haren blijft en niet ook tarrels
Ik!quote:
Neuh.quote:
DNP, daarna Clen, en daarna ECA stack.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:02 schreef MarMar het volgende:
[..]
Hoi, van welke drugs val je het snelste af?
En doei.
quote:Op donderdag 8 november 2012 23:02 schreef Probability het volgende:
Ik ben het dikst:
[ afbeelding ]
leuke jurk he twijfel of ik hem hou
Heb je een lipo laten doen dan!?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:18 schreef MarMar het volgende:
morgen uitziet, zonder de prothese heel prima voor een halloweenfeestje de
Omdat ik geen naaktfoto's mag posten van de policy.quote:
Yep, vet uit mn dikke billen laten verplaatsen naar mn tieten zodat die tenminste groot genoeg zijn om te gaan hangen als ik later oud en gerimpeld ben.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:19 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Heb je een lipo laten doen dan!?
Was het duur?
Even in het grootquote:
Ok, policy is policy.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Omdat ik geen naaktfoto's mag posten van de policy.
Zo spreek een dame toch niet!?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:21 schreef MarMar het volgende:
[..]
Yep, vet uit mn dikke billen laten verplaatsen naar mn tieten zodat die tenminste groot genoeg zijn om te gaan hangen als ik later oud en gerimpeld ben.
Ow was die chick jouw vriendin? Heb je die vijf euro op het nachtkastje nog gevonden die ik had neergelegd?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:25 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Mooie Paco Gil hakken, uiteraard moet je wel het figuur er voor hebben.
80 kilo en dan die schoenen en jurkje, is natuurlijk gewoon een lopende troll.
Ik koop altijd Paco Gil voor mijn vriendin, kost wel wat maar dan heb je ook wat. En het staat super bij haar figuur.
A, ja hoeren schoenen noemen we dat.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:27 schreef MarMar het volgende:
Oh puhlease, als je echt van dr houdt, koop je louboutins!!
En wie heeft je wijsgemaakt dat ik een dame ben?
En kijk, nu heb ik ook drie keer ge-edit, JOY
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:31 schreef loveli het volgende:
Slankies, houden we het niveau een beetje in de gaten?
Ja, goed voorbeeld doet goed volgen!quote:Op donderdag 8 november 2012 23:31 schreef loveli het volgende:
Slankies, houden we het niveau een beetje in de gaten?
Ik neem aan dat je magere kwark bedoelt?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:49 schreef loveli het volgende:
Midnight snack gefixed, morgen ontbijt skippen en kijken of er verantwoorde keuzes gemaakt kunnen worden bij de lunch. Brengt het totaal op:
O/L: 500g volle kwark/h'slag, koffie
T: 3 vergaderkoekjes, geen automatensnoep, vit A, C, D, E, zink, selenium, magnesium
D: nasi/p'saus
T: in olijfolie gebakken rundergehakt/wokgroente
Veggies, vetjes, eiwitten.
Even globaal; kwark is 250-300kcal, 125gr rijst zit op ong 400-500kcal dus laten we dat ongeveer aanhouden. Wokgroente bevat weinig kcal en olijfolie is chill. Koffie is ook te verwaarlozen.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:53 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je magere kwark bedoelt?
Koekjes val je niet van af, maar wordt je juist Snooki van.
Wok groente altijd goed![]()
Geheel afmaken met wat Squats en Deadlifts
Edit, staat er nou echt hagelslag tussen!?
Assumtion = mother of all...quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:11 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Even globaal; kwark is 250-300kcal, 125gr rijst zit op ong 400-500kcal dus laten we dat ongeveer aanhouden. Wokgroente bevat weinig kcal en olijfolie is chill. Koffie is ook te verwaarlozen.
Amen to that. Ik probeer van m'n suikerverslaving af te komen en troep te skippen. Als ik het post is dat een extra stok achter de deur.quote:Koekjes en hagelslag zijn sowieso slecht; voor erg weinig erg veel vetten, suikers en kcal.
Ik eet zo goed als geen brood en dat bevalt prima.quote:Ik heb vandaag 12 volkoren sneetjes gegeten wat gelijk staat aan ongeveer 900kcal. Inclusief broodbeleg (pindakaas, ham en kaas) brengt het totaal op grofweg 1200kcal.
Als ik die sneetjes alleen al verspreidt over de dag zou je het er makkelijk mee redden tot het avond eten. Als je daar nog wat kip en rijst eet (samen iets van 600kcal) zit je al op 1800kcal. (groente bevat heel wat minder kcal, vergeet dit niet!)
I beg to differ.quote:Gooi er nog wat fruit, een multivitamine tablet, en een bak kwark in de avond tegen aan en ik zit op ongeveer 2000-2100kcal. Hiermee zit ik ongeveer 500kcal onder dat wat ik daadwerkelijk 'zou moeten eten'.
Dit is afvallen op een veel gezondere wijze en heel wat meer dan wat jij daar beschrijft.
Assumption...quote:En daarnaast natuurlijk bewegen. Beste is krachttraining natuurlijk aangezien je daarmee meer energie verbruikt dan met hardlopen.
Edit: Met alle respect, maar geen wonder dat jullie gek worden. Deze diëten zijn om te huilen. Totaal niet vol te houden op langer termijn en daarmee per definitie een verkeerd dieet.
Niets zo fijn als wakker worden van de wekker die je voor de zekerheid om 6.30 had gezet in de veronderstelling dat de mini wel eerder wakker zou worden. Niet dusquote:Op vrijdag 9 november 2012 07:17 schreef motorbloempje het volgende:
Mogge! Niets zo fijn als wakker worden, denken dat de wekker zo wel zal gaan en erachter komen dat het pas half 2 is!
Stuk uitgeruster dan gisteren, dus met frisse moed zo naar 't werk!
Je zou kunnen zeggen dat ze een erg vruchtbare relatie hebben *insert GB smiley*quote:Op donderdag 8 november 2012 23:17 schreef Probability het volgende:
wow.. 'het mooiste meisje' van m'n middelbare school kent haar vriend niet eens een jaar (zie ik via FB!) en is al meer dan een half jaar zwanger van hemhuh wtf
quote:Op donderdag 8 november 2012 23:07 schreef Perruche het volgende:
Ik niet, ik ben sexy!
Daar ga ik nu even gebruik van maken
Ciao!
Even los van alles hoe is een crashdieet in hemelsnaam gezond eten? Hoe kan het dan dat met het principe dat ik net beschrijf zowat iedereen in het bodybuilding topic goede resultaten mee haalt? Ik snap niet hoe je hier nu kan gaan typen dat je een crashdieet een goed idee vindt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 06:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Assumtion = mother of all...
Kwark = 700 kcals, rundergehakt 375 (en de te verwaarlozen 250g wokgroente +/- 70). Ben een banaan en bakje (room)yoghurt vergeten te melden, excuses.
[..]
Amen to that. Ik probeer van m'n suikerverslaving af te komen en troep te skippen. Als ik het post is dat een extra stok achter de deur.
[..]
Ik eet zo goed als geen brood en dat bevalt prima.
[..]
I beg to differ.
[..]
Assumption...
Op zich waardeer ik het dat je hebt geprobeerd een normale bijdrage te leveren itt sommige anderen, maar je aannames zijn verkeerd. Zo skip ik m'n ontbijt normaal gesproken niet, maar alleen vandaag omdat ik op dit tijdstip niets wegkrijg (normaal gesproken lig ik zo vroeg nog in bed).
Als ik kijk naar die eetschema'squote:Op vrijdag 9 november 2012 09:07 schreef laziness het volgende:
Als je hier nou eens eerst hier een maandje mee gaat lezen. Dan zal je zien dat hier juist niet aan een crashdieet gedaan wordt en ook bepaald niet gepromoot wordt.
Een groot deel hier is allang op gewicht en wil dat gewoon zo houden. Op gewicht blijven is ook een tak apart en inderdaad, dat is lange termijn werk, daarom blijven we ook lang hierquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:03 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Even los van alles hoe is een crashdieet in hemelsnaam gezond eten? Hoe kan het dan dat met het principe dat ik net beschrijf zowat iedereen in het bodybuilding topic goede resultaten mee haalt? Ik snap niet hoe je hier nu kan gaan typen dat je een crashdieet een goed idee vindt.
Daarnaast, ik ontbijt ook niet (meer). Dat is ook een fabel. Zonder functioneer ik uiteindelijk veel beter. Dus daar heb ik het niet eens over. Je moet zelf weten hoe/wanner/wat je eet maar zodra je gaat beweren dat een crashdieet als sonja bakker een goed idee is, dan is het vrij snel klaar inderdaad. Dan blijf je periodes houden van 'yes 15kg kwijt!' naar 'godver ik heb honger! Ik neem een zak chips!'
Is het niet frappant, dat alle sporters diëten volgen als ik beschreef en resultaten bereiken?
In het bodybuilding schema wisselen ze rustig af tussen aankomen en afvallen. En waarom? Omdat het werkt met minimaal verlies van kracht tijdens het afvallen en helemaal geen problemen met functioneren. Waarom kunnen ze het doen? Omdat het vol te houden is.
Desalniettemin, denk ik dat jij/jullie degene zijn die eens serieus moeten gaan onderzoeken naar voeding ipv luisteren naar populistische zooi die roepen dat 6 maaltijd(jes) per dag moeten! Dat ontbijt noodzakelijk is! Dat je af en toe best mag snoepen! (mag ook maar zolang je je honger gestild kan houden grijp je hier veel minder snel naar)
Ik durf zelfs te beweren dat mijn aanpak op veel betere aannames berust dan jullie en daardoor meer effect zal hebben.
JA! Ik had gisteren voor ontbijt: kokoswater (bij de bio winkel), een kleine banaan, diepgevroren fruit (ah) en eiwitpoeder (vanillesmaak). Maar ik denk door het kokoswater, maar het was ZO lekker! Soms heb ik geen zin in "zuivelige" smoothies maar dit was net een sorbet ijsjequote:Op vrijdag 9 november 2012 09:16 schreef MarMar het volgende:
Hebben jullie nog tips voor lekkere smoothies?
Vanavond ook maar een soepje maken voor wat groentes, want die doe ik dus echt NIET in een smoothiebahvies.
gast, laat maar, het vrouwenlichaam en brein zit gewoon anders in elkaar.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:19 schreef MrGuma het volgende:
2x boterham (volkoren): 154kcal, 6.66 eiwitten, 26.6 carbs, 1.68 vetten
kokosolie 10 gr: 88kcal. 0.1 eiwitten, 0 carbs, 9.9 vetten
1x pindakaas: 93 kcal, 3 eiwitten, 2,4 carbs, 8,4 vetten
1x appel (125gr): 68 kcal, 0.5 eiwitten, 15 carbs, 0 vet
1x pruim (100gr): 56 kcal, 0.6 eiwitten, 12 suikers, 0.2 vet
magere yoghurt 200gr: 66 kcal, 6.8 eiwttten, 8 carbs, 0.2 vet
1x cappuccino (mok): 74kcal, 4.08 eiwntten, 5.81 carbs, 3.98 vet
aardappelen per 100gr: 85 kcal, 2 eiwitten, 19 carbs, 0 vet
zuurkool per 200gr: 24 kcal, 4 eiwitten, 2 suikers, 0 vet
rookworst 125gr: 403kcal, 17.9 eiwitten, 1.1 carbs, 36.9 vet
Totaal: 1111 kcal, 45.64 eiwitten, 91.91 carbs, 61.26 vetten.
Daarnaast nog een intense inspanning met roeien en bodybalance en wat rustige activiteit op de fiets. Hoe is dit GEEN crashdieet?
Thxquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
JA! Ik had gisteren voor ontbijt: kokoswater (bij de bio winkel), een kleine banaan, diepgevroren fruit (ah) en eiwitpoeder (vanillesmaak). Maar ik denk door het kokoswater, maar het was ZO lekker! Soms heb ik geen zin in "zuivelige" smoothies maar dit was net een sorbet ijsje.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:19 schreef MrGuma het volgende:
2x boterham (volkoren): 154kcal, 6.66 eiwitten, 26.6 carbs, 1.68 vetten
kokosolie 10 gr: 88kcal. 0.1 eiwitten, 0 carbs, 9.9 vetten
1x pindakaas: 93 kcal, 3 eiwitten, 2,4 carbs, 8,4 vetten
1x appel (125gr): 68 kcal, 0.5 eiwitten, 15 carbs, 0 vet
1x pruim (100gr): 56 kcal, 0.6 eiwitten, 12 suikers, 0.2 vet
magere yoghurt 200gr: 66 kcal, 6.8 eiwttten, 8 carbs, 0.2 vet
1x cappuccino (mok): 74kcal, 4.08 eiwntten, 5.81 carbs, 3.98 vet
aardappelen per 100gr: 85 kcal, 2 eiwitten, 19 carbs, 0 vet
zuurkool per 200gr: 24 kcal, 4 eiwitten, 2 suikers, 0 vet
rookworst 125gr: 403kcal, 17.9 eiwitten, 1.1 carbs, 36.9 vet
Totaal: 1111 kcal, 45.64 eiwitten, 91.91 carbs, 61.26 vetten.
Daarnaast nog een intense inspanning met roeien en bodybalance en wat rustige activiteit op de fiets. Hoe is dit GEEN crashdieet?
kokosolie smaakt toch nergens naar? Du dan heb je gewoon een blanco boterham..... tochquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:07 schreef Perruche het volgende:
Planning:
O: bth kokosolie, bth pindakaas
T: appel, pruim, cappuccino
L: ?
T: iets zuiveligs, yoghurt ofzo
B: 20 minuutjes fietsen
S: roeien, bodybalance
D: zuurkool, rookworst, aardappeltjes, mosterd
En viz; dan zou ik inderdaad iets kopen wat ze niet "nodig heeft"; een luxe bodylotion, of lekkere chocolaatjes of een theepakket. Vrouwen houden daar over het algemeen wel van.
Extra virgen smaakt naar kokos, heel licht. En ik vind Allisson brood zo lekker, dat ik het niet erg vind dat het naar brood smaaktquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:26 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
kokosolie smaakt toch nergens naar? Du dan heb je gewoon een blanco boterham..... toch
Nogmaals, wat laziness schrijft. Dat er een aantal zijn die structureel te weinig eten en dat dit de laatste tijd erger lijkt te worden onderschrijf ik trouwens wel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:09 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Als ik kijk naar die eetschema's
Zoals dat van Perruche zie ik een totale maaltijd van rond de 1000kcal. Wel gevarieerd dat wel. Maar gecombineerd met al dat bewegen een groot tekort. Hoe is dat geen crashdieet?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:24 schreef V1z0R het volgende:
Had je ervaring met Perr dan weet je dat zij altijd flinke lunches heeft, waar nu dus een ? staat en de onvermijdelijke Perr-extra, komt altijd nog een extra T bij.
D van 425gr is ook wel erg weinig wat je aanrekent...
Ik kreeg er wel spontaan honger van, van die video. Maar ja.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:37 schreef the85mc het volgende:
Interessante video perr, ga em vanavond eens kijken.
Lijstje:
O: 2 bth rosbief, 2 eieren, handje noten, halve paprika
T: banaan
L: 2 bth kip, 50 gram noten, tomaten
T: appel
D: risottonat wok-prutje, kwark na
Daarna nog even een drankje doen in de stad
Doe mij eens je kcals geven? Want ik krijg het gevoel dat ik meer eet dan jij :/quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:37 schreef the85mc het volgende:
Interessante video perr, ga em vanavond eens kijken.
Lijstje:
O: 2 bth rosbief, 2 eieren, handje noten, halve paprika
T: banaan
L: 2 bth kip, 50 gram noten, tomaten
T: appel
D: risotto, kwark na
Daarna nog even een drankje doen in de stad
Ja, ik zit te F5-en als een malle maar iedere klik bloedt mijn hart een beetje meer... wederom verlaten!quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:42 schreef V1z0R het volgende:
Ik wil nu eigenlijk ook een analyse van Mr.Guma, ben alleen bang dat 'ie niet terugkomt
Tomaten en paprika doet ook niet veelquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:47 schreef the85mc het volgende:
Noten bij elkaar 500
4 bth 500
2 eieren 150
Banaan, appel 200-250
Melk 100
Risotto 700 schat ik
Kwark 150
2bier 300
2600 ongeveer. En dan heb ik tomaten en paprika niet meegeteld.
Spannend!quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:47 schreef _aurum_ het volgende:
Ik krijg vandaag mijn bestelling binnen en als het goed is zit daar mijn jurkje voor kerst/kerstdiner/kerstfeestje bij
Dus nu ben ik ongeduldig
ik zit voor de rest ook in lockdownquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Spannend!
Hier gaat de schraapmaand nog volgens plan. Zal wel blij zijn als ie afgelopen is
Het is ook allemaal een estimate. Meeste komen van producten die ik zelf gebruik andere heb ik opgezocht. Voor alsnog zit ik er niet zover naast dat ik 800-900kcal te weinig reken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ok, dat ik hier serieus op inga, maar goed. Toch maar wel, anders moet ik werken![]()
• 1 appel is zeker geen 125 gram, maar meer
• yoghurt is nooit mager maar vol of grieks, en vaak meer dan 200 gr
• cappuccino komt van de starbucks en is derhalve meer dan die measly 72 kcal
• diner van 425 gr is wellicht genoeg voor kindjes in zuid Sudan maar niet voor deze vrouw.
Verder is mijn lunch niet ingecalculeerd omdat ik uit lunchen ga, heb je daar overheen gelezen? Misschien tasten al die krachttraining en eiwitjes het leesvernmogen aan![]()
(Garpje)
Eigenlijk wel, want je vergeet de lunchquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:05 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Het is ook allemaal een estimate. Meeste komen van producten die ik zelf gebruik andere heb ik opgezocht. Voor alsnog zit ik er niet zover naast dat ik 800-900kcal te weinig reken.
Maar goed ik luister naar THEFXR. Succes met jullie eten.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:08 schreef MarMar het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, want je vergeet de lunch![]()
Jij succes met je goudvisrondjes
Wat echt lekker is, is dat diepvriesfruit van AH. Mango lijkt me ook heerlijk ermee! Die hebben ze ook in de diepvries.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:46 schreef MarMar het volgende:
Nou ik denk dat ik eruit ben wat ik ga doen om toch een beetje gezonde meuk binnen te krijgen,
O was banaan met yoghurt door de blender
L maak ik gekookte aardappels met wortel door de blender van, babyhutspot
D: een stevige soep en als het vanavond al wat beter gaat misschien een zacht stukje vis, dat moet lukken.
En verder zal ik es kijken om kokoswater om daar wat fruit mee te blenderen als T's
Ja! je hebt het ook bij de lidl geloof ik, gewoon ingevroren enzo.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:49 schreef MarMar het volgende:
Das fruit zonder toegevoegde meuk? If so, dan zal ik zien of dat nog binnen mijn weekbudget past
In een pannetje met een beetje suiker en water en je krijgt heerlijke aardbeiensaus hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:26 schreef Chicolate het volgende:
De diepvriesaardbei van de appie vind ik wel echt heel smerig. De bramen en frambozen zijn wel weer heel erg yummie.
Oh echt? Vind ik niet. Nou moet ik zeggen dat ik het altijd ergens door doe, ik laat het niet ontdooien om zo op te eten. Maar door smoothie en zuivel vind ik het prima te doen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:26 schreef Chicolate het volgende:
De diepvriesaardbei van de appie vind ik wel echt heel smerig. De bramen en frambozen zijn wel weer heel erg yummie.
Alles kan in de blenderquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:44 schreef MarMar het volgende:
Crostata (soort van megagrote koek die je dan gebruikt als bodem) met dan room van slagroom en mascarpone, met dan een flinke schep saus die je maakt van bevroren vruchtjes met wat suiker, dat is ook goed lekker
Maar niet in de blenderkut!
Laat je vooral niet tegenhouden door dat soort futiliteiten!quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is dat ik morgen moet werken, anders had ik er een gemaakt denk ik![]()
.
Jij mag 'm ook maken hoor!quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Laat je vooral niet tegenhouden door dat soort futiliteiten!
Vind het ook een naar idee, brrr.quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:35 schreef _aurum_ het volgende:
Ben ik trouwens de enige die jeuk krijgt van Zeta zijn opmerking dat hij schoenen en misschien kleding koopt voor zijn vriendin?
Misschien ben ik daar te trots voor maar dat zou ik echt niet willen( van mijn lief he, niet van Zeta voor mensen weer grappig gaan doen
)
Wij zijn toch allen aankleedpopjes die de hele dag het huis poetsen tot hun mannetje klaar is met werk om m een groot bord tonijn met rijst en kwark voor te kunnen schotelenquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wahooow dan ben je de langste Pokemon Trainer evahhhrrr!
Nom!quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:36 schreef the85mc het volgende:
Had koffiebonen gekocht en bijgevuld, waren alleen espressobonen kwam ik achter![]()
En beetje weinig water erbij, dus mega sterk. Bijna te sterk. Maar te sterke koffie bestaat niet. Heb geen last van middagdipje in ieder geval!
Das ook bijna jattenquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, maar ik kan het er wel met 20% korting kopen
Laten de trollen het niet horen, uks!quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:38 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
O: gekookt ei, 2 boterhammen, beker melk
T: koffie
L: 2 boterhammen pindakaas
D: beetje aardappels, spinazie, iets van vis
Was deze week bij het ziekenhuis geweest, iig niet sporten ( o wat erg, o wat erg) en eten gaat kut maar he we leven en we zijn blij.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:08 schreef Perruche het volgende:
oh nee!
http://www.foodlog.nl/art(...)het-calorieentellen/
Jep.. Kon em eerst niet vinden maar zocht op verkeerde titel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Was dat de Magical-Mystery-Vaagboekfok-CD?
Is toch niks geks aan danquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:39 schreef the85mc het volgende:
[..]
Jep.. Kon em eerst niet vinden maar zocht op verkeerde titel.
Klopt, sommigen van mijn vrienden doen soms nogal spastisch als ik zeg dat ik john mayer best goede muziek vind maken. Eigenlijk moet ik me daar ook geen reet van aan trekken.quote:
Nice, die ga ik binnenkort eens goed bestuderen (incl bronnenquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:08 schreef Perruche het volgende:
oh nee!
http://www.foodlog.nl/art(...)het-calorieentellen/
Doe ik nooit zonder toestemmingquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:05 schreef Jagärtrut het volgende:
Ze lijkt op je, mar..
Vind ze het wel ok om zo op internet te staan? Wellicht zitten haar klasgenootjes op fok, ofzo...
Het is wel gezond en je wordt er niet dik van (hebben ooit geprobeerd vee vet te mesten met het spul, fail).quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:26 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
kokosolie smaakt toch nergens naar? Du dan heb je gewoon een blanco boterham..... toch
Bij de Xenos hebben ze echt goed hete sambalquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:38 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
O: gekookt ei, 2 boterhammen, beker melk
L: 2 boterhammen pindakaas
D: beetje aardappels, spinazie, iets van vis
Was deze week bij het ziekenhuis geweest, iig niet sporten ( o wat erg, o wat erg) en eten gaat kut maar he we leven en we zijn blij.
*volgen gaatquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:53 schreef motorbloempje het volgende:
Voor de geïnteresseerden: Mo en Wolve's eerste koopwoning: 19e-eeuwse cottage in Zuid-Yorkshire
Ooo, dat huis?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuk Mo, ik ga je topic volgen! Ben benieuwd wat jullie er van gaan maken.
Wij gaan zondag een huis bezichtigen..
Nee, ik ben bang dat we toch echt een tuin willen. Plus dat dat huis ook wel aardig aan de dure kant is... Helaas.quote:
Nice indeedquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:24 schreef Perruche het volgende:
Eindstand:
O: 2x allisson (kokosolie, pindakaas)
T: pruim, kiwi, cappuccino
L: bruine bol steak&cheese, groot glas sap
T: appeltje, grote hand gemengde noten
B: 2x20 minuten fietsen
T: shake met 200 ml kokoswater, kleine banaan en wat eiwitpoeder
S: bodybalance
D: 4 stokjes kip met weinig satesaus, kom tom yam ka met tofu en groentengeen troep! geen troep!!
O hai, nu zie ik het pas!quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:07 schreef laziness het volgende:
Als je hier nou eens eerst hier een maandje mee gaat lezen. Dan zal je zien dat hier juist niet aan een crashdieet gedaan wordt en ook bepaald niet gepromoot wordt.
Ik heb iets gemist loveli. Waar heb ik overheen gelezen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:20 schreef loveli het volgende:
Goed begin van deze zaterdag maar waar haal ik zo snel 6 klassiekers vandaan?. Duik er nu meteen in en ga hard slapen. Energievretende dag gehad vandaag.
Was een reactie op het linkje van Xen:quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist loveli. Waar heb ik overheen gelezen?
Ik wil jouw D!!!quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:21 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
Gister geen wijn gedronkenen niet gesport, maar wel voor de sportschool een conference call gehad van 1,5 uur
ik moet dat soort dingen echt niet meer doen op mijn vrijdagmiddag.
Lijstje vandaag:
O: havermoutpap met whey , raw cacao en frambozen
L: rijstwafels met ei
S: 5 km hardlopen
T: rijstwafels met amandelpasta
D: ik heb wild ( venison) en dat wil ik bakken, denk broccoli erbij, aardappelpurree en ik wil een sausje maken van port en anijszaad.
T: 1/2 blikje tonijn en olinfolie
Groot gelijk, uitgerust naar de sportschool.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:47 schreef MaJo het volgende:
Vandaag voor het eerst in weken weer naar de sportschoolMaar eerst nog een klein tukkie doen
Dat tukkie is niet meer gelukt dus zo maar gaan sportenquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:07 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Groot gelijk, uitgerust naar de sportschool.
Wat ga je doen? Legpress? Yoga wellicht, of bodypump![]()
Stukje motivatie alvast:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is niks zo lekker om af te koelen in met zwembad na al dat harde werk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat tukkie is niet meer gelukt dus zo maar gaan sporten
Het wordt denk ik fietsen, cross trainer, beetje roeien en dan zwemmen
SPOILER: Saartje!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan vanaf nu extra mijn best gaan doen om 'weer' strak in het vel te komen zittenAlleen mag ik nog een tijdje niet sporten ivm keizersnede.
Heerlijk inderdaadquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:30 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Er is niks zo lekker om af te koelen in met zwembad na al dat harde werk.
Nou succes zo.
Dan ga je fijn een stuk wandelen of fietsen of hardlopen of whatever. Bewegen is ook goed.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
De sportschool is over een kwartiertje dichtEn morgen werken, dus dat wordt een weekend niet sporten
BLijf het raar vinden dat de meeste gyms op zaterdag en zondag vroeg dicht zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
De sportschool is over een kwartiertje dichtEn morgen werken, dus dat wordt een weekend niet sporten
Ook beetje overdreven, maar tot 16u zou leuk zijn inderdaad!quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:50 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
BLijf het raar vinden dat de meeste gyms op zaterdag en zondag vroeg dicht zijn.
Dit zijn juist de dagen dat je niet hebt gewerkt en nogwel de fut hebt om een workout te doen.
Maar dan niet om 10 uur in de ochtend.
Ik stel voor dat de sportscholen gewoon tot 24:00 open zijn in het weekend.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hai!
Niet bijgelezen, tis hectisch en druk en geweldig allemaal. Moet wel heel rustig aan doen ivm operatie en flink ijzertekort. Maar dat maakt allemaal niet uit. Anyhoo, check mijn dochter:Wat een lieffie!SPOILER: Saartje!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan vanaf nu extra mijn best gaan doen om 'weer' strak in het vel te komen zittenAlleen mag ik nog een tijdje niet sporten ivm keizersnede.
En dat koppie terwijl ze slaapt na het eten!
![]()
Doet ze het een beetje goed?
Fijn dat jullie weer thuis zijn, doe het lekker rustig aan de komende tijd.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
Wellicht een Soa of andere verborgen aandoening, huis vochtig, stress?quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:05 schreef Jagärtrut het volgende:
Die van mij is open tot negen, geloof ik. Niet dat ik van plan ben te gan, ben al moe na me aangekleed te hebben. Vroeger had ik nooit zoveel last van verkoudheid, maar tegenwoordig kunnen ze me flink te pakken hebben. Vandaag rustig aan, en vanavond met de Duutser naar de film, nu ik eerdere plannen gecanceld heb..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |