Dat vraag je me elke keer. Op dit moment ben ik niet zo lekker, behoorlijk verkouden, en die twee wijntjes vielen niet zo goed. En moet ik morgen van acht tot twaalf lesgeven... Verder ben ik best blij, maar loop ik op m'n laatste loodjes. Geen vakantie gehad van de zomer, tenminste niet echt, en daarna maar hier en daar een dagje of half dagje vrij, welk vooral gevuld waren met familie of reizen. Nog zes weken en dan is het kerstvakantie, en daar ben ik blij om...en ik ben best blij, maar het is nu gewoon tijd voor vakantie...quote:Op donderdag 8 november 2012 21:14 schreef uniekhoorn het volgende: [..] Ben je nog wel een beetje blij? Je bent volgens mij al maanden niet echt heel gelukkig
Mannen, daar hou ik van.. met auto en accent en met goede smaak
Zo moet je echt niet denken Nallie, je bent een catch voor iedere manquote:Op donderdag 8 november 2012 21:21 schreef Nallie het volgende:
Op een bepaald moment word je wel makkelijk Perr
Lekker sociaal bezig hoor! Leuk he
Horizontaal ophogenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:29 schreef Nallie het volgende:
Stapelen? Dat zeg je toch niet tegen een dame V1...
Hoe weet jij dat nouquote:Op donderdag 8 november 2012 21:31 schreef the85mc het volgende:
[..]
Zo moet je echt niet denken Nallie, je bent een catch voor iedere man
Awesome, ik wil meeeee!!quote:Op donderdag 8 november 2012 21:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zie je ook heel vaak vermoeide en chagrijnige posts plaatsen Jagär, dus ik snap Uniek wel.
In de categorie sociaal, ik heb al een paar uitnodigingen moeten afslaan voor zaterdag omdat ik robotpakken ga maken van karton en er daarna een grote dance off is. Het voelt zo ontzettend aan als een smoes.
Vrouwen... wel de lusten maar niet de lastenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:33 schreef Nallie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat noujij hebt mn hoofd nooit gezien
En jij stapelt V1z, ik lig alleen maar.
Ja leuk man! Wel op een forum, maar irl is het faalquote:Op donderdag 8 november 2012 21:36 schreef Perruche het volgende:
Robodance?
MCnallie schept wel verwachtingen geloof ik
http://www.klikamsterdam.nl/quote:
Na een flinke last komt ook vaak lust, dus maak je geen zorgenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:35 schreef V1z0R het volgende:
doet me denken aan die kerel op sigme d'r fotoboek, "Heb je zoveel foto's van je kont omdat je hoofd gaar is?"
![]()
[..]
Vrouwen... wel de lusten maar niet de lasten![]()
pics?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zie je ook heel vaak vermoeide en chagrijnige posts plaatsen Jagär, dus ik snap Uniek wel.
In de categorie sociaal, ik heb al een paar uitnodigingen moeten afslaan voor zaterdag omdat ik robotpakken ga maken van karton en er daarna een grote dance off is. Het voelt zo ontzettend aan als een smoes.
Kan je er wat mee winnen?quote:
Schept tot nu toe alleen maar valse verwachtingenquote:
Die komen er vast zaterdag.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:41 schreef the85mc het volgende:
Das waar heb je nooit gezien, maar innerlijk is uiteindelijk het belangrijkst. Je moet altijd proberen te focussen op positieve dingen, je hebt echt wat te bieden. Het scheelt gewoon veel als je dat uitstraalt.
*klinkt allemaal wel weer lekker cheesy maar ja*
Sarcastisch postquote:Op donderdag 8 november 2012 21:41 schreef Jagärtrut het volgende:
En nu ga ik lekker in ons koude bed liggen, dat net gister verschoond is, nog even lezen en dan heeeeeerlijk slapen.
Weltrusten slankies, tot morgen.
positieve postquote:Op donderdag 8 november 2012 21:41 schreef Jagärtrut het volgende:
En nu ga ik lekker in ons koude bed liggen, dat net gister verschoond is, nog even lezen en dan heeeeeerlijk slapen.
Schone lakensquote:Op donderdag 8 november 2012 21:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Kunnen jullie ergens in april? Kan ik ook wat makkelijker komen zeg maarquote:
En de bruine bonen met spekquote:
Oh maar dan liever mei... vaak mooier weer!quote:Op donderdag 8 november 2012 21:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kunnen jullie ergens in april? Kan ik ook wat makkelijker komen zeg maar
Over "happy ending" gesprokenquote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Over "happy ending" gesproken
Achter in mei...quote:Op donderdag 8 november 2012 21:46 schreef Nallie het volgende:
[..]
Oh maar dan liever mei... vaak mooier weer!
Eigenlijk komt vanavond me beter uitquote:Op donderdag 8 november 2012 21:46 schreef Nallie het volgende:
Tuurlijk! Slankie-wedding!
Uh ik heb morgen nog wel tijd MC
niets sarcastisch aan! Ik ben gek op een koud bed, en dat dan heerlijk zelf opwarmen. En nu kruip ik er echt in! Doeg lieve slnakies!quote:
Ook prima, ik ga over een uurtje naar bed denk ik, dus als je opschietquote:Op donderdag 8 november 2012 21:48 schreef the85mc het volgende:
[..]
Eigenlijk komt vanavond me beter uit
Zal wel goed komen, eerste keer gaat 't altijd wat vlugger, zenuwen en zoquote:Op donderdag 8 november 2012 21:48 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ook prima, ik ga over een uurtje naar bed denk ik, dus als je opschiet
Gatver!quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zal wel goed komen, eerste keer gaat 't altijd wat vlugger, zenuwen en zo
He hoe kom je aan mijn video?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Voor wat inspiratie voor het slapen gaan!
Gelukkig welquote:
awwquote:Op donderdag 8 november 2012 21:49 schreef Nallie het volgende:
Maria
Ik zag je lieve snoetje nog vanmiddag door t raam!!
Ik ging wel heel snel hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 21:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
aww
Gemiste zwaai-blij-naar-Nallie-kans!
Wekelijks? Jij schonert jij!quote:Op donderdag 8 november 2012 21:45 schreef V1z0R het volgende:
Clean sheet day!Mijn favoriete wekelijkse feestdag
Oeh, feestje! Wij worden toch wel uitgenodigd dan?
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, dat is het koor waar je eindelijk tussen bent gekomen als invalster!
Zit gedeeltelijk in de naamquote:
[..]
Lekkerquote:Op donderdag 8 november 2012 22:07 schreef Laureline het volgende:
Verder is Perruche een echte risottosnobZelf heb ik dat volgens mij niet zo bij etenswaar geloof ik, wel bij andere onderwerpen. Onee, toch ook bij biertjes, als zo'n vent denkt mij iets te moeten vertellen over een lekkere Tripel. Of als je bij een echte ale-snob zit. Poeh!
Over biertjes: mijn meneer is nu weer bara's aan het halen (met veel rode saus!) voor bij de biertjes, anders werd het lijstje te karig. Jullie zien, ik doe heus wel iets met het commentaar hier.
O: appel met yoghurt, mandarijn, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: boterham met omelet van 2 eieren, boterham pindakaas
D: salade Nicoise, glas witte wijn
T: 2 Sol en 2 bara's
Ja, echte liefde he. Dat gun ik jullie natuurlijk ook hoor! Hartelijk gefeliciteerd met de plannen! Wat worden trouwens de hapjes bij de bruiloft?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:08 schreef Nallie het volgende:
[..]
LekkerJe regelt t wel goed dat je meneer t gaat halen
Soort gefrituurd brood, hard, goedkope snack. niet echt voedingsstoffen maar wel lekkerquote:Op donderdag 8 november 2012 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
Heb ik wat gemist Nallie? gefeliciteerd!
En ik weet dat ik 't de vorige keer gevraagd heb, en dat ik vast antwoord heb gekregen maar ik weet 't niet meer: wat zijn Bara's?
Yummy kruidige Surinaamse gebakken deegballen met gaatje in het middenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
Heb ik wat gemist Nallie? gefeliciteerd!
En ik weet dat ik 't de vorige keer gevraagd heb, en dat ik vast antwoord heb gekregen maar ik weet 't niet meer: wat zijn Bara's?
[..]
Ieuw! Huisdieren in je bed!quote:Op donderdag 8 november 2012 22:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zit gedeeltelijk in de naam
Maar serieus, wekelijks vind ik best normaal eigenlijkNu helemaal met m'n kittehs...
En ik maar denken dat iedereen op 't internet is wie hij zegt!quote:Op donderdag 8 november 2012 22:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]you caught me. eigenlijk ben ik Jintao Hu.
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:18 schreef Laureline het volgende:
[..]
En ik maar denken dat iedereen op 't internet is wie hij zegt!![]()
I'm purring like a kitten when he's out in public with mequote:Op donderdag 8 november 2012 22:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ieuw! Huisdieren in je bed!
Ik ben al niet zo van de huisdieren, maar in mijn slaapkamer wil ik al helemaal geen huisdieren!
Technisch gezien heb ook jij miljoenen 'huisdieren' in je bedquote:Op donderdag 8 november 2012 22:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ieuw! Huisdieren in je bed!
Ik ben al niet zo van de huisdieren, maar in mijn slaapkamer wil ik al helemaal geen huisdieren!
Is goed!quote:
Goed punt, maar daarvan is er maar een exemplaar bij die wat haren achterlaat.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Technisch gezien heb ook jij miljoenen 'huisdieren' in je bed
Laten we dan maar hopen dat het bij haren blijft en niet ook tarrelsquote:Op donderdag 8 november 2012 22:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Is goed!
[..]
Goed punt, maar daarvan is er maar een exemplaar bij die wat haren achterlaat.
Op m'n werk. Maar ik vind ze te droog..quote:Op donderdag 8 november 2012 22:29 schreef Laureline het volgende:
Heb je ook een soort brownie met fudge? Dat lijkt me goddelijk.
Yep. En het smaakt net zo goed als het klinkt.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:27 schreef the85mc het volgende:
Whoa brownie met oreoBestaat dat echt?
Ik weet niet wat je daar mee bedoelt en ik ben er van overtuigd dat ik het niet wil weten ook.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Laten we dan maar hopen dat het bij haren blijft en niet ook tarrels
Ik!quote:
Neuh.quote:
DNP, daarna Clen, en daarna ECA stack.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:02 schreef MarMar het volgende:
[..]
Hoi, van welke drugs val je het snelste af?
En doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |