SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Wat een kut TTDat kan ook in een rek/cage.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:35 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Handig als je bij het squatten niet meer omhoog kunt komen, kun je de barbell op de smith zetten en er onderuit lopen.Of toch du vader?![]()
Daar is een squat rek/power cage voor uitgevonden.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:35 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Handig als je bij het squatten niet meer omhoog kunt komen, kun je de barbell op de smith zetten en er onderuit lopen.![]()
GMTA.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
Daar is een squat rek/power cage voor uitgevonden.Of toch du vader?![]()
Ok, weet niet hoe alle apparaten heten maar je begrijpt wat ik bedoel. Veel sportscholen hebben alleen dat apparaat waarin de barbell vastzit waardoor je enkel verticaal beweegt, wat ik zoek is inderdaad zo'n rek waar je in geval van nood je gewicht op kunt laten rusten maar waarbij je dus wel volledig los staat.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
Daar is een squat rek/power cage voor uitgevonden."I can accept failure. I can not accept not trying."![]()
Kneets al geprobeerd?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:18 schreef Schadenfreude het volgende:
Weet iemand misschien een goede sportschool in Den Haag noord/centrum? De sportschool waar ik voorheen trainde heeft geen smith en de enige plaats waar ze die wel hebben voor zover ik weet is een health centre aan het spui. Op zich kan ik daar wel trainen, maar dan betaal ik dus 60 euro per maand. Dan is er wel een zwembad, sauna, enz wat op zich wel fijn is op z'n tijd, maar ik geef de voorkeur aan een goedkopere tent zonder dat soort voorzieningen.![]()
Te ver weg. Ik woon in noord dus het moet tussen noord en centrum zijn.quote:"I can accept failure. I can not accept not trying."![]()
Iemand heeft ergens in een eerder topic een link gegeven waar je een soort van Whey proefpakket kunt bestellen, handig als ik ben heb ik de link vergeten op te slaan... dus als iemand zich geroepen voelt :p![]()
B&F Shop
XXL Nutrition
Enige twee winkels in Nederland die je nodig hebt. Als beginner Je moet je focussen op normaal voedsel en consistent trainen, niet op whey en supplementen.Confidence through competence![]()
Dankquote:Op donderdag 8 november 2012 20:57 schreef Stereotomy het volgende:
B&F Shop
XXL Nutrition
Enige twee winkels in Nederland die je nodig hebt. Als beginner moet je je focussen op normaal voedsel en consistent trainen, niet op whey.Ik lees veel dat je Whey na het sporten moet pakken, maar ik sport meestal direct na het werk en voor het avondeten, en om dan nog Whey voor mn gewonen eten te pakken lijkt me niet echt geweldig. Kan je zo een shake ook voor of tijdens het sporten pakken?
![]()
Ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:59 schreef Questular het volgende:
[..]
DankIk lees veel dat je Whey na het sporten moet pakken, maar ik sport meestal direct na het werk en voor het avondeten, en om dan nog Whey voor mn gewonen eten te pakken lijkt me niet echt geweldig. Kan je zo een shake ook voor of tijdens het sporten pakken?
This isn't even my final form.![]()
Meal timing is veelal niet relevant. Zorg gewoon dat je je eiwitten voor de dag pakt, dat je lichaam na je training in ieder geval toegang heeft tot wat voedingsstoffen (dus niet de hele dag niks eten, trainen, weer uren niks eten, etc). Verder niet stressen om dat je meteen na je workout een shake moet pakken oid, tenzij je dat anderzijds handig vindt.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:59 schreef Questular het volgende:
[..]
DankIk lees veel dat je Whey na het sporten moet pakken, maar ik sport meestal direct na het werk en voor het avondeten, en om dan nog Whey voor mn gewonen eten te pakken lijkt me niet echt geweldig. Kan je zo een shake ook voor of tijdens het sporten pakken?
Als jij al je avondeten vrij direct na je workout eet, haal je ook gewoon een bron van voedingsstoffen naar binnen.
Eiwit suppletie zou je bijv willen doen omdat je anders niet genoeg eiwitten binnen krijgt, niet omdat je meteen na het trainen supersnelle eiwitten nodig zou hebben anders gaat je lichaam 'zijn eigen spieren opeten' etc.
Verder: http://www.xxlnutrition.n(...)e-pack/xxl-nutritionOf toch du vader?![]()
siewosie mattiequote:quote:Op donderdag 8 november 2012 21:09 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Meal timing is veelal niet relevant. Zorg gewoon dat je je eiwitten voor de dag pakt,
Eiwit suppletie zou je bijv willen doen omdat je anders niet genoeg eiwitten binnen krijgt, niet omdat je meteen na het trainen supersnelle eiwitten nodig zou hebben anders gaat je lichaam 'zijn eigen spieren opeten' etc.![]()
die snelle eiwitjes worden opgenomen als een spons, gaan rechtstreeks naar je spiertjes en dichten de scheurtjes![]()
![]()
Ik moet dus gewoon kijken of ik in mn dagelijkse voeding de 2 gram eiwitten per kilo lichaamsgewicht binnen krijg? Aangezien ik dan 50 gram eiwitten binnen moet krijgen per dag lijkt me Whey shakes een goede aanvulling op mijn dagelijkse portie eiwit die ik via kwark, kip, melk etc binnenkrijgquote:Op donderdag 8 november 2012 21:09 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Meal timing is veelal niet relevant. Zorg gewoon dat je je eiwitten voor de dag pakt, dat je lichaam na je training in ieder geval toegang heeft tot wat voedingsstoffen (dus niet de hele dag niks eten, trainen, weer uren niks eten, etc). Verder niet stressen om dat je meteen na je workout een shake moet pakken oid, tenzij je dat anderzijds handig vindt.
Als jij al je avondeten vrij direct na je workout eet, haal je ook gewoon een bron van voedingsstoffen naar binnen.
Eiwit suppletie zou je bijv willen doen omdat je anders niet genoeg eiwitten binnen krijgt, niet omdat je meteen na het trainen supersnelle eiwitten nodig zou hebben anders gaat je lichaam 'zijn eigen spieren opeten' etc.
Verder: http://www.xxlnutrition.n(...)e-pack/xxl-nutrition![]()
![]()
Gaat HAM op de downloads van de FunX app - o.a. Swedish House Mafia, Shermanology, Hardwell, Diplo en Flexican... Jippiekajee mothaf....Patience is a virtue![]()
Kalkoenfilet is nieuwe kipfilet.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
/dagboek rackpulls pr verbeterd.
Van squatten deadliften / below the knees rackpulls ga ik echt heel erg zweten. Zeker als ik het vergelijk met zwaar bank drukken.
Voelt goed, je zou er bijna elke dag je benen van gaan trainen ipv 2x per week.
dus..![]()
Ik train nu iets langer dan 1 jaar en dan gemiddeld 4x per week maar heb eigenlijk nooit echt stil gestaan bij een goed voedingsschema en wat je lichaam precies allemaal nodig heeft om zo goed en zo snel mogelijk te herstellen. Dus ik ben mij eens in aan het lezen wat allemaal zou kunnen helpen. En ik kan me niet voorstellen dat ik met mijn huidige voeding alles binnenkrijg wat ik binnen zou moeten krijgen.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:57 schreef Stereotomy het volgende:
B&F Shop
XXL Nutrition
Enige twee winkels in Nederland die je nodig hebt. Als beginner Je moet je focussen op normaal voedsel en consistent trainen, niet op whey en supplementen.![]()
Meer en gevarieerder eten is veel goedkoper dan allemaal sups nemen die niet helpen.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:25 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik train nu iets langer dan 1 jaar en dan gemiddeld 4x per week maar heb eigenlijk nooit echt stil gestaan bij een goed voedingsschema en wat je lichaam precies allemaal nodig heeft om zo goed en zo snel mogelijk te herstellen. Dus ik ben mij eens in aan het lezen wat allemaal zou kunnen helpen. En ik kan me niet voorstellen dat ik met mijn huidige voeding alles binnenkrijg wat ik binnen zou moeten krijgen.![]()
x aantal kcals, 1.8-2x bw in eiwitten (arguably minder, hiermee zit je iig veilig), gebalanceerd dieet en je zit gebakken.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:25 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik train nu 1 jaar gemiddeld 4x per week maar heb eigenlijk nooit echt stil gestaan bij een goed voedingsschema en wat je lichaam precies allemaal nodig heeft om zo goed en zo snel mogelijk te herstellen. Dus ik ben mij eens in aan het lezen wat allemaal zou kunnen helpen. En ik kan me niet voorstellen dat ik met mijn huidige voeding alles binnenkrijg wat ik binnen zou moeten krijgen.Of toch du vader?![]()
Misschien verkeerd uitgedrukt maar ik weet zeker dat ik mn eiwit count niet haal. En trouwens ook niet mn juiste hoeveelheden vitamines.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:27 schreef 16meter het volgende:
Hoezo 'niet voorstellen'? Met een beetje rekenwerk kun je dat toch gewoon bepalen?
[ Bericht 4% gewijzigd door Questular op 08-11-2012 21:36:25 ]![]()
Als de rest van je eten en training goed is, moet je een paar kilo spier sowieso aangekomen zijn. Anders train je niet goed en moet je het eerder daar in zoeken dan in eiwitsupplementen.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:29 schreef Questular het volgende:
[..]
Misschien verkeerd uitgedrukt maar ik weet zeker dat ik mn eiwit count niet haal. En trouwens ook niet mn juiste hoeveelheden vitamines.
En als je denkt deficient te zijn in vitamines kan het geen kwaad om 1 normale multivitamine per dag te nemen, naast een focus op echt, vers voedsel ipv fabrieksvoedsel.Confidence through competence![]()
Ik ben zeker in spiermassa gegroeid en in lichaamsvet % omlaag gegaan, ik wil alleen zeker weten dat ik goed zit qua, trainen, rust, voeding etcquote:Op donderdag 8 november 2012 21:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als de rest van je eten en training goed is, moet je een paar kilo spier sowieso aangekomen zijn. Anders train je niet goed en moet je het eerder daar in zoeken dan in eiwitsupplementen.
En als je denkt deficient te zijn in vitamines kan het geen kwaad om 1 normale multivitamine per dag te nemen, naast een focus op echt, vers voedsel ipv fabrieksvoedsel.![]()
Op het gebied van trainen gaat het prima, rust is ook geen probleem alleen voeding is tricky omdat het een hele andere manier van voeden betekent voor mij en daarom ben ik benieuwd wat allemaal zou kunnen bijdragen aan een goede balans qua eten en waar ik eventueel een aanvulling nodig heb.![]()
Klinkt goed
Kun je een beetje beschrijven wat je zoal eet? Een mix tussen wat je deze week gegeten hebt bijvoorbeeld.Confidence through competence![]()
Per dag zo een 8 bruine boterhammen met 4x kipfilet 4x pindakaas, meestal 2 bananen per dag en eventueel nog wat ander fruit. Als avond eten meergranen rijst met kipfilet, groente en tomaten saus, of ipv rijst pasta. En sowieso 1x per week gekookte aardappels met groente en vlees ( als ik bij mn moeder ga etenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:57 schreef Stereotomy het volgende:
Klinkt goed
Kun je een beetje beschrijven wat je zoal eet? Een mix tussen wat je deze week gegeten hebt bijvoorbeeld.) en in de avond een bak magere kwark met honing en kaneel. Drinken varieert van vruchtensap tot koffie maar geen frisdranken.
![]()
Klinkt als een heel normaal dieet, zou een stuk erger kunnen.
Omdat je in bf% omlaag gegeaan bent, maar toch gegroeid qua spier, denk ik dat je gemiddeld op een dag wel iets meer kunt eten als je dat wil. Een positieve energiebalans heeft meer effect dan een scoopje whey nemen na het trainen.
Je zou voor de lol eens bij kunnen houden hoeveel kcal per dag je eet, en hoeveel gram daarvan eiwitten zijn.Confidence through competence![]()
Zit zo rond de 2100 kcal en als ik moet uitgaan van 2gram eiwitten per kilo die ik weeg (100kg) dan kom ik in ieder geval nooit aan de juiste hoeveelheid. Ik kan natuurlijk door de dag proberen meer melk naar binnen te krijgenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
Klinkt als een heel normaal dieet, zou een stuk erger kunnen.
Omdat je in bf% omlaag gegeaan bent, maar toch gegroeid qua spier, denk ik dat je gemiddeld op een dag wel iets meer kunt eten als je dat wil. Een positieve energiebalans heeft meer effect dan een scoopje whey nemen na het trainen.
Je zou voor de lol eens bij kunnen houden hoeveel kcal per dag je eet, en hoeveel gram daarvan eiwitten zijn.Maar met meer eten bedoel je dus meer van hetzelfde? Want kaasprodukten of broodbeleg met veel suikers erin is weer niet de bedoeling neem ik aan?
![]()
![]()
En daarvoor is de calorieteller app van fatwatch ideaal.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Als het voor je werkt en je krijgt genoeg micronutrienten binnen, dan is er niks aan de hand. Maar voor gezondheid is het altijd verstandig om je op verse, echte produkten te richten. Dus geen fabriekskoekjes, fabriekspizza, fabrieksfrisdrank etc. Deze bevatten uiteraard wel kcals maar zijn vaak enorm deficient aan vitamines en mineralen.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef Questular het volgende:
[..]
Zit zo rond de 2100 kcal en als ik moet uitgaan van 2gram eiwitten per kilo die ik weeg (100kg) dan kom ik in ieder geval nooit aan de juiste hoeveelheid. Ik kan natuurlijk door de dag proberen meer melk naar binnen te krijgenMaar met meer eten bedoel je dus meer van hetzelfde? Want kaasprodukten of broodbeleg met veel suikers erin is weer niet de bedoeling neem ik aan?
Meer melk drinken op een dag is altijd een prima aanvulling natuurlijk. Melk is sowieso een geweldige postworkout drank, zelfs zonder extra whey erin opgelost.Confidence through competence![]()
Train nu 4 maanden en weeg 90kg @ 190cm
Mijn lifts zijn:
Squat 150kg
Bankdrukken 75kg
Deadlift 150kg
Shoulder Press 60kg
BORs 75kg
Wat zou er gebeuren als ik stop met liften en 5x per week ga boksen?
Ik doe dan genoeg lichaamsoefeningen maar geen gewichten meer, zou ik dan snel spieren verliezen? Denk wel dat mijn gewicht omlaag zou vliegen als ik stop met bulken![]()
jaquote:Op donderdag 8 november 2012 22:10 schreef Sanoro het volgende:
Train nu 4 maanden en weeg 90kg @ 190cm
Mijn lifts zijn:
Squat 150kg
Bankdrukken 75kg
Deadlift 150kg
Shoulder Press 60kg
BORs 75kg
Wat zou er gebeuren als ik stop met liften en 5x per week ga boksen?
Ik doe dan genoeg lichaamsoefeningen maar geen gewichten meer, zou ik dan snel spieren verliezen? Denk wel dat mijn gewicht omlaag zou vliegen als ik stop met bulken![]()
In 4 maanden 150 kg squatten. 1 rm zeker..Behulpzaam als een waterkraan.
Nee 3x5 below paralel en 1x3 atg. Zal wel een keer een filmpje posten. MIjn form is goedgekeurd door een semiprofessionele power lifterquote:Op donderdag 8 november 2012 22:24 schreef fathank het volgende:
In 4 maanden 150 kg squatten. 1 rm zeker..![]()
Maar daar gaat mijn vraag niet om. Ben bang wat er met mijn lichaam gebeurd als ik stop met liften,minder ga eten en 5x per week ga boksen. Misschien is het beter als ik eerst naar 80kg cut voordat ik 5x per week ga boksen. liefst combineer ik ze allebei maar weet niet of dat mogelijk is![]()
jaquote:Op donderdag 8 november 2012 22:28 schreef Sanoro het volgende:
[..]
Nee 3x5 below paralel en 1x3 atg. Zal wel een keer een filmpje posten. MIjn form is goedgekeurd door een semiprofessionele power lifter![]()
Maar daar gaat mijn vraag niet om. Ben bang wat er met mijn lichaam gebeurd als ik stop met liften,minder ga eten en 5x per week ga boksen. Misschien is het beter als ik eerst naar 80kg cut voordat ik 5x per week ga boksen. liefst combineer ik ze allebei maar weet niet of dat mogelijk is![]()
Ik heb de laatste tijd een stuk minder spierpijn dan in begin, is dit normaal? alleen in mijn benen behoorlijk door het squatten wel.
En mijn benen groeien wantmijn broek zit vreselijk strak bij mijn bovenbenen als ik zit, dat is dus zeer mooi en motiverend:).No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Nu moet ik er mee eens zijn dat ik de bovenste vrouw niet aantrekkelijk vind.quote:
Maar de comments slaan grotendeels nergens op... marja het is te verwachten.![]()
In 4 maanden ben je sowieso nog niet erg veel aangekomen, je zult wel wat merken misschien maar veel zal het niet zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:28 schreef Sanoro het volgende:
[..]
Nee 3x5 below paralel en 1x3 atg. Zal wel een keer een filmpje posten. MIjn form is goedgekeurd door een semiprofessionele power lifter![]()
Maar daar gaat mijn vraag niet om. Ben bang wat er met mijn lichaam gebeurd als ik stop met liften,minder ga eten en 5x per week ga boksen. Misschien is het beter als ik eerst naar 80kg cut voordat ik 5x per week ga boksen. liefst combineer ik ze allebei maar weet niet of dat mogelijk isJa, werd in het vorige topic ook besproken.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:49 schreef esv7 het volgende:
Ik heb de laatste tijd een stuk minder spierpijn dan in begin, is dit normaal? alleen in mijn benen behoorlijk door het squatten wel.
En mijn benen groeien wantmijn broek zit vreselijk strak bij mijn bovenbenen als ik zit, dat is dus zeer mooi en motiverend:).-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
nog even en je scheurt uit je broek, net als de hulkquote:Op donderdag 8 november 2012 22:49 schreef esv7 het volgende:
En mijn benen groeien wantmijn broek zit vreselijk strak bij mijn bovenbenen als ik zit, dat is dus zeer mooi en motiverend:).![]()
Ze heben wel gelijk over roids denk ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:59 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Nu moet ik er mee eens zijn dat ik de bovenste vrouw niet aantrekkelijk vind.
Maar de comments slaan grotendeels nergens op... marja het is te verwachten.![]()
Mwah hoeft nietquote:Op donderdag 8 november 2012 23:12 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ze heben wel gelijk over roids denk ik.![]()
quote:afgunst is a bitch. Mensen die nog te lui zijn om adem te halen projecteren hun eigen onzekerheid over hun lichaam op anderen die wel hun nek hebben uitgestoken.
BEASTMODE![]()
Haha nee dat zal wel meevallen, maar merk nu wat verschil. Beter dan niks iig. Ik zal even teruglezen dan maar.
En wat een mongolen comments bij dat plaatje, niet dat dat dikkere meisje afgebrand moet worden maar dit slaat ook echt nergens op.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ik ookquote:Op donderdag 8 november 2012 23:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
hey jonges, waar kopen jullie je kwark, die van de lidl is echt lekker.![]()
komop, zelfs als grapje is dit niet leuk meer![]()
![]()
Waarom doe je zo?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:18 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ik ook![]()
komop, zelfs als grapje is dit niet leuk meer
If not now, then when.![]()
Kerel, je weet zelf ook dat dit onderwerp samen met whey de laatste maand al 3 x is langsgekomen.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom doe je zo? [ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Kost 4,49quote:Op donderdag 8 november 2012 22:07 schreef fathank het volgende:
En daarvoor is de calorieteller app van fatwatch ideaal.![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 23:20 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Kerel, je weet zelf ook dat dit onderwerp samen met whey de laatste maand al 3 x is langsgekomen.
sure broquote:Op donderdag 8 november 2012 23:22 schreef seto het volgende:
Door een 16-jarige gewezen worden op je kutposts, læl.If not now, then when.![]()
Ben meer dan 10kg aangekomen (0,5kg per week en vochtgewicht door creatine)quote:Op donderdag 8 november 2012 23:08 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
In 4 maanden ben je sowieso nog niet erg veel aangekomen, je zult wel wat merken misschien maar veel zal het niet zijn.
[..]
Ja, werd in het vorige topic ook besproken.![]()
"If its to much work, it's not worth it. I'll keep on eating my Mc Donald's ."quote:
......![]()
That's the point ;p (letterlijk gequote trouwens daarom die spelfouten)
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Weight Loss Surgery deel 19quote:Op donderdag 8 november 2012 23:35 schreef ZetaOS het volgende:
Zo die zijn wel sjagerijnig zeg in dat Gezond slank topic zeg.
Hier zijn ze volgens mij allemaal semi-suïcidaal.BEASTMODE![]()
Ja echt hè.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hier zijn ze volgens mij allemaal semi-suïcidaal.
Doelde eigenlijk op dit topic [Gezond Slank] # 2050 - boeren, (ham)burgers en buitenl(ui). Maar jou topic hebben ze het over magen laten verwijderen
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2012 23:46:40 ]![]()
Ik ben geband omdat ik daar postte, srs. Je mag blijkbaar geen commentaar hebben op waar hun mee bezig zijn. Als je een goeie post maakt dan krijg je te horen "Ja maar ik heb al alles geprobeerd. Van Sonja Bakker tot aan blablabla..".quote:Op donderdag 8 november 2012 23:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Weight Loss Surgery deel 19
Hier zijn ze volgens mij allemaal semi-suïcidaal.Vervolgens gaat die lesbo Mirjam ook huilen en voor je het weet heb je het hele menstruatiehuis achter je aan.
gewoon strafkamp, helpt altijdquote:Op donderdag 8 november 2012 23:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Weight Loss Surgery deel 19
Hier zijn ze volgens mij allemaal semi-suïcidaal.![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 23:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben geband omdat ik daar postte, srs. Je mag blijkbaar geen commentaar hebben op waar hun mee bezig zijn. Als je een goeie post maakt dan krijg je te horen "Ja maar ik heb al alles geprobeerd. Van Sonja Bakker tot aan blablabla..".Vervolgens gaat die lesbo Mirjam ook huilen en voor je het weet heb je het hele menstruatiehuis achter je aan.
![]()
![]()
![]()
Hou me maar ff in dan, kan zo kwaad worden op van die vetpropjes die denken dat ze alles hebben geprobeerdquote:Op donderdag 8 november 2012 23:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben geband omdat ik daar postte, srs. Je mag blijkbaar geen commentaar hebben op waar hun mee bezig zijn. Als je een goeie post maakt dan krijg je te horen "Ja maar ik heb al alles geprobeerd. Van Sonja Bakker tot aan blablabla..".Vervolgens gaat die lesbo Mirjam ook huilen en voor je het weet heb je het hele menstruatiehuis achter je aan.
![]()
![]()
Ja daar zitten de doorgewinterde chubbies, geen sprankje levensvreugde meer.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:42 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ja echt hè.
Doelde eigenlijk op dit topic [Gezond Slank] # 2050 - boeren, (ham)burgers en buitenl(ui). Maar jou topic hebben ze het over magen laten verwijderen![]()
Hoezo heeft FOK! trouwens een 'dieetclub' en een 'gezond slank' club?BEASTMODE![]()
Allemaal op de brandstapel.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:47 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hou me maar ff in dan, kan zo kwaad worden op van die vetpropjes die denken dat ze alles hebben geprobeerdIf not now, then when.![]()
p.s. vorige week waren ze hun eigen kont aan het posten in dat gezond slank topic.
[..]
![]()
![]()
Maak ze nu niet verdrietig, het zijn al zo'n emotionele eters.
BEASTMODE![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 23:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
p.s. vorige week waren ze hun eigen kont aan het posten in dat gezond slank topic.![]()
![]()
Haha menstruatiehuisquote:Op donderdag 8 november 2012 23:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
![]()
![]()
Linkquote:Op donderdag 8 november 2012 23:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
p.s. vorige week waren ze hun eigen kont aan het posten in dat gezond slank topic.
ze gaan daar afvallen met 500g volle kwarkquote:Op donderdag 8 november 2012 23:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
![]()
Die lapo in dat topiceen glaasje minder 'diamant vloeibaar frituurvet' bij het ontbijt misschien?
BEASTMODE![]()
Serieus?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:53 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
ze gaan daar afvallen met 500g volle kwark
link!!!quote:Op donderdag 8 november 2012 23:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
p.s. vorige week waren ze hun eigen kont aan het posten in dat gezond slank topic.![]()
Toen ik een in ver verleden vakkenvulde in een niet nader te noemen supermarkt kwam er ook een vrouw met een BMI van 40+ naar me toen met de vraag 'hebben jullie ook dieetcake?'
De reactie 'een plakje minder misschien?' werd me niet in dank afgenomen.
Dieetcake. Hoe krijgen ze het verzonnen..BEASTMODE![]()
Jaquote:
Midnight snack gefixed, morgen ontbijt skippen en kijken of er verantwoorde keuzes gemaakt kunnen worden bij de lunch. Brengt het totaal op:
O/L: 500g volle kwark/h'slag, koffie
T: 3 vergaderkoekjes, geen automatensnoep, vit A, C, D, E, zink, selenium, magnesium
D: nasi/p'saus
T: in olijfolie gebakken rundergehakt/wokgroente
Veggies, vetjes, eiwitten.
[Gezond Slank] # 2050 - boeren, (ham)burgers en buitenl(ui)![]()
ok ok, ik heb hier een link met allerlei producten die we daar kunnen posten of ze helpen
http://www.telsell.com/nl(...)n/default.aspx?cid=9
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2012 23:58:41 ]![]()
je hebt over het pak hagelslag heen gelezenquote:Op donderdag 8 november 2012 23:56 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ja
Midnight snack gefixed, morgen ontbijt skippen en kijken of er verantwoorde keuzes gemaakt kunnen worden bij de lunch. Brengt het totaal op:
O/L: 500g volle kwark/h'slag, koffie
T: 3 vergaderkoekjes, geen automatensnoep, vit A, C, D, E, zink, selenium, magnesium
D: nasi/p'saus
T: in olijfolie gebakken rundergehakt/wokgroente
Veggies, vetjes, eiwitten.
[Gezond Slank] # 2050 - boeren, (ham)burgers en buitenl(ui)![]()
![]()
http://www.telsell.com/nl(...)fault.aspx?phid=1797quote:Op donderdag 8 november 2012 23:58 schreef ZetaOS het volgende:
ok ok, ik heb hier een link met allerlei producten die we daar kunnen posten of ze helpen
http://www.telsell.com/nl(...)n/default.aspx?cid=9![]()
o nee! whahahaha het staat er echt!quote:Op donderdag 8 november 2012 23:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je hebt over het pak hagelslag heen gelezen![]()
Ja precies, wel even het vermelden waard hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 23:57 schreef Bendoe het volgende:
3 vergaderkoekjes maar verder geen snoep hoor, stel je voor
en het ontbijt overslaan voor max stofwisselingquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:00 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ja precies, wel even het vermelden waard hoor![]()
![]()
Veeg me op hier. Btje als Al Bundy "fat woman came in the shoe store"...quote:Op donderdag 8 november 2012 23:56 schreef Awesome_ het volgende:
Toen ik een in ver verleden vakkenvulde in een niet nader te noemen supermarkt kwam er ook een vrouw met een BMI van 40+ naar me toen met de vraag 'hebben jullie ook dieetcake?'
De reactie 'een plakje minder misschien?' werd me niet in dank afgenomen.
Dieetcake. Hoe krijgen ze het verzonnen..
Ben btje doorgeschoten met mn bulk. Zit nu al op 92kg @ 189 en in principe nog door tot maart... Lieve jezus en de kerstmaaltijden moeten nog komen..Patience is a virtue![]()
lolololquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:05 schreef THEFXR het volgende:
is iig weer eens wat anders dan die anorexia supermodels met hun blikje mais en 5 gr coke per dag
[Gezond Slank] # 2050 - boeren, (ham)burgers en buitenl(ui)
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2012 00:08:51 ]![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:07 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
lololol
[Gezond Slank] # 2050 - boeren, (ham)burgers en buitenl(ui)
Die MarMar zat vroeger weleens trots te posten wat voor slet ze vroeger was en hoe geweldig ze dat wel niet vindt.![]()
Oh jah, dat jonge vriendje van medaar ben ik inmiddels bijna 7 jaar mee getrouwd en hij is nogsteeds jonger
![]()
![]()
Hèhè eindelijk weer kwaliteit in het topic.
Verhongeren bitches
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Jah, iets met een stoep en aangeplakte stukjes en later nog es een skateboard en opnieuw aangeplakte stukjesquote:![]()
Maar als je niet af en toe hard valt, kan je ook gewoon wat drugs pakken voor hetzelfde slopende effect op je gebit![]()
![]()
en het pijpen is veel beterquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:17 schreef MarMar het volgende:
[..]
Jah, iets met een stoep en aangeplakte stukjes en later nog es een skateboard en opnieuw aangeplakte stukjes![]()
Maar als je niet af en toe hard valt, kan je ook gewoon wat drugs pakken voor hetzelfde slopende effect op je gebit![]()
hoeveel squat je?quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:17 schreef MarMar het volgende:
[..]
Jah, iets met een stoep en aangeplakte stukjes en later nog es een skateboard en opnieuw aangeplakte stukjes![]()
Van crystal meth val je ook af darlingquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:17 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nou, sinds een maand of 5 loop ik weer, straks revalidatie en wie weet ga ik ooit nog kunnen squatten, if so, dan kom ik het meldenquote:![]()
![]()
Over slanke vrouwen gesproken.. :
Perfect, imo
Ben bang dat dat iets meer tanden kost dan 2quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:19 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Van crystal meth val je ook af darling![]()
![]()
Het topicZal ik hier van afvallen!?quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:16 schreef 1517 het volgende:
Hèhè eindelijk weer kwaliteit in het topic.
Verhongeren bitches
Nu even aan mijn afval hagelslag, met afval cake!
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2012 00:25:53 ]![]()
Kan je eigenlijk in plaats van die dure eiwitshakes te nemen niet gewoon standaard een kilo kwark per dag eten en voor de rest gewoon lekker veel calorierijk voedsel (en daarnaast ook gewoon zorgen dat je genoeg extra eiwitten meepakt waar het kan) tijdens je bulk? Met 1000 gram kwark zit je al gauw aan de 100 gram eiwitten. Dan heb je toch helemaal geen dure eiwitshakes nodig, kwark kost immers (bij de aldi) bijna niks en er zitten bijna geen koolhydraten en al helemaal geen vetten in.![]()
[..]
Tevens reported bij Mirjam. In b4 je volgende ban. Dag Yuri
Of toch du vader?![]()
Eiwitshakes zijn juist goedkoop man. Koop 5kg bij de B&F shop.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:23 schreef ulq het volgende:
Kan je eigenlijk in plaats van die dure eiwitshakes te nemen niet gewoon standaard een kilo kwark per dag eten en voor de rest gewoon lekker veel calorierijk voedsel (en daarnaast ook gewoon zorgen dat je genoeg extra eiwitten meepakt waar het kan) tijdens je bulk? Met 1000 gram kwark zit je al gauw aan de 100 gram eiwitten. Dan heb je toch helemaal geen dure eiwitshakes nodig, kwark kost immers (bij de aldi) bijna niks en er zitten bijna geen koolhydraten en al helemaal geen vetten in.![]()
Reken het eens uit in ¤/gram eiwit.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:23 schreef ulq het volgende:
Kan je eigenlijk in plaats van die dure eiwitshakes te nemen niet gewoon standaard een kilo kwark per dag eten en voor de rest gewoon lekker veel calorierijk voedsel (en daarnaast ook gewoon zorgen dat je genoeg extra eiwitten meepakt waar het kan) tijdens je bulk? Met 1000 gram kwark zit je al gauw aan de 100 gram eiwitten. Dan heb je toch helemaal geen dure eiwitshakes nodig, kwark kost immers (bij de aldi) bijna niks en er zitten bijna geen koolhydraten en al helemaal geen vetten in.BEASTMODE![]()
i'm awarequote:Op vrijdag 9 november 2012 00:24 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Tevens reported bij Mirjam. In b4 je volgende ban. Dag YuriIf not now, then when.![]()
Net iets te.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:20 schreef Pastapipos het volgende:
Over slanke vrouwen gesproken.. : [ afbeelding ]
Perfect, imo
Alleen dan blank.![]()
https://www.facebook.com/yeahshesquats?fref=tsIf not now, then when.![]()
We kunnen nog een paar dagen slowsjatte jonges, Snakey is nog op z'n business trip. Snap sowieso niet waarom we niet een soort slowchat hebben.
Die heeft tenminste een taille, van die eerste lijkt het ism de uitgesproken lies en het ontbreken van een taille meer op een kerel met opgeplakte tieten.
Wel goede tieten tho, maar die zijn te koop, tailles niet.![]()
Alleen keiharde inhoud in dit topic, gaarne.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
We kunnen nog een paar dagen slowsjatte jonges, Snakey is nog op z'n business trip. Snap sowieso niet waarom we niet een soort slowchat hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE![]()
Of gewoon een rib laten weghalen, dat kan natuurlijk ook, sjah, alles is te koop blijkbaar, toch maar ff doorsparen danquote:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Net iets te.
[ afbeelding ]
Alleen dan blank.![]()
https://www.facebook.com/yeahshesquats?fref=ts
http://lindsaycappotelli.blogspot.nl/p/gallery.html
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2012 00:30:21 ]![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:24 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Tevens reported bij Mirjam. In b4 je volgende ban. Dag Yuri![]()
![]()
Luchtkoker u are 1 cheeky kunt m8 i swear im gonna wreck u 1v1 i swear on my mumsIf not now, then when.![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:32 schreef Luchtkoker het volgende:
Come at me bro, nu het nog kan. Mirjam zal zo wel ingrijpen.![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:32 schreef Luchtkoker het volgende:
Come at me bro, nu het nog kan. Mirjam zal zo wel ingrijpen.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Eiwitshakes zijn juist goedkoop man. Koop 5kg bij de B&F shop.In 60 euro aan aldi-kwark zitten ongeveer 9200 gram eiwitten, in 60 euro van deze shake http://www.bodyenfitshop.(...)ion/whey-perfection/quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Reken het eens uit in ¤/gram eiwit.
zitten er slechts 3510.
Kwark eten voor eiwitten is dus wel degelijk een stuk goedkoper, een beter alternatief dus of zitten er nog nadelen aan ten opzichte van eiwitshake?![]()
Je nummers niet na gerekend.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:34 schreef ulq het volgende:
koper, een beter alternatief dus of zitten er nog nadelen aan ten opzichte van eiwitshake?
Om je vraag te beantwoorden:
Niet zoveel Aspartaam tot je krijgen is wellicht een voordeel![]()
Voor mensen die verschillende JewTube channels volgen, deze is ook lachen.
http://www.youtube.com/user/strengthcampIf not now, then when.![]()
Geloof je mn nummers niet?quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:36 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Je nummers niet na gerekend.
Om je vraag te beantwoorden:
Niet zoveel Aspartaam tot je krijgen is wellicht een voordeel![]()
Nee, dat bedoel ik niet.quote:
Er vanuit gaan dat het klopt, kan een voordeel van kwark zijn dat je niet zoveel zoetstof binnen krijgt.![]()
Nee, je hebt gelijk. Maar ga er maar eens aan, 1.5kg kwark per dag eten oid. Je wilt vast ook wel eens een andere bron van eiwitten, en dan is whey praktisch de goedkoopste. In ieder geval goedkoper dan een stuk vlees/vis/whatever.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:34 schreef ulq het volgende:
[..]
[..]
In 60 euro aan aldi-kwark zitten ongeveer 9200 gram eiwitten, in 60 euro van deze shake http://www.bodyenfitshop.(...)ion/whey-perfection/
zitten er slechts 3510.
Kwark eten voor eiwitten is dus wel degelijk een stuk goedkoper, een beter alternatief dus of zitten er nog nadelen aan ten opzichte van eiwitshake?
Bovendien is whey gewoon praktisch, je flikkert wat scoops in een beker met melk en je hebt met een paar slokken gemakkelijk weer zoveel gram eiwitten binnen. Een bak kwark is meteen weer een hele onderneming.(en vult bovendien een stuk meer)
Of toch du vader?![]()
Ik zat ook te denken, dat het misschien een voordeel is dat het trage eiwitten zijn, die de hele dag langzaam en geleidelijk opgenomen worden en dat je dan naast die bakken kwark eigenlijk alleen maar hoeft te zorgen dat je genoeg calorien binnenkrijgt en niet meer dat je wel gewoon snelle eiwitten krijgt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:41 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Maar ga er maar eens aan, 1.5kg kwark per dag eten oid. Je wilt vast ook wel eens een andere bron van eiwitten, en dan is whey praktisch de goedkoopste. In ieder geval goedkoper dan een stuk vlees/vis/whatever.
Bovendien is whey gewoon praktisch, je flikkert wat scoops in een beker met melk en je hebt met een paar slokken gemakkelijk weer zoveel gram eiwitten binnen. Een bak kwark is meteen weer een hele onderneming.(en vult bovendien een stuk meer)
![]()
Up to you.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:43 schreef ulq het volgende:
[..]
Ik zat ook te denken, dat het misschien een voordeel is dat het trage eiwitten zijn, die de hele dag langzaam en geleidelijk opgenomen worden en dat je dan naast die bakken kwark eigenlijk alleen maar hoeft te zorgen dat je genoeg calorien binnenkrijgt en niet meer dat je wel gewoon snelle eiwitten krijgt.
Zoals ik zei, meerdere bakken kwark per dag eten zal je vrij snel de neusgaten uit gaan hangen. Maar whatever tickles your fancy, broeder.Of toch du vader?![]()
En kwark vult lekker.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:43 schreef ulq het volgende:
rijgt en niet meer dat je wel gewoon snelle eiwitten k
Nu nog snel even een shake maken.![]()
Ik moet nog 500kcal eten, maar heb geen idee wat. Ja havermout, alleen dat is zo saai. En de McDrive is over 10 minuten dicht dus dat red ik sowieso niet.![]()
80 gram noten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:48 schreef Sapstengel het volgende:
Ik moet nog 500kcal eten, maar heb geen idee wat. Ja havermout, alleen dat is zo saai. En de McDrive is over 10 minuten dicht dus dat red ik sowieso niet.If not now, then when.![]()
lading noten en een bak kwark opgelostquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:48 schreef Sapstengel het volgende:
Ik moet nog 500kcal eten, maar heb geen idee wat. Ja havermout, alleen dat is zo saai. En de McDrive is over 10 minuten dicht dus dat red ik sowieso niet.![]()
Mac D, is hier tot 03:00 openquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:48 schreef Sapstengel het volgende:
s zo saai. En de McDrive is over 10 minuten dicht dus dat red ik sowieso niet.![]()
En in het weekend 24 u open.
HC Casino keuken is open tot 02:00 in heel NL, ga daar even dan![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2012 00:51:51 ]![]()
Was het hier maar zo'n feest. Van HC wist ik niet, maar de dichtstbijzijnde is in Nijmegen, da's best een stukje rijden vanaf Apeldoorn.![]()
ik gooi nog even wat kipcorns in de grillquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:50 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb net al 50gr pinda's gehad en m'n kwark is op.
Ik ga wel even een hamburger maken ofzo.![]()
Thuisbezorgd dan maarquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:52 schreef Sapstengel het volgende:
Was het hier maar zo'n feest. Van HC wist ik niet, maar de dichtstbijzijnde is in Nijmegen, da's best een stukje rijden vanaf Apeldoorn.
HGR6TWQKHLQMB 10% bulk korting
ktl875y6 20% bulk korting.
Er wordt bij jou daar bezorgt tot 0400 dacht ik.
(Doe maar niet, allen maar slechte happen om deze tijd)![]()
Ja wat een achtergebleven dorp is dit ook. Enige plek waar ik nu eten kan halen is 24 uurs tankstation, maar dan zit je ook met bifi's omdat ze 's nachts geen gehaktstaven meer maken.
Heb nog wel van die cheap hamburgers, daar maar ff wat van maken. Wat cheddar erop enz.![]()
Hai guise.
Nieuwe schoenen zijn onderweg.
Inb4 ik anaal word verkracht door de douane.full stops and exclamation marks![]()
Nice squat kicksquote:Op vrijdag 9 november 2012 01:22 schreef krioro het volgende:
Hai guise.
[ afbeelding ]
Inb4 ik anaal word verkracht door de douane.![]()
Ja hè. Ben benieuwd hoeveel m'n squat gaat verbeteren. Gains van m'n leven etc.quote:full stops and exclamation marks![]()
Heftige beelden?quote:
Hij krijg 2 klapjes in zijn gezicht?![]()
wtf die gast slaat iemand knock out zonder reden met beveiligingscameras als bewijs en de politie heeft hem 9 maanden later nog niet gevonden?
[ Bericht % gewijzigd door Snakey op 09-11-2012 01:59:09 ]![]()
Ik las in een andere thread dat hij zichzelf aan heeft gegeven nadat GS een zoekactie was gestart.
Klootzakkenhunt![]()
de politie vind nog niet eens een hooiberg!quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:53 schreef Sanoro het volgende:
wtf die gast slaat iemand knock out zonder reden met beveiligingscameras als bewijs en de politie heeft hem 9 maanden later nog niet gevonden?![]()
Eentje is dus al terecht... internet lost het in een paar uur/dagen op terwijl de politie na 9 maanden nog niks verder is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ik las in een andere thread dat hij zichzelf aan heeft gegeven nadat GS een zoekactie was gestart.
Klootzakkenhunt![]()
Doe jij een upper/lower split?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:25 schreef Mithras82 het volgende:
/dagboek rackpulls pr verbeterd.
Van squatten deadliften / below the knees rackpulls ga ik echt heel erg zweten. Zeker als ik het vergelijk met zwaar bank drukken.
Voelt goed, je zou er bijna elke dag je benen van gaan trainen ipv 2x per week.
dus.."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
quote:
HAHAHAHAHAZo'n ding voor je chicka kopen; lekker oefenen schat
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Realistisch gezien kun je ~900g aankomen per maand; er zit dus veel vet en vocht in die 10 kilo.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:29 schreef Sanoro het volgende:
[..]
Ben meer dan 10kg aangekomen (0,5kg per week en vochtgewicht door creatine)-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Kut lichaamZelden schijten dus m'n gewicht neemt vaak toe in de loop der dagen wat enorm demotiverend lijkt
Maargoed, we gaan door. (Cut)
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Zijn ze er ook in een normale kleur? Zwart bijv.?quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:22 schreef krioro het volgende:
Hai guise.
[ afbeelding ]
Inb4 ik anaal word verkracht door de douane.![]()
Dankzij een vriend van mij en volgens mij Levolution hier, maar eens voor het eerst van dumbbells afgestapt en incline barbell bench press gedaan. Wonderbaarlijk voel ik deze oefening veel meer in de bovenkant van mijn borst en is het echt een heerlijke oefening. Thanks!
![]()
![]()
[dagboek] Het 6 dagen schema die ik volg, leek best zwaar maar is eigenlijk zwaar chill, ik slaap en eet genoeg dus spierpijn blijft beperkt tot 1 dag telkens en het lijntje om mijn buikspieren heen begint zichtbaar te worden[/dagboek]
![]()
Jawel en ze zijn er ook veel goedkoper, Do Win bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Zijn ze er ook in een normale kleur? Zwart bijv.?![]()
kijk, dat ziet er al 150x beschaafder uit, die Do Win'squote:Op vrijdag 9 november 2012 09:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Jawel en ze zijn er ook veel goedkoper, Do Win bijvoorbeeld.
Es kijken of het wat is.![]()
![]()
Hee wat nou als ik 2x per week squat en eigenlijk liever rack pulls doe dan deadlifts
ben ik dan hommo?![]()
Lolz.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:54 schreef 16meter het volgende:
Hee wat nou als ik 2x per week squat en eigenlijk liever rack pulls doe dan deadlifts
ben ik dan hommo?![]()
Lekker gezellig afslanken door appeltaart met slagroom.quote:
Je moet ook van het leven genieten, meid !![]()
Die comments op fb telkens: "Geniet ervan!!"donder toch op man
Bacon knabbels s'avonds of noten, snacken kan ook gezond.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:11 schreef 16meter het volgende:
een koekje bij de koffie geef ik niet op hoor
en ;s avonds wel een knabbeltje bij de film hahaha
het hoeft echt allemaal niet zo overdreven!!
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
m'n koekje bij de koffie geef ik niet op hoor
het hoeft echt allemaal niet zo overdreven!! t gaat er om dat je lekker in je vel zit!![]()
daar gaat het om meissie lekker in je vel zitte en niet te serieus nemen allesquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:11 schreef 16meter het volgende:
m'n koekje bij de koffie geef ik niet op hoor
het hoeft echt allemaal niet zo overdreven!! t gaat er om dat je lekker in je vel zit!![]()
Mooi!quote:
Blijf hier maar fijn hier
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Het nieuwste filmpje van Jesse is een ware eye opener! Een must see voor iedereen die bewust met voeding bezig is.
GEEN GRANEN EN PEULVRUCHTEN MEER ETEN!!!
EN GEEN VARKENSVLEES!!![]()
ik neem deze mannen wel serieus, check die bodys dan, mirin physique allesquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:16 schreef 16meter het volgende:
Het nieuwste filmpje van Jesse is een ware eye opener! Een must see voor iedereen die bewust met voeding bezig is.
EN GEEN VARKENSVLEES!!![]()
Je hebt de Southpark-aflevering hierover gemist?quote:Op vrijdag 9 november 2012 04:12 schreef star_gazer het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAZo'n ding voor je chicka kopen; lekker oefenen schat
Volgens mij is hij ook de eigenaar van Paypro.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:06 schreef 16meter het volgende:
hee check deze superfood shake met hennep zaad
helemaal super
romig en rijk aan eiwitten![]()
Drs. Richard de Leth heeft het boek "oer sterk" uitgegeven maar ziet zelf niet echt heel sterk uit.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:16 schreef 16meter het volgende:
EN GEEN VARKENSVLEES!!
Sterker nog hij lijk op Super Alpha male Tim.
Geef toe, hij lijkt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2012 10:25:34 ]![]()
Zwanger worden voor mannen.
Ik stel voor dat iedereen hier even een leuk berichtje op het kanaal van Jesse op Youtube achter laat.
Dat kost maar een minuut, maar helpt een heleboel.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2012 10:38:56 ]![]()
ik krijg zin om te meppen, van die kop!quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:24 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Drs. Richard de Leth heeft het boek "oer sterk" uitgegeven maar ziet zelf niet echt heel sterk uit.
Sterker nog hij lijk op Super Alpha male Tim.
[ afbeelding ]
Geef toe, hij lijkt.![]()
je bent sws hommo als je skwat. wie gaat nou ze kontje pieren met gespierde manne in de buurt :S:Squote:Op vrijdag 9 november 2012 09:54 schreef 16meter het volgende:
ben ik dan hommo?Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Man man, zo zie je maar weer hoe slecht de basisfysiologie erin zit bij artsenquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:16 schreef 16meter het volgende:
EN GEEN VARKENSVLEES!!Die gast heeft ook geneeskunde gestudeerd
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Kwark is zo'n 100% caseine, whey is whey.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:34 schreef ulq het volgende:
[..]
[..]
In 60 euro aan aldi-kwark zitten ongeveer 9200 gram eiwitten, in 60 euro van deze shake http://www.bodyenfitshop.(...)ion/whey-perfection/
zitten er slechts 3510.
Kwark eten voor eiwitten is dus wel degelijk een stuk goedkoper, een beter alternatief dus of zitten er nog nadelen aan ten opzichte van eiwitshake?
Je moet de vergelijking maken tussen kwark en caseine shakes, en dan is idd kwark goedkoper + bevat lading lactobacillen die goed voor je darmen zijn.
Brotip: water toevoegen bij kwark in je shakebeker, dan krijg je een soort caseine shake consistentie wat makkelijk weg te werken is als vaste kwark je de neus uit komt.
Imho heeft whey alleen extra nut rondom de training, de rest van de tijd liever eiwit uit normaal voedsel.Confidence through competence![]()
Dat kan prima, mits je let op de Kcals.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Lekker gezellig afslanken door appeltaart met slagroom.
Je moet ook van het leven genieten, meid !If not now, then when.![]()
![]()
Die hele FB-pagina.Volgens mij is het gewoon getroll als ik die statussen zo zie.
https://www.facebook.com/OfficialAndreyIf not now, then when.![]()
Thanks!quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:55 schreef Stereotomy het volgende:
Brotip: water toevoegen bij kwark in je shakebeker, dan krijg je een soort caseine shake consistentie wat makkelijk weg te werken is als vaste kwark je de neus uit komt
![]()
![]()
Voorkant schouders helemaal verzuurd nu, en heb dat nooit bij side delts. Bij rear delts welWasdeze.
![]()
huh? ik heb m'n side delts altijd binnen no time verzuurd. En dat duurt dan de hele training lang. Tot je er misselijk van wordtquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:40 schreef Bendoe het volgende:
Voorkant schouders helemaal verzuurd nu, en heb dat nooit bij side delts. Bij rear delts welWasdeze.
![]()
Je hebt je schouders pas echt goed getrained als je je bidon niet meer aan je mond kan zetten![]()
![]()
Lekker he, schouders trainen![]()
Hoe pak jij je rear delts trouwens? Ben wel weer toe aan wat nieuws namelijk.![]()
met oefeningen als lateral raise zijn mijn delts ook verzuurd, maar ik bedoelde spierpijn de dag na je trainingquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:57 schreef RaymondK het volgende:
[..]
huh? ik heb m'n side delts altijd binnen no time verzuurd. En dat duurt dan de hele training lang. Tot je er misselijk van wordt![]()
Je hebt je schouders pas echt goed getrained als je je bidon niet meer aan je mond kan zetten![]()
![]()
Hoe pak jij je rear delts trouwens? Ben wel weer toe aan wat nieuws namelijk.![]()
ik doe gewoon de basis voor mijn rear delts: rear delt flyes en reverse pec deck. je kun ook eens een rear delt row proberen. een bar heel breed pakken en naar je upper chest rowen. wel opletten dat je je traps niet gaat gebruiken.![]()
Thanks bra, goede tip.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kwark is zo'n 100% caseine, whey is whey.
Je moet de vergelijking maken tussen kwark en caseine shakes, en dan is idd kwark goedkoper + bevat lading lactobacillen die goed voor je darmen zijn.
Brotip: water toevoegen bij kwark in je shakebeker, dan krijg je een soort caseine shake consistentie wat makkelijk weg te werken is als vaste kwark je de neus uit komt.
Imho heeft whey alleen extra nut rondom de training, de rest van de tijd liever eiwit uit normaal voedsel.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
ja doe altijd zittend rear delt fly's, daarna rear delt cable flys, of reverse pec deck of chest rowes.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:03 schreef Bendoe het volgende:
[..]
met oefeningen als lateral raise zijn mijn delts ook verzuurd, maar ik bedoelde spierpijn de dag na je training![]()
ik doe gewoon de basis voor mijn rear delts: rear delt flyes en reverse pec deck. je kun ook eens een rear delt row proberen. een bar heel breed pakken en naar je upper chest rowen. wel opletten dat je je traps niet gaat gebruiken.
'k ga nou die van Snakey weer eens doen. Staan met Bar achter je op konthoogte, en dan op tillen vanuit je achterkant schouders.
Je kan die ook met dumbles doen trouwens.![]()
Snap er niks meer van. Mn incline bench is opgelopen naar 80... En mn benchpress is afgenomen naar 95snif...
Patience is a virtue![]()
Vandaag achter gekomen dat er ook schijfjes van 1,25 kg zijn, dan kan ik zeker de millitary press en bbor het beste met 2,5 kg omhoog gooien? 5 kilo lijkt me best veel verschil.
Net trouwens filmpje van rippetoe over deadliften gekeken want had mijn dl niet omhoog gedaan omdat mijn techniek niet goed was, maar hij zegt dat je de barbell over je been moet laten glijden. Ik heb altijd een lange trainingsbroek aan is dat niet kut?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Juist een lange trainingsbroek is niet kut (heb ik ook), al heb ik altijd wel geschaafde/blauwe schenen na het deadliften.Confidence through competence![]()
Daar heb ik nooit last van omdat de bar eerder tegen m'n prothese aankomt dan m'n scheenbeen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:11 schreef Stereotomy het volgende:
Juist een lange trainingsbroek is niet kut (heb ik ook), al heb ik altijd wel geschaafde/blauwe schenen na het deadliften.![]()
Ik heb soms wel een zere duim omdat als m'n grip net niet wijd genoeg is ik met m'n duim over de bovenkant van de koker ga bij het naar beneden komen, die best scherp is.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit last van omdat de bar eerder tegen m'n prothese aankomt dan m'n scheenbeen.![]()
Ik heb soms wel een zere duim omdat als m'n grip net niet wijd genoeg is ik met m'n duim over de bovenkant van de koker ga bij het naar beneden komen, die best scherp is.
Over lange trainingsbroeken gesproken, zeker in de winter heb ik ook een trainingsjack aan, omdat ik werkelijk doodvries als ik in een singletje en korte broek zou trainen, behalve na het squatten of deadliften, dan heb ik het warm. Maar ik zie iedereen in korte kleding trainen in mijn gym. Jullie geen last van afkoeling?Confidence through competence![]()
Onze sportschool heeft CV, squatrack staat tegen de verwarming aan dus daar squatten is een hel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Over lange trainingsbroeken gesproken, zeker in de winter heb ik ook een trainingsjack aan, omdat ik werkelijk doodvries als ik in een singletje en korte broek zou trainen, behalve na het squatten of deadliften, dan heb ik het warm. Maar ik zie iedereen in korte kleding trainen in mijn gym. Jullie geen last van afkoeling?
Echt supergoed is het nou ook weer niet, gewoon het resultaat van 20 uur per dag in de spiegel op jezelf staan te geilen met opgefokte muziek op de achtergrond.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:37 schreef obsama het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)u_tijd_voorrrrr.html, dit is pas jezelf presenteren !
mayolight | 09-11-12 @ 13:40 | + 1 -
Maar wat is ie nou aan het compenseren. Kleine leuter?
Hetiswat | 09-11-12 @ 13:45 | + -2 -
Ook al vind ik het dansje wat hij doet niks: *zucht*Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Starting strength toch? Dan je squat ook 2.5 kg per keer omhoog. Zo hou je je lineaire progressie langer vol. Deadlift wel 5 kgquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:08 schreef esv7 het volgende:
Vandaag achter gekomen dat er ook schijfjes van 1,25 kg zijn, dan kan ik zeker de millitary press en bbor het beste met 2,5 kg omhoog gooien? 5 kilo lijkt me best veel verschil.
Net trouwens filmpje van rippetoe over deadliften gekeken want had mijn dl niet omhoog gedaan omdat mijn techniek niet goed was, maar hij zegt dat je de barbell over je been moet laten glijden. Ik heb altijd een lange trainingsbroek aan is dat niet kut?Behulpzaam als een waterkraan.
Zo.. tweeënhalf uur verder.Zeer leuk en interessant om te kijken als je in-depth wilt gaan.
p.s. het gaat niet alleen over eiwitten maar ook over andere interessante stuff.Ik heb het pas koud.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Over lange trainingsbroeken gesproken, zeker in de winter heb ik ook een trainingsjack aan, omdat ik werkelijk doodvries als ik in een singletje en korte broek zou trainen, behalve na het squatten of deadliften, dan heb ik het warm. Maar ik zie iedereen in korte kleding trainen in mijn gym. Jullie geen last van afkoeling?Jelly op jullie. Totdat ik opgewarmd ben natuurlijk.
Neen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Zijn ze er ook in een normale kleur? Zwart bijv.?Die zijn echt fugly.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Jawel en ze zijn er ook veel goedkoper, Do Win bijvoorbeeld.
Nike Romaleos zien er niet slecht uit en zijn er wel in andere kleuren. En hebben ook een kunststof hiel net als de Adipowers, in tegenstelling tot hout.
[ Bericht 1% gewijzigd door krioro op 09-11-2012 17:07:03 ]full stops and exclamation marks![]()
Heb jij niets te doen ofzo?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zo.. tweeënhalf uur verder.Zeer leuk en interessant om te kijken als je in-depth wilt gaan.
p.s. het gaat niet alleen over eiwitten maar ook over andere interessante stuff.
[..]
Ik heb het pas koud.Jelly op jullie. Totdat ik opgewarmd ben natuurlijk.
Beetje kijken naar wat boytjes die uren over eiwitjes praten.
Deathlift or Die.![]()
Betaal jij toch lekker het dubbele voor wat schoenen die je alleen in de gym aanhebt? Ik vind die van jouw nog lelijker, had dan powerperfects gekocht.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Neen.
[..]
Die zijn echt fugly.
Nike Romaleos zien er niet slecht uit en zijn er wel in andere kleuren. En hebben ook een kunststof hiel net als de Adipowers, in tegenstelling tot hout.![]()
Poepen + bijlezen over eiwitten = double winquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb jij niets te doen ofzo?Beetje kijken naar wat boytjes die uren over eiwitjes praten.
Confidence through competence![]()
Maar dan heeft ie wel schoenen die niemand heeft!!!11145quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:09 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Betaal jij toch lekker het dubbele voor wat schoenen die je alleen in de gym aanhebt? Ik vind die van jouw nog lelijker, had dan powerperfects gekocht.2,5 uur poepen, dat kan alleen die dude aan de 7k kcal.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Poepen + bijlezen over eiwitten = double winDeathlift or Die.![]()
Ik vind die van mij ook best lelijk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:09 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Betaal jij toch lekker het dubbele voor wat schoenen die je alleen in de gym aanhebt? Ik vind die van jouw nog lelijker, had dan powerperfects gekocht.Gaat vooral om de functie en hoe ze bij je voeten passen natuurlijk.
full stops and exclamation marks![]()
Hoe weet je eigenlijk dat ze bij je voeten passen als je ze uit het buitenland hebt besteld?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vind die van mij ook best lelijk. [ afbeelding ] Gaat vooral om de functie en hoe ze bij je voeten passen natuurlijk.Deathlift or Die.![]()
Heb ze van iemand anders aangehad.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe weet je eigenlijk dat ze bij je voeten passen als je ze uit het buitenland hebt besteld?full stops and exclamation marks![]()
Vanavond trouwens na een terugval met m'n knie weer voor het eerst benen trainen. Drie weken terug alweer
Deathlift or Die.![]()
Nu het toch over kleding gaat:
Hoe zijn die thermoshirts voor trainen? Ik heb er eens één gepast (van Nike, zo'n 'combat shirt') en het zat fucking lekker (lekker beweeglijk enzo), maar houden die niet warmte vast wat je juist kwijt wil?This isn't even my final form.![]()
Een beetje weightliftingschoen (bijna) niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Een beetje schoen hoort naar je voeten te vormen.full stops and exclamation marks![]()
Thermoshirts zijn in principe tegen kou ja.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:35 schreef Levolution het volgende:
Nu het toch over kleding gaat:
Hoe zijn die thermoshirts voor trainen? Ik heb er eens één gepast (van Nike, zo'n 'combat shirt') en het zat fucking lekker (lekker beweeglijk enzo), maar houden die niet warmte vast wat je juist kwijt wil?
Er loopt hier wel eens een dikke Turk met een thermoshirt en (ja serieus) vuilniszakken om zijn lichaam heen tijdens cardio, zodat hij meer warmte vasthoudt en dus meer zweet
Beetje ondoordacht omdat je vocht na je training er gewoon weer aan drinktBeter groene thee drinken, spinazi en knoflook eten, weinig zout tot je nemen.
Deathlift or Die.![]()
Verkopen ze zulke strakke en beweeglijke (elastische) shirts niet die juist zweet en warme afdrijven dan? Want het zit echt lekker en je ziet er ripped as fuark uit (voor jezelf natuurlijk, motivatie enzoquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Thermoshirts zijn in principe tegen kou ja.
Er loopt hier wel eens een dikke Turk met een thermoshirt en (ja serieus) vuilniszakken om zijn lichaam heen tijdens het cardio, zodat hij meer warmte vasthoudt en dus meer zweet
Beetje ondoordacht omdat je vocht na je training er gewoon weer aan drinkt).
Ik heb wel gemerkt dat bij Turken de mythe heerst dat je meer afvalt als je meer zweet. Ze denken dat je afvalt van de sauna en ik ken er zelfs een paar die gingen joggen met vuilniszakken onder hun kleding.Ze marketen zelfs 'sauna esofman' (sauna trainingspakken) met deze mythe, die je laten zweten om meer af te vallen:
edit: oh, in je edit heb je al toegevoegd dat die van jou ook vuilniszakken gebruikt.
Je valt ook meer af met vuilniszakken onder je kleding, gebruiken professionele vechters vaak voor een weging.![]()
Ja ik zie het hier op trainen wel eens, maar laatst dus ook in de sportschool.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Verkopen ze zulke strakke en beweeglijke (elastische) shirts niet die juist zweet en warme afdrijven dan? Want het zit echt lekker en je ziet er ripped as fuark uit (voor jezelf natuurlijk, motivatie enzo).
Ik heb wel gemerkt dat bij Turken de mythe heerst dat je meer afvalt als je meer zweet. Ze denken dat je afvalt van de sauna en ik ken er zelfs een paar die gingen joggen met vuilniszakken onder hun kleding.Ze marketen zelfs 'sauna esofman' (sauna trainingspakken) met deze mythe, die je laten zweten om meer af te vallen:
[ afbeelding ]
edit: oh, in je edit heb je al toegevoegd dat die van jou ook vuilniszakken gebruikt.
Het heeft echt totaal geen nut op langer termijn. Zoals Jahroon net zegt, gewoon als je snel nog wat kilootjes vocht kwijt wilt.Deathlift or Die.![]()
Natuurlijk, maar dat is vocht wat je later weer aanvult.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:42 schreef seto het volgende:
Je valt ook meer af met vuilniszakken onder je kleding, gebruiken professionele vechters vaak voor een weging.
Deze gasten denken echt dat je er ook vet van kwijt raakt.This isn't even my final form.![]()
Sowieso zijn beide personen zijn erg slim. Ik ben vooral erg benieuwd wat er uit het onderzoek van Eric komt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ha, Alan AragonKan deze man op weinig broscience betrappen
Het gaat er niet om of je iets te doen hebt of niet. Het gaat er om welke kennis jij tracht te bezitten of wat jij er voor over hebt om je doel(en) zo efficiënt en succesvol mogelijk te behalen. Jezelf verrijken en verbeteren waar mogelijk/nodig is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb jij niets te doen ofzo?Beetje kijken naar wat boytjes die uren over eiwitjes praten.
Niet echt een efficiënte manier om aan je informatie te komenquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sowieso zijn beide personen zijn erg slim. Ik ben vooral erg benieuwd wat er uit het onderzoek van Eric komt.
[..]
Het gaat er niet om of je iets te doen hebt of niet. Het gaat er om welke kennis jij tracht te bezitten of wat jij er voor over hebt om je doel(en) zo efficiënt en succesvol mogelijk te behalen. Jezelf verrijken en verbeteren waar mogelijk/nodig is.
Deathlift or Die.![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:49 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
er zijn efficientere manieren...
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:49 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
er zijn efficientere manieren...
Ik wist niet dat er in fetakaas zoveel eiwitten en vetten zitten. E: 20 K: 1 V: 21.
Feta is (doorgaans) een 40+ kaas.
Zit qua macro's dus ergens tussen een normale Nederlandsche Goudse 48+ en 30+ in.Confidence through competence![]()
Sowieso vind ik die obsessie met bodybuilding eigenlijk best gay.
Persoonlijk vind ik die lifestyle te drastisch en gaat niet samen met andere dingen die ik leuk vind.
Ik neem genoegen met minder dan optimale progressie mogelijk is om daarnaast leuke andere activiteiten te doen. Uiteindelijk maken veel gasten het ook ingewikkelder dan het is. Macros tellen in de bulk is ook overrated, voor de cut doe ik het alleen.
Peace!![]()
Oke dankjewel had bij bp en squat 5 erbij gedaan vandaag, en bij squat woensdag ook al 5 erbij maar goed. Deadlift heb ik er niks bij gedaan omdat de techniek niet goed was.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Starting strength toch? Dan je squat ook 2.5 kg per keer omhoog. Zo hou je je lineaire progressie langer vol. Deadlift wel 5 kgNo citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ok. Bedankt voor de informatie.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:17 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
Persoonlijk vind ik die lifestyle te drastisch en gaat niet samen met andere dingen die ik leuk vind.
Ik neem genoegen met minder dan optimale progressie mogelijk is om daarnaast leuke andere activiteiten te doen. Uiteindelijk maken veel gasten het ook ingewikkelder dan het is. Macros tellen in de bulk is ook overrated, voor de cut doe ik het alleen.
Peace!BEASTMODE![]()
Maar hey, aan het eind van de dag.. kun je doen wat de NEUK je wil doen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:17 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
Peace!-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:46 schreef VASND het volgende:
[..]
Maar hey, aan het eind van de dag.. kun je doen wat de NEUK je wil doen.![]()
![]()
de lifestyle boeit mij ook weinig. Ik vindt trainen gewoon heerlijk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:17 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
Peace!![]()
lijkt net of je die afslankwijven hoort praten!quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:46 schreef VASND het volgende:
[..]
Maar hey, aan het eind van de dag.. kun je doen wat de NEUK je wil doen.![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:34 schreef Ethanolic het volgende:
Vanavond trouwens na een terugval met m'n knie weer voor het eerst benen trainen. Drie weken terug alweer![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:17 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
Peace!
Gisteren benen en schouders dag: stiff-leg deadlifts, squats, calf raises, overhead press, lateral raises, shrugs en voor de lol wat planks. Teleurstellend weinig spierpijn; kan nog lopenBen qua benen blijkbaar wel wat gewend na 6 maanden SS
[ Bericht 37% gewijzigd door star_gazer op 10-11-2012 05:09:52 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Vage gast is dat zeg, wat doet ie hier dan nog als hij BB gay vind?quote:
Zeker iemand van het gezond slank topic.
Was gezellig trouwens donderdag op vrijdag hier in het topic en in het gezond slank topic.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2012 07:54:47 ]![]()
mijn buikspieren zijn iig herstellendequote:Op zaterdag 10 november 2012 07:49 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Vage gast is dat zeg, wat doet ie hier dan nog als hij BB gay vind?
Was gezellig trouwens donderdag op vrijdag hier in het topic en in het gezond slank topic.![]()
![]()
Sowieso zijn face pulls de koning van rear delt exercises.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:57 schreef RaymondK het volgende:
[..]
huh? ik heb m'n side delts altijd binnen no time verzuurd. En dat duurt dan de hele training lang. Tot je er misselijk van wordt![]()
![]()
Hoe pak jij je rear delts trouwens? Ben wel weer toe aan wat nieuws namelijk.Heerlijke oefening, gegarandeerde verzuring bij mij.
Of toch du vader?![]()
beetje gayquote:Op zaterdag 10 november 2012 09:39 schreef Questular het volgende:
vandaag binnengekomen
[ afbeelding ]
Ja ik wil mn tere computer handjes beschermen.![]()
De roze variant was helaas uitverkocht, nu moet ik mn hele sportkleding afstemmen op deze kleuren.quote:![]()
Lekker interessant, serieus echt waar. Laat die mensen lekker als ze zich er lekker bij voelen. Je bent net zo erg als een Jejovagetuige die vindt dattie de wijsheid in pacht heeft.quote:Op zaterdag 10 november 2012 07:49 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Was gezellig trouwens donderdag op vrijdag hier in het topic en in het gezond slank topic.
Leven en laten leven. Alsof jij voor een ander kan bepalen hoe die zn leven inricht.
niks zo vervelend als mensen die het allemaal denken te weten, en het ook nodig vinden om dit te pas en te onpas te melden..Behulpzaam als een waterkraan.
Dit.quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker interessant, serieus echt waar. Laat die mensen lekker als ze zich er lekker bij voelen. Je bent net zo erg als een Jejovagetuige die vindt dattie de wijsheid in pacht heeft.
Leven en laten leven. Alsof jij voor een ander kan bepalen hoe die zn leven inricht.
niks zo vervelend als mensen die het allemaal denken te weten, en het ook nodig vinden om dit te pas en te onpas te melden..![]()
Heb helemaal nergens verteld dat ik alles weet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker interessant, serieus echt waar. Laat die mensen lekker als ze zich er lekker bij voelen. Je bent net zo erg als een Jejovagetuige die vindt dattie de wijsheid in pacht heeft.
niks zo vervelend als mensen die het allemaal denken te weten, en het ook nodig vinden om dit te pas en te onpas te melden..
Ik denk alleen dat je verkeerd bezig bent om in het bodybuilding topic te gaan roepen dat die lifestyle gay is.
Even verkeerd vind ik het dat jij maar daarop aanvalt, lees het stukje nog eens na, wellicht dat je het verkeerd gelezen hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2012 10:29:31 ]![]()
BUT HEY MAN..... ALL OF THIS IS JUST ADVICEquote:Op zaterdag 10 november 2012 09:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Laat die mensen lekker als ze zich er lekker bij voelen. Je bent net zo erg als een Jejovagetuige die vindt dattie de wijsheid in pacht heeft.
DO WHATEVER THE FUCK U WANNA DO!!![]()
Noodles met 2 eieren, gisteren auto van de zaak gekregen onverwachts MAKING ALL THEM GAINSquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:42 schreef Weissman het volgende:
Even lekker ontbijten met cruesli en yoghurtdrank. Lekker bewust bezig hier.![]()
het is ook een reactie p die zogenaamd schijtlollige trolls in willekeurige afslanktopics. Om vervolgens hier hard te gaan lachen omdat jij een shredded cunt bent en andere mensen een lekker speklaagje hebben.quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:28 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Heb helemaal nergens verteld dat ik alles weet.
Ik denk alleen dat je verkeerd bezig bent om in het bodybuilding topic te gaan roepen dat die lifestyle gay is.
Even verkeerd vind ik het dat jij maar daarop aanvalt, lees het stukje nog eens na, wellicht dat je het verkeerd gelezen hebt.
Leven en laten leven. Hou je lekker met jezelf bezig ipv je druk te maken over de shit van een ander.
Dit is trouwens geen persoonlijke aanval maar gewoon even een opmerking in het algemeen.Behulpzaam als een waterkraan.
Goed bezig meid !! helemaal toppiequote:Op zaterdag 10 november 2012 10:42 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Noodles met 2 eieren, gisteren auto van de zaak gekregen onverwachts MAKING ALL THEM GAINS![]()
![]()
Haha kan ik lekker met mijn mannetje en de kids naar de gym in klasse.quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Goed bezig meid !! helemaal toppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey suntzu, ouwe aziaat, hoeveel gewicht was jij eigenlijk verloren na je cut? En hoeveel %bf?
Gebruikte je supps? (behalve the usual whey etc)![]()
Bacon eieren en Brinta... Nu naar the gym voor Zumba... 😦quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Goed bezig meid !! helemaal toppiePatience is a virtue![]()
Hmm ik was maximaal 10,5kg afgevallen, van 78kg naar 67,5kg en toen weer rustig aangekomen naar 70. Bf heb ik na al die tijd nog steeds niet laten checken, heb al. Zo vaak gezegd dat ik het zou gaan meten maarja de spiegel is goed zat samen met de foto's.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:05 schreef 16meter het volgende:
Hey suntzu, ouwe aziaat, hoeveel gewicht was jij eigenlijk verloren na je cut? En hoeveel %bf?
Gebruikte je supps? (behalve the usual whey etc)
Ik had eerst dus Dexaprine gebruikt voor 2 maanden achtereen, toen 2 weken zonder en toen een maandje met, whey drink ik sinds na die eerste 2 maanden niet meer. Gewoon goed eten, slapen en trainen. Gebruik nu wel jack3d micro maar daar merk ik eigenlijk niet zoveel van. Gebruik het nu alleen tot het op is.![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:55 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Haha kan ik lekker met mijn mannetje en de kids naar de gym in klasse.Geniet ervan!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
referentie naar kutposts op facebook
[ Bericht 2% gewijzigd door drumstickNL op 10-11-2012 13:40:21 ]-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Al mijn berichtjes daar zijn weg...quote:Op zaterdag 10 november 2012 07:49 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Was gezellig trouwens donderdag op vrijdag hier in het topic en in het gezond slank topic.![]()
Nice. Lig laag G.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:34 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Mofucking Opel Corsa 1.2 2012 eco shitIf not now, then when.![]()
Thanks voor de info.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:56 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Hmm ik was maximaal 10,5kg afgevallen, van 78kg naar 67,5kg en toen weer rustig aangekomen naar 70. Bf heb ik na al die tijd nog steeds niet laten checken, heb al. Zo vaak gezegd dat ik het zou gaan meten maarja de spiegel is goed zat samen met de foto's.
Ik had eerst dus Dexaprine gebruikt voor 2 maanden achtereen, toen 2 weken zonder en toen een maandje met, whey drink ik sinds na die eerste 2 maanden niet meer. Gewoon goed eten, slapen en trainen. Gebruik nu wel jack3d micro maar daar merk ik eigenlijk niet zoveel van. Gebruik het nu alleen tot het op is.
Gebruik nu ook Dexaprine, een halfje bij het opstaan en een halfje 30-45 min voor het trainen. Op rustdagen niet. Geeft een goede buzz en onderdrukt de eetlust redelijk.![]()
Pak fine oats in mn B&F pakketje lijkt wel ontploft. Ze bieden me een gratis zak bij mn volgende bestelling aan, das dan wel weer netjes.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Was vorige week ook al bij zo'n andere gast uit dit topic.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:32 schreef VASND het volgende:
Pak fine oats in mn B&F pakketje lijkt wel ontploft. Ze bieden me een gratis zak bij mn volgende bestelling aan, das dan wel weer netjes.If not now, then when.![]()
Hier ook alquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:32 schreef VASND het volgende:
Pak fine oats in mn B&F pakketje lijkt wel ontploft. Ze bieden me een gratis zak bij mn volgende bestelling aan, das dan wel weer netjes.Wss door de pot die eroverheen is geschuurd ofzo, geen idee..
Nog even doorcutten en dan is in ieder geval de ottermode core voor elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Denk dat ik ook maar begin met cutten ben nu 92kg en begin nu toch zonder shirt er dik uit te zien
Moet ik nu gewoon van 4k kcal naar 3k kcal gaan?![]()
jaquote:Op zondag 11 november 2012 01:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
Denk dat ik ook maar begin met cutten ben nu 92kg en begin nu toch zonder shirt er dik uit te zien
Moet ik nu gewoon van 4k kcal naar 3k kcal gaan?![]()
Wat is je vetpercentage? Wat weeg je? Hoe vaak train je?quote:Op zondag 11 november 2012 01:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
Moet ik nu gewoon van 4k kcal naar 3k kcal gaan?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
quote:Op zondag 11 november 2012 00:31 schreef star_gazer het volgende:
Nog even doorcutten en dan is in ieder geval de ottermode core voor elkaarNetjes! Hoelang heb je gecut en vanaf waar ben je begonnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
Geen idee denk rond de 20, 92kg, 4x boksen en 2x SS vanaf volgende week.quote:Op zondag 11 november 2012 08:46 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wat is je vetpercentage? Wat weeg je? Hoe vaak train je?
Twijfel of ik SS en boksen op 1 dag moet doen zodat ik toch nog een rust dag heb. Anders zou ik de dag na SS gelijk alweer moeten boksen![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 00:31 schreef star_gazer het volgende:
Nog even doorcutten en dan is in ieder geval de ottermode core voor elkaarMirin' hard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu ik wat meer eet wordt ik regelmatig midden in de nacht wakker met het gevoel dat mijn buik gaat ontploffen, ga ik naar de wc kan ik alleen plassen en dan is het ook weg. Maar het voelt niet alsof ik heel nodig moet plassen of zo heel raar.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Mwa. Ik zou mijn buks er wel in leeg kunnen schieten.quote:Op zondag 11 november 2012 14:19 schreef Weissman het volgende:
Dat meisje
Minderjarig en sowieso CrossFit![]()
Ik ben zuinig op mijn eiwitten.quote:Op zondag 11 november 2012 14:52 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mwa. Ik zou mijn buks er wel in leeg kunnen schieten.![]()
hoe denken julie over een fullbody schema met de ene keer squats en de andere keer deadlifts ipv die 2 in een workout? of is dat gewoon goed te doen![]()
Probeer het uit en bepaal dan of je het fijn vindt of niet.quote:Op zondag 11 november 2012 16:08 schreef mtchel112 het volgende:
hoe denken julie over een fullbody schema met de ene keer squats en de andere keer deadlifts ipv die 2 in een workout? of is dat gewoon goed te doenIf not now, then when.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: