Stoer!!!quote:Op donderdag 8 november 2012 23:32 schreef Juicyhil het volgende:
ik heb ook geen idee wat er gebeurd is en er dus iets van een fuck om kan geven
Dikzakquote:Op donderdag 8 november 2012 23:32 schreef Juicyhil het volgende:
oh ja, geenstijlen vooral de mensen die dat taaltje overnemen
Ja is volgens mij toch een dorp ergens in het oosten?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:36 schreef Trashcanman het volgende:
Vreemd dat niemand die die avond zelf daar was die lui gelijk kon aanwijzen, regio Hardenberg is voor zover ik weet toch redelijk ons kent ons.
Met maar 2 grotere uitgaansgelegenheden, als die lui uit de buurt komen (wat me wel waarschijnlijk lijkt aangezien die tent niet van heinde en verre volk zal trekken) zullen ze geheid wel herkend moeten worden.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:43 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ja is volgens mij toch een dorp ergens in het oosten?
Beetje kromme vergelijking hequote:Op vrijdag 9 november 2012 00:06 schreef Disorder het volgende:
Verdachte heeft zich gemeld bij de politie nadat na ongeveer 3 uur zoeken door 'reaguurders' van geenstijl de dader herkend werd op foto's van Partyflock.
3 uur. Hoe lang was de politie hier ook al weer mee bezig?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:06 schreef Disorder het volgende:
Verdachte heeft zich gemeld bij de politie nadat na ongeveer 3 uur zoeken door 'reaguurders' van geenstijl de dader herkend werd op foto's van Partyflock.
Kortom, de politie is niet capabel om degelijk onderzoekswerk te verrichten?quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:23 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Beetje kromme vergelijking he
Wanneer na een aflevering van opsporing verzocht tips binnenkomen zeg je aan de hand daarvan toch ook niet "hoe lang was de politie hier alweer mee bezig?"
Via-via / via een grote groep mensen kun je natuurlijk makkerlijker iemand opsporen dan wanneer je het als instantie 'helemaal zelf' moet doen.
Daar zal het probleem ook wel liggen.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:36 schreef Trashcanman het volgende:
Vreemd dat niemand die die avond zelf daar was die lui gelijk kon aanwijzen, regio Hardenberg is voor zover ik weet toch redelijk ons kent ons.
Prima zaak. Dit soort opsproringsmiddelen moet veel vaker worden ingezet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:06 schreef Disorder het volgende:
Zo lang het geen digitale schandpaal wordt vind ik dit ook wel prima.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:13 schreef Boldface het volgende:
[..]
Prima zaak. Dit soort opsproringsmiddelen moet veel vaker worden ingezet.
Waarom mag het geen schandpaal worden? Breng het wangedrag maar in beeld, spoor de daders maar op. Naming & shaming.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo lang het geen digitale schandpaal wordt vind ik dit ook wel prima.
In sommige gevallen is het haast onmogelijk om op basis van camerabeelden iemand, zonder hulp van de burgers, op te sporen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kortom, de politie is niet capabel om degelijk onderzoekswerk te verrichten?
Dit.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:16 schreef Boldface het volgende:
[..]
Waarom mag het geen schandpaal worden? Breng het wangedrag maar in beeld, spoor de daders maar op. Naming & shaming.
Filmen en publiceren van reacties van de Politie, waarbij de voorafgaande actie niet gefilmd wordt, mag wel?? Die filmpjes zijn toch ook bedoeld om de Politie aan de schandpaal te hangenquote:Op vrijdag 9 november 2012 01:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo lang het geen digitale schandpaal wordt vind ik dit ook wel prima.
Dat is net zo kwalijk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:58 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Filmen en publiceren van reacties van de Politie, waarbij de voorafgaande actie niet gefilmd wordt, mag wel?? Die filmpjes zijn toch ook bedoeld om de Politie aan de schandpaal te hangen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |