quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
heeeerlijk!!
Heb ik van de week ook gedaan.
Vorige week is mijn neefje getrouwd en hadden we een feest. Ik wist niet zo goed wat ik aan moest doen, heb jurkje aangedaan en kreeg allemaal complimentjesLeuk jurkje! waar heb je die gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ennuh gezien er vast altijd wel wat te verbeteren valt mijn lijstje.
O 2 meergranen boterhammen met pindakaas
T stuk of 5 gedroogde dadels
L gekookt eitje, 2 meergranen boterhammen, komkommer glas ranja
T dadels
D zelfgemaakte pizza
oke het is een erg slecht lijstje vandaag..
Maar ben al best een tijdje bezig en af en toe heb ik het even nodig om zelf zo'n pizza te bakken en lekker op te eten. ^^
Morgen gaan we het gezonder doen. lekker peultjes enzo.. mjummjum.I solemnly swear i'm up to no good
Stoppen met roken is vergeleken met diëten inderdaad een eitje. Zeker in December dat gaat weer een ramp worden.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
Be, het is net als stoppen met roken denk ik, wat die suikers betreftstoppen met roken is wel makkelijker tho.
Coolcat serieusquote:Op vrijdag 9 november 2012 06:24 schreef Vicky het volgende:
Thinkk-Pinkk, die heb ik bij CoolCat gekocht.
hihiquote:Op vrijdag 9 november 2012 07:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Coolcat serieusdacht dat ze daar alleen ordi kleren hadden ^^ hij is erg leuk!
Dat geeft de jurk weer een extra... Uhm dimensie danquote:Op vrijdag 9 november 2012 07:57 schreef Vicky het volgende:
[..]
hihi
er zit wel.een lange 'sm'rits aan dr achtetkant.. Hihi
quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat geeft de jurk weer een extra... Uhm dimensie dan![]()
Goeiemorgen trouwens!
Het enige wat helpt tegen spierpijn is bewegen... Lekker los maken!quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:38 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik heb eindelijk mijn gewicht van voor de tentamenweek weer terug
nu weer gewoon flink door doen
helaas vandaag geen sporten want ik ga dood van de spierpijn
dat pakken we volgende week wel weer op dan
Ja ben gisteren al de hele dag wezen zwemmenquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:38 schreef Tink89 het volgende:
Overigens vanochtend wel een atl... Ik kom er wel
[..]
Het enige wat helpt tegen spierpijn is bewegen... Lekker los maken!
Ik vind fietsen altijd heerlijk als ik spierpijn heb. Omdat je dan heel licht kan beginnen, zo kan je het echt een soort losmakenquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja ben gisteren al de hele dag wezen zwemmen
maar nu doet het dus 2 keer zo veel pijn
het zijn ook mijn benen en mijn kont dus gaan zitten en lopen is echt al hel
ik kan alleen maar op stoelen ploffen
misschien straks een stukje wandelen of zo, maar echt naar de fitness lijkt me geen goed idee
Nice! Precies op tijd aan de rem getrokken dus.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht vorige week: verdorie, bleef steeds stabiel, maar nu toch 2 kilo zwaarder. Even op mijn eten letten.
Twee kilo is alweer weg
Onder de 90 blijven is Goedquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:42 schreef Brighteyes het volgende:
Nice! Precies op tijd aan de rem getrokken dus.
Ik ook, vanmorgen zelfs 89,00!Da's ook twee kilo lichter dan vorig weekend.
En nu vasthouden. We hebben dit weekend een vriendenweekendje dus het zal niet superstreng zijn, maar ik ga bijv. wel 's ochtends gewoon Brinta eten en verder niet (te veel) meedoen met chips en toastjes enzo. Even goed de hoeveelheden in de gaten houden.
En kiezen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |