abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118991618
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 19-11-2012 13:37:42 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_118991647
Oh damn ik heb het topic gesloten en ik wist echt niet wat ik in de titel moest zetten :@

Dus als een van de mods iets beters weet.. wijzig het gerust ^^

[ Bericht 17% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 08-11-2012 20:15:42 ]
  donderdag 8 november 2012 @ 21:01:53 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_118994728
Niet veel beter, maar vooruit. ;) Iig even anders dan de voorgaande. ;)
pi_118995447
Oh ja mijn laatste bericht

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:46 schreef Vicky het volgende:

[..]

heeeerlijk!!
Heb ik van de week ook gedaan.

Vorige week is mijn neefje getrouwd en hadden we een feest. Ik wist niet zo goed wat ik aan moest doen, heb jurkje aangedaan en kreeg allemaal complimentjes :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk jurkje! waar heb je die gekocht :@

Ennuh gezien er vast altijd wel wat te verbeteren valt mijn lijstje.

O 2 meergranen boterhammen met pindakaas
T stuk of 5 gedroogde dadels
L gekookt eitje, 2 meergranen boterhammen, komkommer glas ranja
T dadels
D zelfgemaakte pizza

oke het is een erg slecht lijstje vandaag..

Maar ben al best een tijdje bezig en af en toe heb ik het even nodig om zelf zo'n pizza te bakken en lekker op te eten. ^^

Morgen gaan we het gezonder doen. lekker peultjes enzo.. mjummjum.
  donderdag 8 november 2012 @ 21:21:37 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_118995713
Be, het is net als stoppen met roken denk ik, wat die suikers betreft :') stoppen met roken is wel makkelijker tho.
disclaimer
pi_118995816
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
Be, het is net als stoppen met roken denk ik, wat die suikers betreft :') stoppen met roken is wel makkelijker tho.
Stoppen met roken is vergeleken met diëten inderdaad een eitje. Zeker in December dat gaat weer een ramp worden.
pi_118995932
Met roken stop je. Met eten moet je steeds gezonde keuzes maken...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 8 november 2012 @ 21:28:45 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_118996102
True, true. Maar de suiker kan net zo verraderlijk zijn als de nicotine :(
disclaimer
  donderdag 8 november 2012 @ 21:29:31 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_118996153
Ja, roken kan je ook (zo goed als) volledig vermijden, maar eten moet je. Dus steeds weer die keuze wat je eet en hoe veel je dan eet.

Maar vooralsnog lijkt mijn kop echt weer recht te staan, net gepland 3 biscuitjes op en vorige week zou ik dan a la minute de rest ook opgegeten hebben en daarna de rest van de inhoud van de kast, maar nu is het gewoon goed.

Ik ga zometeen lekker slapen, dat helpt bij mij ook zo enorm, goed en veel slapen. :Y

:* *O*
pi_118996223
En als je op tijd naar bed gaat dan kan je niet snacken O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_119005153
Thinkk-Pinkk, die heb ik bij CoolCat gekocht.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_119005430
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 06:24 schreef Vicky het volgende:
Thinkk-Pinkk, die heb ik bij CoolCat gekocht.
Coolcat serieus :D dacht dat ze daar alleen ordi kleren hadden ^^ hij is erg leuk!
pi_119005581
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 07:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Coolcat serieus :D dacht dat ze daar alleen ordi kleren hadden ^^ hij is erg leuk!
hihi

er zit wel.een lange 'sm'rits aan dr achtetkant.. Hihi
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_119005635
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 07:57 schreef Vicky het volgende:

[..]

hihi

er zit wel.een lange 'sm'rits aan dr achtetkant.. Hihi
Dat geeft de jurk weer een extra... Uhm dimensie dan >:)

Goeiemorgen trouwens!
pi_119005810
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 08:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat geeft de jurk weer een extra... Uhm dimensie dan >:)

Goeiemorgen trouwens!
:D

Goedemorgen! Ik ga me klaarmaken.voor een uurtje shapen zonder armen te gebruiken...
Heb er zin an!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_119005960
Had eigenlijk in het zwembad moeten liggen. Maar heb me verstapt en nu vocht in m'n knie. Dus dan morgen maar even gaan ipv vandaag.

Succes!
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:28:30 #17
319308 Tink89
To live is to dance
pi_119008324
Goeiemorgen!

Ik ben alweer zo'n 3 uur aan het werk en voel een giga-hoofdpijn opkomen. Niet fijn, maar heb vanmiddag nog een afspraak tot half 4, dus moet door.

Blegh, volgende week ook nog twee avonden werken en geen mogelijkheid om vrijdags vrij te nemen. Het wordt een weeeeeek :r

Mjah, eerst even vandaag door komen, dan lekker weekend en dan zien we wel weer. Uiteindelijk komt het allemaal wel weer goed, maar ik begin me nu toch wel af en toe serieus af te vragen hoe werkende moeders al die dingen combineren :O
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_119008409
:W

Ik dacht vorige week: verdorie, bleef steeds stabiel, maar nu toch 2 kilo zwaarder. Even op mijn eten letten.
Twee kilo is alweer weg 8)7
pi_119008670
Nou ik heb eindelijk mijn gewicht van voor de tentamenweek weer terug *O*

nu weer gewoon flink door doen
helaas vandaag geen sporten want ik ga dood van de spierpijn
dat pakken we volgende week wel weer op dan
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:38:54 #20
319308 Tink89
To live is to dance
pi_119008697
Overigens vanochtend wel een atl... Ik kom er wel :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:38 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik heb eindelijk mijn gewicht van voor de tentamenweek weer terug *O*

nu weer gewoon flink door doen
helaas vandaag geen sporten want ik ga dood van de spierpijn
dat pakken we volgende week wel weer op dan
Het enige wat helpt tegen spierpijn is bewegen... Lekker los maken!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_119009344
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:38 schreef Tink89 het volgende:
Overigens vanochtend wel een atl... Ik kom er wel :D

[..]

Het enige wat helpt tegen spierpijn is bewegen... Lekker los maken!
Ja ben gisteren al de hele dag wezen zwemmen
maar nu doet het dus 2 keer zo veel pijn :')

het zijn ook mijn benen en mijn kont dus gaan zitten en lopen is echt al hel :P
ik kan alleen maar op stoelen ploffen :P

misschien straks een stukje wandelen of zo, maar echt naar de fitness lijkt me geen goed idee
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_119012761
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:56 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja ben gisteren al de hele dag wezen zwemmen
maar nu doet het dus 2 keer zo veel pijn :')

het zijn ook mijn benen en mijn kont dus gaan zitten en lopen is echt al hel :P
ik kan alleen maar op stoelen ploffen :P

misschien straks een stukje wandelen of zo, maar echt naar de fitness lijkt me geen goed idee
Ik vind fietsen altijd heerlijk als ik spierpijn heb. Omdat je dan heel licht kan beginnen, zo kan je het echt een soort losmaken :)
Ik heb twee dagen achter elkaar gehockeyed, niet echt een goed idee al zeg ik t zelf. Gelijk last van een spier in mn been/heup die ik normaal nooit voel :')

Ik ben de afgelopen tijd niet echt goed bezig geweest, maar heb weer de motivatie om te gaaan gaan gaan!
Lijstje:
O: volkoren boterham met kaas, volkoren cracker met kipfilet
T: sinaasappel
L: 2 volkoren boterhammen met sandwichspread
T: ontbijtkoek
D: pasta van Julia's (iemand idee welke het 'beste' is, ik denk zelf aan volkoren met tomatensaus)
T: weet nog niet, ben niet thuis en moet me daar sowieso gaan inhouden denk
My salvation lies in your love..
  vrijdag 9 november 2012 @ 12:42:43 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119012959
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:30 schreef Isabeau het volgende:
:W

Ik dacht vorige week: verdorie, bleef steeds stabiel, maar nu toch 2 kilo zwaarder. Even op mijn eten letten.
Twee kilo is alweer weg 8)7
Nice! Precies op tijd aan de rem getrokken dus. :s)

Ik ook, vanmorgen zelfs 89,00! *O* Da's ook twee kilo lichter dan vorig weekend. :P
En nu vasthouden. We hebben dit weekend een vriendenweekendje dus het zal niet superstreng zijn, maar ik ga bijv. wel 's ochtends gewoon Brinta eten en verder niet (te veel) meedoen met chips en toastjes enzo. Even goed de hoeveelheden in de gaten houden.
En kiezen! *O*
pi_119014572
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:42 schreef Brighteyes het volgende:

Nice! Precies op tijd aan de rem getrokken dus. :s)

Ik ook, vanmorgen zelfs 89,00! *O* Da's ook twee kilo lichter dan vorig weekend. :P
En nu vasthouden. We hebben dit weekend een vriendenweekendje dus het zal niet superstreng zijn, maar ik ga bijv. wel 's ochtends gewoon Brinta eten en verder niet (te veel) meedoen met chips en toastjes enzo. Even goed de hoeveelheden in de gaten houden.
En kiezen! *O*
Onder de 90 blijven is Goed *O*
Ik zit er ook bijna weer onder en dat vond ik toch leuker op de weegschaal stappen ;)

Ik heb een weekmenu gemaakt voor ontbijt, lunch en tussendoortjes waar ik me aan ga proberen te houden. Dus elke week wel hetzelfde, maar dat maakt niet uit. Diner verschilt dan gewoon wel.
pi_119014754
3 Dagen geleden samen met vriendinnetje begonnen - in een impulsieve bui - met een 30-dagen-geen-suiker-challenge. Het gaat me erg gemakkelijk af! Echt blij mee :)
You're never fully dressed until you wear a smile
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')