SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Iedereen mag reagerenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]___!
Ik had het tegen Ov jongen.
Ik had het ook over foto hosselenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:14 schreef pannenkoekeneter het volgende: [..] je hebt een foto van mij gekregen, me niet gehosseld XD
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon dat ik weer begin met kapen!
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:15 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
en leuke mijsje om goet tem ake!11
neequote:Op donderdag 8 november 2012 19:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zet pannekoek in de OP.
[ afbeelding ]
ik heb smaak hequote:Op donderdag 8 november 2012 19:15 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
en leuke mijsje om goet tem ake!11
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:17 schreef Taexon het volgende:
HAHA zie appelcake snel zijn foto uit zijn Fobo gehaald hebben
ik maak een nieuwe kneus.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:17 schreef Taexon het volgende:
HAHA zie appelcake snel zijn foto uit zijn Fobo gehaald hebben
piemel te klein jmr?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Sorry je naam past niet op mijn piemel.
ohja vorige week xd kon m nie eens sien :pquote:
naquote:Op donderdag 8 november 2012 19:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Peter, topic gelezen van loveyourlife?
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zomaar noem je me kneus... we waren toch beste vriendjes?
hah nie hardop seggequote:Op donderdag 8 november 2012 19:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ohja vorige week xd kon m nie eens sien :p
haha 'hardop' had jy wel probleme mee heh? xDDDDDDDquote:
Is toch ook niet nodig?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:19 schreef pannenkoekeneter het volgende:
kep gewoon geen haat gehad over mijn uiterlijk O_________O
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:19 schreef pannenkoekeneter het volgende:
kep gewoon geen haat gehad over mijn uiterlijk O_________O
quote:
Alleen paddo's jwz.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:19 schreef Ro-ald het volgende:
AppelCake wanneer joint roken? Misschien ben je dan wel wat minder irritant.
kom op man het is FOKquote:Op donderdag 8 november 2012 19:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Is toch ook niet nodig?
Waarom haten op andermans foto's
van jou telt niet eensquote:
Alles is goed als ik dan maar niet hoef te roken.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Paddo's dan gaan we lekker trippen toch?
Oh dan nemen we ook nog een XTC pilletje erachter aan.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Alles is goed als ik dan maar niet hoef te roken.
10 euro vragen voor een pic van appel kom op AJquote:Op donderdag 8 november 2012 19:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Binnen.
¤10 voor een pic van Appel.
het ligt altijd hoog in PUBquote:
Sorry man, mijn kontje verkoopt nu minder achter het station door crisis, dus ik heb geen keusquote:Op donderdag 8 november 2012 19:24 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
10 euro vragen voor een pic van appel kom op AJ
zo diep zink jij niet mag ik hopen
10 euro? Dat is wel veel voor zo'n user.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Binnen.
¤10 voor een pic van Appel.
tja zal wel gewoon heel onzeker zijnquote:
dan is 10 euro voor appel nog steeds wel te veel dat weet jij en dat weet ik, en eigenlijk iedereenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry man, mijn kontje verkoopt nu minder achter het station door crisis, dus ik heb geen keus
Ja maar dan moet je er wel extra tof over doen goed?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kan het ook over wiskunde hebben als je het prettig vindt?
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kan het ook over wiskunde hebben als je het prettig vindt?
Ja, maar ik kan het alleen over wiskunde A hebben, ben niet zo snuggerquote:Op donderdag 8 november 2012 19:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je er wel extra tof over doen goed?
Oh nou laat maar dan ik heb minstens wiskunde Xquote:Op donderdag 8 november 2012 19:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan het alleen over wiskunde A hebben, ben niet zo snugger
Ik sta er zelf geeneens in.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:31 schreef pannenkoekeneter het volgende:
bedankt dat ik in de OP gezet ben trouwens
en dat met 55000 posts meer dan ikquote:
De linker is duidelijk een driehoek.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:34 schreef Taexon het volgende:
Dit was 2 jaar terug bij MBO-3 een proefwerk vraag...
foto zelf genomen
[ afbeelding ]
Woah dit is lastig manquote:Op donderdag 8 november 2012 19:34 schreef Taexon het volgende:
foto zelf genomen
[ afbeelding ]
illuminati weer, jij hoort erbij.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
De linker is duidelijk een driehoek.
meen je dit nou >_<quote:Op donderdag 8 november 2012 19:34 schreef Taexon het volgende:
foto zelf genomen
[ afbeelding ]
egt ea >.<quote:Op donderdag 8 november 2012 19:35 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
meen je dit nou >_<
echt te triest voor woorden zoiets
klopt, al die zomerhits waren wel grappigquote:
Ik weet het... verlede jaar dan mbo-2 gedaan en daar moesten we tafels uit ons hoofd leren...quote:Op donderdag 8 november 2012 19:35 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
meen je dit nou >_<
echt te triest voor woorden zoiets
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh nou laat maar dan ik heb minstens wiskunde X
op mijn school bieden ze ook veel verschillende paketten aan van VMBO basis tot havo(doe zelf havo)quote:Op donderdag 8 november 2012 19:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik weet het... verlede jaar dan mbo-2 gedaan en daar moesten we tafels uit ons hoofd leren...
Bijna halve klas onvoldoende, voelde me daar niet thuis in ieder geval![]()
Sommige mensen zijn echt gewoon... niet slim zeg maar
Hahahaquote:Op donderdag 8 november 2012 19:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Amoeba tijdens een wiskunde A les.
Nee.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:33 schreef Ro-ald het volgende:
A-J wil je mijn nieuwe platen ook nog zien die ik gekocht heb?
Heb vorig jaar met wiskunde alleen maar andere beveiligings studenten geholpen, ik ben zelf echt geen rekenwonder maar kom op dit was echt het toppuntquote:Op donderdag 8 november 2012 19:37 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
op mijn school bieden ze ook veel verschillende paketten aan van VMBO basis tot havo(doe zelf havo)
was er dus laatst uitgestuurd en zat in een andere ruimte met iemand die basis deed, hij begon dus tegen mij te praten en probeerde een beetje een gesprek aan te knopen. ik heb me echt zitten verbazen over hoe dom die kerel was
geloof ik graag, ach ja niet iedereen is even slim. we zijn allemaal mensen en iedereen heeft zijn plus en min puntenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb vorig jaar met wiskunde alleen maar andere beveiligings studenten geholpen, ik ben zelf echt geen rekenwonder maar kom op dit was echt het toppunt
wat ik me dan afvraag, hoe komt hij daar in überhaupt in terechtquote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0KqwY4jEIQP
Dat vraag ik me ook af.. denk vanaf bovenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:40 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
wat ik me dan afvraag, hoe komt hij daar in überhaupt in terecht
Ohquote:Op donderdag 8 november 2012 19:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry, hou niet van golfplaten.
Ik houd niet van planningen maken.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
mensen, het is bijna weekend. wat hebben jullie in de planning?
Werken en bier drinken.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
bedoelde niet echt plannen, maar of iemand nog een beetje een idee had van wat hij/zij dit weekend gaat doen. weet zelf ook nog niksquote:Op donderdag 8 november 2012 19:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik houd niet van planningen maken.
Nee weet nog niet wat ik ga doen.
Wat?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
AHAHAHAHAHAHWHAHAhahahwhahahHWHWHAHAHAHAHAHA
wat een lol, vertel wat is er zo grappigquote:Op donderdag 8 november 2012 19:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
AHAHAHAHAHAHWHAHAhahahwhahahHWHWHAHAHAHAHAHA
Winterslaap.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
veel kroeg dusquote:Op donderdag 8 november 2012 19:44 schreef Taexon het volgende:
Mijn planning: vanavond kroeg,
Morgen: film bij een vriendin van me zus
zaterdag: eerst werken dan kroeg
Zondag: werken bij de kuip
Pr gemachtquote:Op donderdag 8 november 2012 19:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
hopelijk wort je nooit meer wkker
quote:
De ironie van het leven.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:43 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
wat een lol, vertel wat is er zo grappig
Hmm, waarover precies? Misschien kan ik je wel helpen.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:48 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik geef het toe, ik lees en maak wiskunde B voor de lol op een zaterdagavond
ach ja je moet toch ietsquote:Op donderdag 8 november 2012 19:48 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik geef het toe, ik lees en maak wiskunde B voor de lol op een zaterdagavond
Stop dan met FOK!ken en ga leren.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
tentamenweek examenjaar enzo ik weet.
je kunt niet zomaar stoppen met FOK!quote:Op donderdag 8 november 2012 19:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stop dan met FOK!ken en ga leren.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je hebt niet eens seks, waarom daar posten dan :S
ff in die SC gekeken, vind er sowieso niks aanquote:
Nee ik ook niet echt.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:53 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ff in die SC gekeken, vind er sowieso niks aan
doe jij dat?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:55 schreef Angel-Joy het volgende:
Bijna Sint Maarten, lekker langs de deuren voor snoepjes :S
AppelCake is de pure aids uit deze SC.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
opvallend, appel is weg en daarmee is ook gewoon alle haat uit pub SC verdwenen
je zou wat nooit verraden?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:55 schreef Bendoe het volgende:
A-J ik zou je nooit verraden sgatje xoxo
Niemand is te vertrouwen zeg ik je.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:55 schreef Bendoe het volgende:
A-J ik zou je nooit verraden sgatje xoxo
Foto's doorsturenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:56 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
je zou wat nooit verraden?
o zoquote:
de achterhoek schijnt leuk te zijn en door heel brabant over het algemeen ook.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:57 schreef Angel-Joy het volgende:
Wie van jullie vieren carnaval?
Waar is het leukst? Tips?
Dus je vriendje vertrouw je ook niet?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niemand is te vertrouwen zeg ik je.
Ik heb er geen, dus ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:58 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Dus je vriendje vertrouw je ook niet?
Ik hou niet van bier.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:58 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
de achterhoek schijnt leuk te zijn en door heel brabant over het algemeen ook.
pas wel op in de achterhoek, daar is letterlijk IEDEREEN dronken met carnaval is een groot bierfeest
Rio de janeiro schijnt ook leuk te zijn
Ik ben naar 3 meets geweest dus ken er aardig wat.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:01 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ben ik ook wel benieuwd wel naar eigenlijk, wie hier kent elkaar echt buiten FOK! om
Ga naar de FOK! meet dan, is over een week.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:01 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ben ik ook wel benieuwd wel naar eigenlijk, wie hier kent elkaar echt buiten FOK! om
hoe zijn de mensen gemiddeld op zo'n meetquote:Op donderdag 8 november 2012 20:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben naar 3 meets geweest dus ken er aardig wat.
I will remember, wise asianquote:Op donderdag 8 november 2012 20:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niemand is te vertrouwen, geloof me nou maar.
De meeste gewoon normaal.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:02 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hoe zijn de mensen gemiddeld op zo'n meet
Lekker tussen je tenen in :$$$quote:
als appel komt ga ik ook, wil wel eens zien of die kerel in het dagelijks leven ook zo irritant isquote:
zou geven 12/10quote:Op donderdag 8 november 2012 20:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
iedereen hier vind AJ helemaal geweldig valt me op, ziet ze er goed uit dan?
d'r bipsquote:Op donderdag 8 november 2012 20:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
iedereen hier vind AJ helemaal geweldig valt me op, ziet ze er goed uit dan?
was ze maar 12quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:04 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
als appel komt ga ik ook, wil wel eens zien of die kerel in het dagelijks leven ook zo irritant is
lichten uit, onder de dekensquote:Op donderdag 8 november 2012 20:04 schreef Angel-Joy het volgende:
In het donker zie ik er perfect uit
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:04 schreef Angel-Joy het volgende:
In het donker zie ik er perfect uit
ja je ziet dat mijn maximum 10 is maar een uitzondering voor haar maak.quote:
OV de kinderbeschermer.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja je ziet dat mijn maximum 10 is maar een uitzondering voor haar maak.
Wanneer gaan we es rampestampenquote:Op donderdag 8 november 2012 20:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Precies, en dan zak over mijn hoofd en alles.
Je weet niet hoe ik klink kut Turk.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:05 schreef Oceanview het volgende:
A-J je klinkt leuker als je niet praat.
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Precies, en dan zak over mijn hoofd en alles.
Als het zomer is.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer gaan we es rampestampen
Ik durf niet op strand te komen, hangbuikquote:Op donderdag 8 november 2012 20:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als het zomer is.
FOK! Strand Meet.
Begin jij ook al met dat Turk gedoe.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ik klink kut Turk.
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik durf niet op strand te komen, hangbuik
Gaan we eerst samen trainen?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik durf niet op strand te komen, hangbuik
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik ben echt benieuwd hoe zo'n fok! meet is. ik zie het echt voor me als iets zwaar achterlijks op een of andere manier
Sorry Marokkaan :Squote:Op donderdag 8 november 2012 20:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Begin jij ook al met dat Turk gedoe.
I'm in!quote:Op donderdag 8 november 2012 20:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gaan we eerst samen trainen?
FOK! Sportschool Meet voor een FOK! Strand Meet.
wat voor training?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gaan we eerst samen trainen?
FOK! Sportschool Meet voor een FOK! Strand Meet.
quote:
Dat gelovenquote:Op donderdag 8 november 2012 20:11 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
daar wil ik echt voor geen goud tussen staan
krachttraining natuurlijkquote:
representquote:
ik heb er toch helemaal geen beeld bijquote:
bietsj met z'n paardenstaart jaquote:
Hij had veel te veel op.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
bietsj met z'n paardenstaart ja
dan is een FOK! meet niet voor mij weggelegdquote:Op donderdag 8 november 2012 20:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Tuurlijk, tong80 was er ook bij.
16 november is er 1 in Amsterdam.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:13 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik heb er toch helemaal geen beeld bij
fok 2.0quote:Op donderdag 8 november 2012 20:14 schreef 2Happy4U het volgende:
sinds wanneer is 'israel is de kanker van de wereld' zeggen notewaardig? ;s
ben sowieso te jong voor zulk soort bullshitquote:Op donderdag 8 november 2012 20:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dan is een FOK! meet niet voor mij weggelegd
90% van FOK! is ouder dan ikquote:Op donderdag 8 november 2012 20:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
16 november is er 1 in Amsterdam.
Nee hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
90% van FOK! is ouder dan ik
ik ben er sinds 12 uur ofso ;s;ss vrij gevraagd ;dquote:Op donderdag 8 november 2012 20:14 schreef Oceanview het volgende:
16 november ben ik een uur hooguit 2 aanwezig.
ben ook een fanantieke sporter, help ook welquote:Op donderdag 8 november 2012 20:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Antilliaan??
[..]
Wij zijn wel de personal trainers voor alle dikke FOK!kers
ik heb gwn sgoolquote:Op donderdag 8 november 2012 20:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ben er sinds 12 uur ofso ;s;ss vrij gevraagd ;d
vraag vrijquote:
Zijn allemaal ziontisten hier.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:14 schreef 2Happy4U het volgende:
sinds wanneer is 'israel is de kanker van de wereld' zeggen notewaardig? ;s
yay een chick die het snapt, squatten leg curls en leg extensionsquote:
SAY WHAT? het is kwart over 8quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
yay een chick die het snapt, squatten leg curls en leg extensions
perfecte training voor een vrouw die mooie billen/benen wil
oja en calf raises
iedere chick moet squattenquote:
Kunnen we nog heel wat verdienenquote:Op donderdag 8 november 2012 20:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Antilliaan??
[..]
Wij zijn wel de personal trainers voor alle dikke FOK!kers
pics or it didnt happenquote:
Mijn lichaam is al goedzo.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
iedere chick moet squatten
Vraag aan Ro-ald, mijn manager.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:18 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
pics or it didnt happen
meeste meisjes van 16 die gewoon gezond eten zien er wel goed uit, alleen hoe ouder je word hoe meerquote:Op donderdag 8 november 2012 20:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn lichaam is al goedzo.
Maar hou het wel bij en zulks.
Leg extensionsquote:Op donderdag 8 november 2012 20:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
yay een chick die het snapt, squatten leg curls en leg extensions
perfecte training voor een vrouw die mooie billen/benen wil
oja en calf raises
hé kut ik ben skeerquote:Op donderdag 8 november 2012 20:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vraag aan Ro-ald, mijn manager.
Jaquote:
non spang mi matiiquote:
op vrijdag heb ik Nederlands jaquote:
ripquote:
leg pressquote:Op donderdag 8 november 2012 20:19 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Leg extensionslunges of leg press als 2e oefening.
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vraag aan Ro-ald, mijn manager.
Gezond etenquote:Op donderdag 8 november 2012 20:19 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
meeste meisjes van 16 die gewoon gezond eten zien er wel goed uit, alleen hoe ouder je word hoe meer
het nodig is eigenlijk
later????quote:
ditquote:Op donderdag 8 november 2012 20:21 schreef Bendoe het volgende:
Niet iedere avond noten en kwark stouwen
moet je maar hooggeleid zijnquote:Op donderdag 8 november 2012 20:21 schreef 2Happy4U het volgende:
om 4:50 weer opstaan, het leven is oneerlijk
Jij krijgt van mij boompje, jij mag dat, jij mag alles.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Of gewoon stele van die rijke tatta's
Niet jezelf prijzen.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij is hooggleid g, bb, ipod, hij steelt van de rijke tata's jwz.
Me jelly.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:22 schreef Snowbells het volgende:
Net een pringles bus op, verder op ben&jerry's
ze pakken verschillende spieren. leg press is hams en glutes leg extension doet je quadsquote:Op donderdag 8 november 2012 20:21 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Lek pres is betur dan lek ekstensjens.
wiet uit motherfucking Bagdad nigga.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jij krijgt van mij boompje, jij mag dat, jij mag alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |