je zou wat nooit verraden?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:55 schreef Bendoe het volgende:
A-J ik zou je nooit verraden sgatje xoxo
Niemand is te vertrouwen zeg ik je.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:55 schreef Bendoe het volgende:
A-J ik zou je nooit verraden sgatje xoxo
Foto's doorsturenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:56 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
je zou wat nooit verraden?
o zoquote:
de achterhoek schijnt leuk te zijn en door heel brabant over het algemeen ook.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:57 schreef Angel-Joy het volgende:
Wie van jullie vieren carnaval?
Waar is het leukst? Tips?
Dus je vriendje vertrouw je ook niet?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niemand is te vertrouwen zeg ik je.
Ik heb er geen, dus ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:58 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Dus je vriendje vertrouw je ook niet?
Ik hou niet van bier.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:58 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
de achterhoek schijnt leuk te zijn en door heel brabant over het algemeen ook.
pas wel op in de achterhoek, daar is letterlijk IEDEREEN dronken met carnaval is een groot bierfeest
Rio de janeiro schijnt ook leuk te zijn
Ik ben naar 3 meets geweest dus ken er aardig wat.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:01 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ben ik ook wel benieuwd wel naar eigenlijk, wie hier kent elkaar echt buiten FOK! om
Ga naar de FOK! meet dan, is over een week.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:01 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ben ik ook wel benieuwd wel naar eigenlijk, wie hier kent elkaar echt buiten FOK! om
hoe zijn de mensen gemiddeld op zo'n meetquote:Op donderdag 8 november 2012 20:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben naar 3 meets geweest dus ken er aardig wat.
I will remember, wise asianquote:Op donderdag 8 november 2012 20:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niemand is te vertrouwen, geloof me nou maar.
De meeste gewoon normaal.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:02 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hoe zijn de mensen gemiddeld op zo'n meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |