geloof ik graag, ach ja niet iedereen is even slim. we zijn allemaal mensen en iedereen heeft zijn plus en min puntenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb vorig jaar met wiskunde alleen maar andere beveiligings studenten geholpen, ik ben zelf echt geen rekenwonder maar kom op dit was echt het toppunt
wat ik me dan afvraag, hoe komt hij daar in überhaupt in terechtquote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0KqwY4jEIQP
Dat vraag ik me ook af.. denk vanaf bovenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:40 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
wat ik me dan afvraag, hoe komt hij daar in überhaupt in terecht
Ohquote:Op donderdag 8 november 2012 19:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry, hou niet van golfplaten.
Ik houd niet van planningen maken.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
mensen, het is bijna weekend. wat hebben jullie in de planning?
Werken en bier drinken.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
bedoelde niet echt plannen, maar of iemand nog een beetje een idee had van wat hij/zij dit weekend gaat doen. weet zelf ook nog niksquote:Op donderdag 8 november 2012 19:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik houd niet van planningen maken.
Nee weet nog niet wat ik ga doen.
Wat?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
AHAHAHAHAHAHWHAHAhahahwhahahHWHWHAHAHAHAHAHA
wat een lol, vertel wat is er zo grappigquote:Op donderdag 8 november 2012 19:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
AHAHAHAHAHAHWHAHAhahahwhahahHWHWHAHAHAHAHAHA
Winterslaap.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
veel kroeg dusquote:Op donderdag 8 november 2012 19:44 schreef Taexon het volgende:
Mijn planning: vanavond kroeg,
Morgen: film bij een vriendin van me zus
zaterdag: eerst werken dan kroeg
Zondag: werken bij de kuip
Pr gemachtquote:Op donderdag 8 november 2012 19:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
hopelijk wort je nooit meer wkker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |