Alles is goed als ik dan maar niet hoef te roken.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Paddo's dan gaan we lekker trippen toch?
Oh dan nemen we ook nog een XTC pilletje erachter aan.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Alles is goed als ik dan maar niet hoef te roken.
10 euro vragen voor een pic van appel kom op AJquote:Op donderdag 8 november 2012 19:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Binnen.
¤10 voor een pic van Appel.
het ligt altijd hoog in PUBquote:
Sorry man, mijn kontje verkoopt nu minder achter het station door crisis, dus ik heb geen keusquote:Op donderdag 8 november 2012 19:24 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
10 euro vragen voor een pic van appel kom op AJ
zo diep zink jij niet mag ik hopen
10 euro? Dat is wel veel voor zo'n user.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Binnen.
¤10 voor een pic van Appel.
tja zal wel gewoon heel onzeker zijnquote:
dan is 10 euro voor appel nog steeds wel te veel dat weet jij en dat weet ik, en eigenlijk iedereenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry man, mijn kontje verkoopt nu minder achter het station door crisis, dus ik heb geen keus
Ja maar dan moet je er wel extra tof over doen goed?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kan het ook over wiskunde hebben als je het prettig vindt?
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kan het ook over wiskunde hebben als je het prettig vindt?
Ja, maar ik kan het alleen over wiskunde A hebben, ben niet zo snuggerquote:Op donderdag 8 november 2012 19:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je er wel extra tof over doen goed?
Oh nou laat maar dan ik heb minstens wiskunde Xquote:Op donderdag 8 november 2012 19:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan het alleen over wiskunde A hebben, ben niet zo snugger
Ik sta er zelf geeneens in.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:31 schreef pannenkoekeneter het volgende:
bedankt dat ik in de OP gezet ben trouwens
en dat met 55000 posts meer dan ikquote:
De linker is duidelijk een driehoek.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:34 schreef Taexon het volgende:
Dit was 2 jaar terug bij MBO-3 een proefwerk vraag...
foto zelf genomen
[ afbeelding ]
Woah dit is lastig manquote:Op donderdag 8 november 2012 19:34 schreef Taexon het volgende:
foto zelf genomen
[ afbeelding ]
illuminati weer, jij hoort erbij.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
De linker is duidelijk een driehoek.
meen je dit nou >_<quote:Op donderdag 8 november 2012 19:34 schreef Taexon het volgende:
foto zelf genomen
[ afbeelding ]
egt ea >.<quote:Op donderdag 8 november 2012 19:35 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
meen je dit nou >_<
echt te triest voor woorden zoiets
klopt, al die zomerhits waren wel grappigquote:
Ik weet het... verlede jaar dan mbo-2 gedaan en daar moesten we tafels uit ons hoofd leren...quote:Op donderdag 8 november 2012 19:35 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
meen je dit nou >_<
echt te triest voor woorden zoiets
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh nou laat maar dan ik heb minstens wiskunde X
op mijn school bieden ze ook veel verschillende paketten aan van VMBO basis tot havo(doe zelf havo)quote:Op donderdag 8 november 2012 19:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik weet het... verlede jaar dan mbo-2 gedaan en daar moesten we tafels uit ons hoofd leren...
Bijna halve klas onvoldoende, voelde me daar niet thuis in ieder geval![]()
Sommige mensen zijn echt gewoon... niet slim zeg maar
Hahahaquote:Op donderdag 8 november 2012 19:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Amoeba tijdens een wiskunde A les.
Nee.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:33 schreef Ro-ald het volgende:
A-J wil je mijn nieuwe platen ook nog zien die ik gekocht heb?
Heb vorig jaar met wiskunde alleen maar andere beveiligings studenten geholpen, ik ben zelf echt geen rekenwonder maar kom op dit was echt het toppuntquote:Op donderdag 8 november 2012 19:37 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
op mijn school bieden ze ook veel verschillende paketten aan van VMBO basis tot havo(doe zelf havo)
was er dus laatst uitgestuurd en zat in een andere ruimte met iemand die basis deed, hij begon dus tegen mij te praten en probeerde een beetje een gesprek aan te knopen. ik heb me echt zitten verbazen over hoe dom die kerel was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |